Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
#41
(10-04-2013, 09:56 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως μέχρι σήμερα ουδέν νεότερον από την αλλαγή αφετηρίας! Ούτε στη Δεληγιάννη έχουν μπει οι νέες στάσεις, άλλα ούτε και στις ήδη υπάρχουσες επί της Λιοσίων έχουν αλλάξει οι ονομασίες! Ενώ με το 070 ή τις αλλαγές στο Περιστέρι σχεδόν αμέσως τοποθετήθηκαν τα νέα αυτοκόλλητα! Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι μου λέει πως δε θα γίνει τελικά...

Η απόφαση είχε ημερομηνία 2 Απριλίου και στις 4 Απριλίου βγήκε στη Διαύγεια. Συνήθως υπάρχει ένα περιθώριο κάποιον ημερών μέχρι την εφαρμογή της, γιατί και για το 070 τη γνωρίζαμε την απόφαση πολύ πριν την 1η Απριλίου που εφαρμόστηκε.
Λογικά κάποια Δευτέρα του Απριλίου θα αρχίσει η εφαρμογή της μεταφοράς των Α10/Β10 στο Στ. Λαρίσης.
#42
Ο κόσμος θα το μάθει τη μέρα που θα εφαρμοστεί όπως έγινε και με τα 731/748 και θα ψάχνεται που πάει τι ή γιατί δεν πάει εκεί που πάει καλύτερα.
#43
(10-04-2013, 10:07 PM)ecoj Έγραψε: Ο κόσμος θα το μάθει τη μέρα που θα εφαρμοστεί όπως έγινε και με τα 731/748 και θα ψάχνεται που πάει τι ή γιατί δεν πάει εκεί που πάει καλύτερα.

Όντως. Προετοιμασία καμία και ο απλός επιβάτης δεν κάθεται να ψάχνει τι δημοσιεύεται στη Διαύγεια, ούτε κάθεται να παρακολουθεί τις εδώ συζητήσεις μας.
Ο ΟΑΣΑ, η ΟΣΥ και η ΣΤΑΣΥ το έχουν χάσει τελείως στο κομμάτι της ενημέρωσης. Και για την τελευταία μπορούσε να το διαπιστώσει ο οποιοσδήποτε ειδικά τη Δευτέρα, που ρωτούσε ο κόσμος προς τα που πάει για Άγιο Αντώνιο, βλέποντας στα ξαφνικά πινακίδες που να λένε "Προς Ανθούπολη" και χωρίς να υπάρχει καμία πληροφόρηση από τα μεγάφωνα που από τις 27 Μαρτίου μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα μας είχαν πρήξει να μην πω τι με τις ανακοινώσεις τους για τις μειωμένες κάρτες!
#44
(10-04-2013, 09:56 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως μέχρι σήμερα ουδέν νεότερον από την αλλαγή αφετηρίας! Ούτε στη Δεληγιάννη έχουν μπει οι νέες στάσεις, άλλα ούτε και στις ήδη υπάρχουσες επί της Λιοσίων έχουν αλλάξει οι ονομασίες! Ενώ με το 070 ή τις αλλαγές στο Περιστέρι σχεδόν αμέσως τοποθετήθηκαν τα νέα αυτοκόλλητα! Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι μου λέει πως δε θα γίνει τελικά...

Εγώ το βλέπω να πηγαίνει για 1η Μαίου που είναι και οι καινούργιες βάρδιες του μήνα. Συνήθως έτσι γίνεται με τις αποφάσεις στη Διαύγεια. Θυμίζω τις αλλαγές στα Μεσόγεια με 301, 302, 303 κτλ. που είχαν βγει στη Διαύγεια αρκετό καιρό πριν την εφαρμογή τους.
#45
(10-04-2013, 11:26 PM)mercedes elbo Έγραψε: Εγώ το βλέπω να πηγαίνει για 1η Μαίου που είναι και οι καινούργιες βάρδιες του μήνα. Συνήθως έτσι γίνεται με τις αποφάσεις στη Διαύγεια. Θυμίζω τις αλλαγές στα Μεσόγεια με 301, 302, 303 κτλ. που είχαν βγει στη Διαύγεια αρκετό καιρό πριν την εφαρμογή τους.

Δεν αποκλείεται.
#46
Με απόφαση του ΟΑΣΑ, συγχωνεύονται οι γραμμές 641 (ΑΥΓΗ - ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ) και 642 (ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΠΕΥΚΗ) σε μία, με αριθμό 642 και ονομασία "ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΠΕΥΚΗ".
Ουσιαστικά ο ΟΑΣΑ μονιμοποιεί τη μικτή λειτουργία των δύο γραμμών, αφού από Δευτέρα έως Σάββατο τα δρομολόγια της 641 εκτελούνται μικτά με την 642.

Μάλλον κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να περιμένουμε και για τις 409/413. Αν όχι άμεσα, τουλάχιστον στους επόμενους μήνες θα πρέπει να αναμένεται, αφού ήδη και σ' αυτές έχουν αρχίσει από 1/3 να εφαρμόζονται μικτά δρομολόγια από 22:00 έως λήξη.
#47
(12-04-2013, 12:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μάλλον κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να περιμένουμε και για τις 409/413. Αν όχι άμεσα, τουλάχιστον στους επόμενους μήνες θα πρέπει να αναμένεται, αφού ήδη και σ' αυτές έχουν αρχίσει από 1/3 να εφαρμόζονται μικτά δρομολόγια από 22:00 έως λήξη.

Δεν το βλέπω. Οι 409/13 είναι δημιούργημα του Δήμου Παπάγου και όχι του ΟΑΣΑ, ο οποίος διέθεσε συγκεκριμένο αριθμό λεωφορείων και από κεί και πέρα δεν αναμίχθηκε. Η λογική των γραμμών είναι α) να βγαίνουν γρήγορα από τις πάνω γειτονιές του Παπάγου στην Κατεχάκη και β) να συνδεθεί ο Δήμος με τα δύο στρατιωτικά νοσοκομεία 401/251 (προφανής ο λόγος, αφού τον κατοικούν κατά κύριο λόγο στρατιωτικοί).
Εκτός ωραρίων νοσοκομείου, βέβαια, η διαδρομή clockwise/anticlockwise το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει την αναμονή στις στάσεις, αφού δεν ξέρεις από ποιά πλευρά να περιμένεις. Γι' αυτό και το βράδυ ξαναλειτούργησε το παλιό 409.
#48
(12-04-2013, 10:43 PM)Citaro Έγραψε: Δεν το βλέπω. Οι 409/13 είναι δημιούργημα του Δήμου Παπάγου και όχι του ΟΑΣΑ, ο οποίος διέθεσε συγκεκριμένο αριθμό λεωφορείων και από κεί και πέρα δεν αναμίχθηκε. Η λογική των γραμμών είναι α) να βγαίνουν γρήγορα από τις πάνω γειτονιές του Παπάγου στην Κατεχάκη και β) να συνδεθεί ο Δήμος με τα δύο στρατιωτικά νοσοκομεία 401/251 (προφανής ο λόγος, αφού τον κατοικούν κατά κύριο λόγο στρατιωτικοί).
Εκτός ωραρίων νοσοκομείου, βέβαια, η διαδρομή clockwise/anticlockwise το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει την αναμονή στις στάσεις, αφού δεν ξέρεις από ποιά πλευρά να περιμένεις. Γι' αυτό και το βράδυ ξαναλειτούργησε το παλιό 409.
Εφόσον όμως δεν υπάρχει κάποια χρηματική συμφωνία ο ΟΑΣΑ γιατί να συνεχίσει να λειτουργεί και τις δύο γραμμές ειδικά λόγω του ότι στο τμήμα Μεσογείων-Καννελοπούλου πάνε άδεια τα λεωφορεία? Επίσης, είδαμε και στο 624 τι έγινε. Μόλις σταμάτησε η χρηματοδότηση απ' τον Δήμο σταμάτησε η γραμμή.
#49
Προσωπικά όσα απογεύματα έχω αποφασίσει να πάω στο Piu Verde, επιλέγω ανάμεσα στο 409 και το 413, τα πόδια μου...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#50
Εκεί θες ένα καλό διαδημοτικό τύπου 140. (αλλά μικρότερο!) Να ξεκινάει από Σταθμό Κατεχάκη, να περνάει από τα στρατιωτικά νοσοκομεία, να μπαίνει Παπάγου, απο 'κει Χολαργό (αλλά από εσωτερικές οδούς, όχι Μεσογείων) και να καταλήγει Αγ.Παρασκευή. (ή έστω Δουκίσης Πλακεντίας) Και το τοπικό του Παπάγου να πηγαίνει Εθνική Άμυνα. Καλές και άγιες σχεδιαστικά οι αντίρροπες γραμμές, αλλά στην ουσία το μόνο που κάνουν είναι να μπερδεύουνε τον κόσμο! Και καλά όταν περνάνε και οι δύο από την ίδια οδό. Βλέπεις ποιό θα έρθει πρώτο και το πολύ-πολύ πας απέναντι. Αν περνάει η μια από δω κι άλλη από δυο στενά πιο κάτω τι κάνεις; (που είναι και συχνό φαινόμενο εδώ που τα λέμε, με τόσους μονόδρομους!)


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 6.060 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.557 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.471 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.805 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.463 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.563 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.514 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 155.948 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 117.114 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.542 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)