18-10-2014, 03:40 AM
(17-10-2014, 02:44 PM)pvuccino Έγραψε: Το πρόβλημα με τα 242/250 είναι ότι ενώ κάποιες συγκεκριμένες ώρες την ημέρα έχουν τεράστια κίνηση, όλες τις υπόλοιπες βαράνε μύγες. Κι έχω την εντύπωση ότι σε ώρα "μη αιχμής" οι περισσότεροι φοιτητές επιλέγουν να εξυπηρετηθούν από τα 220/221/235/608 που είναι και πιο συχνά με αποτέλεσμα οι νταλίκες στα 242/250 να πηγαινοέρχονται άδειες...
Το 242 έχει όντως τις ώρες του. Υπάρχουν κάποια δρομολόγια που μπορεί να μεταφέρουν μονοψήφιο αριθμό επιβατών και το αμέσως επόμενο να γεμίσει τη GN. Το μεγάλο όμως πρόβλημα του 242 είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει τι ώρα θα πέρασει. Όσα χρόνια χρησιμοποιώ τη γραμμή (από το 2011) δεν θυμάμαι ούτε μια μέρα πλήρη δρομολόγηση 3 οχημάτων όπως προβλέπεται. Υπάρχει μια σιωπιρή κατάργηση του ενός οχήματος με αποτέλεσμα να υπάρχει προφορική συνενόηση μεταξύ των οδηγών για τις ώρες εκτέλεσης των δρομολογίων.
Από την άλλη πλευρά πέραν των πρώτων και τελευταίων δρομολογίων, το 250 έχει πάντα κόσμο. H ώρες αιχμής στις σχολές είναι 9-6, οπότε για όλο αυτό το διάστημα υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση, σε σημεία που τα πρωινά στον Ευαγγελισμό και τα μεσημέρια στη Φιλοσοφική και τη Θεολογική να γίνεται μάχη για να μπει κάποιος στο λεωφορείο. Από τη στιγμή όμως που υπάρχουν διαθέσιμες νταλίκες στο Ελληνικό ας τις στείλουν στο 250 ή ας πάρουν ένα όχημα από το 608 (που λόγω αριθμού οχημάτων δεν θα φανεί) και ας το βάλουν 250 για μια κατσαρή 8:00 - 12:00 και 14:30 - 18:30
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608