04-09-2013, 09:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-09-2013, 09:13 PM από mercedes elbo.)
(04-09-2013, 09:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Συμφωνω. Και μάλιστα θα πρότεινα να φτάνει έως Βάρκιζα, έτσι ώστε να κοπεί το Ε22. ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ!!! Η Σαρωνίδα ΔΕΝ είναι εντός αστικής ζώνης Αθήνας, άρα δεν πρεπει να κυκλοφορεί εκει αστική συγκοινωνία. Υπάρχει το ΚΤΕΛ Αττικής.
Το Ε22 ναι μεν δεν είναι στην αστική ζώνη αλλά έχει κίνηση.
(04-09-2013, 09:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Πιστέυω πως πρέπει να περνά απο Γλυφάδα, καθώς πολλοί Βαριώτες πηγαινοερχονται Γλυφάδα για δουλειές/διασκέδαση.
Συμφωνώ. Όλα τα τοπικά πρέπει να περνάνε πρώτα Πλ. Γλυφάδας και μετά να ανεβαίνουν Ελληνικό όπως είναι σήμερα το Ε22.
(04-09-2013, 09:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Οι κάτοικοι του Κόρμπι τα λεωφορεία ούτε να τα φτύσουν δε θέλουν. Έχουν όλοι πολυτελή ΙΧ. Οπότε γιατί να περνά λεωφορείο απο 'κει? Σπατάλη θα 'ναι...
Πάντως απ' ότι έχω δει στα κομμάτια που καλύπτουν τα τοπικά Βάρης (Κόρμπι, Κίτσι, Χέρωμα) την μεγαλύτερη κίνηση την έχει το Κόρμπι. Ίσως και να μην είναι έτσι γενικά αλλά το 116 μετά την Εκκλησία Βάρης συνήθως με 1-2 άτομα το βλέπω ενώ τα 149/170 έχουν πάντα περισσότερους.