Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019
#37
(20-04-2019, 06:36 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτό που ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε κάθε συγκοινωνιακό οργανισμό παντού στον κόσμο στην γραφική πόλη που παριστάνει το ανυπότακτο χωριό του Αστερίξ είναι γελοίο και ανούσιο (αλλά και η ίδια το εφάρμοζε μέχρι το 1993!) πραγματικά με ξεπερνάει...
Στείλε μερικούς που το παίζουν υπεράνω κανονισμών στο πειθαρχικό με ερώτημα απόλυσης (και με διασφαλισμένες τουλάχιστον είκοσι ημέρες αργία) για απείθεια και έλα να δεις τι ωραία που εφαρμόζεται καθολικά...

Υπάρχει βέβαια και η άλλη λύση... Άμεση αντιστοίχιση των επικυρώσεων με τις διαθέσιμες θέσεις ανά ώρα με σημείο αναφοράς πληρότητας το 40%. Και όταν σε κάποιες περιοχές θα ξεχάσουν κάποιοι τι χρώμα έχουν τα λεωφορεία τα ξαναλέμε...


Ότι πεις... Αλήθεια στη Θεσσαλονίκη εφαρμόζεται (πλην ελάχιστων γραμμών με επιβατική κίνηση 5-10 ατόμων);; Ή σε αρκετές άλλες πόλεις (Πράγα, Σόφια, Πολωνία, Αμβούργο με τα 25μετρα vanhool κ.α.);; Επιπλέον και αλλού που εφαρμόζεται δεν γίνεται έλεγχος ειστηρίων (που σε πολλές περιπτώσεις δεν εφικτό κιόλας) οπότε και να εφαρμόζεται είναι παντελώς άχρηστο..


Όσο για τις γελοιότητες με πειθαρχικά που διαβάζουμε να το εφαρμόσουμε και στο 608 καθημερινή με 30-40 άτομα κατά μ.ο. να επιβιβάζονται/αποβιβάζονται σε κάθε στάση και να κάνουμε 2 ώρες (σήμερα κάνει 65'-70')...

Ούτε οι επικυρώσεις είναι σοβαρό κριτήριο καθώς η πλειοψηφία κυκλοφορεί με κάρτες απεριορίστων που δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον να την επικυρώνει σε κάθε μέσο (και στην τελική είναι και χαζό και θα επιβαρύνει άσκοπα τον χρόνο του δρομολογίου).

Άκομα αν εφαρμόσουμε το 40% πληρότητα ως κανόνα σε πολλές γραμμές θα πρέπει να διπλασιάσουμε τον αριθμό των βαρδιών/λεωφορείων φτάνοντας τα κόστη λειτουργίας σε επίπεδα 2009...

(20-04-2019, 07:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συγγνώμη αλλά ίσως και να είμαι βλάκας και να μην καταλαβαίνω αλλά η οδηγία των ΟΣΥ που έρχεται "κόντρα" στον ΚΟΚ και εξωθεί σε παρανομία; Αναφέρει, όπως σημειώνεις και εσύ, ότι ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπρόσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες. Το σημείο αυτό πρέπει να είναι αυτό που έχει προσδιοριστεί ως στάση λεωφορείου, με τη σήμανση που χρησιμοποιείται εδώ και κάποιες δεκαετίες. Το αν το σημείο αυτό δεν είναι τελικά στο άκρο του οδοστρώματος - αρχή του πεζοδρομίου γιατί κάποιοι αγνοούν ότι 12μ πριν και μετά την στάση λεωφορείου απαγορεύεται η στάθμευση καθιστά παράνομη την οδηγία των ΟΣΥ; Το αν το σημείο αυτό έχει καταληφθεί από τραπεζάκια (βλ. στάση λεωφορείων "Στ. Συγγρού-Φιξ" προς Παραλιακή) ή είναι ιδιαίτερα στενό (βλ. στάση λεωφορείων "Νοσοκ. Ευαγγελισμός" προς Ζωγράφου) και εξωθεί επιβάτες να βρίσκονται συχνά επί του οδοστρώματος, είναι "παρανομία" των ΟΣΥ; Υπάρχει αρχή που χωροθετεί τις στάσεις (ΟΑΣΑ), αρχές που οριοθετούν τις άλλες δραστηριότητες (Ε.ΠΟΙ.ΖΩ. και Δημοτικά Συμβούλια) και αρχές που έχουν την ευθύνη επιβολής του νόμου (Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία). Αν κάποιοι είναι λίγοι σε αυτό που κάνουν δεν καθιστά παράνομο καθετί που έρχεται σε αντίθεση με την "κανονικότητα" που κάποιοι επιβάλουν με το "έτσι γουστάρω".

Πόσο σωστό είναι να κάνεις αποβίβαση πάνω σε δρόμους, κάγκελα, κολωνάκια, κάδους απορριμάτων, φανάρια κλπ; Γιατί σε πάρα πολλές στάσεις αν η πρώτη πόρτα είναι στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες για επιβίβαση (που μερικοί "έξυπνοι" σταματάνε 5-6 μέτρα πριν την στάση το εμπρόσθιο τμήμα μην τυχόν και μπει κανένας από τις πίσω πόρτες..) οι επιβάτες για αποβίβαση κατεβαίνουν ουσιαστικά ΕΚΤΟΣ ΣΤΑΣΗΣ με ότι συνεπάγεται αυτό... Σε τέτοια περίπτωση αν χτυπήσει κάποιος ή δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα με άλλο όχημα κάποιοι θα τρέχουν στα δικαστήρια...

Είχε ανεβάσει και το citybusdrivers ανάρτηση για τα παραπάνω που έδειχνε ενδεικτικά μόνο ελάχιστες από τις στάσεις που έχουν πρόβλημα.

https://citybus-drivers.blogspot.com/201...st_97.html

Ο ΟΑΣΑ (ορθώς) έχει ορίσει τις στάσεις με την λογική ότι στο μέσο του στεγάστρου θα βρίσκεται η μεσαία πόρτα (το λιγότερο). Άλλωστε και οι οδηγοί που εφαρμόζουν την οδηγία όταν δεν έχουν να κάνουν επιβίβαση ΠΑΝΤΟΤΕ σταματάνε με τη μεσαία πόρτα στο στέγαστρο όπως πρέπει.

Δεν λαμβάνω καν υπόψη την περιπτωση παρκαρισμένων μπροστά και πίσω από τη στάση που ναι μεν η νομοθεσία τα απαγορεύει αλλά στην πράξη με τη δραματική έλλειψη θέσεων στάθμευσης σε πολλές περιοχές είναι αναπόφευκτη λόγω της δόμησής τους η οποία αφενός κακώς έγινε πριν πολλές δεκαετίες αφετέρου δεν αλλάζει σήμερα.

Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές σε αυτά που γράφουμε και ας βλέπουμε και λίγο την πραγματικότητα εξω στο δρόμο..


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από mercedes elbo - 20-04-2019, 09:17 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 104 13.773 26-04-2024, 03:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 67.823 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.402 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 181.361 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.758 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 127.111 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.497 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.656 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 202.544 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 439.371 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)