Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
#41
(01-12-2013, 12:36 AM)pvuccino Έγραψε: Για το τέρμα το ξέρω πως είμαι σωστός, εκεί που αμφιβάλλω είναι αν όντως έφευγε αρχικά από Χρεμωνίδου και μεταφέρθηκε στην Ιφικράτους όταν συνενώθηκε με το 12 για να "πιάνει" και το Τέρμα Παγκρατίου ή αν πήγαινε από Ιφικράτους εξαρχής.
Από Ιφικράτους εξαρχής.
Απάντηση
#42
(30-11-2013, 12:49 AM)pvuccino Έγραψε: Φυσικά δεν μιλήσαμε καθόλου για το λεωφορείο που «μετασχηματίστηκε» στο σημερινό τρόλεϊ 10, δηλαδή το 450: Τζιτιζιφιές-Χαλάνδρι!! Η γραμμή αυτή ιδρύθηκε το 1994 ως 450: Δέλτα Φαλήρου-Χαλάνδρι, μαζί με το «αδερφάκι» της το 550: Δέλτα Φαλήρου-Κηφισιά και τον «κορμό της Παραλίας»
Μια μικρή διόρθωση: τα 450/550 δεν ιδρύθηκαν το 1994, αλλά πολύ πιο πριν. Δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς, αλλά πρέπει να ήταν κάπου το 1988.
Απάντηση
#43
(01-12-2013, 11:51 PM)antonis Έγραψε: Μια μικρή διόρθωση: τα 450/550 δεν ιδρύθηκαν το 1994, αλλά πολύ πιο πριν. Δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς, αλλά πρέπει να ήταν κάπου το 1988.
To 1989 ήταν!!!
Απάντηση
#44
(01-12-2013, 11:17 PM)chris747 Έγραψε: Από Ιφικράτους εξαρχής.

A δηλαδή στην ουσία δεν "συνενώθηκαν" οι δύο γραμμές, απλά καταργήθηκε το 12! ΟΚ θα το διορθώσω τότε. Τhanks! Smile

(02-12-2013, 12:10 AM)magirus deutz Έγραψε: To 1989 ήταν!!!

Χμμ... ναi δεν αποκλείεται, τώρα που το λέτε! Απλά σε ένα άλλο topic εδώ αναφέρεται ως χρονολογία ίδρυσης το 1994 και για κάποιο λόγο τα είχα συνδέσει με τον κορμό Πειραιά-Γλυφάδας... Θα το κοιτάξω αύριο!
Απάντηση
#45
(02-12-2013, 12:19 AM)pvuccino Έγραψε: Χμμ... ναi δεν αποκλείεται, τώρα που το λέτε! Απλά σε ένα άλλο topic εδώ αναφέρεται ως χρονολογία ίδρυσης το 1994 και για κάποιο λόγο τα είχα συνδέσει με τον κορμό Πειραιά-Γλυφάδας... Θα το κοιτάξω αύριο!

Oι 450/550 υπήρχαν επί ΣΕΠ, απ' όσο γνωρίζω. Η προσπάθεια των "κορμών" στην Νότια Αθήνα όντως ξεκίνησε επί ΕΘΕΛ το 1994, με το 110 Πειραιάς - Βούλα και το 122 Αθήνα - Βούλα, που είχε μάλιστα αφετηρία στη Μάρνη. Οι γραμμές αυτές ήταν οι πρόδρομοι των κορμών που εφαρμόστηκαν στις 17/9/1995, όπως τους ξέρουμε σήμερα.
Απάντηση
#46
(30-11-2013, 12:49 AM)pvuccino Έγραψε: ...νέα "διαδημοτικά" 450 και 550. Πριν το 1994 υπήρχαν γραμμές από τον Πειραιά προς τα Βόρεια και τα Ανατολικά Προάστια, οι οποίες ακολουθούσαν τη διαδρομή: Ποσειδώνος, Λ.Κατσώνη, Συγγρού, Καλλιρρόης, Αρδηττού, Βασ.Κωνσταντίνου, Βασ.Σοφίας και Κηφισίας. (με εξαίρεση το 407 που έστριβε Μεσογείων και κατέληγε στην Αγ.Παρασκευή) Μετά τα Σίδερα Χαλανδρίου οι γραμμές διακλαδίζονταν. Οι 517/518/519 συνέχιζαν ευθεία προς Ν.Ερυθραία/Δροσιά/Αγ.Στέφανο και οι 413/438 έστριβαν δεξιά στη Βασ.Γεωργίου, αριστερά στην Α.Παπανδρέου και δεξιά στην Πεντέλης και συνέχιζαν προς Ν. & Παλ.Πεντέλη μέσω Α.Παπανδρέου(Μελίσσια), Π.Τσαλδάρη, ...

Εγώ θυμάμαι τις 413/438 (μαζί με τις 418, 429, 442) να πηγαίνουν από Εθν.Αντιστάσεως και όχι Βασ.Γεωργίου.
Απάντηση
#47
(02-12-2013, 12:33 PM)abc Έγραψε: Εγώ θυμάμαι τις 413/438 (μαζί με τις 418, 429, 442) να πηγαίνουν από Εθν.Αντιστάσεως και όχι Βασ.Γεωργίου.
Οι γραμμές 450-550 δημιουργήθηκαν επί ΕΑΣ το 1989!
Όσον αφορά τις γραμμές που αναφέρατε της Πεντέλης όντως πήγαιναν από Εθνικής Αντιστάσεως!
Απάντηση
#48
(02-12-2013, 03:56 PM)magirus deutz Έγραψε: Οι γραμμές 450-550 δημιουργήθηκαν επί ΕΑΣ το 1989!
Όσον αφορά τις γραμμές που αναφέρατε της Πεντέλης όντως πήγαιναν από Εθνικής Αντιστάσεως!
/quote]

Θα μας τρελάνεις;;; Big Grin Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Κι εμένα πιο λογικό μου φαινόταν να πήγαιναν από Εθν.Αντιστάσεως, αφού η γραμμή που τις αντικατέστησε (το 450) πήγαινε επίσης απο 'κει!

[quote='magirus deutz' pid='25925' dateline='1385989018']
Όσον αφορά τις γραμμές που αναφέρατε της Πεντέλης όντως πήγαιναν από Εθνικής Αντιστάσεως!

Καλά μας δουλεύεις;; Big Grin Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Από Εθν.Αντιστάσεως πιο λογικό είναι να πηγαίνανε, αφού και ο αντικαταστάτης τους (450) πήγαινε απο 'κει!
Απάντηση
#49
(02-12-2013, 06:58 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά μας δουλεύεις;; Big Grin Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Από Εθν.Αντιστάσεως πιο λογικό είναι να πηγαίνανε, αφού και ο αντικαταστάτης τους (450) πήγαινε απο 'κει!
Κοίταξε πάλι το μήνυμά μου! Ούτε μια αντιγραφή δεν ξέρεις να κάνεις!

(02-12-2013, 06:58 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά μας δουλεύεις;; Big Grin Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Από Εθν.Αντιστάσεως πιο λογικό είναι να πηγαίνανε, αφού και ο αντικαταστάτης τους (450) πήγαινε απο 'κει!
Α ναι ρε συγνώμη!!
Απάντηση
#50
(02-12-2013, 07:40 PM)magirus deutz Έγραψε: Α ναι ρε συγνώμη!!

Ανάποδα εναι δηλαδη; 401/413/438 από Εθν.Αντιστάσεως και 402/403 από Σίδερα; Γιατί ΣΑ να τα θυμάμαι τα 402/403 στη Βασ.Γεωργίου!

(02-12-2013, 12:33 PM)abc Έγραψε: Εγώ θυμάμαι τις 413/438 (μαζί με τις 418, 429, 442) να πηγαίνουν από Εθν.Αντιστάσεως και όχι Βασ.Γεωργίου.

Αυτές μόνο θυμάσαι στην Εθν.Αντιστάσεως; Οι υπόλοιπες όλες πήγαιναν από Σίδερα; (και το 447; )

Όσο για το 1989 μάλλον έχετε δίκιο και θα το διορθώσω! Θυμάμαι όταν πήρα στα χέρια μου τον πρώτο μου χάρτη της ΕΑΣ το 1987 (ήμουν μόλις 6) και διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη ότι υπήρχαν γραμμές από Πειραιά προς Πεντέλη, Δροσία,Αγ.Στέφανο κτλ ήθελα οπωσδήποτε να κάνω τη διαδρομή "Πειραιάς-Δροσιά-Ροδούπολη(έτσι την έλεγα τότε)" γιατί η "Ροδούπολη" μου φαινόταν πολύ εξωτικό μέρος! Big Grin Την έκανα τελικά, αλλά μόνο από Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι "Ροδούπολη" και με δεινόσαυρο μάλιστα!! (στη μάνα μου δυστυχώς, η ιδέα να το πάρουμε από Πειραιά της φαινόταν εξωφρενική και τελικά συμβιβαστήκαμε στα Σίδερα Χαλανδρίου! Big Grin ) Αλλά σκέφτηκα πως αν αυτές οι γραμμές είχαν διατηρηθεί ως το 1994 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΕΣ!! Big Grin Οπότε είναι πολύ πιθανό να καταργήθηκαν το '89 και να μην πρόλαβα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)