19-12-2015, 01:35 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-12-2015, 01:42 AM από mercedes elbo.)
http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...on-as.html
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρονται αρκετά στοιχεία για παρούσα κατάσταση της Ο.ΣΥ. (αριθμός χρωστούμενων ρεπό ανά Α/Σ, συνολικός αριθμός οδηγών και αριθμός που οδηγών που απασχολούνται σε άλλη θέση ή έχουν αποσπαστεί, αριθμός ασφαλισμένων λεωφορείων/τρόλεϊ, αριθμός προγραμματισμένων και κυκλοφορούντων λεωφορείων/τρόλεϊ).
Αυτο που κάνει εντύπωση είναι ότι μόλις 1624 λεωφορεία (μαζί με τα 4 διώροφα) είνα ασφαλισμένα τη στιγμή που πάνω από 1860 λεωφορεία έχουν πινακίδες. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να έχεις πρόγραμμα με 1146 λεωφορεία και 169 τρόλεϊ ενώ παραδέχεσαι επίσημα ότι βγάζεις 1075 και 160 αντίστοιχα... Ακόμα, ως προς τα λεγόμενα του Υπουργού, είναι ακατανόητο το πώς τα μεταφερόμενα ρεπό κοστίζουν 1.000.000€. Τα μόνα ρεπό που επιβαρύνουν οικονομικά την Ο.ΣΥ. είναι τα δεδουλευμένα ρεπό.
Όσο για την διαφορά μεταξύ των δύο στοιχείων (Διευθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διεύθυνσης Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου) που έχει γίνει λόγος στις κατηγορίες των πρώτων δεν βλέπω να συμπεριλαμβάνονται οι σταθμάρχες, οι επόπτες και οι εργαζόμενοι στα γραφεία κίνησης οι οποίοι όλοι έχουν προσληφθεί ως οδηγοί.
Εδώ υπάρχουν οι φωτογραφίες των εγγράφων που απέστειλε η Ο.ΣΥ.
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρονται αρκετά στοιχεία για παρούσα κατάσταση της Ο.ΣΥ. (αριθμός χρωστούμενων ρεπό ανά Α/Σ, συνολικός αριθμός οδηγών και αριθμός που οδηγών που απασχολούνται σε άλλη θέση ή έχουν αποσπαστεί, αριθμός ασφαλισμένων λεωφορείων/τρόλεϊ, αριθμός προγραμματισμένων και κυκλοφορούντων λεωφορείων/τρόλεϊ).
Αυτο που κάνει εντύπωση είναι ότι μόλις 1624 λεωφορεία (μαζί με τα 4 διώροφα) είνα ασφαλισμένα τη στιγμή που πάνω από 1860 λεωφορεία έχουν πινακίδες. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να έχεις πρόγραμμα με 1146 λεωφορεία και 169 τρόλεϊ ενώ παραδέχεσαι επίσημα ότι βγάζεις 1075 και 160 αντίστοιχα... Ακόμα, ως προς τα λεγόμενα του Υπουργού, είναι ακατανόητο το πώς τα μεταφερόμενα ρεπό κοστίζουν 1.000.000€. Τα μόνα ρεπό που επιβαρύνουν οικονομικά την Ο.ΣΥ. είναι τα δεδουλευμένα ρεπό.
Όσο για την διαφορά μεταξύ των δύο στοιχείων (Διευθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διεύθυνσης Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου) που έχει γίνει λόγος στις κατηγορίες των πρώτων δεν βλέπω να συμπεριλαμβάνονται οι σταθμάρχες, οι επόπτες και οι εργαζόμενοι στα γραφεία κίνησης οι οποίοι όλοι έχουν προσληφθεί ως οδηγοί.
Εδώ υπάρχουν οι φωτογραφίες των εγγράφων που απέστειλε η Ο.ΣΥ.