09-11-2018, 08:31 AM
Ε δεν είναι και τεράστια η απόσταση μεταξύ σταθμών Αλίμου και Αργυρούπολης, και σε αυτό έχω πραγματική εικόνα, γιατί τη Βουλιαγμένης την έχω περπατήσει από κάτω στη διασταύρωση με την Παραλιακή μέχρι πάνω στο κέντρο. Όχι μονοκόμματα βέβαια, αλλά τμηματικά (Από τη διασταύρωση στη Βούλα μέχρι Ελληνικό τη μία, και από Ελληνικό μέχρι διασταύρωση με Συγγρού την άλλη). Δυστυχώς όμως πολλοί είναι που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για μόλις τρεις στάσεις αντί να το πάνε ποδαράτο (λιγότερο από 1.5 km διαδρομή δηλαδή).
Όσο για εικόνες που έχω από τα 5αρια;;; Όσες φορές το έχω πάρει, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ όποτε τα έχω πάρει θα κατέβουν είτε Κατεχάκη όταν πάει προς ΑΠ, είτε Νομισματοκοπείο όταν πάει προς Σταθμό Λαρίσης. Και έχω κάνει και Σταθμό Λαρίσης - Αγία Παρασκευή ολόκληρο προσωπικά. Φάνηκε ότι οι πιο δημοφιλείς στάσεις ήταν αυτές του μετρό. Όπως και να'χει ένας κορμός για τη Μεσογείων είναι αρκετός.
Αλλά πείτε αλήθεια, μπροστά σε Α8, Β9, ΑΒ10, κτλ είναι πιο χρήσιμο το Α3;;; Άσε που είναι και από τα φαβορί, αφού καταργήθηκε το Α4...οπότε γιατί όχι και το Α3; Περισσότερο νόημα ύπαρξης θα είχε άμα το Α3 ήταν νυχτερινό. Δηλαδή καταργούσαν το 790, και κάναν το Α3 και το 12 νυχτερινές γραμμές (άλλη περίπτωση από κει, αφού υπάρχει και το Α13), δηλαδή τις ώρες που δε λειτουργεί το μετρό. Τότε ΝΑΙ μέσα, αφού στο 790 δε χωράει ούτε μύγα (στη διαδρομή από Γλυφάδα προς Περιστέρι κυρίως), καλύτερα να σπάσουν τη γραμμή στα 2, με συχνότερα δρομολόγια
Και όχι δε τη μισώ τη συγκεκριμένη γραμμή άμα φαίνεται κάτι τέτοιο...απλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει όταν είναι ενεργό το μετρό, εκτός από αργά τη νύχτα από Γλυφάδα.
Όσο για εικόνες που έχω από τα 5αρια;;; Όσες φορές το έχω πάρει, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ όποτε τα έχω πάρει θα κατέβουν είτε Κατεχάκη όταν πάει προς ΑΠ, είτε Νομισματοκοπείο όταν πάει προς Σταθμό Λαρίσης. Και έχω κάνει και Σταθμό Λαρίσης - Αγία Παρασκευή ολόκληρο προσωπικά. Φάνηκε ότι οι πιο δημοφιλείς στάσεις ήταν αυτές του μετρό. Όπως και να'χει ένας κορμός για τη Μεσογείων είναι αρκετός.
Αλλά πείτε αλήθεια, μπροστά σε Α8, Β9, ΑΒ10, κτλ είναι πιο χρήσιμο το Α3;;; Άσε που είναι και από τα φαβορί, αφού καταργήθηκε το Α4...οπότε γιατί όχι και το Α3; Περισσότερο νόημα ύπαρξης θα είχε άμα το Α3 ήταν νυχτερινό. Δηλαδή καταργούσαν το 790, και κάναν το Α3 και το 12 νυχτερινές γραμμές (άλλη περίπτωση από κει, αφού υπάρχει και το Α13), δηλαδή τις ώρες που δε λειτουργεί το μετρό. Τότε ΝΑΙ μέσα, αφού στο 790 δε χωράει ούτε μύγα (στη διαδρομή από Γλυφάδα προς Περιστέρι κυρίως), καλύτερα να σπάσουν τη γραμμή στα 2, με συχνότερα δρομολόγια
Και όχι δε τη μισώ τη συγκεκριμένη γραμμή άμα φαίνεται κάτι τέτοιο...απλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει όταν είναι ενεργό το μετρό, εκτός από αργά τη νύχτα από Γλυφάδα.