04-11-2018, 10:54 PM
(04-11-2018, 09:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αρκεί ένας καλύτερος σχεδιασμός με διαχωρισμό του δικτύου του Τραμ σε μία αστική γραμμή (Σύνταγμα - Πικροδάφνη) και μία παραλιακή (Βούλα - ΣΕΦ - Πειραιάς) ώστε με συχνότητες 10' στην αιχμή να μεταφέρονται σε κάθε κατεύθυνση ανά ώρα περίπου 2000-2500 επιβάτες στο παραλιακό δίκτυο, για όσους δηλαδή σήμερα απαιτούνται ανά ώρα 20-25 λεωφορεία Irisbus Diesel ή 13-16 λεωφορεία Mercedes-ΕΛΒΟ C97.405 GN.
Ν' αγιάσει το στόμα σου!
Εννοείται ότι το Α1 είναι τελειωμένη περίπτωση με την έλευση του τραμ και δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνεται περαιτέρω συζήτηση. Ειδικά με τα χάλια που έχουν οι ΟΣΥ, βλέπω να παίρνει η μπάλα και το Β1...