18-09-2014, 01:52 AM
Και τα Άνω Ιλίσια έχουν θεωρητικά 6' στην αιχμή, αλλά όταν απαιτούνται 10' από τη διασταύρωση Σεβαστείας με Ιλισίων μέχρι την Μιχαλακοπούλου, γιατί στην Παπαδιαμαντοπούλου έχει περιοριστεί η κυκλοφορία μόλις στο τμήμα του οδοστρώματος που είχε αποδοθεί για τη διαμόρφωση λεωφορειολωρίδας, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να περιμένουν πότε θα αδειάσει ο δρόμος και πότε δε θα υπάρξει ηλίθιος οδηγός που να γράφει -να μην πω που- τη διασταύρωση, οδηγώντας στο να στρίβουν 0-2 αυτοκίνητα από τη Σεβαστείας προς την Παπαδιαμαντοπούλου κάθε φορά που το φανάρι γίνεται πράσινο, το 6' θα γίνει 12'.
Σίγουρα υπάρχουν ανεπάνδρωτες βάρδιες και ανεκτέλεστα δρομολόγια (εκτός αν ξαφνικά βρέθηκαν οδηγοί για να εξασφαλίζεται πλήρης δρομολόγηση και μας το κρύβουν), αλλά δυστυχώς υπάρχουν και τρίτοι παράγοντες, οι οποίοι προκαλούν καθυστερήσεις. Και δεν είναι διόλου ασήμαντοι. Και ειδικά ο Πειραιάς, αυτή τη στιγμή βάλλεται από παντού, λόγω των έργων.
Σίγουρα υπάρχουν ανεπάνδρωτες βάρδιες και ανεκτέλεστα δρομολόγια (εκτός αν ξαφνικά βρέθηκαν οδηγοί για να εξασφαλίζεται πλήρης δρομολόγηση και μας το κρύβουν), αλλά δυστυχώς υπάρχουν και τρίτοι παράγοντες, οι οποίοι προκαλούν καθυστερήσεις. Και δεν είναι διόλου ασήμαντοι. Και ειδικά ο Πειραιάς, αυτή τη στιγμή βάλλεται από παντού, λόγω των έργων.