25-05-2019, 08:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-05-2019, 09:32 PM από panage_1970. Edited 5 times in total.)
- Αναφέρω το παρακάτω θέμα στο forum γιατί μου καταγγέλθηκε πριν από λίγο ότι υπήρχε σήμερα το απόγευμα άτομο με ειδικές ανάγκες το οποίο περίμενε να έλθει το λεωφορείο "164" για πάνω από 50 λεπτά , με αποτέλεσμα να υποχρεωθεί να χρησιμοποιήσει "ΤΑΧΙ".
- Κατόπιν τούτου έκανα την παρακάτω διερεύνηση του θέματος :
25/5/2019 Πρόγραμμα "'Εκτακτο 1 Σάββατο" Η Γραμμή "Α13" στο σημερινό πρόγραμμα διατήρησε μέχρι και αυτή την ώρα τον αριθμό των λεωφορείων που είχε δρομολογήσει από το πρωί, με σχετικά ικανοποιητική τήρηση των δρομολογίων από το Α/μ Π.Ράλλη" me "Iris και ένα "Ν1" ,
Σε αντίθεση με την γραμμή "164" στην οποίαν είχαν δρομολογηθεί το πρωί από το "Α/Μ/ του "Αγ. Δημητρίου" αρχικά 2 λεωφορεία (50180,50232) , που στην συνέχεια από νωρίς το απόγευμα έμεινε το ένα (50180) το οποίο μάταια προσπαθεί να καλύψει τα δρομολόγια με την συχνότητά τους να φτάνει στα 55 λεπτά με 1 ώρα.
- Αναφέρω τις δύο αυτές γραμμές γιατί στο χθεσινό πρόγραμμα "Έκτακτο2" είχαν και οι δύο γραμμές πλήρη δρομολόγηση από "Π.Ράλλη" με "Iris" έχοντας πετύχει ικανοποιητική κάλυψη των δρομολογίων τους και μάλιστα υπήρξε και αλληλοκάλυψη και ανταλλαγή οχημάτων μεταξύ των δύο γραμμών μέσα στην ημέρα.
- Στο Σημερινό πρόγραμμα "Έκτακτο1 Σαββάτου" το μεν "Α13" που έμεινε στο ίδιο καθεστώς "Α/Μ Ράλλη" , κάλυψε ικανοποιητικά τα δρομολόγιά του ,
Ενώ το δε "164" που γύρισε και πάλι στο "Α/μ Αγ. Δημητρίου" , ξεκίνησε αρχικά με 2 οχήματα που στην συνέχεια αποσύρθηκε το ένα και έτσι από νωρίς το απόγευμα έμεινε μόνο του ένα λεωφορείο να προσπαθεί να καλύψει τα δρομολόγια χωρίς φυσικά να μπορεί να το κάνει.
- Γνωρίζω εκ των προτέρων ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την απουσία των λεωφορείων φυσικού αερίου και είναι πολύ δύσκολο για τον "ΟΑΣΑ" να καλύψει τις ανάγκες σε πολλές γραμμές.
** Απλά επισημαίνω το συγκεκριμένο θέμα γιατί εάν έμενε και στο 'Εκτακτο 1 πρόγραμμα" τουλάχιστον για την γραμμή μας "164" η ίδια οργάνωση που ίσχυσε και εχθές (Από "Ράλλη με "iris") θα υπήρχε σίγουρα καλύτερη κάλυψη των δρομολογίων της.
- Για την Ιστορία το ίδιο συνέβη και το προηγούμενο Σάββατο στην γραμμή "164" δηλαδή είχε μείνει και πάλι με 1 λεωφορείο (Ν1 Μπραχαμίου), και τότε δεν υπήρχε η δικαιολογία ότι ήταν σε ισχύ κάποιο έκτακτο γεγονός.
- Δεν σχολιάζω απλά καταθέτω το συμβάν προκειμένου να καταγραφεί
- Κατόπιν τούτου έκανα την παρακάτω διερεύνηση του θέματος :
25/5/2019 Πρόγραμμα "'Εκτακτο 1 Σάββατο" Η Γραμμή "Α13" στο σημερινό πρόγραμμα διατήρησε μέχρι και αυτή την ώρα τον αριθμό των λεωφορείων που είχε δρομολογήσει από το πρωί, με σχετικά ικανοποιητική τήρηση των δρομολογίων από το Α/μ Π.Ράλλη" me "Iris και ένα "Ν1" ,
Σε αντίθεση με την γραμμή "164" στην οποίαν είχαν δρομολογηθεί το πρωί από το "Α/Μ/ του "Αγ. Δημητρίου" αρχικά 2 λεωφορεία (50180,50232) , που στην συνέχεια από νωρίς το απόγευμα έμεινε το ένα (50180) το οποίο μάταια προσπαθεί να καλύψει τα δρομολόγια με την συχνότητά τους να φτάνει στα 55 λεπτά με 1 ώρα.
- Αναφέρω τις δύο αυτές γραμμές γιατί στο χθεσινό πρόγραμμα "Έκτακτο2" είχαν και οι δύο γραμμές πλήρη δρομολόγηση από "Π.Ράλλη" με "Iris" έχοντας πετύχει ικανοποιητική κάλυψη των δρομολογίων τους και μάλιστα υπήρξε και αλληλοκάλυψη και ανταλλαγή οχημάτων μεταξύ των δύο γραμμών μέσα στην ημέρα.
- Στο Σημερινό πρόγραμμα "Έκτακτο1 Σαββάτου" το μεν "Α13" που έμεινε στο ίδιο καθεστώς "Α/Μ Ράλλη" , κάλυψε ικανοποιητικά τα δρομολόγιά του ,
Ενώ το δε "164" που γύρισε και πάλι στο "Α/μ Αγ. Δημητρίου" , ξεκίνησε αρχικά με 2 οχήματα που στην συνέχεια αποσύρθηκε το ένα και έτσι από νωρίς το απόγευμα έμεινε μόνο του ένα λεωφορείο να προσπαθεί να καλύψει τα δρομολόγια χωρίς φυσικά να μπορεί να το κάνει.
- Γνωρίζω εκ των προτέρων ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την απουσία των λεωφορείων φυσικού αερίου και είναι πολύ δύσκολο για τον "ΟΑΣΑ" να καλύψει τις ανάγκες σε πολλές γραμμές.
** Απλά επισημαίνω το συγκεκριμένο θέμα γιατί εάν έμενε και στο 'Εκτακτο 1 πρόγραμμα" τουλάχιστον για την γραμμή μας "164" η ίδια οργάνωση που ίσχυσε και εχθές (Από "Ράλλη με "iris") θα υπήρχε σίγουρα καλύτερη κάλυψη των δρομολογίων της.
- Για την Ιστορία το ίδιο συνέβη και το προηγούμενο Σάββατο στην γραμμή "164" δηλαδή είχε μείνει και πάλι με 1 λεωφορείο (Ν1 Μπραχαμίου), και τότε δεν υπήρχε η δικαιολογία ότι ήταν σε ισχύ κάποιο έκτακτο γεγονός.
- Δεν σχολιάζω απλά καταθέτω το συμβάν προκειμένου να καταγραφεί