20-04-2019, 09:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-04-2019, 09:12 PM από garvanitis. Edited 2 times in total.)
(20-04-2019, 08:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Δε διαφωνώ με τα παραπάνω, ωστόσο πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την παρούσα κατάσταση, η οποία είναι τραγική, στα ΜΜΜ της Αθήνας. Με τραγικές συχνότητες άνω του 12λέπτου σε γραμμές με αυξημένη επιβατική κίνηση σε ώρα αιχμής, όπως γίνεται αντιληπτό, το μέτρο αυτό είναι καταδικασμένο να μην εφαρμοστεί.Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύω το κάθε μεμονωμένο περιστατικό, ωστόσο Λονδίνο, Παρίσι με πολύ μεγαλύτερη ζήτηση στην rush hour (για να μην αναφέρω ας πούμε Χονγκ Κονγκ που πραγματικά η όποια σύγκριση με την Αθήνα είναι στα όρια του γελοίου) και ανάλογες συχνότητες στην δρομολόγηση επιβιβάζουν ΜΟΝΟ από μπροστά και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Συν τοις άλλοις γνωρίζοντας ότι θα αποβιβαστείς από πίσω πας προς το πίσω μέρος του λεωφορείου εξασφαλίζοντας ένα ομαλό passenger flow χωρίς να κατασκηνώνουν όλοι στις πόρτες και χωρίς να παλεύει ο άλλος να ανέβει όταν οι υπόλοιποι προσπαθούν να κατέβουν από την ίδια πόρτα. (α, ξέχασα να το αναφέρω, και με δίπορτα αυτοκίνητα και όχι με λεωφορεία που έχουν περισσότερες πόρτες απ' ότι παράθυρα).