24-11-2014, 03:14 PM
Μίνι "trip report" από 23/11/2014 (μουντή και κρύα Κυριακή) :
Κόσμος ελάχιστος (εκτός από το κέντρο της Αθήνας), άδειοι δρόμοι και προφανώς μετακινούνταν μόνο αυτοί που έπρεπε να πάνε κάπου, γιατί για βόλτα δεν σε προκαλούσε ο καιρός. Πάμε τώρα σε παρατηρήσεις γραμμών μεταξύ 15:30 και 17:30
- 15:45 από Ζωγράφου το 608. Στην ώρα του με GN και το μοναδικό ΦΙΣΚΑ λεωφορείο της ημέρας. Συνθήκες μεταφοράς "ζωγραφιώτικες", δηλ. κόσμος μέχρι τα σκαλοπάτια και στριμωξίδι μέχρι Ευαγγελισμό.
- 16:15 από Σύνταγμα το 856 για Δάφνη. Ήρθε με 15 άτομα, και ενώ μπήκε λίγο πρίν από το Α3, δηλ. είχε να περάσει 25' λεωφορείο προς Λ. Βουλιαγμένης, δεν είδα ΚΑΝΕΝΑΝ επιβάτη να περιμένει στις στάσεις Μακρυγιάννη, Βαριώτη, Φούρνος, Αγ. Ιωάννης. Συμπερασματικά, καλώς κόπηκε το Α4, αφού η Βουλιαγμένης πλέον έχει ελάχιση ζήτηση.
- 16:40 από Πλ. Ηρώων το 237 προς Άνω Ηλιούπολη (στην ώρα του), Πολύς κόσμος για τέτοιες καιρικές συνθήκες (15-20 όρθιοι), εκ των οποίων αρκετοί αποβιβάστηκαν μέχρι Κανάρια. Νωρίτερα είχε περάσει το 206 των 16:30 (στην ώρα του) επίσης με αρκετούς όρθιους.
- Επιστροφή 16:50 από Πλ. Ηλιουπόλεως με το έτερο όχημα του 237. Κόσμος αρκετός (10 όρθιοι) αλλά το όχημα πήγαινε καθυστερημένο (λόγω ανίας του οδηγού, μέγιστη ταχύτητα το πολύ 30). Φτάσαμε 16:58 Πλ. Ηρώων (ενώ 17:00 έπαιρνε από Στ. Δάφνης). Το είδα να ξαναγυρίζει στις 17:06. Το άλλο όχημα, σημειωτέον, πέρασε από το ίδιο σημείο στις 17:13, δηλ. αντί για 25λεπτο "φροντισαν" οι οδηγοί να το κάνουν 35-15 ....
- Το όχημα του 856 των 16:55 μάλλον δεν πέρασε ποτέ (έλειπε βάρδια προφανώς).
- Στις 17:12 ανέβαινε πάλι το 206 προς Αγ. Μαρίνα, με όρθιους.
- 17:14 μπήκα στο 140 των 16:45 από Γλυφάδα με προορισμό Ζωγράφου (αυτός πάλι, πέταγε). Αρκετός κόσμος (γεμάτες οι θεσεις καθημένων). Η γραμμή αυτή έχει εξελιχθεί πλέον σε σύνδεση κορμού, καθ΄οτι διέρχεται με τις ίδιες συχνότητες, πλέον, που έχουν τώρα οι ακτινικές γραμμές, και η αναμονή ισοφαρίζεται σε κάθε περίπτωση από την πολύ βολική διαδρομή και την εξοικονόμηση μετεπιβιβάσεων. Πριν κάποια χρόνια ήταν πάντοτε προτιμότερο να πάς μέσω κέντρου παρά να περιμένεις το 140 - τώρα γίνεται το ανάποδο.
- Άφιξη Ιλίσια 17:30. Αναμονή για Άνω Ιλίσια μέχρι ... 17:50, οπότε και ήρθε το 221 φίσκα και κατά πολύ καθυστερημένο. Στο κατέβασμα είδα ένα ακόμη όχημα που εκτελούσε δρομολόγιο 17:35 ως 220. Συμπεραίνω ότι έλειπε το 3ο όχημα (στα Άνω Ιλίσια με τόσο φοιτητόκοσμο ... )
Αυτά τα ολίγα. Καλή η λειτουργία του 140 (στην ώρα τους τα οχήματα, γρήγορες διαδρομές, νορμάλ πληρότητες). Καλό το 206 (δύο οχήματα σβέλτα ανα 20λεπτο), μέτριο το 237 (όχι ασφυκτική πληρότητα αλλά μεγάλοι χρόνοι αναμονής για Κυριακή, δεδομένου ότι λείπει πλέον το 218). Το 856 , αν και πρέπει να έλειπε βάρδια και να είχε 3 οχήματα στο 40λεπτο, δεν έλειψε σε κανέναν. Η Βουλιαγμένης μια χαρά είναι με την παρούσα κατάσταση και πολύ ορθά κόπηκε το Α4. Ζωγράφου τα ίδια χάλια όπως πάντα. Το 608 μόνο του και γονατισμένο κάθε 15 λεπτά (το 235 είναι αμελητέο πλέον με τέτοια δρομολόγια που έχει, άσε που θα περάσει ακριβώς πίσω από το 608 και θα ... καμαρώνει). Τα Ιλίσια επίσης απαράδεκτα (αφήνεις Κυριακή την επόμενη πιό βαρια σε κίνηση γραμμή με δύο οχήματα της πλάκας, που δεν χωράνε άνθρωπο).
Κόσμος ελάχιστος (εκτός από το κέντρο της Αθήνας), άδειοι δρόμοι και προφανώς μετακινούνταν μόνο αυτοί που έπρεπε να πάνε κάπου, γιατί για βόλτα δεν σε προκαλούσε ο καιρός. Πάμε τώρα σε παρατηρήσεις γραμμών μεταξύ 15:30 και 17:30
- 15:45 από Ζωγράφου το 608. Στην ώρα του με GN και το μοναδικό ΦΙΣΚΑ λεωφορείο της ημέρας. Συνθήκες μεταφοράς "ζωγραφιώτικες", δηλ. κόσμος μέχρι τα σκαλοπάτια και στριμωξίδι μέχρι Ευαγγελισμό.
- 16:15 από Σύνταγμα το 856 για Δάφνη. Ήρθε με 15 άτομα, και ενώ μπήκε λίγο πρίν από το Α3, δηλ. είχε να περάσει 25' λεωφορείο προς Λ. Βουλιαγμένης, δεν είδα ΚΑΝΕΝΑΝ επιβάτη να περιμένει στις στάσεις Μακρυγιάννη, Βαριώτη, Φούρνος, Αγ. Ιωάννης. Συμπερασματικά, καλώς κόπηκε το Α4, αφού η Βουλιαγμένης πλέον έχει ελάχιση ζήτηση.
- 16:40 από Πλ. Ηρώων το 237 προς Άνω Ηλιούπολη (στην ώρα του), Πολύς κόσμος για τέτοιες καιρικές συνθήκες (15-20 όρθιοι), εκ των οποίων αρκετοί αποβιβάστηκαν μέχρι Κανάρια. Νωρίτερα είχε περάσει το 206 των 16:30 (στην ώρα του) επίσης με αρκετούς όρθιους.
- Επιστροφή 16:50 από Πλ. Ηλιουπόλεως με το έτερο όχημα του 237. Κόσμος αρκετός (10 όρθιοι) αλλά το όχημα πήγαινε καθυστερημένο (λόγω ανίας του οδηγού, μέγιστη ταχύτητα το πολύ 30). Φτάσαμε 16:58 Πλ. Ηρώων (ενώ 17:00 έπαιρνε από Στ. Δάφνης). Το είδα να ξαναγυρίζει στις 17:06. Το άλλο όχημα, σημειωτέον, πέρασε από το ίδιο σημείο στις 17:13, δηλ. αντί για 25λεπτο "φροντισαν" οι οδηγοί να το κάνουν 35-15 ....
- Το όχημα του 856 των 16:55 μάλλον δεν πέρασε ποτέ (έλειπε βάρδια προφανώς).
- Στις 17:12 ανέβαινε πάλι το 206 προς Αγ. Μαρίνα, με όρθιους.
- 17:14 μπήκα στο 140 των 16:45 από Γλυφάδα με προορισμό Ζωγράφου (αυτός πάλι, πέταγε). Αρκετός κόσμος (γεμάτες οι θεσεις καθημένων). Η γραμμή αυτή έχει εξελιχθεί πλέον σε σύνδεση κορμού, καθ΄οτι διέρχεται με τις ίδιες συχνότητες, πλέον, που έχουν τώρα οι ακτινικές γραμμές, και η αναμονή ισοφαρίζεται σε κάθε περίπτωση από την πολύ βολική διαδρομή και την εξοικονόμηση μετεπιβιβάσεων. Πριν κάποια χρόνια ήταν πάντοτε προτιμότερο να πάς μέσω κέντρου παρά να περιμένεις το 140 - τώρα γίνεται το ανάποδο.
- Άφιξη Ιλίσια 17:30. Αναμονή για Άνω Ιλίσια μέχρι ... 17:50, οπότε και ήρθε το 221 φίσκα και κατά πολύ καθυστερημένο. Στο κατέβασμα είδα ένα ακόμη όχημα που εκτελούσε δρομολόγιο 17:35 ως 220. Συμπεραίνω ότι έλειπε το 3ο όχημα (στα Άνω Ιλίσια με τόσο φοιτητόκοσμο ... )
Αυτά τα ολίγα. Καλή η λειτουργία του 140 (στην ώρα τους τα οχήματα, γρήγορες διαδρομές, νορμάλ πληρότητες). Καλό το 206 (δύο οχήματα σβέλτα ανα 20λεπτο), μέτριο το 237 (όχι ασφυκτική πληρότητα αλλά μεγάλοι χρόνοι αναμονής για Κυριακή, δεδομένου ότι λείπει πλέον το 218). Το 856 , αν και πρέπει να έλειπε βάρδια και να είχε 3 οχήματα στο 40λεπτο, δεν έλειψε σε κανέναν. Η Βουλιαγμένης μια χαρά είναι με την παρούσα κατάσταση και πολύ ορθά κόπηκε το Α4. Ζωγράφου τα ίδια χάλια όπως πάντα. Το 608 μόνο του και γονατισμένο κάθε 15 λεπτά (το 235 είναι αμελητέο πλέον με τέτοια δρομολόγια που έχει, άσε που θα περάσει ακριβώς πίσω από το 608 και θα ... καμαρώνει). Τα Ιλίσια επίσης απαράδεκτα (αφήνεις Κυριακή την επόμενη πιό βαρια σε κίνηση γραμμή με δύο οχήματα της πλάκας, που δεν χωράνε άνθρωπο).