(06-03-2014, 02:01 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η λύση είναι να υπάρχει κανονικό σενάριο δρομολόγησης για περικοπή των παραπάνω γραμμών στον Ευαγγελισμό ώστε να μην μπλέκουν τα οχήματα στις πορείες. Οι οδηγοί κανονικά παίρνουν εντολές από τον σταθμάρχη για να ακολουθήσουν εναλλακτική διαδρομή. Βέβαια, τους συμφέρει τους οδηγούς να μπλοκάρουν κάπου γιατί θα εκτελέσουν λιγότερα δρομολόγια στην βάρδιά τους.
Η λύση αυτή σαφώς και είναι απολύτως επιβεβλημένη. Η Βασ. Σοφίας στατιστικά κλείνει για κάποιες ώρες μία φορά ανα δύο μέρες τουλάχιστον. Οι γραμμές που διέρχονται είναι πάμπολλες. Οι οδηγόι ΔΕΝ φταίνε και ΔΕΝ κάνουν του κεφαλιού τους. Όσο δεν έχουν άλλη οδηγία από το σταθμαρχείο, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να ακολουθήσουν το κανονικό δρομολόγιο μέχρι να βρούν υπόδειξη από τροχονόμο. Εσείς τί λέτε, είναι προτιμότερο για τον οδηγό π.χ. του 220 να κάτσει με τις ώρες εγκλωβισμένος στην Βασ. Σοφίας (χωρίς καφέ, νερό , τουαλέτα) ή να γυρίσει από Ριζάρη στα Ιλίσια και να έχει και ένα τεταρτάκι καβάτζα (αυτό που γλίτωσε από την περικοπή του δρομολογίου
Το μπάχαλο το δημιουργεί η ανυπαρξία ικανής εποπτείας των γραμμών και συντονισμού μεταξύ τροχαίας και ΟΣΥ. Πόσες φορές έχετε δει τροχονόμους να κλείνουν απ' τη μια στιγμή στην άλλη την Πανεπιστημίου, τη Σταδίου, την Αμαλίας ή τη Βασ. Σοφίας; Συνέχεια. Γιατί δεν υπάρχει μια ενημέρωση μισή ώρα πρίν από την Τροχαία προς την ΟΣΥ, να λάβει τα μέτρα της; Αλλά, θα μου πείτε, ποιόν να ενημερώσουν; Μήπως υπάρχει οργανόγραμμα;
Το μόνο που βλέπεις είναι κάτι σταθμάρχες αλαφιασμένους να τρέχουν με το κινητό στο χέρι να ειδοποιήσουν όποιο όχημα βρούν.
Εδώ ακόμη και σε μεγάλα γεγονότα (γενικές απεργίες, επίσκεψη Μερκελ κλπ.) δεν υπήρχε πλάνο.
Έτυχα να βρίσκομαι κάποια από αυτές τις φορές σε τρόλλευ αρθρωτό της γραμμής 3, το οποίο ανέβαινε κανονικά την Ακαδημίας, ενώ είχε κλείσει όλο το κέντρο (ούτε μετρό είχαμε, οι σταθμοί ήταν κλειστοί) και δεν είχε τρόπο να βγεί Βασ. Σοφίας. Τελικά, μπήκαμε Κανάρη και, αφού έπεισε ο οδηγός τον τροχονόμο ότι δεν μπορεί να γυρίσει γύρω από την Πλ. Κολωνακίου, κατέβηκε με δική του ευθύνη από Κουμπάρη, "έκοψε" την πορεία διαμαρτυρίας και μπήκε αριστερά Βασ. Σοφίας. Ακόμη τον ευγνωμονούμε όλοι για το ότι μας "μάζεψε" και μας πήγε στο Μέγαρο να πάρουμε μετρό.
Γιατί όμως δεν τον επόπτευε κανείς; Πώς μπήκε στο κέντρο το όχημα χωρίς να έχει προειδοποιηθεί ο οδηγός του ότι θα "μπλέξει;"
Υπάρχουν πάρα πολλά να γίνουν ακόμη , ειδικά σε θέματα στοιχειώδους οργάνωσης διαχείρισης ανωμαλιών κυκλοφορίας.