Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#1
Με αφορμή το άνοιγμα των νεων σταθμών του Μετρο στα νοτια προάστια το καλοκαίρι με τους σταθμούς Ηλιουπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό αλλά και στα δυτικά Ανθούπολη, Περιστερι, Χαϊδάρι θα ήθελα εδώ να αναφέρουμε τις τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών που πρέπει να γίνουν.

Γνωρίζοντας καλύτερα τα νότια προάστια ξεκινάω να γράψω λίγο πρόχειρα καποιες αλλάγές:
Σταθμος Δάφνης: Κατάργηση του 201 αφου θα εξυπηρετείται πλεον από τους νεους σταθμούς του μετρό
Σταθμός Ηλιούπολης: Μεταφορά από τον Αγ. Δημήτριο των γραμμών 216 με την ονομασία Αγία-Μαρίνα-Σταθμός Ηλιούπολης και του
154 Σταθμός Ηλιούπολης-Ανω Γλυφάδα-Πανόραμα Βούλας

Σταθμός Ελληνικού: Μεταφορά των γραμμών
210 Τερψιθέα-Σταθμός Ελληνικού ίσως είναι η γραμμή που κερδίζει περισσότερο αφού η αποσταση απο την Άνω Γλυφαδα μεχρι το Ελληνικό δεν είναι παραπάνω απο 15 λεπτα και απο συχνοτητα 25-35 λεπτα μπορούμε να δουμε 10-15. Επίσης θα είναι το καλύτερο λεωφορείο για προσβαση στο μετρο απο την Άνω Γλυφάδα αφου τα Α4 και 154 διαδρομή δεν μπορουν να αλλάξουν γιατί εξυπηρετούν και αλλές περιοχές.

171 Σταθμός Ελληνικού-Βάρκιζα (κέρδος εως και 15 λεπτά)

Τώρα για τα 155 και 247 νομίζω πως και καλύπτονται απο άλλες γραμμές(ειδικά το 247) αλλά θα καλύπτονται και απο τους νέους σταθμούς.
Επίσης μια καλή σκέψη θα ήταν τα Α3/Β3 να γίνουν τροφοδοτικές του Σταθμού στο Ελληνικό και να φτιάξουν πολύ οι συχνότητες για Γλυφάδα αλλά πιστεύω πως καλύτερα θα ήταν να υπαρχουν και 2-3 λεωφορεια που να διασχίζουν την Βουλιαγμένης
Απάντηση
#2
Επι των προτάσεων του georgio:
154: Δε βρίσκω το λόγο να καταλήγει στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου, όπως είναι το πιο λογικό.
155: Totally agree with you για κατάργηση, διότι και το εκτός Βουλιαγμένης κομμάτι που εξυπηρετεί δεν έχει τρομερή επιβατική κίνηση.
171: Συμφωνώ απόλυτα, διότι θα ωφεληθεί και σε συχνότητες και επίσης το όφελός της είναι μεγαλύτερο από 15'. Νομίζω 15' τουλάχιστον κάνει μόνο στην απόσταση στ. Ελληνικού - στ. Αγ. Δημητρίου και άλλα 15' στην επιστροφή, δηλαδή το όφελος πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει και τα 25-30'.
201: Δε χρειάζεται να καταργηθεί, αλλά να βελτιωθεί. Αφετηρία στο σταθμό της Ηλιούπολης και τέρμα στο σταθμό της Αργυρούπολης (ή αντίστροφα), διαδρομή: Στ. Ηλιούπολης > Λ. Σοφ. Βενιζέλου > Ηρ. Κωνσταντοπούλου > Πλ. Π.Π.Γερμανού (ΙΚΑ) > Λ. Μαρ. Αντύπα (προς κεντρική πλατεία Ηλιούπολης) > Ηρ. Πολυτεχνείου > Αργυρουπόλεως > Αλεξιουπόλεως > Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγία Τριάδα) > Λ. Μαρ. Γερουλάνου > Ελ. Βενιζέλου > Τήνου > Λ. Βουλιαγμένης > Στ. Αργυρούπολης.
210: Εδώ έχω μια ένσταση, διότι αφήνουμε ακάλυπτη τη Μαρ. Γερουλάνου που είναι κεντρικός δρόμος της Αργυρούπολης και μ' αυτή την πρόταση δε θα είχε σύνδεση αυτό το κομμάτι της Αργυρούπολης με το Μετρό, μιας και τα 101/Β1 δεν έχουν ανταπόκριση με κάποιο ΜΣΤ (πλην Τραμ). Επίσης οι συχνότητες των 101/Β1 δεν είναι και οι καλύτερες. Θα πρότεινα ίσως η 210 να γίνει Στ. Ελληνικού - Τερψιθέα - Στ. Αλίμου.
216: Μεταφορά στο στ. Ηλιούπολης και τροποποίησης της διαδρομής ώστε να εξυπηρετεί πλέον όλη τη Σοφ. Βενιζέλου από τα δυτικά (λ. Βουλιαγμένης) έως τα ανατολικά (πρόποδες Υμηττού), την Αγία Μαύρα και το Νεκροταφείο, όπου θα βρίσκεται η αφετηρία. (Περισσότερα σε σχετικό post μου στο topic για τις προτάσεις αναδιάταξης στον τομέα 2)
247: Να λειτουργεί πλέον μόνο τη θερινή περίοδο (1 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου) για την εξυπηρέτηση των λουόμενων, μήπως και αποφορτίζεται λίγο το 140, με αφετηρία το στ. Αλίμου και τέρμα στον Άγ. Κοσμά.
Απάντηση
#3
Για το 154 λέω Ηλιούπολη έτσι ώστε αν καποιος θέλει να πάει προς Αργυρούπολη/Άνω Γλυφαδα να έχει 2 επιλογες (Α4 και 154) γιατί εκει στρίβει το Α4.
201: Καλή σαν σκέψη αλλά ποιος θα τοχρησιμοποιεί; Αν το 237 παραμείνει στη Δάφνη (που πιστεύω πως πρεπει να μεινει εκει) ολοι για Ηλιουπολη θα κατεβαινουν Δάφνη.
210: Και το 210 οπως είναι τωρα όμως δεν εχει καλή συχνοτητα. Τα Β1/101 νομίζω πως περνανε κοντα από τον σταθμό της Αργυρούπολης επίσης η απόσταση από την Βουλιαγμένης δεν ειναι μεγάλη για να πάρει καποιος απο εκει λεωφορείο αλλά και ο σταθμός της Αργυρούπολης είναι κοντα.

Για τα τοπικα της Γλυφάδας αν μπορεί να μας φωτίσει καποιος!
Απάντηση
#4
Για το 154 διαφωνώ. Δε νομίζω ότι κάποιος που θέλει να πάει στο Πανόραμα Βούλας θα προτιμήσει να κατέβει στο μελλοντικό σταθμό Ηλιούπολης για να πάρει 154 και όχι σε αυτόν του Αλίμου.
Εσύ αυτό που προτείνεις, αν καταλαβαίνω καλά, είναι να λειτουργούν περίπου συνδυαστικά αυτές οι δύο γραμμές, αλλά και πάλι είναι αδύνατον, διότι αφενός η 154 λειτουργεί ως τροφοδοτική, αφετέρου η Α4 καταλήγει στο κέντρο και όλοι ξέρουμε πως αν κάτι συμβεί και κλείσει το κέντρο πέφτει έξω το πρόγραμμα δρομολογίων.
Αυτό που προτείνεις θα είχε αποτέλεσμα αν και το Α4 γίνονταν τροφοδοτική στο Μετρό της Ηλιούπολης, αλλά εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, γιατί πλέον πέφτει όλος ο άξονας της Βουλιαγμένης σε Α3/Β3 για σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας, τα οποία με τη λειτουργία του Μετρό δε νομίζω ότι θα έχουν λόγο να τα ενισχύσουν. Οπότε η καλύτερη λύση είναι το 154 στο στ. Αλίμου.
Και επίσης η πρότασή σου για το 154 είναι και προβληματική ως προς το ότι οι νταλίκες δεν ξέρω πως θα βολεύονται στο στ. Ηλιούπολης, γιατί δεν έχουν από κάπου να στρίβουν για εκεί.

Κατά τα λοιπά, για το 210 δε μπορώ να μιλήσω ξεκάθαρα, γιατί δεν είμαι χρήστης του εκτός Λ. Βουλιαγμένης τμήματος της. Αν δε δημιουργείται πρόβλημα, προσωπικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο το να υπάρχει μια γραμμή με εξαιρετική συχνότητα και να εξυπηρετεί ουσιαστικά μια περιοχή, παρά να περνάει το λεωφορείο όποτε θυμηθεί.

Τώρα, όσο αφορά τα Ηλιουπολίτικα, το 237 καταρχάς είναι αδύνατον να φύγει από τη Δάφνη. Αφήνει ξεκρέμαστο ένα μεγάλο κομμάτι της Μαρίνου Αντύπα από τα Κανάρια μέχρι και τα όρια με τον Υμηττό. Και δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελήσει τη γραμμή το να καταλήγει στο στ. Ηλιούπολης.
Για το 201, όμως, ας γίνει κάποια εναλλακτική δοκιμή και αν αποτύχει τότε μαζί σου στο να κοπεί τελείως. Ωστόσο, θα πρέπει έχουμε υπόψιν μας ότι η γραμμή έχει επιβατική κίνηση. Όχι και τεράστια, αλλά για τα δεδομένα της είναι σημαντική.
Απάντηση
#5
Το 201 από τότε που κόπηκε το 237 στην Δάφνη έχει αποκτήσει αρκετά καλή επιβατική κίνηση και το καλύτερο είναι να μείνει ως έχει.

Το 210 δεν θα 'χει νόημα να υπάρχει με τους νέους σταθμούς καθώς η Τερψιθέα πρέπει να συνθεθεί με μετρό με το δίκτυο των Τοπικών Γλυφάδας τα οποία πρεπει να πάνε στον Στ. Ελληνικού και το κομμάτι του Ελληνικού και της Αργυρούπολης μπορεί να εξυπηρετηθεί με το 101 μ' ένα όχημα παραπάνω και τροποποίηση ώστε να περνάει απ' το Σταθμό Αλίμου. Το ίδιο πρέπει να γίνει και με το Β1 και να καταργηθεί το 247.

Επίσης, άλλες τροποποήσεις που πρέπει να γίνουν είναι το 109 και το Α4 να πηγαίνουν ως Στ. Ηλιούπολης, το 155 άμα μείνει μέχρι Στ. Αλίμου, 154 και 171 Στ. Ελληνικόυ. Για το 171 πιστεύω ότι δεν χρείαζεται πάνω από 60' πήγαινε-έλα Βάρκιζα οπότε με 4 οχήματα έχουμε συχνότητα ανά 15'. Το 154 προτείνω να πάει εκεί και να συγχωνευτεί με το 128 χωρίς να κάνει κύκλο στην Τερψιθέα αλλά να μπαίνει μέσα στην Βούλα πάνω στην παλία διαδρομή του 154 και μετά να συνεχίζει για Γκόλφ Γλυφάδας. Έτσι μπορούν να καταργηθουν τα 162/163.
Απάντηση
#6
Το 109 σίγουρα πρέπει να κοπεί στο στ. Ηλιούπολης, αλλά το Α4 αν σταματήσει κι αυτό από κέντρο θα είναι καταστροφή για τα νότια. Επειδή είμαι καθημερινός χρήστης των ΜΜΜ, όταν φτάνει λεωφορείο Α4 ή Α3/Β3 στο στ. Αγίου Δημητρίου κατεβαίνει αρκετός κόσμος για μετεπιβίβαση προς τις άλλες γραμμές που καταλήγουν εκεί.
Αν γίνει και το Α4 τροφοδοτικό τότε σημαίνει ότι αυτόν τον κόσμο τον υποχρεώνουμε να χρησιμοποιεί Α3/Β3, τα οποία όμως θα παραμείνουν στις ίδιες συχνότητες, χωρίς βελτίωση, αφού το Μετρό θα φτάνει στο Ελληνικό. Με την ίδια ισοπεδωτική -κατ' εμέ- λογική μήπως να κόβουμε και τα Α3/Β3 στο στ. Ελληνικού και ν' αφήσουμε τη Βουλιαγμένης να κινούνται άνετα σ' αυτή τα ΙΧ;
Συμφωνώ απόλυτα στο ότι τα λεωφορεία δε θα πρέπει να λειτουργούν "ανταγωνιστικά" ως προς τα ΜΣΤ, αν και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, αφού οι περισσότεροι προτιμούν το Μετρό. Ωστόσο θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν ότι μπορεί όλη η Βουλιαγμένης από την αρχή της στο κέντρο μέχρι και το ύψος του παλιού αεροδρομίου να εξυπηρετείται σε λίγους μήνες από το Μετρό, αλλά δεν παύουν να υπάρχουν και εκείνοι που για τον Χ ή Ψ λόγο δε μπαίνουν στο Μετρό. Είτε γιατί είναι πιο φτηνή η κάρτα απεριορίστων για λεωφορεία (20€ έναντι 45€ του Μετρό), είτε γιατί έχουν κάποια φοβία (υπάρχουν και τέτοιοι), είτε ακόμη και γιατί θέλουν να κατέβουν και ενδιάμεσα σε κάποιο σημείο που δεν έχει πρόσβαση σε Μετρό. Δε μπορείς αυτόν τον κόσμο να τον αποκλείσεις στο όνομα της εξοικονόμησης οχημάτων, οδηγών κλπ.
Απάντηση
#7
Παιδια παντως εγω που μενω ηλιουπολη βλεπω παντα το 201 με ελαχιστο κοσμο μεσα και τις περισσοτερες φορες( ακομα κ τις κυριακες) μαζι με το 237. Ποιος ο λογος να εχουμε μια γραμμη με κακη συχνοτητα που το μονο που εξυπηρετει παραπανω ειναι η ηρως κωσταντοπουλου που σε λιγο θα εξυπηρετειται απο τον σταθμο ηλιουπολη. Καθως οποιος παει κατω ηλιουπολη ή μενει στην αργυρουπολεως δεν περιμενει 201 αλλα χρησιμοποιει 237 ή α4 αναλογα με το που μενει.
Τώρα για το 154 δεν καταλαβα ακριβως τι διαδρομη που προτεινει ο elbo αλλα μενει εξω η μιση αργυρουπολη.
Το α4 πρεπει να παραμεινει ως κεντρο ή τουλαχιστον να πηγαινουν 2 δρομολογια την ωρα για τους λογους που εξήγησε ο δημιουργώ
Απάντηση
#8
(04-02-2013, 01:57 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ωστόσο θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν ότι μπορεί όλη η Βουλιαγμένης από την αρχή της στο κέντρο μέχρι και το ύψος του παλιού αεροδρομίου να εξυπηρετείται σε λίγους μήνες από το Μετρό, αλλά δεν παύουν να υπάρχουν και εκείνοι που για τον Χ ή Ψ λόγο δε μπαίνουν στο Μετρό. Είτε γιατί είναι πιο φτηνή η κάρτα απεριορίστων για λεωφορεία (20€ έναντι 45€ του Μετρό), είτε γιατί έχουν κάποια φοβία (υπάρχουν και τέτοιοι), είτε ακόμη και γιατί θέλουν να κατέβουν και ενδιάμεσα σε κάποιο σημείο που δεν έχει πρόσβαση σε Μετρό. Δε μπορείς αυτόν τον κόσμο να τον αποκλείσεις στο όνομα της εξοικονόμησης οχημάτων, οδηγών κλπ.

Είναι απολύτως επιβεβλημένη η διέλευση λεωφορειακής γραμμής από το κέντρο της Αθήνας προς Λ. Βουλιαγμένης, όπως είναι επιβεβλημένη η ύπαρξη αντίστοιχων γραμμών στους άλλους άξονες του μετρό (Μεσογείων, Λένορμαν κλπ.), διότι :
1) Δεν κινούνται τελείως παράλληλα - η Βουλιαγμένης μέχρι και τον Αγ. Ιωάννη ΔΕΝ εξυπηρετείται από το μετρό.
2) Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πιό πυκνές απ' ότι στο μετρό και εξυπηρετούν λεπτομερέστερα τα σημεία πέριξ αυτών.

Η διαφορά κόστους της μηνιαίας κάρτας είναι μεν παράγοντας που επηρεάζει πολλούς μόνιμους χρήστες, αλλά θα έπρεπε να εκλείψει διότι η χρέωση κατ' αυτό τον τρόπο είναι άδικη : Με 20 €/μήνα και αρκετή υπομονή μετακινείσαι από Βουλιαγμένη προς Αγ. Στέφανο, θεωρητικά κάθε μέρα πήγαινε - έλα. Βέβαια, κανείς δεν κάνει τέτοια δρομολόγια αλλά το να πηγαίνεις κάθε μέρα Ηλιούπολη - Αθήνα με λεωφορείο, για να γλυτώσεις 25€ από τη μηνιαία κάρτα είναι κάτι που δυστυχώς αναγκάζονται πάμπολλοι επιβάτες να το υποστούν.
Μόνο αν εισαχθούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα εισιτήρια ΖΩΝΗΣ θα εκλείψει αυτό το φαινόμενο.
Όσο για τους "κλειστοφοβικούς", αν τους λάμβανε υπ' όψιν το Λονδίνο, θα έπρεπε να κλείσει το δίκτυό μετρό (έχετε δει πόσο στενά και πραγματικά κλειστοφοβικά είναι τα τρένα του tube).

Πάντως, για να καλυφθεί η Βουλιαγμένης υπεργείως και εφ' όσον εφαρμόζαμε ζωνικό εισιτήριο μηνιαίων καρτών, θα αρκούσε μια διέλευση στο 10λεπτο με αρθωτό. Πείτε το Α3, πείτε το Α4. Και τα δύο μαζί όντως είναι σπατάλη.
Απάντηση
#9
Καλησπέρα σε όλους,

Ξεκινώντας από τα εύκολα.
Α/Β3 Ενωποίηση σε μία γραμμή Α3 για ευκολία και κατάργηση της βόλτας στις συνοικίες (Ευριάλη, Καραχάλιου και γκόλφ) Σήμερα τα 2 αυτά οχήματα χρειάζονται 67' ανά κατεύθυνση, διαιρώντας τον με 12,5' συνδιασμένη συχνότητα μας κάνει 12 νταλίκες. Το νέο Α3 θα κατεβαίνει την Σάκη Καράγιωργα, θα περνάει απέναντι την παραλιακή, όπου θα τερματίζει δίπλα στο 140. Στην επιστροφή θα μαζέυει κόσμο από τη στάση της πλατεία (κοινή με Α/Β2, Ε22) και θα στρίβει δεξιά στη Ναπ. Ζέρβα, συνέχεια Ζέπου για να βγεί Βουλιαγμένης, όπως περιγράφεται:
http://goo.gl/maps/gbIwW

Η συχνότητα θα αυξηθεί στα 8' με 15 νταλίκες (ή 58' ανά κατεύθυνση) δηλαδή +3 νταλίκες

Α4 μετατροπή σε τοπικό μέχρι Αγ. Δημήτριο για να υπάρχει χώρος για στάθμευση νταλίκας. Συχνότητα ίδια (10' αιχμή) και μείωση από τα 13 οχήματα στα 9, δηλαδή -4 νταλίκες

154: μέχρι Στ. Ηλιούπολης για να συνεργάζεται αρμονικά με το Α4, αντίθετα απ' τον Άλιμο. μείωση κύκλου από τα 80' στα 70' οπότε τα 4 οχήματά του θα περνάνε ανά 17,5' αντί για 20'.

155: delete -2 οχήματα

171 η διαδρομή Ελληνικό - Αγ. Δημήτριος είναι 12-15', άρα με τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις κερδίζει 25' στον κύκλο, άρα βελτιώνεται η αιχμή από τα 15' στα 12' με 8 οχήματα σταθερά (παλιός κύκλος 120', νέος 95').

201: μέχρι Ηλιούπολη για να μείνει η Ηρ. Κωνσταντοπούλου στο 216 (-1 όχημα)

205: άνοδος από Ναπ. Ζερβα δεξιά Λαζαράκη αριστερά Γρ. Λαμπράκη αριστερά Βουλιαγμένης για να καλύψει το κενό του Β3. +1 όχημα, ανά 20'

206: ως έχει

210: μέχρι Άλιμο

216/226: από Αγ. Δημήτριο στην Ηλιούπολη με νέα διαδρομή,
216: http://goo.gl/maps/D6DuM συχνότητα 15' με -2 οχήματα
226: αδερφάκι του 216 με τη συντομότερη διαδρομή και 2 minibuses
http://goo.gl/maps/3mLgy συχνότητα 20'

247: τσίου τσίου.. -1 όχημα

233: Στ. Ελληνικό - Γκόλφ Γλυφάδας με 2 οχήματα ανά 12' θα καλύψει το κενό του Α3 στην Ευρυάλη και θα συνδέει το τέρμα τον τοπικών Γλυφάδας με το μετρό σε χρόνο μηδέν.
http://goo.gl/maps/rP1UW

Τα τοπικά Βούλα - Βουλιαγμένης - Βάρκιζας κ.τ.λ ως έχουν στο Γκολφ.

Β1/101 για αρχή ενοποίηση στη διαδρομή του 101, αργότερα τοπικό μέχρι Καλαμάκι (όταν τελειώσει το τραμ)

Συνολική μείωση κατά 2 οχήματα και μεγάλο κέρδος στους χρόνους.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#10
Παιδιά καλά όλα αυτά που γράφετε, αλλά νομίζω πριν αρχίσουμε τα σενάρια, πρέπει να έχουμε σαφή γνώση της τελικής διαμόρφωσης των σταθμών και τι χώρους στάθμευσης/αφετηρίας θα έχει ο καθένας. Εμένα προς το παρόν μου φαίνονται όλοι πολύ στενοί. Ειδικά το Ελληνικό και η Ηλιούπολη. Αργυρούπολη και Άλιμο ίσως να μπορέσει να γίνει κάτι. Επίσης άμα θέλουμε να κόβουμε αβέρτα γραμμές παράλληλες με το μετρό, να χουμε και λίγο υπόψη μας τι γίνεται στις απεργίες. Τώρα ειδικά που μπαίνουν και Ν1 στα Α3/Β3/Α4 γίνεται της μουρλής το πανηγύρι! Καλές οι περικοπές στους σταθμούς ΜΣΤ, αλλά όταν τα τελευταία απεργούν, να κατεβαίνουν περισσότερες γραμμές στο κέντρο! (ή τουλάχιστον να απεργούν και τα λεωφορεία ταυτόχρονα! Big Grin ) Και το 155 δεν παίζει να κοπεί, γιατί εξυπηρετεί το Α/Σ Ελληνικού. (πιο πιθανό να κοπεί το 141 στον Άλιμο)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 7 448 26-07-2019, 11:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 23 2.776 07-11-2018, 09:23 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)