08-11-2018, 09:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-11-2018, 10:10 PM από GeorgIrisbus. Edited 1 time in total.)
Δεν θα το έλεγα ότι είναι άχρηστες το Α5 και το Β5. Πολλές φορές είναι γεμάτα σε όλη την διαδρομή. Να μου πεις άχρηστος ο Τσακος για το Β5 να το δεχτώ. Επίσης πολλές γραμμές στα Μεσόγεια έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν ανταπόκριση στο Α5 (όσες τερματίζουν Πλακεντίας κυρίως και το 324 μαζί με αυτές. Να θυμίσω ότι όταν καταργήθηκε το 303 και το 315 ο ΟΑΣΑ σαν εναλλακτική λύση πρότεινε τον συνδυασμό 302 + Α5, 301 + Α5 και 324 + Α5 και ανασχεδιασε τις γραμμές κατάλληλα). (Καλώς ή κακώς η Πλακεντια είναι χρήσιμη μόνο για όσους θέλουν να κατέβουν κέντρο, οι υπόλοιποι που θέλουν να κατέβουν προς Αγία Παρασκευή χρειάζονται ένα κορμό και καλώς ή κακώς αυτός δεν μπορεί να θεωρηθεί το 304/305 που με την εφαρμογή του χειμερινού άρχισαν και σε αυτά οι περικοπές δρομολογίων και η χρήση σχεδόν αποκλειστικά 12μ οχημάτων).
Εξάλλου αν καταργηθούν αυτές οι γραμμές (Α5/Β5) τότε σίγουρα πρέπει να ξεκινήσουμε από αλλού με την αποκλειστική δικαιολογία παράλληλης κίνησης με ΜΣΤ (κάτι ΠεριστεροΠετροπουλοΑσπροπυργοι κλπ).
Πάντως προσωπικά εγώ είμαι κατά στην οποιαδήποτε κατάργηση κορμων με το σύστημα όπως λειτουργεί τώρα. Τι εννοώ; Ότι όταν κάνει απεργίες το μετρό (και δεν κάνει σπάνια) οι κορμοι είναι αυτοί που ξελασπωνουν όλη την κατάσταση.
Εξάλλου αν καταργηθούν αυτές οι γραμμές (Α5/Β5) τότε σίγουρα πρέπει να ξεκινήσουμε από αλλού με την αποκλειστική δικαιολογία παράλληλης κίνησης με ΜΣΤ (κάτι ΠεριστεροΠετροπουλοΑσπροπυργοι κλπ).
Πάντως προσωπικά εγώ είμαι κατά στην οποιαδήποτε κατάργηση κορμων με το σύστημα όπως λειτουργεί τώρα. Τι εννοώ; Ότι όταν κάνει απεργίες το μετρό (και δεν κάνει σπάνια) οι κορμοι είναι αυτοί που ξελασπωνουν όλη την κατάσταση.