Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά
#14
(06-11-2018, 01:37 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Υπάρχει σοβαρό κριτήριο εδώ και οχτώ (8) χρόνια! Να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη του δικτύου των οδικών μέσων με αυτό των μέσων σταθερής τροχιάς. Και υπάρχει κι ένα δεύτερο σοβαρό κριτήριο, αυτό του να φεύγουν οι γραμμές-"βαρίδια" στις οποίες απλά ξοδεύονται οχήματα και προσωπικό χωρίς να υπάρχει ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό.

Σε λάθος κατηγορία το εντάσσεις το Β1. Υπάρχουν αρκετές τέτοιες γραμμές που είναι "βαρίδια", πχ το 100, αλλά το Β1 σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία που λες...

(06-11-2018, 01:37 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στην παρούσα φάση, το Β1 τις Καθημερινές έχει προγραμματισμένη συχνότητα ανά 35-40' και η πραγματική είναι ακόμα πιο αραιή τις περισσότερες ημέρες, αφού δε νομίζω ότι δρομολογούνται ποτέ 5/5 οχήματα όπως προβλέπονται από το πρόγραμμα. Είναι αυτή γραμμή-κορμός; Ούτε η διαδρομή και πλέον ούτε η συχνότητα δεν τη χαρακτηρίζουν ως τέτοια. Ακόμα και ως σοβαρή διαδημοτική δε μπορούμε να την υπολογίζουμε. Η δε επιβατική κίνηση που έχει θα μπορούσε να είχε επιμεριστεί ήδη "αναίμακτα" στο Α1, στο 142 και στα τοπικά της Γλυφάδας, καθώς ακόμα και φιλικά μου πρόσωπα που εξυπηρετούνται την επιλέγουν μόνο αν τύχει να δουν να πλησιάζει κάποιο λεωφορείο της ή θέλοντας να αποφύγουν την καταβολή κομίστρου, εκμεταλλευόμενοι τον ανεπαρκή έλεγχο κομίστρου στα λεωφορεία σε σχέση με το δίκτυο των Μετρό/ΗΣΑΠ.

Κορμός σίγουρα δεν είναι. Αυτό όμως λύνεται. Επαναφέρεις την παλιά του αρίθμηση (160) και τελειώνει το ζήτημα του εάν είναι κορμός ή όχι. Τώρα στο "αναίμακτα" που λες, απλά γελάω... Για ποιό Α1 μιλάς; Γι' αυτό που περνά ανα μισάωρα με 12μετρα; Ποιο 142, αυτό που είναι ένα όχημα ανα 40' μεχρι και πολλές φορές κολλάει στη κίνηση με αποτέλεσμα να χάνονται δρομολόγια; Ποιά τοπικά γλυφάδας λες, το 205 που περνά όταν θυμηθεί ή το 128 που περνά δυό φορές το χρονο και σε κάνει βόλτα;

(06-11-2018, 01:37 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε ένα χρόνο από τώρα θα έχουμε μία άλλη πραγματικότητα. Ένα μέσο σταθερής τροχιάς, που μάλιστα είναι αυτή τη στιγμή ο πιο αξιόπιστος τρόπος μετακίνησης στην Παραλιακή και με χωρητικότητα ακόμα και υπερδιπλάσια των "κορμών" που τη διατρέχουν, φτάνει στο κέντρο του Πειραιά. Μοναδικό αρνητικό το ότι σε ορισμένα σημεία θα συναντά την κανονική κυκλοφορία. Αν μετά από την επέκταση του δικτύου θεωρούμε ότι αξίζει να έχουμε και το Β1 και το 130 και το Α1 όπως σήμερα και να "φυτοζωούν", ας τα έχουμε. Μη γκρινιάζουμε μετά για την επάνδρωση του 703 και άλλων πιο απαραίτητων και όντως "κορμών".

Αυτή η πραγματικότητα που φαντάζεσαι, μάλλον θα είναι σε άλλη διάσταση ή σε άλλο γαλαξία. Αξιόπιστο δε το λες με δρομολόγια ανά 20'. Γιατί τόσα θα είναι όταν ανοίξει και η επέκταση. Πιστεύεις ότι θα περνά τραμ για Πειραιά στα 10'; Ούτε καν. Αξιόπιστο επίσης δε το λές οταν με την παραμικρή μπόρα πλημμυρίζουν σημεία και βγαίνει το μισό δίκτυο off. Επίσης, ξεχνάς ίσως το πιο σημαντικό: ότι από αλλού μπαίνει, απο αλλού βγαίνει! Το τραμ θα βολεύει αρκετά για να πας προς Πειραιά. Δε θα βολεύει καθόλου όμως για να φεύγεις απο Πειραιά, καθώς θα πρέπει να κατεβαίνεις μέχρι Εθνικής Αντιστάσεως για να το πάρεις. Τώρα, αν θεωρείς "κέντρο του Πειραιά" την Εθνικής Αντιστάσεως, την Πλατεία Ιπποδαμείας και την Σκυλίτση πάω πάσο. Σκέψου έναν ο οποίος σπουδάζει στο ΠΑΠΕΙ και θέλει να πάει προς Καλαμάκι... θα πρέπει να περπατήσει μέχρι την λατρεμένη Εθν. Αντιστάσεως (η οποία τα βράδια δεν είναι και ό,τι πιο ασφαλές). Σκέψου έναν που δουλεύει στις ναυτιλιακές εταιρείες της Ξαβέρη. Αυτός τρώει άκυρο. Άκυρο επίσης θα φάει και ο επιβάτης που θέλει να πάει από Χ''κυριακού προς παραλία.

Με την λογική "φτάνει το τραμ στον Πειραιά, κόβω τις γραμμές που πάνε παράλληλα", τότε μπορείς να κόψεις, πέραν των Α1, Β1, 130, και τα 217/229, 218, 040, Ε90. Τροφοδοτικά όλα στο αξιόπιστο τραμ βρε αδερφέ, που φτάνει στην καρδιά του Πειραιά και έχει τρελλή χωρητικότητα!!! Επίσης, μιας και λές για το "σοβαρό κριτήριο εδώ και οχτώ (8) χρόνια", κόψε και τα Α3 και Α5 που πάνε παράλληλα (σχεδόν) με τα ΜΣΤ! Για το 703 ρε γαμώτο!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά - από N1Ellinikou - 06-11-2018, 03:29 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 422.212 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)