Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4
Θα ήθελα να παραθέσουμε τις ιδέες μας για τον καλύτερο τρόπο μετατροπής των γραμμών (προσωρινά για τους σταθμούς Αγιά Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, μιας και δεν προβλέπεται να τεθούν σύντομα σε λειτουργία οι υπόλοιποι σταθμοί). Στόχος είναι η υποβοηθηση των επιβατών να προσεγγίσουν τους σταθμούς μετρό, διατηρώντας όμως μερικές γραμμες-κορμους και γραμμές που πηγαίνουν Πειραιά/Αθήνα

-θα καταγράψω τις ιδέες μου σε επόμενο ποστ-
Ορίστε μια δική μου πρόταση για αρχή:

Κατάργηση του Β18. Το κομμάτι Πέραμα - Νίκαια και Πέραμα - Αθήνα θα εξυπηρετείται από το Γ18 και από ένα ακόμα τοπικό (π.χ. 808 Πέραμα - Στ. Νίκαια). Για όλες τις στάσεις ανάμεσα σε Νίκαια και Αθήνα υπάρχει το 21, το οποίο είναι αρκετά συχνό και μάλλον συνεπής στα ωράριά του. Πιστεύω ότι θα είναι αρκετό για να αντέξει μόνο του την κίνηση σε Π. Ράλλη και Πειραιώς.
(23-07-2019, 01:07 AM)genesis_jnr Έγραψε: [ -> ]Ορίστε μια δική μου πρόταση για αρχή:

Κατάργηση του Β18. Το κομμάτι Πέραμα - Νίκαια και Πέραμα - Αθήνα θα εξυπηρετείται από το Γ18 και από ένα ακόμα τοπικό (π.χ. 808 Πέραμα - Στ. Νίκαια). Για όλες τις στάσεις ανάμεσα σε Νίκαια και Αθήνα υπάρχει το 21, το οποίο είναι αρκετά συχνό και μάλλον συνεπής στα ωράριά του. Πιστεύω ότι θα είναι αρκετό για να αντέξει μόνο του την κίνηση σε Π. Ράλλη και Πειραιώς.

Για τις 3 αυτές γραμμες-κορμους είχα συγκεκριμένη ιδέα:

Β18: Τοπικό μέχρι Σταθμό Νίκαιας. Και αλλαγή αριθμισης του, καλύτερα 840 ή 842 (να βρίσκεται κοντά στην αριθμιση του 843)

Διαδρομη: Από Πέτρου Ράλλη, δεξιά Αττάλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, Αριστερά Λαοδικείας, συνέχεια κανονικά


Νέα Ονομασία: 840: Πέραμα - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Γ18: Διατήρηση ως κορμό

21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).

Για τις υπόλοιπες γραμμές:

800: Διατήρηση ως έχει, με ενίσχυση των δρομολογίων

806: Τοπικοποίηση στον Σταθμό Κορυδαλλού, κάνοντας κυκλική διαδρομή στην Πλατεία Ελευθερίας

Νέα ονομασία: 806: Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)

807: Παρόμοια με 806, ενισχύοντας τα δρομολόγια λόγω τροποποίησης του 809

Νέα ονομασία: 807: Άνω Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)

809: Τροποποίηση ώστε να μην κάνει κύκλους πάνω από τις Φυλακές, τερματίζοντας στον σταθμό μετρό Νίκαιας

Νέα διαδρομη: Αθανασίου Διάκου, Δερβενακίων, Ποταμού, Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (Σταθμός Νίκαια), δεξιά Κύπρου,
δεξιά Πέτρου Ράλλη, αριστερά Γερβασιου, αριστερά Ανωγείων, δεξιά Πλατεία Δημοκρατίας, δεξιά Κουταΐση, δεξιά Πλατεία Αναλήψεως, Αναλήψεως, αριστερά Ατταλειας, Ποταμού, Δερβενακίων, Αθανασίου Διάκου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)

Ενδεικτική διαδρομή =>
https://maps.app.goo.gl/i38mEdi62UPaCTvSA

Νέα ονομασία: 809: Σχιστό - Νίκαια - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

810: Διατήρηση ως έχει, ώστε να φτάνει μια γραμμή στον Πειραιά (φεύγει το Β από το όνομα της γραμμής μιας και το 809 δεν περνάει από τον Κορυδαλλό με εξαίρεση το Σχιστό)

814: στο τμήμα ως την 28ης Οκτωβρίου ως έχει. Από εκεί και πέρα: 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Φρυγιας, αριστερά Τζαβελλα, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, αριστερά Γερβασιμου (αν δεν επιτρέπεται η αριστερή στροφη της 17ης Μαρτίου σε αυτό το τμήμα εναλλακτική διαδρομη: Τζαβελλα, Μπελογιαννη, αριστερά Υψηλαντου, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, δεξιά Γερβασιμου, αριστερά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ), δεξιά Κύπρου, συνέχεια ως έχει.

Νέα ονομασία: 814: Σχιστό - Καραβάς - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

820: Αν δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωση στη γραμμή 21, τότε Τοπικό έως Σταθμό Νίκαιας:

Νέα Ονομασια: 820: Δημαρχείο Κερατσινίου - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

824: Διατήρηση ως έχει (χάνει στην ονομασία το Α μιας και τροποποιείται η 825)

825: Ίδια διαδρομή ως τη Λεωφόρο Σαλαμινος, από εκεί Τοπικοποίηση στον σταθμο Νίκαιας:

Από Λεωφόρο Σαλαμίνος, Πέτρου Ράλλη, δεξιά Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, αριστερά Λαοδικειας, Ήρας, Πέτρου Ράλλη, συνέχεια κανονικά:

Νέα Ονομασια: 825: Νεάπολη - Άγιος Αντώνιος - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

826: Προς το παρόν, διατήρηση ως έχει, μιας και δεν υπάρχει χώρος αφετηρίας ούτε στον σταθμό Νίκαιας, ούτε στον Άγιο Μηνά

827/828: Διατήρηση ως έχουν

830: Κατάργηση, τμήμα της γραμμής θα δοθεί στην νέα 837

837: Τροποποίηση σε γραμμή που θα συνδέει την Άνω Αγία Βαρβάρα με τον Σταθμό Κορυδαλλού


Διαδρομή μέχρι Στ. Κορυδαλλού (μιας και λόγω των έργων δεν με επιτρέπει η εφαρμογή να βάλω διαδρομή πάνω στην ΠΛ. Ελευθερίας) https://goo.gl/maps/GgCgoSXjEuYWxMiN7
Προς Αγία Βαρβάρα: https://goo.gl/maps/Hb41v9PYtwd7TPgm8

Νέα ονομασία: 837: Άνω Αγία Βαρβάρα - Στ. Κορυδαλλού (ΚΥΚΛΙΚΗ)

846/847: Συνένωση σε μια γραμμή, που θα έχει συχνότητες 15-20' τις καθημερινές, τοπική εώς τον σταθμό Νίκαιας

Η διαδρομη: https://goo.gl/maps/PstnWsDSe8KR15ph6

Νέα ονομασία: 846: Νεάπολη - Στ. Νίκαιας (ΚΥΚΛΙΚΗ)

852:
Κατάργηση, διότι θα καλύπτεται κομμάτι της από την νέα 846

860: Μερική τροποποίηση, ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού

Νέα ονομασία: 860: Παλαιό Φάληρο - Γενικό Κρατικό Νίκαιας - Στ. Κορυδαλλός - Σχιστό Κερατσινίου

(πειτε την γνωμη σας στις ιδεες μου  Tongue) Rolleyes

ΥΓ: Με αυτόν τον σχεδιασμό θα διέρχονται 6 γραμμές από τον σταθμό Νίκαιας, με κυκλική διαδρομή, ενώ από τον Κορυδαλλό 4 γραμμές (μαζί με το 860). Τελικά, καταφέρνουμε να ενταξουμε τις λεωφορειακες γραμμές στον πιο εύκολα προσβάσιμο σταθμό μετρό. Επιπλέον, χάρη στη σύνδεση του 860 με τον σταθμό Κορυδαλλού, έχουμε ευκολότερη πρόσβαση στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας (με την προϋπόθεση ότι η γραμμή θα έχει συχνότητα 20-25', αλλιώς καλύτερα να πας Αιγάλεω και να πάρεις γραμμή της Θηβών)
(23-07-2019, 05:10 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]Για τις 3 αυτές γραμμες-κορμους είχα συγκεκριμένη ιδέα:
Β18: Τοπικό μέχρι Σταθμό Νίκαιας. Και αλλαγή αριθμισης του, καλύτερα 840 ή 842 (να βρίσκεται κοντά στην αριθμιση του 843)

Διαδρομη: Από Πέτρου Ράλλη, δεξιά Αττάλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, Αριστερά Λαοδικείας, συνέχεια κανονικά


Νέα Ονομασία: 840: Πέραμα - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Γ18: Διατήρηση ως κορμό

21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).

Για τα Β/Γ18 νομίζω ότι θα γίνει το προφανές, όπως το λες. Για το 21 δε βλέπω ούτε το λόγο, ούτε και τη δυνατότητα να γίνει τέτοιο. Ως προς το πρώτο σκέλος θα αποδιοργανωθεί πλήρως το 21, εμπλέκοντάς το σε μια μεγάλη και χρονοβόρα επιμήκυνση. Εξ άλλου μην ξεχνάμε πως το 21 σαν κορμός είχε ιδρυθεί (Α18), γιατί να το μπλέξουμε σε τοπική συγκοινωνία; Άσε που που θα ανοίξουν και τα 'Μανιάτικα'. Ως προς το δεύτερο σκέλος, ακόμη κι αν υποστηρίζονταν συγκοινωνιακά, δεν νομίζω ότι "βγαίνει" η επένδυση της επέκτασης του δικτύου - αλλά και κυκλοφοριακά δεν ξέρω αν είναι εφικτό αν χωράει.
Το 21 επίσης νομίζω πως πριν γίνει κυκλικό με αφετηρία στο Ζάππειο λόγω των έργων στο σταθμό της Νίκαιας έκανε τέρμα/αφετηρία έξω από τον Άγιο Νικόλαο, εκεί όπου και θα επιστέψει λογικά με το πέρας των εργασιών.

Για τις άλλες γραμμές δεν έχω άποψη, δεν γνωρίζω-κυκλοφορώ εκεί. Αρκούμαι σε αυτά.
(23-07-2019, 05:10 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).

820: Αν δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωση στη γραμμή 21, τότε Τοπικό έως Σταθμό Νίκαιας:

Νέα Ονομασια: 820: Δημαρχείο Κερατσινίου - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

824: Διατήρηση ως έχει (χάνει στην ονομασία το Α μιας και τροποποιείται η 825)

825: Ίδια διαδρομή ως τη Λεωφόρο Σαλαμινος, από εκεί Τοπικοποίηση στον σταθμο Νίκαιας:

Από Λεωφόρο Σαλαμίνος, Πέτρου Ράλλη, δεξιά Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, αριστερά Λαοδικειας, Ήρας, Πέτρου Ράλλη, συνέχεια κανονικά:

Νέα Ονομασια: 825: Νεάπολη - Άγιος Αντώνιος - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

826: Προς το παρόν, διατήρηση ως έχει, μιας και δεν υπάρχει χώρος αφετηρίας ούτε στον σταθμό Νίκαιας, ούτε στον Άγιο Μηνά

Για το 21 δεν θα πρότεινα την επέκταση ως το δημαρχείο Κερατσινίου, γιατί αυτή η αλλαγή θα επέκτεινε κατά πολύ το χρόνο δρομολογίου(10'-20') και άρα θα υπήρχαν επιπτώσεις στη συχνότητα, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα οχήματα.

Αντίθετα, θα συνιστούσα την τροποποίηση του 820 έτσι ώστε να έχει αφετηρία το πρώην δημαρχείο Δραπετσώνας και τέρμα τον Στ. Νίκαια, με διαδρομή ως εξής:
 820: Δραπετσώνα - Κερατσίνι - Στ. Νίκαια(ΚΥΚΛΙΚΗ)
  Προς Νίκαια: Από Αγωνιστών Πολυτεχνείου, Ρήγα Φεραίου, Αγίου Παντελεήμονος, Εθ. Αντιστάσεως, 
Αριστοτέλους, 25ης Μαρτίου, Μιχαληνού, Γρ. Λαμπράκη, Εθ. Αντιστάσεως, 25ης Μαρτίου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, Λ. Σαλαμίνος, συνέχεια Π. Ράλλη, Γέμελου, Δημ. Καρακουλουξή
  Προς Δραπετσώνα: Από Δημ. Καρακουλουξή, Γερβάσιου Γρεβενών, Λαοδικείας, Ήρας, Π. Ράλλη, συνέχεια Λ. Σαλαμίνος, Κωνσταντινουπόλεως, Καραολή και Δημητρίου, Ελ. Βενιζέλου, Πλάτωνος, 25ης Μαρτίου, Εθ. Αντιστάσεως, Αγίου Παντελεήμονος, Ρήγα Φεραίου, Αγ. Φανουρίου, Καραϊσκάκη, Αγωνιστών Πολυτεχνείου(Αφετηρία/Τέρμα)

Το νέο 820(διάρκεια διαδρομής 35'-45'), εκτός από τη σύνδεση του σταθμού της Νίκαιας με το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα, θα βοηθήσει στην καλύτερη σύνδεση του Κερατσινίου με τη Δραπετσώνα, η οποία εξυπηρετείται μόνο από τη δημοτική συγκοινωνία με ελάχιστα δρομολόγια.

Όσον αφορά τα 824, 825 και 826, θεωρώ ότι πρέπει να μείνουν ως έχουν, διότι εξυπηρετούν σχεδόν μόνα τους το κομμάτι Κερατσίνι - Πειραιάς. Όταν ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο κομμάτι του μετρό, ίσως μια τέτοια αλλαγή να ωφελούσε περισσότερο.

Α, για το 826 υπάρχει χώρος για αφετηρία στον Αγ. Μηνά, και μάλιστα πρόκειται για μια αλλαγή που θα μπορούσε να γίνει και τώρα, χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις.
(23-07-2019, 10:19 PM)genesis_jnr Έγραψε: [ -> ]Για το 21 δεν θα πρότεινα την επέκταση ως το δημαρχείο Κερατσινίου, γιατί αυτή η αλλαγή θα επέκτεινε κατά πολύ το χρόνο δρομολογίου(10'-20') και άρα θα υπήρχαν επιπτώσεις στη συχνότητα, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερα οχήματα.

Αντίθετα, θα συνιστούσα την τροποποίηση του 820 έτσι ώστε να έχει αφετηρία το πρώην δημαρχείο Δραπετσώνας και τέρμα τον Στ. Νίκαια, με διαδρομή ως εξής:
 820: Δραπετσώνα - Κερατσίνι - Στ. Νίκαια(ΚΥΚΛΙΚΗ)
  Προς Νίκαια: Από Αγωνιστών Πολυτεχνείου, Ρήγα Φεραίου, Αγίου Παντελεήμονος, Εθ. Αντιστάσεως, 
Αριστοτέλους, 25ης Μαρτίου, Μιχαληνού, Γρ. Λαμπράκη, Εθ. Αντιστάσεως, 25ης Μαρτίου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, Λ. Σαλαμίνος, συνέχεια Π. Ράλλη, Γέμελου, Δημ. Καρακουλουξή
  Προς Δραπετσώνα: Από Δημ. Καρακουλουξή, Γερβάσιου Γρεβενών, Λαοδικείας, Ήρας, Π. Ράλλη, συνέχεια Λ. Σαλαμίνος, Κωνσταντινουπόλεως, Καραολή και Δημητρίου, Ελ. Βενιζέλου, Πλάτωνος, 25ης Μαρτίου, Εθ. Αντιστάσεως, Αγίου Παντελεήμονος, Ρήγα Φεραίου, Αγ. Φανουρίου, Καραϊσκάκη, Αγωνιστών Πολυτεχνείου(Αφετηρία/Τέρμα)

Το νέο 820, εκτός από τη σύνδεση του σταθμού της Νίκαιας με το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα, θα βοηθήσει στην καλύτερη σύνδεση του Κερατσινίου με τη Δραπετσώνα, η οποία εξυπηρετείται μόνο από τη δημοτική συγκοινωνία με ελάχιστα δρομολόγια.

Όσον αφορά τα 824, 825 και 826, θεωρώ ότι πρέπει να μείνουν ως έχουν, διότι εξυπηρετούν σχεδόν μόνα τους το κομμάτι Κερατσίνι - Πειραιάς. Όταν ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο κομμάτι του μετρό, ίσως μια τέτοια αλλαγή να ωφελούσε περισσότερο.

Α, για το 826 υπάρχει χώρος για αφετηρία στον Αγ. Μηνά, και μάλιστα πρόκειται για μια αλλαγή που θα μπορούσε να γίνει και τώρα, χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις.

1) Για την γραμμή 820 πολύ έξυπνη η ιδέα, ειδικά τη στιγμή που το Κερατσινι είναι ενιαίος δήμος με την Δραπετσώνα πλέον.

2) Για τις γραμμές 824,825,826 σκέφτηκα πως οπωσδήποτε τουλάχιστον μια από τις 3 γραμμές πρέπει να κάνει στάση σε έναν σταθμό της γραμμής 3 (δηλαδή στη Νίκαια), ώστε να υπάρχει άμεση σύνδεση με την Αθηνα. Για αυτό σκέφτηκα, μιας και οι διαδρομές των γραμμών είναι παρόμοιες, η 825 να πάει Νίκαια, με συχνότητα ανά 15' , και να έχουμε λεωφορείο προς Πειραιά πάλι ανά 15' (824,826), ώστε να αποφορτιστει λίγο το λιμάνι από τα (αρκετά) λεωφορεία.
(23-07-2019, 10:19 PM)genesis_jnr Έγραψε: [ -> ] 820: Δραπετσώνα - Κερατσίνι - Στ. Νίκαια(ΚΥΚΛΙΚΗ)

Το νέο 820(διάρκεια διαδρομής 35'-45'), εκτός από τη σύνδεση του σταθμού της Νίκαιας με το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα, θα βοηθήσει στην καλύτερη σύνδεση του Κερατσινίου με τη Δραπετσώνα, η οποία εξυπηρετείται μόνο από τη δημοτική συγκοινωνία με ελάχιστα δρομολόγια.

(23-07-2019, 10:29 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]1) Για την γραμμή 820 πολύ έξυπνη η ιδέα, ειδικά τη στιγμή που το Κερατσίνι είναι ενιαίος δήμος με την Δραπετσώνα πλέον.

Επίσης θα πρότεινα τη μεταφορά του τέρματος του 750 από το Κατράκειο στο δημαρχείο Κερατσινίου(Πλ. Κύπρου), καθώς θα εξυπηρετεί καλύτερα και το Κερατσίνι, δεν θα αλλάξει σημαντικά η διαδρομή του και ο χρόνος που χρειάζεται για να τη διανύσει, έχει ήδη ανταπόκριση με το μετρό(στο Αιγάλεω) και με τις παραπάνω αλλαγές ελευθερώνεται χώρος για τέρμα(στη θέση του ''παλιού'' 820).
Ερώτηση, από ποιόν δρόμο θα είναι καλύτερο να διέρχονται τα λεωφορεία στον Στ. Νίκαιας, κάνοντας κυκλική διαδρομή? Από την οδό Ηλιουπολεως ή από την Καρακουλουξη? Πρέπει να ξέρουμε επακριβώς με γεωγραφικές συντεταγμένες που θα βρίσκονται οι έξοδοι (σε ιστοσελίδες που έχω δει αναφέρει ότι θα υπάρχουν 2 έξοδοι παρακείμενα από τον Άγιο Νικόλαο, κάτι που δεν οδηγεί σε ασφαλή συμπερασματα για την ακριβή θέση των εξόδων) ώστε να υπάρχει χώρος να κινούνται τα λεωφορεία (που δεν θα είναι λίγα)
Με το 831 και το 750 τι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν;
Επίσης με το σταθμό Αγίας Βαρβάρας ποιες τροποποιήσεις θα ήταν δυνατόν να γίνουν στα λεωφορεία;
Με την έλευση του μετρό στον Κορυδαλλό τι αλλαγές θα γίνουν στα λεωφορεία;
Σελίδες: 1 2 3 4