Καλησπέρα παίδες!!
Μιας και το τραμάκι ειναι σχεδόν έτοιμο να έρθει προς Πειραιά,έχει ιδέα κανεις σας ποιές γραμμές θα τροποποιηθούν η καταργηθούν λόγω της έλευσης του τράμ?
1)Μια ιδέα θα ήταν το 218 να μην πηγαίνει μέχρι Πειραιά αλλά να σταματάει στο Μοσχάτο ή ακόμα και στην Καλλιθέα μαζί με το 219. Έτσι θα εξοικονομηθούν 2 οχήματα που θα μπορούν να παραμείνουν στην γραμμή για ενίσχυση των δρομολογίων της.
2) Άλλη ενδεχόμενη ιδέα θα ήταν οι γραμμές 040,130,Α1,Β1 να ξεκινάνε από Νέο Φάληρο, δημιουργώντας μια γραμμή που θα κάνει την διαδρομή από την Ακτή Μιαούλη μέχρι το ΗΣΑΠ Πειραιά κυκλικά, με συχνότητες όχι άνω των 15 λεπτών (ίσως με 18 μέτρα). Έτσι, θα εξοικονομηθούν 2 οχήματα ανα γραμμή = 8 οχήματα το λιγότερο, με 4 από αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ίδρυση της νέας γραμμής .
Το ίδιο ισχύει και για τις γραμμές που κάνουν όλη την ακτή Μιαούλη. Οι γραμμές 049,217,229 πρέπει επίσης να πάνε στο Νέο Φάληρο, αλλά αμφιβάλω αν υπάρχει χωρος αφετηρίας εκεί...
Δεν υπάρχει λόγος.. το τραμ θαρρώ λειτουργεί ως συμπληρωματική της Α1 όπου γίνεται πατείς με πατώ σε τις καθημερινές. Ίσως καταργηθεί η 130, μιας και μέσω τραμ θα έχεις πρόσβαση σε Π. Φάληρο και Ν. Σμύρνη από Πειραιά... αλλά ίσως. Προσωπικά δε βρίσκω λόγο να καταργηθεί κάποια... όταν έρθει το μετρό όμως, έχω την εντύπωση ότι θα καταργηθούν μερικές τοπικές Πειραιά - Κορυδαλλού - Νίκαιας.
(04-11-2018, 04:57 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]2) Άλλη ενδεχόμενη ιδέα θα ήταν οι γραμμές 040,130,Α1,Β1 να ξεκινάνε από Νέο Φάληρο,
Να θυμίσω ότι το 040 είναι από τις ελάχιστες γραμμές που είναι ενεργές past midnight...να μείνει όπως έχει, γιατί άμα είναι να πετσοκόψουμε από τις ελάχιστες νυχτερινές...ας τα να πάνε στο διάολο.
Εγώ σκέφτομαι το θέμα ότι οι συρμοί του τραμ θα συμβαδίζουν με την κυκλοφορία οπότε στις ώρες αιχμής, θα γίνεται το κομφούζιο. Οπότε, αν φύγουν μερικές γραμμές, ειδικά αυτές που έχουν συχνά δρομολόγια, θα βελτιωθεί η κατάσταση
Το νήμα μετακινήθηκε και μετονομάστηκε κατάλληλα.
Στο δια ταύτα τώρα, δε νομίζω ότι θα δούμε τις τρελές αλλαγές με την άφιξη του τραμ στον Πειραιά. Λογικά θα δούμε την κατάργηση του Α1, άντε και του 130. Τα υπόλοιπα θα μείνουν ως έχουν.
Ε κατάργηση του Α1...δε το λες και λίγο. Αλλά αν γίνει αυτό, στο τραμ δε θα χωράει ούτε ο αερας της ώρες αιχμής... όποτε δεν παίζει, εκτός άμα κάνουν δρομολόγια ανά 3'.
(04-11-2018, 07:24 PM)NightLine Έγραψε: [ -> ]Ε κατάργηση του Α1...δε το λες και λίγο. Αλλά αν γίνει αυτό, στο τραμ δε θα χωράει ούτε ο αερας της ώρες αιχμής... όποτε δεν παίζει, εκτός άμα κάνουν δρομολόγια ανά 3'.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνονται στα προσχέδια των συμβάσεων του ΟΑΣΑ με τις ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, έχουμε τα εξής:
- Μέση χωρητικότητα 18μ λεωφορείων ΟΣΥ = 161 επιβάτες
- Μέση χωρητικότητα 12μ λεωφορείων ΟΣΥ = 95 επιβάτες
- Χωρητικότητα συρμών Τραμ = 197 επιβάτες
(οι πραγματικοί αριθμοί μπορεί να διαφέρουν, αφού η ΣΤΑΣΥ αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι η μεταφορική ικανότητα κάθε συρμού του Τραμ αγγίζει τους 56 καθήμενους και περισσότερους από 200 όρθιους).
Σύμφωνα με τα προγραμματισμένα δρομολόγια αυτόν το μήνα (Νοέμβριος 2018), έχουμε τα εξής:
- Συχνότητες αιχμής για τη λεωφορειακή γραμμή Α1 = 15-20' τις Καθημερινές, 20' τα Σάββατα, 25' τις Κυριακές
- Συχνότητες αιχμής για την παραλιακή γραμμή Βούλα - ΣΕΦ του Τραμ = 20' όλη την εβδομάδα
- Επιπλέον διελεύσεις στην αιχμή στα τμήματα Βούλα - Έδεμ και ΣΕΦ - Μπάτης = 15' τις Καθημερινές, 20' τα Σαββατοκύριακα
(οι πραγματικές συχνότητες του Α1 διαφέρουν προς το χειρότερο)
Αν λάβουμε υπόψιν μας όλα τα παραπάνω και μαζί την
κυκλοφοριακή συμφόρηση που παρατηρείται στην Ποσειδώνος σε ώρες αιχμής (ειδικά όσο θα προχωράνε τα έργα ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου), τα
προβλήματα επάνδρωσης που έχει η Ράλλη και την
δρομολόγηση μόνο 12μ οχημάτων στο Α1 τις Καθημερινές (και μάλιστα Irisbus Diesel που έχουν κακή κατανομή χώρου σε σχέση με άλλους τύπους 12μ λεωφορείων της ΟΣΥ), εύλογα καταλαβαίνει κανείς ότι μόνο αναβάθμιση θα είχαμε στο δρομολόγιο και χωρίς να χρειάζεται να αυξηθούν τα δρομολόγια.
Αρκεί ένας καλύτερος σχεδιασμός με διαχωρισμό του δικτύου του Τραμ σε μία αστική γραμμή (Σύνταγμα - Πικροδάφνη) και μία παραλιακή (Βούλα - ΣΕΦ - Πειραιάς) ώστε με συχνότητες
10' στην αιχμή να μεταφέρονται σε κάθε κατεύθυνση ανά ώρα περίπου 2000-2500 επιβάτες στο παραλιακό δίκτυο, για όσους δηλαδή σήμερα απαιτούνται ανά ώρα
20-25 λεωφορεία Irisbus Diesel ή
13-16 λεωφορεία Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405 GN.
(04-11-2018, 09:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αρκεί ένας καλύτερος σχεδιασμός με διαχωρισμό του δικτύου του Τραμ σε μία αστική γραμμή (Σύνταγμα - Πικροδάφνη) και μία παραλιακή (Βούλα - ΣΕΦ - Πειραιάς) ώστε με συχνότητες 10' στην αιχμή να μεταφέρονται σε κάθε κατεύθυνση ανά ώρα περίπου 2000-2500 επιβάτες στο παραλιακό δίκτυο, για όσους δηλαδή σήμερα απαιτούνται ανά ώρα 20-25 λεωφορεία Irisbus Diesel ή 13-16 λεωφορεία Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405 GN.
Ν' αγιάσει το στόμα σου!
Εννοείται ότι το Α1 είναι τελειωμένη περίπτωση με την έλευση του τραμ και δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνεται περαιτέρω συζήτηση. Ειδικά με τα χάλια που έχουν οι ΟΣΥ, βλέπω να παίρνει η μπάλα και το Β1...
Καθίστε ρε παιδιά το Β1 τι φταίει; Το Β1 ανεβαίνει Άνω Γλυφάδα, καμιά σχέση με τραμ...η κοινή διαδρομή που έχει με το τραμ είναι μέχρι τη στάση Ζέφυρος. Μετά αλλάζει πορεία, οπότε γιατί να το πάρει η μπάλα;
Αλλά θα μου πεις εδώ κόψανε γραμμές τύπου 125, Α16, Γ1...γιατί όχι και το Β1 λοιπόν;