29-03-2010, 10:44 PM
(29-03-2010, 09:53 PM)antonis Έγραψε: Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.
Δεν αντιλέγω για το κόψιμο του 601/03 - ήταν πιο άχρηστα και από τα 408/419/Γ5.
Η Ιπποκράτους όμως θα μείνει μόνο με τα Μιντι, κι αυτό σίγουρα δεν είναι λύση. Προτείνω το ΑΒ7 γιατί αφ' ενός θα έχει ταυτόσημη διαδρομή με την άνοδο, και αφ΄ ετέρου δεν θα λείψει από την Αλεξάνδρας, καθώς υπάρχουν Β5, 8, 14, 18/19 με τουλάχιστον 20 διελεύσεις ανά ώρα - όπως και στην άνοδό της.