05-10-2011, 08:09 AM
Μπορεί ο διαγωνισμός για την επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά να έχει βαλτώσει εδώ και χρόνια αλλά στο Υπουργείο Περιβάλλοντος συνεχίζουν να ασχολούνται ενεργά με αυτό το μεγάλο έργο υποδομής.
Συγκεκριμένα με απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος έγινε τροποποίηση της ΚΥΑ με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά.
Η αλλαγή αφορά ένα φρέαρ μεταξύ των σταθμών το οποίο μετακινείται κατά 30 μέτρα από την αρχική του θέση. Στην ίδια απόφαση έχουν αλλάξει και κάποιοι άλλοι όροι που αφορούν περιβαλλοντικά μέτρα κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
Αναφορικά με το ίδιο το έργο περιμένουμε ακόμα την απόφαση για την ένσταση που έχει καταθέσει κατά του αποκλεισμού της η ΑΕΓΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες ενδέχεται να τραβήξει σε μάκρος η αντιδικία καθώς η απόφαση αποκλεισμού στηρίχθηκε σε κάποια έγγραφα με λάθος ημερομηνία και η τεχνική εταιρεία του ομίλου Μαρούλη θα συνεχίσει να αντιδρά.
Αυτό φυσικά λειτουργεί και πάλι εναντίον του μοναδικού επί του παρόντος διαγωνισμού στο Μετρό της Αθήνας ο οποίος πραγματικά σέρνεται επί 5 χρόνια και κανείς δεν μπορεί να τον βγάλει από το τέλμα στο οποίο έχει περιέλθει.
Η επέκταση του Μετρό από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο στον Πειραιά είναι η μεγαλύτερη σχεδιαζόμενη επέκταση από το 2000 όταν και άνοιξαν οι πρώτες γραμμές της Αττικό Μετρό καθώς διαθέτει 7,5 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής και 6 σταθμούς ενώ ο προϋπολογισμός του ξεπερνά τα 500.000.000 ευρώ.
Με εκείνα και με τα άλλα, ο διαγωνισμός δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το πρώτο εξάμηνο του 2012 με την παράδοση να πηγαίνει πλέον..χωρίς τις παραδοσιακές καθυστερήσεις των Ελληνικών Έργων Μετρό... για το 2017-2018.
Το ειρωνικό στην υπόθεση της έλευσης του Μετρό στον Πειραιά είναι πως ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να φτάσει περί το 2020 ενώ με απόφαση του 2001 κρίθηκε απαραίτητο το Μετρό να λειτουργήσει στον Πειραιά 10 χρόνια νωρίτερα, το 2010!
Συγκεκριμένα με απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος έγινε τροποποίηση της ΚΥΑ με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά.
Η αλλαγή αφορά ένα φρέαρ μεταξύ των σταθμών το οποίο μετακινείται κατά 30 μέτρα από την αρχική του θέση. Στην ίδια απόφαση έχουν αλλάξει και κάποιοι άλλοι όροι που αφορούν περιβαλλοντικά μέτρα κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
Αναφορικά με το ίδιο το έργο περιμένουμε ακόμα την απόφαση για την ένσταση που έχει καταθέσει κατά του αποκλεισμού της η ΑΕΓΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες ενδέχεται να τραβήξει σε μάκρος η αντιδικία καθώς η απόφαση αποκλεισμού στηρίχθηκε σε κάποια έγγραφα με λάθος ημερομηνία και η τεχνική εταιρεία του ομίλου Μαρούλη θα συνεχίσει να αντιδρά.
Αυτό φυσικά λειτουργεί και πάλι εναντίον του μοναδικού επί του παρόντος διαγωνισμού στο Μετρό της Αθήνας ο οποίος πραγματικά σέρνεται επί 5 χρόνια και κανείς δεν μπορεί να τον βγάλει από το τέλμα στο οποίο έχει περιέλθει.
Η επέκταση του Μετρό από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο στον Πειραιά είναι η μεγαλύτερη σχεδιαζόμενη επέκταση από το 2000 όταν και άνοιξαν οι πρώτες γραμμές της Αττικό Μετρό καθώς διαθέτει 7,5 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής και 6 σταθμούς ενώ ο προϋπολογισμός του ξεπερνά τα 500.000.000 ευρώ.
Με εκείνα και με τα άλλα, ο διαγωνισμός δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το πρώτο εξάμηνο του 2012 με την παράδοση να πηγαίνει πλέον..χωρίς τις παραδοσιακές καθυστερήσεις των Ελληνικών Έργων Μετρό... για το 2017-2018.
Το ειρωνικό στην υπόθεση της έλευσης του Μετρό στον Πειραιά είναι πως ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να φτάσει περί το 2020 ενώ με απόφαση του 2001 κρίθηκε απαραίτητο το Μετρό να λειτουργήσει στον Πειραιά 10 χρόνια νωρίτερα, το 2010!
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.