Κι από μένα κάποια σχόλια, όπως τα παρατηρώ.Για τις καθημερινές πήρα ως μέτρο σύγκρισης το χρονικο διάστημα 14:00 - 17:00 (διότι είναι πιό εύκολο να εξάγω τον αριθμό οχημάτων).
Α3 : Κόπηκε ένα όχημα και μένουν 9. Βέβαια, επειδή θα κυκλοφορούν στρωτά σε μία γραμμή, δεν θα φανεί το κενό στην εξυπηρέτηση.
164 : Kόπηκαν 3 οχήματα (σε σχέση με το Α4) και μένουν 6. Συχνότητες όπως ήταν, δηλ. 10/15'.
122 : Το ίδιο πρόγραμμα δρομολογίων με το Ε22.
154 : Κόπηκε ένα όχημα και μένουν 4. Η συχνότητα σταθεροποιείται σε 20', ενώ με το προηγόυμενο σχήμα είχε και στο τέταρτο.
205 : Σταθεροποιείται στο 25λεπτο (ενώ με το παλιό σχήμα είχε συνήθως μισάωρα).
128 : Τα ίδια με πρίν. Συχνότητες ανά 30-35' . Όσον αφορά για τον αριθμό οχημάτων, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση γιατί μοιράζονται σε όλα τα τοπικά Γλυφάδας (και δεν έχω τα στοιχεία)
117 : Αποκτά συχνότητα 35' περίπου. Μαζί με το 122 που θα κάνει όλες τις στάσεις πλέον, σταθεροποιείται η εξυπηρέτηση της παραλίας και της Βάρκιζας με σαφώς καλύτερα δρομολόγια απ' ότι τα 50λεπτα των 149/170.
109 : ΔΕΝ δόθηκε επιπλέον όχημα παρ' ότι επέκτειναν τη γραμμή ! Σφαγή στις συχνότητες με Μ.Ο. διέλευσης τα ... 20' !
101 : Δόθηκε ένα όχημα τις Κυριακές. Λόγω της αύξησης του μήκους δρομολογίου, οι συχνότητες καθημερινής αραίωσαν, με Μ.Ο. το μισάωρο.
237 : Δώσανε ένα επιπλέον όχημα με συχνότητα 9' (αντί για προγραμματισμένα 10' με το παλιό πλάνο) H βελτίωση φαίνεται κυρίως τις ώρες μή αιχμής (09:00 - 13:00 και 17:00 - 21:00) όπου η μέση συχνότητα θα ανέρχεται στα 10/15' , από καθαρό 15λεπτο που ήταν πρίν. Απορώ βέβαια γιατί δεν διαμόρφωσαν αναχωρήσεις με καθαρό 12λεπτο.
Σε γενικές γραμμές
- δημιουργούνται προβλήματα στην εξυπηρέτηση Κυριακής, καθώς και στα τελευταία δρομολόγια Ηλιούπολης, Αργυρούπολης. Η Ηλιούπολη (μέχρι Κανάρια) είχε τελευταίο από Δάφνη γύρω στις 00:25 (το 218), ενώ τώρα έχει 24:00. Δηλαδή οριακά με το Μετρό 23:47 από Σύνταγμα. Ακόμη χειρότερα η Αργυρούπολη. Μέχρι χθές αναχώρηση 24:00 από Ακαδημία, 00:02 Σύνταγμα. Τώρα 24:00 από Αγ. Δημήτριο, δηλαδή Μετρό ... 23:35 από Ακαδημία (ή κατευθείαν το Α3 23:35 για να τελειώνουμε).
- τα όποια οχήματα κόπηκαν λόγω της αναδιάρθρωσης , δεν επαναχρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης. Ακόμη και το 237 που πήρε ένα όχημα, θα το χάσει σε λίγες μέρες με την πατέντα της υποδρομολόγησης. Και να μη συμβεί, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τα 3 οχήματα την ώρα που ανέβαιναν ως 218 μέχρι Κανάρια.
Για το δε 109, έμεινα άφωνος. Να θυμήσω ότι όταν έγινε καθαρά τοπικό το 2011, είχε αρχική συχνότητα αιχμής 8λεπτό... και σήμερα πάει στα 20. Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με όσα έχουν πεί οι προλαλήσαντες.
Α3 : Κόπηκε ένα όχημα και μένουν 9. Βέβαια, επειδή θα κυκλοφορούν στρωτά σε μία γραμμή, δεν θα φανεί το κενό στην εξυπηρέτηση.
164 : Kόπηκαν 3 οχήματα (σε σχέση με το Α4) και μένουν 6. Συχνότητες όπως ήταν, δηλ. 10/15'.
122 : Το ίδιο πρόγραμμα δρομολογίων με το Ε22.
154 : Κόπηκε ένα όχημα και μένουν 4. Η συχνότητα σταθεροποιείται σε 20', ενώ με το προηγόυμενο σχήμα είχε και στο τέταρτο.
205 : Σταθεροποιείται στο 25λεπτο (ενώ με το παλιό σχήμα είχε συνήθως μισάωρα).
128 : Τα ίδια με πρίν. Συχνότητες ανά 30-35' . Όσον αφορά για τον αριθμό οχημάτων, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση γιατί μοιράζονται σε όλα τα τοπικά Γλυφάδας (και δεν έχω τα στοιχεία)
117 : Αποκτά συχνότητα 35' περίπου. Μαζί με το 122 που θα κάνει όλες τις στάσεις πλέον, σταθεροποιείται η εξυπηρέτηση της παραλίας και της Βάρκιζας με σαφώς καλύτερα δρομολόγια απ' ότι τα 50λεπτα των 149/170.
109 : ΔΕΝ δόθηκε επιπλέον όχημα παρ' ότι επέκτειναν τη γραμμή ! Σφαγή στις συχνότητες με Μ.Ο. διέλευσης τα ... 20' !
101 : Δόθηκε ένα όχημα τις Κυριακές. Λόγω της αύξησης του μήκους δρομολογίου, οι συχνότητες καθημερινής αραίωσαν, με Μ.Ο. το μισάωρο.
237 : Δώσανε ένα επιπλέον όχημα με συχνότητα 9' (αντί για προγραμματισμένα 10' με το παλιό πλάνο) H βελτίωση φαίνεται κυρίως τις ώρες μή αιχμής (09:00 - 13:00 και 17:00 - 21:00) όπου η μέση συχνότητα θα ανέρχεται στα 10/15' , από καθαρό 15λεπτο που ήταν πρίν. Απορώ βέβαια γιατί δεν διαμόρφωσαν αναχωρήσεις με καθαρό 12λεπτο.
Σε γενικές γραμμές
- δημιουργούνται προβλήματα στην εξυπηρέτηση Κυριακής, καθώς και στα τελευταία δρομολόγια Ηλιούπολης, Αργυρούπολης. Η Ηλιούπολη (μέχρι Κανάρια) είχε τελευταίο από Δάφνη γύρω στις 00:25 (το 218), ενώ τώρα έχει 24:00. Δηλαδή οριακά με το Μετρό 23:47 από Σύνταγμα. Ακόμη χειρότερα η Αργυρούπολη. Μέχρι χθές αναχώρηση 24:00 από Ακαδημία, 00:02 Σύνταγμα. Τώρα 24:00 από Αγ. Δημήτριο, δηλαδή Μετρό ... 23:35 από Ακαδημία (ή κατευθείαν το Α3 23:35 για να τελειώνουμε).
- τα όποια οχήματα κόπηκαν λόγω της αναδιάρθρωσης , δεν επαναχρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης. Ακόμη και το 237 που πήρε ένα όχημα, θα το χάσει σε λίγες μέρες με την πατέντα της υποδρομολόγησης. Και να μη συμβεί, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τα 3 οχήματα την ώρα που ανέβαιναν ως 218 μέχρι Κανάρια.
Για το δε 109, έμεινα άφωνος. Να θυμήσω ότι όταν έγινε καθαρά τοπικό το 2011, είχε αρχική συχνότητα αιχμής 8λεπτό... και σήμερα πάει στα 20. Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με όσα έχουν πεί οι προλαλήσαντες.