06-05-2014, 01:30 AM
Γενικά προσπαθώ να στηρίζω τις νέες προσπάθειες του ΟΑΣΑ, αλλά διατηρώ τις επιφυλλάξεις μου (και) γι' αυτή.
1) τουρίστες στιβαγμένους (αν πιάσει δηλαδή) σε Irisbus με ακριβό εισιτήριο δεν μεταφέρεις
2) δεν πας εύκολα κόντρα στα κόκκινα λεωφορειάκια ( http://www.city-sightseeing.com/ ). Oι τύποι δεν είναι μπακάληδες, έχουν παρουσία σε 33 χώρες.
3) αν η αφετηρία είναι πίσω από το 040 και όχι μέσα στο λιμάνι, δεν θα το ψάξει ο τουρίστας
4) ο ΟΑΣΑ δεν κάνει στο στοιχειώδες μάρκετινκ, σιγά μην προμοτάρει την υπηρεσία του στις ναυτιλειακές.
5) τις μισές μέρες του χρόνου κλείνει το Σύνταγμα, μήπως θα έπρεπε το Χ80 να κάνει τέρμα μαζί με το 230 στην Ακρόπολη;
Παρ' όλα αυτά, ΜΑΚΑΡΙ να γράφω βλακείες και να πετύχει φέρνοντας έσοδα στον Οργανισμό, που τόσο πολύ τα χρειάζεται.
1) τουρίστες στιβαγμένους (αν πιάσει δηλαδή) σε Irisbus με ακριβό εισιτήριο δεν μεταφέρεις
2) δεν πας εύκολα κόντρα στα κόκκινα λεωφορειάκια ( http://www.city-sightseeing.com/ ). Oι τύποι δεν είναι μπακάληδες, έχουν παρουσία σε 33 χώρες.
3) αν η αφετηρία είναι πίσω από το 040 και όχι μέσα στο λιμάνι, δεν θα το ψάξει ο τουρίστας
4) ο ΟΑΣΑ δεν κάνει στο στοιχειώδες μάρκετινκ, σιγά μην προμοτάρει την υπηρεσία του στις ναυτιλειακές.
5) τις μισές μέρες του χρόνου κλείνει το Σύνταγμα, μήπως θα έπρεπε το Χ80 να κάνει τέρμα μαζί με το 230 στην Ακρόπολη;
Παρ' όλα αυτά, ΜΑΚΑΡΙ να γράφω βλακείες και να πετύχει φέρνοντας έσοδα στον Οργανισμό, που τόσο πολύ τα χρειάζεται.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608