Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά
#15
(06-11-2018, 01:37 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Υπάρχει σοβαρό κριτήριο εδώ και οχτώ (8) χρόνια! Να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη του δικτύου των οδικών μέσων με αυτό των μέσων σταθερής τροχιάς. Και υπάρχει κι ένα δεύτερο σοβαρό κριτήριο, αυτό του να φεύγουν οι γραμμές-"βαρίδια" στις οποίες απλά ξοδεύονται οχήματα και προσωπικό χωρίς να υπάρχει ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό.

Στην παρούσα φάση, το Β1 τις Καθημερινές έχει προγραμματισμένη συχνότητα ανά 35-40' και η πραγματική είναι ακόμα πιο αραιή τις περισσότερες ημέρες, αφού δε νομίζω ότι δρομολογούνται ποτέ 5/5 οχήματα όπως προβλέπονται από το πρόγραμμα. Είναι αυτή γραμμή-κορμός; Ούτε η διαδρομή και πλέον ούτε η συχνότητα δεν τη χαρακτηρίζουν ως τέτοια. Ακόμα και ως σοβαρή διαδημοτική δε μπορούμε να την υπολογίζουμε. Η δε επιβατική κίνηση που έχει θα μπορούσε να είχε επιμεριστεί ήδη "αναίμακτα" στο Α1, στο 142 και στα τοπικά της Γλυφάδας, καθώς ακόμα και φιλικά μου πρόσωπα που εξυπηρετούνται την επιλέγουν μόνο αν τύχει να δουν να πλησιάζει κάποιο λεωφορείο της ή θέλοντας να αποφύγουν την καταβολή κομίστρου, εκμεταλλευόμενοι τον ανεπαρκή έλεγχο κομίστρου στα λεωφορεία σε σχέση με το δίκτυο των Μετρό/ΗΣΑΠ.

Σε ένα χρόνο από τώρα θα έχουμε μία άλλη πραγματικότητα. Ένα μέσο σταθερής τροχιάς, που μάλιστα είναι αυτή τη στιγμή ο πιο αξιόπιστος τρόπος μετακίνησης στην Παραλιακή και με χωρητικότητα ακόμα και υπερδιπλάσια των "κορμών" που τη διατρέχουν, φτάνει στο κέντρο του Πειραιά. Μοναδικό αρνητικό το ότι σε ορισμένα σημεία θα συναντά την κανονική κυκλοφορία. Αν μετά από την επέκταση του δικτύου θεωρούμε ότι αξίζει να έχουμε και το Β1 και το 130 και το Α1 όπως σήμερα και να "φυτοζωούν", ας τα έχουμε. Μη γκρινιάζουμε μετά για την επάνδρωση του 703 και άλλων πιο απαραίτητων και όντως "κορμών".

Να μην υπάρχει επικάλυψη όταν υπάρχει παράλληλη κυκλοφορία με σοβαρό μέσο. Όταν το τραμ υστερεί σημαντικά σε ταχύτητα σε σχέση με το λεωφορείο (παρόμοιους χρόνους όταν εχει κίνηση και +5'-10' στο ΣΕΦ-Πλ. Γλυφάδας τις υπόλοιπες ώρες, φαντάσου από Λιμάνι με κυκλοφορία μες στην κίνηση...) δεν μπορώ να πω περιττό το Α1. Ας φτιάξουν πρώτα τους χρόνους του Τραμ που πάει στην Παραλιακή με 40χλμ και βλέπουμε..

Περιττα βέβαια να αναφερθούμε στην κάκιστη χάραξη του Τραμ στον Πειραιά και ότι δεν επικαλυπτεται το Α1 από το Τραμ αφότου περασουμε το Ν. Φάληρο. Που να δεις το Α1 με νταλίκα ήδη γεματη στην Τερψιθέα και να κατευθύνονται σχεδόν όλοι αυτοι για Παραλιακή..

Για τις χωρητικότητες που ανέφερες βέβαια σε προηγούμενο ποστ εννοείται ότι είναι αστεία οσα γραφονται.. 18μετρο αμάξι δεν βάζει ούτε για ανέκδοτο 161 ατόμα οπως και το Τραμ όχι 250 αλλά αμφιβάλλω αν μπορούν να μπουν και 170-180.. Η διαφορά βέβαια του Τραμ σε σχέση με μια νταλίκα δεν είναι τόσο μεγάλη. Ακόμα και αν βάλουμε τα δρομολόγια που θα έχει αν δουλέψει μόνο ως Πειραιάς-Βούλα παραλιακά ανά 10' και κοπούν οσα αναφέρθηκαν θα έχουμε έλλειμμα εξυπηρέτησης (ακόμα και να δεχτούμε ότι χωρανε 200 ατόμα οι συρμοί του Τραμ με 6 δρομολόγια ανά ώρα μας κάνει 1200 επιβάτες ανά ωρα και όχι 2000-2500...).

Όσο για το Β1 που συνήθως πλέον επανδρωνεται καλά δεν θα "γελαγα" τόσο με τη συχνότητα των 30'-40' όταν ανάλογες και χειρότερες συχνότητες έχουν σχεδόν όλοι οι βασικοί κορμοί και βασικές διαδημοτικές (140, 421, 703).. Ακόμα είναι γεγονός ότι και έτσι έχει κόσμο που το περιμενει οπότε δεν είναι τόσο εύκολο να πεις ότι το καταργείς εντελώς.

Επίσης, ως προς την επάνδρωση είναι προκλητικό να αναφερεται ότι με κόψιμο του Α1 π.χ. θα βρούμε λεωφορεία για τα 703, Α2, Α7 κλπ. όταν έχουμε να κάνουμε με χρόνια δυσλειτουργία αμαξοστασίου.. Και πλέον φαίνεται να αναγνωρίζεται αυτό και από τη διοίκηση της Ο.ΣΥ. Πριν κανά μήνα άλλαξε ο διευθυντής της Ράλλη (πλέον κοινός με Πειραιά) ο οποίος είναι αυτός που κάποτε (το 2014) "μάζεψε" το Ελληνικό ενώ πρόσφατα δόθηκε και εξτρα επιχορήγηση 3.000€ για δαπάνες στη Ράλλη περαν της εβδομαδιας τακτικής.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά - από mercedes elbo - 06-11-2018, 04:23 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 422.197 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)