30-01-2014, 01:46 AM
(29-01-2014, 05:21 PM)Citaro Έγραψε: Στην Ακρόπολη χωράνε 200% γιατί η διαδρομή του 230 είναι ταυτόσημη με αυτήν που ακολουθούν τα τουριστικά πούλμαν από/προς Ζάππειο.
Στου Ζωγράφου, δύο είναι τα σημεία που έχουν πρόβλημα.
Το πρώτο είναι η στροφή Κοκκινοπούλου δεξιά προς Παναγούλη (στενή, χωρίς περιθώρια "ανοίγματος" και με απότομη κλίση της Παναγούλη - θα "βρίσκει" ο πισινός του 12μετρου).
Το δεύτεο πρόβλημα είναι πάλι η Παναγούλη στη διασταύρωση με την Παπάγου. Εκεί χωράει μεν να στρίψει το 12μετρο (υπό προϋποθέσεις, οριοδείκτες πλαστικοί κλπ.) αλλά και πάλι σκοντάφτουμε στην απότομη κλίση της Παναγούλη (εκεί έχουν σπάσει ούκ ολίγα Νεοπλάν Μιντι, των οποίων οι οδηγοί βαριόντουσαν να χρησιμοποιήσουν την ανύψωση).
Πάντως, υπάρχουν τουριστικά λεωφορεία (σχολικά κλπ) που κάνουν την διαδρομή αυτή μέσα στου Ζωγράφου, με προσοχή, αλλά τα καταφέρνουν.
Συμφωνώ με τον προλαλίσαντα σε όλα. Ιστορικά μιλώντας, το 140 ξεκίνησε με διαδρομή στου Ζωγράφου από Κοκκινοπούλου - Παναγούλη - Παπάγου - Ούλωφ Πάλμε. Σχεδόν αμέσως με την έλευση των Ν1 στη γραμμή τροποποιήθηκε η διαδρομή της, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν τα Ν1 στην οδό Παναγούλη. Γι' αυτό το λόγο κυρίως, πλέον έχουμε και τα παρκαρισμένα του Mikel που εμποδίζουν, νομίζω πως δεν μπορεί να μπει 12μετρο στο 230. Όλο το υπόλοιπο κομμάτι "Ακρόπολη - Γουδί-(η)" έβγαινε με DAF, άρα φυσικά και δεν εχει κανένα πρόβλημα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608