Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά
#18
(06-11-2018, 10:58 AM)Citaro Έγραψε: Να με συγχωρείτε παιδιά, αλλά δεν είναι ετσι τα πράγματα στον άξονα της Παραλιακής. Το τράμ έχει ψιλοστάνταρ χρόνο διαδρομής γύρω στο 40λεπτο Ασκληπιείο - ΣΕΦ και θα γίνει 50λεπτο μέχρι Πειραιά. Περνάει από όλα τα σημεία που διέρχεται το Α1 και εξυπηρετεί καλύτερα το κέντρο της Γλυφάδας. Σε τί λοιπόν υστερεί;

Θα μου πείτε, στις τραγικές συχνότητες. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα του δικτύου, αλλά της δρομολόγησης. Όπως προτείνει ο marios ilioupoli και έχω προτείνει κι εγώ στο παρελθόν, αν "σπάσουν" οι γραμμές και γίνουν
- ΜΙΑ γραμμή Ασκληπιείο - Παραλιακή - Πειραιάς (16 οχήματα χ 7,5' = 120' κύκλος ) και
- ΜΙΑ γραμμή Σύνταγμα - Ν. Σμύρνη - Πικροδάφνη (12 οχήματα χ 7,5' = 90' κύκλος)
και κοπεί το "εκδρομικόν" Σύνταγμα - ΣΕΦ

θα έχουμε πετύχει συχνότηες 7,5' σε όλες τις διαδρομές. So simple. Γιατί να μην είναι ικανό το τραμ να αντικαταστήσει τα λεωφορεία;; Πιό ωραία είναι να κάθεσαι στο μποτιλιάρισμα της παραλιακής και να κάνεις ένα τέταρτο να περάσεις το Μετροπόλιταν στο Φάληρο;
Έπειτα, ο τρόπος οδήγησης του τραμ έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με τις αρχές. Γρήγορο κλείσιμο πορτών (δεν βοηθάει ότι είναι πολύ αργές από τη φύση τους), όχι περιττά χασομέρια στις στάσεις και γρήγορες επιταχύνσεις.
Ίσως να επιβίωνε ένα "Χ1" στην παραλιακή, αλλά με τί λεφτά και τί οχήματα;;

Στη διαδρομή Ν. Φάληρο-Πλ. Γλυφάδας το Τραμ κάνει κάτι παραπάνω από 30'. Το Α1 στην ίδια με κίνηση γύρω στα 30' άντε 40' με μποτιλιάρισμα που είναι λίγες ώρες της ημέρας. Τις υπόλοιπες ώρες όμως που δεν έχει κυκλοφοριακό η παραλιακή το Ν. Φάληρο-Πλ. Γλυφάδας γίνεται και σε λιγότερο από 20' με το λεωφορείο. Δε συζητώ καν για τη διαδρομή Ασκληπείο-Πειραιά που το Τραμ κάνει βόλτα μέσα στη Γλυφάδα και θέλει πάνω από 10λεπτο, οπότε αναγκαστικά σε ενδεχόμενη κατάργηση θα κάνεις μετεπιβίβαση σε Τοπικό ή Α2. Σημειωτέον το Α1 σήμερα κάνει το Ασκληπείο-Ν. Φάληρο και σε 20 - 25 λεπτά. Παρομοίως και μετά το Ν. Φάληρο αφού η χάραξη του Τραμ είναι εντελώς "ανάποδη" και δεν εξυπηρετεί πολλές χρήσεις με συνέπεια να απαιτείαι εκ νέου μετεπιβίβαση σε λεωφορεία.

Παράλληλα, πιστεύω ότι εφόσον επιλέχθηκε το Τραμ να έχει παράλληλο διάδρομο με την υπόλοιπη κυκλοφορία θα έχει να συναντήσει επιπλέον προβλήματα όπως παρκαρισμένα κατά μήκος της διαδρομής του, κυκλοφοριακό κλπ. Ακόμα και οι ταχύτητές του θεωρώ θα είναι ακόμα υποδεέστερες σε σχέση με τα αποκλειστικά τμήματα (πέραν και του κυκλοφοριακού) με δεδομένο ότι δεν είναι λεωφορείο για να επιβραδύνει ακαριαία σε περίπτωση που κάτι βρεθεί μπροστά του.

Όσο για ενδεχόμενο Χ1 θα μπορούσε να πάρει τα αμάξια του σημερινού Α1 και μάλιστα θα είχε και καλύτερες συχνότητες λόγω συντομότερου χρόνου διαδρομής.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά - από mercedes elbo - 06-11-2018, 04:47 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 422.209 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)