Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018
#65
(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Ε δεν είναι και τεράστια η απόσταση μεταξύ σταθμών Αλίμου και Αργυρούπολης, και σε αυτό έχω πραγματική εικόνα, γιατί τη Βουλιαγμένης την έχω περπατήσει από κάτω στη διασταύρωση με την Παραλιακή μέχρι πάνω στο κέντρο. Όχι μονοκόμματα βέβαια, αλλά τμηματικά (Από τη διασταύρωση στη Βούλα μέχρι Ελληνικό τη μία, και από Ελληνικό μέχρι διασταύρωση με Συγγρού την άλλη). Δυστυχώς όμως πολλοί είναι που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για μόλις τρεις στάσεις αντί να το πάνε ποδαράτο (λιγότερο από 1.5 km διαδρομή δηλαδή).

Για εσένα δεν είναι μεγάλη απόσταση το 1,5χλμ. Για πες μου όμως για έναν ηλικιωμένο είναι; Γιατί κάποιος να μην πάρει το λεωφορείο για 3 στάσεις απαγορεύεται κάπου; Εκτός και αν τα κάνουμε όλα να λειτουργούν όπως τα αεροδρομιακα (μόνο επιβίβαση / μόνο αποβίβαση).

(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Όσο για εικόνες που έχω από τα 5αρια;;; Όσες φορές το έχω πάρει, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ όποτε τα έχω πάρει θα κατέβουν είτε Κατεχάκη όταν πάει προς ΑΠ, είτε Νομισματοκοπείο όταν πάει προς Σταθμό Λαρίσης. Και έχω κάνει και Σταθμό Λαρίσης - Αγία Παρασκευή ολόκληρο προσωπικά. Φάνηκε ότι οι πιο δημοφιλείς στάσεις ήταν αυτές του μετρό. Όπως και να'χει ένας κορμός για τη Μεσογείων είναι αρκετός.

Εάν κάποιος πάρει το "τοπικό" κομμάτι του Β5 (τον Τσακο) και θέλει να πάει Σύνταγμα δεν θα κατέβει στο Νομισματοκοπείο; Αντίστοιχα και κάποιος που το παίρνει το Α5/Β5 στα αστυνομικά και θέλει να πάει Άγιο Δημήτριο δεν θα κατέβει Κατεχακη; Τα λεωφορεία να σου θυμίσω δεν είναι για να τα χρησιμοποιούμε από άκρη σε άκρη αλλά και για τοπικές μετακινήσεις. Στο κομμάτι Νομισματοκοπείο - Βασιλίσσης Όλγας ειδικά δεν είναι λίγες οι στάσεις που εξυπηρετουνται μόνο από τα Α5/Β5 άρα είναι απολύτως λογικό να τα χρησιμοποιεί ο κόσμος και για τοπική μετακίνηση. Επίσης μετά τον κάθε σταθμό μάλλον δεν έχεις δει ότι ξανά γεμίζουν τα Α/Β5. Επίσης κάτι άλλο που δεν έχεις εξετάσει για την Μεσογείων είναι ότι διαθέτει και μια άλλη "σκούπα" πέρα από τα Α5/Β5. Τα ΚΤΕΛ Αττικής αν κάποιος άξονας έχει πιο συχνά δρομολόγια στα ΚΤΕΛ αυτός είναι η Μεσογείων και από ότι ακούγεται γιατί ακόμα επίσημη απάντηση δεν υπάρχει θα καταργηθεί. Προσωπικά που μένω Παλλήνη δεν είναι λίγες οι φορές που έχω πάρει τα ΚΤΕΛ αν πχ είμαι Παλλήνη και θέλω να κατέβω Πεδίο Άρεως /Πατησίων /Σταθμό Λαρίσης και δεν με βολεύει ο Προαστιακος γιατί να μην δώσω 1,60 και να πάω χωρίς μετεπιβιβασεις Αθήνα σαν άρχοντας με το πούλμαν μου καθιστός και άνετος; Ή έστω ότι έχουν απεργία τα ΜΜΜ πως θα πάω Αθήνα μα φυσικά με το ΚΤΕΛ. Πίστεψε με δεν είμαι μόνο εγώ που το κάνω αυτό. Οπότε μόλις καταργηθεί και αυτή η σκούπα θα ξανά δούμε την επιβατική κίνηση των Α/Β5.

(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Αλλά πείτε αλήθεια, μπροστά σε Α8, Β9, ΑΒ10, κτλ είναι πιο χρήσιμο το Α3;;; Άσε που είναι και από τα φαβορί, αφού καταργήθηκε το Α4...οπότε γιατί όχι και το Α3; Περισσότερο νόημα ύπαρξης θα είχε άμα το Α3 ήταν νυχτερινό. Δηλαδή καταργούσαν το 790, και κάναν το Α3 και το 12 νυχτερινές γραμμές (άλλη περίπτωση από κει, αφού υπάρχει και το Α13), δηλαδή τις ώρες που δε λειτουργεί το μετρό. Τότε ΝΑΙ μέσα, αφού στο 790 δε χωράει ούτε μύγα (στη διαδρομή από Γλυφάδα προς Περιστέρι κυρίως), καλύτερα να σπάσουν τη γραμμή στα 2, με συχνότερα δρομολόγια

Ποιο; Το Α8 μα αυτό δεν πάει παράλληλα σε όλη του τη διαδρομή (εκτός από την Πεύκη) με τον ΗΣΑΠ και τον προαστιακό (παίρνω την δικιά σου οπτική μόνο της παράλληλης κίνησης με τα ΜΣΤ και όχι της επιβατικής κίνησης μιας και δεν την εξετάζεις αυτή). Τα Α/Β10 είναι πιο χρήσιμα; Γιατί για να μεταφέρουν αυτούς που μεταφέρουν ή για να είναι μια από τις γραμμές με τις πιο πολλές ζημιές σε οχήματα σε όλο το δίκτυο από τους "επιβάτες" τους. Δεν θα το έλεγα ότι είναι χρήσιμες συν το ότι πάνε και παράλληλα με τον Προαστιακό μέχρι ΣΚΑ. Να γίνει νυχτερινό το Α3; Γιατί μόνο από αυτή την περιοχή λείπουν νυχτερινές γραμμές και να το κάνουμε νυχτερινό για να καλυφθεί και η τελευταία τρύπα; Εδώ κρατάνε στον ΟΑΣΑ με τα χίλια ζόρια αυτές τις γραμμές που κρατάνε για να μην πληρώνουν νυχτερινά και θα ιδρύσουμε και άλλες όταν δεν εξυπηρετουνται άλλες περιοχές με νυχτερινές γραμμές.

(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Και όχι δε τη μισώ τη συγκεκριμένη γραμμή άμα φαίνεται κάτι τέτοιο...απλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει όταν είναι ενεργό το μετρό, εκτός από αργά τη νύχτα από Γλυφάδα.

Δεν είπε κανείς ότι την μισείς. Αυτή είναι η άποψη σου και είναι σεβαστή και εμείς δεν προσπαθούμε να σου "την" πούμε απλά εκφράζουμε την άποψη μας πάνω σε κάτι που ίσως έχουμε δει με άλλα μάτια. Εξάλλου αυτή είναι και η λογική του διαλόγου. Παρόλα αυτά επειδή ξεκίνησε η κουβέντα για την ενδεχόμενη κατάργηση του Α1 και έφτασε εδώ που έφτασε να σου βάλω ένα λινκ από το μακρινό 2008 που λέει ότι θα καταργηθεί όπως είχε ανακοινωθεί από το τότε ΥΜΕ (το λινκ είναι αρχείο word του ΥΜΕ). Θες να πεις ότι τόσα χρόνια την ίδια καραμέλα και δεν έχει γίνει τίποτα θες να πεις ότι είναι μια απόφαση που θα γίνει δεν ξέρω δες το όπως νομίζεις. Κάποια έχουν γίνει κάποια όχι.

https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.yme.gr/getfile.php%3Fid%3D1981&ved=2ahUKEwjV4a2F68beAhXLZlAKHcmID_wQFjAJegQIBBAB&usg=AOvVaw19ZdoTgUZWbi-ZhtGUD4UE


Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από όλους για το σεντόνι πρωί πρωί.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 - από GeorgIrisbus - 09-11-2018, 10:59 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 6.047 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.552 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.453 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.793 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.423 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.514 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 155.929 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 117.018 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.540 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 145.316 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)