Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019
#79
(04-05-2019, 09:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Έχω αποφύγει συστηματικά να απαντήσω σε αυτά που διαβάζω (με καλύπτουν πλήρως οι απαντήσεις των υπολοίπων άλλωστε), αλλά εντάξει..

Δεν έχει καμία δουλειά να βγαίνει αμάξι από τον Πειραιά για να πάει στην Τερψιθέα. Δηλαδή αν δεν είχε ούτε η Ράλλη, αλλά μόνο τα Λιόσια διάθεση, θα ζηταγες να κατεβαίνει αμάξι από εκεί? Αν το Μπραχαμι δεν μπορεί να επανδρώσει τις βάρδιες του, να κάνετε υπομονή, όπως έκαναν και κάνουν τόσες άλλες περιοχές. Ίσως με κάποια αλλαγή, να περισσεψουν. Το πρόβλημα ειναι συλλογικό και όχι γραμμής ή ΑΣ. Αλλά ας μην ξεχνάμε ποιος απαιτούσε από τον ΟΑΣΑ το 165 με δυο οχήματα πρωί-βράδυ..

Όλη η δρομολόγηση της ΟΣΥ στηρίζεται στα δεδουλευμένα ρεπό των οδηγών, κατά παράβαση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ελάχιστες ώρες ξεκούρασης κτλ. Αν απαιτήσουν τα νόμιμα οι οδηγοί, η εταιρεία πρέπει να κλείσει έναν μήνα (όταν υπάρχουν οδηγοί με άδειες του 2016!). Η Π.Ράλλη απλά, επειδή δεν έχει οχήματα να δουλέψουν οι πρόθυμοι  ρεπό, τους στέλνουν στον Βοτανικό για ρεπό, ακόμα και στα Λιόσια ή στην Ανθούσα. Και δεν έχει μόνο το Μπραχαμι πρόβλημα.. Κι ο Βοτανικός από όταν έφυγαν τα 60 άτομα του Δ' κυκλώματος (Τ.ΘΡΙ) έχει γονατίσει. Θέλεις να σου πω ιστορίες από επανδρώσεις χειμώνα από Ράλλη να μην τα πιστεύεις?

Αλλά για να τελειώνουμε, πρέπει να καταλάβεις πως αυτό που κάνεις κουράζει τους αναγνώστες του forum. Δεν είναι ΟΣΥ μόνο τα Ζωγραφια-Ιλισσια, η Ηλιούπολη και το 164! Ήμαρτον δηλαδή.. Αν θέλεις να μας παρουσιάσεις το πρόβλημα που βιώνεις, 2 φορές τον μήνα μπορείς να γράφεις την αντιστοιχία προγραμματισμένων με εκτελεσθεντων δρομολογίων με μέγιστο αριθμό οχημάτων και να είσαι σίγουρος πως θα το κατανοήσουμε καλύτερα από το τι ώρα σχόλασε το τάδε Ν1 και άλλαξε κτλ.. Κι από την στιγμή που επικοινωνείς με τον ΟΑΣΑ, όπως λες, μπορείς να προτείνεις λύση, να αφήσει το Μπραχάμι το 217/229 στον Πειραιά, για να ανασάνει και να επανδρώνει το 164. Λύση, όχι να τους στέλνεις πράγματα που ήδη ξέρουν και κυρίως φαντασίες για Βοτανικούς και Ραλλες που θα έλεγε ένα 15χρονο..

Φίλε επ’ ουδενί  δεν έχω καμία πρόθεση να αντιπαρατεθώ μαζί σου γιατί απ τα γραφόμενά σου θα πρέπει να έχεις  άμεση γνώση στο τι  συμβαίνει στην οργάνωση της λειτουργίας του ΟΣΥ  , όσο  και  σε τι  προβληματικό καθεστώς καλούνται καθημερινά οι εργαζόμενοι σε αυτόν να λειτουργήσουν.
 
- Κατ αρχήν ο λόγος που έχουμε επιμείνει στην γραμμή του «164»   είναι  γιατί η περιοχή μας η Αργυρούπολη  έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια σημαντικές υποβαθμίσεις και η "164"   είναι πια η μοναδική ενεργή γραμμή που μας έμεινε ύστερα και από την κατάργηση της διαδρομής του «154» που γινόταν μέσω της Λεωφόρου Κύπρου έως τον Στ. Αγ. Δημητρίου , αφήνοντας ουσιαστικά ακάλυπτο από λεωφορεία  το κομμάτι της Λεωφόρου Κύπρου από την 3η Στάση μέχρι και την στάση Αγ.Βασίλείου στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης  ( Ένας λόγος της δημιουργίας του «165» ήταν και η προσπάθεια να καλύψουμε το ορφανό κομμάτι που μας άφησε η απομάκρυνση του «154») .
 
- Τα πράγματα συμπιέστηκαν ακόμη περισσότερο μετά και από το κλείσιμο του «Α/μ Ελληνικού»  που αν και στην αρχή υπήρξε κάποια προσπάθεια να κρατηθούν στις βάρδιες της γραμμής και 18άμετρα λεωφορεία  με την υπαγωγή της στο «Αμ Π.Ράλλη»  , ο ΟΑΣΑ στις 19/10/2019 χωρίς κάποια επίσημη αιτιολόγηση και εν μέσω σεζόν αποφάσισε την υπαγωγή της  στο «Αμ Αγ. Δημητρίου» με αποκλειστική κάλυψή της από 12άμετρα λεωφορεία.

-  Παράλληλα με αυτή την εξέλιξε  ο ΟΑΣΑ  θα έπρεπε να διαθέσει άμεσα έστω ένα με δύο παραπάνω λεωφορεία ημερησίως στο ισχύον κύκλωμα , προκειμένου να  υπάρξει κάποια πύκνωση των δρομολογίων της γραμμής έτσι ώστε να αντισταθμιστεί η διαφορά της χωρητικότητας των οχημάτων μεταξύ των καταργημένων 18άμετρων και των νέων 12άμετρων που καλούνται να φέρουν εις πέρας την ίδια επιβατική κίνηση ειδικά τις ώρες αιχμής.

- Μην ξεχνάμε ότι σε κανένα πρόγραμμα δεν υπάρχει η απόλυτη πληρότητα σε οχήματα – πάντοτε λείπει 1 έως 2 οχήματα τις καθημερινές ,  τα Σάββατα επίσης λείπουν 1 με 2 οχήματα  και τις Κυριακές λείπει standard 1 όχημα και κάποιες φορές λείπει και το δεύτερο με αποτέλεσμα να παρατηρείται το φαινόμενο να βρίσκεται στο κύκλωμα ένα και μοναδικό όχημα χωρίς να μπορεί να προλαβαίνει να καλύψει τα δρομολόγια. Οπότε με την αύξηση του προβλεπόμενου αριθμού των οχημάτων στην γραμμή στην περίπτωση που θα υπάρξει κάποια έλλειψη  πρακτικά θα μένουν παραπάνω οχήματα να εξυπηρετούν τον κόσμο.

- Τώρα έρχομαι στον λόγο που έχουμε επαναλάβει  την ανάγκη στο να  αναλάβει την γραμμή και κάποιο άλλο αμαξοστάσιο εκτός του «Αγ. Δημητρίου» .  - Είναι μια πρόταση από εμάς στο να  δώσουμε  μια πρακτικά άμεση λύση στο θέμα της διαθεσιμότητας των οχημάτων,  μιας και βλέπουμε ότι το «Αμ Αγ.Δημητρίου» δυσκολεύεται αρκετά να της διαθέσει  σε μόνιμη βάση τον προβλεπόμενο αριθμό οχημάτων.
 – Κάπως έτσι απλά θα μπορούσε πιστεύουμε πολύ πιο εύκολα τα οχήματα που αδυνατεί να διαθέσει ο «Αγ.Δημήτριος»  να τα διαθέσουν αυτούσια κάποια άλλα αμαξοστάσια ή να τα δανείσουν στον «Αγ. Δημήτριο»  εκείνα. 

Άλλωστε υπάρχουν ήδη τέτοιου τύπου συνεργασίες μεταξύ των αμαξοστασίων για αρκετές γραμμές δίνοντας λύσεις  που  «περπατάνε» και απ ότι νομίζω  δεν τις έχουν προτείνει «15» άχρονοι.

– Ίσως να έγραψες αυτόν τον χαρακτηρισμό για την πρότασή μας επειδή την [u]αναφέραμε απλοϊκά και  δεν την τεκμηριώσαμε τεχνικά .  Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εμείς δεν είμαστε οι ειδικοί προκειμένου να γνωρίζουμε τις εξειδικευμένες παραμέτρους του εγχειρήματος αυτού , απλά προτείνουμε μια γενική κατεύθυνση  λύσης στο πρόβλημα  που φυσικά για την υλοποίησή της θα  κρίνουν οι αρμόδιοι εάν κινείται στα πλαίσια του εφικτού και θα την διαμορφώσουν καταλλήλως. [/u]

      Σημείωση (Σχετική με "Αμ.Ράλλη") :  - Ο λόγος που θα προτιμούσαμε η γραμμή να έχει σαν κορμό το "Α/μ της Π.Ράλλη"  παρόλα του τα ελαττώματα για τα οποία συμφωνούμε,  είναι ότι η "Π.Ράλλη"  έχει ήδη λειτουργήσει  τον θεσμό των "δανεισμών οχημάτων από άλλα Α/μ" ,  έχοντας αναπτύξει την τεχνογνωσία αυτή καλύτερα από κάθε άλλο "Α/Μ,  και επίσης  διατηρεί  το δικαίωμα στις γραμμές της  να δρομολογείται έστω και  περιστασιακά 18άμετρο λεωφορείο όταν και όποτε υπάρξει ανάγκη ,  δυνατότητα που δυστυχώς χάθηκε  οριστικά για το "164" με την υπαγωγή του στο "Αμ. Αγ. Δημητρίου".  

- Τέλος πριν κλείσω θέλω να σχολιάσω αυτό που αναφέρθηκε κάπου στο «Forum» ότι δηλαδή δεν υπάρχει μόνο  το πρόβλημα του «164»  στον ΟΑΣΑ .  Φυσικά και συμφωνούμε απόλυτα ότι υπάρχουν και σε άλλες γραμμές προβλήματα και ίσως να είναι και πολύ μεγαλύτερα για αυτό ενθαρρύνουμε και άλλους παράγοντες άλλων περιοχών να ενδιαφερθούν για την περιοχή τους και να κινητοποιηθούν όπως το κάνουμε εμείς.
 
- Εάν γίνει αυτό από τον καθέναν μας τότε  θα αναγκαστούν οι αρμόδιοι να βρουν λύσεις που θα καλύψουν τους επιβάτες όλων των περιοχών , αναβαθμίζοντας  συνολικά την ποιότητα  των αστικών συγκοινωνιών.

- Άς κλείσουμε εντελώς  αυτό το θέμα και ας ενεργοποιηθούμε ο καθένας από εμάς μέσα από την  τοπική του κοινωνία και τότε πιστεύουμε ότι θα μπορέσει  να υπάρξει κάποια βελτίωση συνολικά.      


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από panage_1970 - 05-05-2019, 06:46 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 104 13.765 26-04-2024, 03:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 67.780 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.391 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 181.324 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.753 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 127.086 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.488 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.650 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 202.531 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 439.253 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)