Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά
#21
(06-11-2018, 08:39 PM)NightLine Έγραψε: Αν είναι να "πειράξετε" το 703 (μιας και το έφερε η κουβέντα), γιατί δε το κάνετε Πειραιάς - Άνω Λιόσια μέσω Θηβών, τώρα που η Θηβών ενώνεται με τη Φυλής πλέον, να ανεβαίνει όλη τη Θηβών, και μόλις βρει Φυλής να συνεχίζει την πορεία του Β12 μέχρι τέρμα. Ιδανικά θα ήταν να ανέβαινε μέχρι πάνω στη Φυλή, αλλά ας μη τα θέλουμε όλα δικά μας.

Άσχετο με το θέμα το 703, αλλά δε καταλαβαίνω το νόημα να τερματίζει Άγιο Ελευθέριο, εφ'όσον υπάρχει ο ΗΣΑΠ, όπως επίσης υπάρχει και ο Προαστιακός των Αγίων Αναργύρων που είναι λίγο πιο μακριά από την πλατεία. Αναλόγως έχω φανταστεί το 420, να μετατραπεί σε Πειραιάς - Κρυονέρι μέσω Εθνικής, και όχι να τερματίζει μέχρι Αγίους. Γιατί Κρυονέρι, και όχι Οινόφυτα ή Αυλώνα ας πούμε; Γιατί μετά το Κρυονέρι είναι τα διόδια, οπότε θα ήταν too much να το προχωράγαμε παραπάνω...αλλά μέχρι Κρυονέρι θα ήταν ιδανικό.

Τώρα επί του παρόντος...η γραμμή που δε θα μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη άμα την καταργούσαν είναι η 130. Αλλά Α1 και Β1; Ας μη ξεχνάμε ότι το Α1 έχει και συνέχεια μετά το Ασκληπειό. Μπαίνει μέσα στη Βούλα...αλλά θα μου πείτε, τώρα έχουν ολόκληρη Ποσειδώνος κοινή, από το ύψος του Ν. Φαλήρου μέχρι το Ασκληπειό...για μια Βούλα θα το κάνουμε θέμα;

Anyway...ας έρθει το τραμ με το καλό πρώτα, να δούμε πως θα κυλήσουν και βλέπουμε.

Κατά τα άλλα, γραμμή "κορμός" είναι και το Γ10 που στην ουσία είναι τοπικό των Αγίων...στο Β1 θα τα χαλάσουμε;

Edit: Φέτος το καλοκαίρι ώρα γύρω στις 23:00, Τροκαντερό - Πλατεία Γλυφάδας σε 15' με το Α1. Με το τραμ θα πήγαινε κανά 25αρι. Και επιμένετε να καταργήσουμε το Α1;
Δεν είμαστε στο σωστό topic, αλλά ποια η ανάγκη σύνδεση του Πειραιά με τα Άνω Λιόσια? Για την διαδημοτική σύνδεση των όμορων δήμων Πετρούπολης, Καματερού - Αγ.Αναργύρων και Φυλής, η κατάλληλη γραμμή, όπως έχουν τροποποιηθεί 700-706 πια, θα ήταν το "770 Στ.Αγ.Αντωνίου - Καματερό - Άνω Λιόσια", ακολουθώντας τη διαδρομή του 706 και από τα μέσα της Πετρουπόλεως δεξιά, τεκμοντας κάθετα όλες τις παράλληλες λεωφορους μέχρι να βγει στον Αγ.Γεωργιο στο Καματερό και να κατέβει για να βγει στον Προαστιακο. Αν και η Ανθουπολη ήταν ιδανικότερη για Αφετηρία, αλλά αφενός υπάρχει επικάλυψη μέχρι πριν τη στάση "Φαρμακείο" με το 700, αφετέρου μένει το προβληματικό 706 και φυσικά είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος για Αφετηρία.
Το τελευταίο για Φυλή και κάτι Σχηματαρια που διάβασα, τα ξεχνάω. Γιατί αν μιλάμε σοβαρά, δεν τραβάμε μια γραμμή μέχρι όπου φτάνει ο δρόμος! Αντε και από την Μάνδρα, Αθήνα και με το Β5 να φτάσει έως Κορωπί και από εκεί Παλαιά Φώκαια! Δεν υπάρχει κανείς από το 420 που να μπει σε οποιαδήποτε στάση μέχρι και τους Αγίους και να πηγαίνει Κρυονέρι. Οι συνδέσεις μεταξύ των περιοχών γίνονται εκεί που υπάρχει ανάγκη και ειδικά στα χρόνια που διανύουμε και φυσικά με δεδομένο ότι ο επιβάτης προτιμά τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (ΜΣΤ) για να μετακινηθεί, από το να πάρει μια γραμμή - γαλαταδικο "Πειραιάς - Ροδόπολη - Σταμάτα"! Η Φυλή έχει το 723 και πολύ της είναι κιόλας! Να ξεκινάει από εκεί να πάει στον Πειραιά ποιον, κάθε πότε και με πόσα λεωφορεία? Τα λέω αναλυτικά, γιατί αν είσαι νέος στο "άθλημα", ίσως είναι κάποια στοιχεία που δεν έχεις σκεφτεί πριν προτείνεις αυτές τις συνδέσεις.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#22
(06-11-2018, 08:39 PM)NightLine Έγραψε: Αν είναι να "πειράξετε" το 703 (μιας και το έφερε η κουβέντα), γιατί δε το κάνετε Πειραιάς - Άνω Λιόσια μέσω Θηβών, τώρα που η Θηβών ενώνεται με τη Φυλής πλέον, να ανεβαίνει όλη τη Θηβών, και μόλις βρει Φυλής να συνεχίζει την πορεία του Β12 μέχρι τέρμα. Ιδανικά θα ήταν να ανέβαινε μέχρι πάνω στη Φυλή, αλλά ας μη τα θέλουμε όλα δικά μας.

Άσχετο με το θέμα το 703, αλλά δε καταλαβαίνω το νόημα να τερματίζει Άγιο Ελευθέριο, εφ'όσον υπάρχει ο ΗΣΑΠ, όπως επίσης υπάρχει και ο Προαστιακός των Αγίων Αναργύρων που είναι λίγο πιο μακριά από την πλατεία. Αναλόγως έχω φανταστεί το 420, να μετατραπεί σε Πειραιάς - Κρυονέρι μέσω Εθνικής, και όχι να τερματίζει μέχρι Αγίους. Γιατί Κρυονέρι, και όχι Οινόφυτα ή Αυλώνα ας πούμε; Γιατί μετά το Κρυονέρι είναι τα διόδια, οπότε θα ήταν too much να το προχωράγαμε παραπάνω...αλλά μέχρι Κρυονέρι θα ήταν ιδανικό.

Το 703 εξυπηρετεί την σύνδεση του μεγλύτερου οικιστικού μέρους της Θηβών, αλλά συνδέει και Ίλιον και Αγίους (+ τους δήμους που βρίσκονται επί της Θηβών) με τον Πειραιά. Το έχουμε πει και εδώ μέσα, με ένα στόμα και με μια φωνή, να τερματίζει Αγίους, στην Μπίμπιζα. Δε χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Ωραία θα ήταν να πήγαινε το 420 Αυλώνα. Να έμπαινε και μέσα στο στρατόπεδο, γιατί δε περπατιέται, και τα Steyr καίνε περισσότερα πετρέλαια!  ROFL

(06-11-2018, 08:39 PM)NightLine Έγραψε: Τώρα επί του παρόντος...η γραμμή που δε θα μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη άμα την καταργούσαν είναι η 130. Αλλά Α1 και Β1; Ας μη ξεχνάμε ότι το Α1 έχει και συνέχεια μετά το Ασκληπειό. Μπαίνει μέσα στη Βούλα...αλλά θα μου πείτε, τώρα έχουν ολόκληρη Ποσειδώνος κοινή, από το ύψος του Ν. Φαλήρου μέχρι το Ασκληπειό...για μια Βούλα θα το κάνουμε θέμα;

[...]

Edit: Φέτος το καλοκαίρι ώρα γύρω στις 23:00, Τροκαντερό - Πλατεία Γλυφάδας σε 15' με το Α1. Με το τραμ θα πήγαινε κανά 25αρι. Και επιμένετε να καταργήσουμε το Α1;

Κατ' αρχάς είναι Ασκληπιείο το νοσοκομείο. Εαν τώρα κοπεί το Α1, συνεχίζει να υπάρχει το Α2 το οποίο θα μπαίνει στα στενά.

Έχω κάνει τελευταίο Α1 2330 από Πειραιά και έφτασα 2359 στην Πλατεία Γλυφάδας! Και πρόλαβα άνετα το τελευταίο Α3 των 0000!
Ε Ι Δ Ι Κ Ο
Δ Ρ Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Ο
Απάντηση
#23
Εντάξει, εγώ απλά το είπα γιατί υπάρχει μόλις ένα λεωφορείο που συνδέει τον Πειραιά με το κομμάτι της Θηβών πάνω από την Αθηνών, δηλαδή το 703. Όλα τα υπόλοιπα που διασχίζουν τη Θηβών δε πάνε πάνω από την Αθηνών. Οπότε αυτό το ένα, γιατί να μην τη πάει μέχρι τέρμα;

Κακό είναι να συνδέεται ο Πειραιάς με την Πετρούπολη, τον Άγιο Νικόλαο ή το Ζεφύρι μέσω μιας λεωφορειακής γραμμής;
Απάντηση
#24
(06-11-2018, 11:39 PM)NightLine Έγραψε: Εντάξει, εγώ απλά το είπα γιατί υπάρχει μόλις ένα λεωφορείο που συνδέει τον Πειραιά με το κομμάτι της Θηβών πάνω από την Αθηνών, δηλαδή το 703. Όλα τα υπόλοιπα που διασχίζουν τη Θηβών δε πάνε πάνω από την Αθηνών. Οπότε αυτό το ένα, γιατί να μην τη πάει μέχρι τέρμα;

Κακό είναι να συνδέεται ο Πειραιάς με την Πετρούπολη, τον Άγιο Νικόλαο ή το Ζεφύρι μέσω μιας λεωφορειακής γραμμής;
Αυτό που λες δεν έχει λογική και στο είπα και πριν. Οι γραμμές σχεδιάζονται μέχρι εκεί που υπάρχει ανάγκη, όχι μέχρι όπου φτάνει η λεωφόρος που εξυπηρετούν.
Τραβώντας το 703 από Θηβών για Άνω Λιόσια, αρχικά χάνεις την ουσία της γραμμής που είναι η σύνδεση με τους Αγίους.
Πόσοι είναι αυτοί που θα μπούνε σε κάποιο κομμάτι του 703 (πχ Περιστέρι, Κοκκινιά, Πειραιά) για το κομμάτι μετά την Ιδομενεως ή για Άνω Λιόσια?
Πόσα οχήματα θα χρειαστείς παραπάνω για να διατηρήσεις την υπάρχουσα συχνότητα με την επέκταση έως τα Άνω Λιόσια?

Και τέλος, ναι είναι κακό να συνδέονται με μια γραμμή! Το Ζεφύρι αρχικά, δεν συνδέεται ούτε με την Αθήνα, ούτε και πρόκειται. Με την λογική σου, πρέπει ο Πειραιάς να ενωθει με κάθε περιοχή με μια γραμμή (άρα και το 130 που το είχες ακυρώσει στο προηγούμενο post). Οπότε θα έχουμε: "Πειραιάς - Παλιό Ψυχικό", "Πειραιάς - Π.Πεντέλη", "Πειραιάς - Άνω Ιλίσια" με καμιά κατοστη γραμμές να ανεβαίνουν από την Θηβών.. Εκτός κι αν το κάθε "703 Πειραιάς - Άνω Λιόσια (Φυλή)" περνάει μέσα από Πετρούπολη, Καματερα, Ζεφύρια (για να μην έχουμε πολλές γραμμές) και φτάνει στην Φυλή με την επόμενη Ολυμπιάδα!

Η Πετρούπολη, το Καματερό και κάθε άλλη περιοχή των Δυτικων Προαστιων ενώνεται με τον Πειραιά με την τοπική γραμμή της κάθε συνοικίας που φτάνει είτε Θηβών, είτε Αγίους και από εκεί με το 703 για Πειραιά. Το δίκτυο έχει ανάγκη από κοντες τοπικές γραμμές και πυκνες διαδημοτικες ή κορμούς για τις ανταποκρίσεις, όχι να κάνουν την δουλειά των Τοπικών!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 212.357 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)