Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#12
Η τηλεματική του ΟΑΣΘ είναι σε πλήρη λειτουργία. Στην πιλοτική της εφαρμογή είχε και αυτή (όπως και όλα τα ανάλογα συστήματα παντού στον κόσμο) τις παιδικές της ασθένειες... Όταν σε κανονική λειτουργία θα είναι εκτός λειτουργίας για δύο βδομάδες θα τους κράξουμε μαζί... Μέχρι τότε και το ότι υπάρχει πολύ είναι... Τα οχήματα του Βοτανικού και της Ράλλη καθώς και οι υποδομές των αμαξοστασίων δεν είναι σε δοκιμαστική λειτουργία αλλά σε πλήρη επιχειρισιακή κατάσταση. Εκεί οι λόγοι που κάποιοι είναι ανίκανοι να κάνουν τη δουλειά τους με αφήνουν αδιάφορο... Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στους ρόλους τους δεν έχουν παρά να παραιτηθούν, υπάρχει κόσμος ικανότατος και άνεργος που ευχαρίστως θα τους αντικαταστήσει... Και ασφαλώς και δεν είναι υποκειμενική κρίση, είναι σύγκριση με άλλους οργανισμούς που εκτελούν αντίστοιχο έργο τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό... Και τέτοιες καταστάσεις μόνο σε χώρες της υποσαχάριας Αφρικής συναντώνται...

Πάμε και στα λάθη της τώρα... "Εξαφανίσεις" κάνει μόνο όταν το όχημα βγαίνει για τον οποιοδήποτε λόγο (πορεία, εκτροπή λόγω κυκλοφοριακών συνθηκών κλπ.) από το δρομολόγιό του. Και μόλις επανέλθει στην κανονική πορεία του επανεμφανίζεται. Για τεχνικούς λόγους υπάρχει περίπτωση να "χαθεί" το στίγμα για κάποια λεπτά και να επανεμφανιστεί, είναι όμως σπάνιες περιπτώσεις αυτές. Ηλίθιο στην παρούσα φάση είναι το γεγονός ότι εμφανίζει όλα τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στο δρόμο - το πρώτο αρκεί. Για τα σταθερά μηνύματα αναφορικά με τις πορείες ο δορυφόρος δεν έχει μαντικές ικανότητες, πρέπει κάποιος να το περάσει στο σύστημα (και μετά την ολοκλήρωσή τους να το αφαιρέσει). Τέλος η τηλεματική δεν είναι κανένα "κατόρθωμα" και κανένας δεν την "μοστράρισε" ως κάτι τέτοιο...

Σχετικά με τον ρόλο της τηλεματικής στις μεταφορές τώρα, δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να τον εξηγήσει στο κοινό. Και την δουλειά που κάνει το σύστημα την ορίζει το ίδιο και όχι η επικοινωνιακή πολιτική του εκάστοτε οργανισμού. Λες να ενδιαφέρει τον επιβάτη η ταχύτητα του οχήματος, η κατανάλωσή του σε καύσιμο, η μισθοδοσία των οδηγών, η πληρότητα των οχημάτων και ένα πλήθος ακόμα λειτουργιών της τηλεματικής που αφορούν την εσωτερική διαχείριση του στόλου και του προσωπικού της εταιρίας; Αντίθετα το ότι ενημερώνει το επιβατικό κοινό για τους χρόνους αφίξεων των οχημάτων στις στάσεις τους αφορά όλους - αυτό ακριβώς λοιπόν είναι που χρειάζεται να γνωρίζει ο εκάστοτε επιβάτης. Και για να τελειώνουμε, κανείς δεν απέτυχε για τον απλό λόγο ότι η αποτυχία είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Εδώ έχουμε ακόμα δοκιμή και μάλιστα σε εξέλιξη. Αν όλα αυτά συνέβαιναν στην κανονική της λειτουργία τότε θα μπορούσες να ισχυριστείς κάτι τέτοιο, προς το παρόν το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις και να παρακολουθείς την εξέλιξή της - και αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να βοηθήσεις!!!

Τι απάντηση (άμεση) χρωστάω;


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από garvanitis - 11-01-2015, 09:54 PM
: - από nikos1991 - 03-10-2015, 02:11 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 104 13.796 26-04-2024, 03:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 68.045 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.466 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 181.413 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.769 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 122.649 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 127.130 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.509 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.663 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 439.408 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)