Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#10
(09-01-2015, 04:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Άλλωστε, εδώ ο κόσμος χάνετε, στο ένα Ν2 που δεν είχε την ηχητική αναγγελία θα κολλήσουμε?! Wink

Ναι, εκεί θα κολλήσουμε, η γραμμή είναι "πρότυπη"...

(10-01-2015, 04:41 AM)AquaSonic Έγραψε: Τωρα ηχητικη αναγγελια... σε λεωφορεια μου φαινεται υπερβολη. Oh well...

Μόνο υπερβολή δεν είναι... Σκέψου ότι υπάρχει κόσμος ο οποίος δεν βλέπει όπως εσύ...

(09-01-2015, 04:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν ξέρω αν έπιασαν οι κατάρες του Βασίλη (Ο405Ν), πάντως μετά από 2 βδομάδες ρεζιλέματος σε μια από τις κεντρικότερες στάσεις, η βλάβη διορθώθηκε.. (φυσικά όχι και οι υπολογισμοί της Τηλεματικής που πολλές φορές είναι για γέλια και για κλάμματα!)

(09-01-2015, 11:55 AM)AquaSonic Έγραψε: Το θεμα ειναι να ξαναφτιαξουν την μονωση γιατι υποψιαζομαι οτι απο κει την επαθε, αλλα δεν ειναι και λογος να βριζουμε αυτος (νομιζω)...

(09-01-2015, 11:20 PM)MrVanHool Έγραψε: Το οτι ηταν ρεζιλεμα ειναι αληθεια (δεν φτιαχτηκε την ιδια μερα η την επομενη, περασαν τουλαχιστον 2 βδομαδες με την πινακιδα να δειχνει "αστερακια") και οτι οι υπολογισμοι της ειναι λαθος, πολλες φορες φαινεται (2 διελευσεις την ιδια ωρα, λαθος χρονοαποστασεις, αναγραφομενες διελευσεις, ενω οι δρομοι ειναι κλειστοι..)
Και φυσικα, σε συναρτηση με την ηχητικη αναγγελια που ειναι δουλεια του ποδαριου, η πιλοτικη λειτουργια της Τηλεματικης ειναι για κλαμματα! Αυτα, καθως και ολα τα αλλα γνωστα καθημερινα θεματα, ειναι λογοι για να προβληματιζομαστε για ποσο ακομα θα καταστρεφουν την δημοσια συγκοινωνια.

Δεν βλέπω πουθενά "ρεζίλεμα"... Η λειτουργία της τηλεματικής είναι ΠΙΛΟΤΙΚΗ. Αυτό σημαίνει ότι τίθεται σε λειτουργία δοκιμαστικά προκειμένου να καταγραφούν και να διορθωθούν τα όποια πιθανά προβλήματα. Λάθη δεν κάνει από μόνη της σε καμία περίπτωση, η λειτουργία της περιορίζεται στον εντοπισμό της θέσης του λεωφορείου και την μετατροπή της απόστασής του από το τερματικό της στάσης σε χρόνο με βάση τα δεδομένα που κάποιος της έχει εισαγάγει... Επίσης είναι προφανέστατο ότι είναι αδύνατον να γνωρίζει ο δορυφόρος που παρακολουθεί το εκάστοτε αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κλειστός ή όχι (που εδώ που τα λέμε κακώς είναι κλειστός). Όσο το όχημα είναι στο δρομολόγιό του θα το δείχνει ότι έρχεται, μόλις κάνει εκτροπή θα το βγάλει εκτός πίνακα. Θεωρητικά μπορεί να περάσει μήνυμα ότι από το σημείο Α μέχρι το σημείο Β δεν θα εξυπηρετείται η γραμμή τόσο στις ενδιάμεσες στάσεις όσο και μέσα στο όχημα από το κέντρο αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία - και δεν αφορά την πιλοτική λειτουργία αλλά την κανονική.

Αναφορικά με την βλάβη στο τερματικό της στάσης τώρα, από τη στιγμή που δεν είναι σε κανονική λειτουργία είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ πόσος χρόνος χρειάστηκε για την αποκατάστασή του. Η τζάμπα κριτική είναι εύκολη, η ουσία είναι ότι υπάρχουν τουλάχιστον πέντε διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους η αποκατάσταση θα μπορούσε να απαιτήσει ακόμη περισσότερο χρόνο. So simple, ούτε κατάρες, ούτε τίποτα, κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτές...

Και για να εξηγούμαστε γιατί κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ακόμη τον σκοπό της... Η τηλεματική είναι ένα σύστημα διαχείρισης στόλου. Ο βασικός ρόλος της είναι η παρακολούθηση των οχημάτων, των θέσεών τους και των χρονοαποστάσεων. Η πληροφόρηση των επιβατών είναι δευτερεύων ρόλος της...

MrVanHool welcome back...


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από garvanitis - 11-01-2015, 07:40 PM
: - από nikos1991 - 03-10-2015, 02:11 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 104 13.785 26-04-2024, 03:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 67.872 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.412 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 181.383 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.768 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 122.646 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 127.125 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.502 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.657 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 439.381 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)