Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 4.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DigitalCrete.gr] Συγχώνευση ΚΤΕΛ στην Κρήτη
#1
Τέλος σε μία πολύχρονη 'βεντέτα', που είχε γίνει πανελλήνιο θέμα, αναμένεται να βάλει, μέσα στο 2011, η συγχώνευση σε έναν ενιαίο φορέα των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης.

Οι όροι της συνένωσης για τη δημιουργία της εταιρείας ΚΤΕΛ Κρήτης διαφέρουν από την προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα καθώς ορίζεται ισότιμη συμμετοχή των δύο εταιρειών στον νέο φορέα και εναλλαγή της διοίκησης κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου.

Χθες οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης, Χαράλαμπος Τουλουπάκης και Γιώργος Καλιτσουνάκης, επισκέφθηκαν τον περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στο νέο αυτό εγχείρημα.

«Οι διαπραγματεύσεις που κάνουμε τώρα και έναν χρόνο περίπου πλησιάζουν προς το τέλος τους», δήλωσε χθες το απόγευμα ο κ. Τουλουπάκης στα «Χ.Ν.» και πρόσθεσε ότι αυτό που άλλαξε στη νέα προσέγγιση ήταν ότι «υπάρχει κατανόηση και από τα δύο μέρη και αποδεχθήκαμε και αποδέχθηκαν το συγκοινωνιακό έργο Χανίων, Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου, να γίνουν ένα. Να τα ανταμώσουμε».

Συνεχίζοντας ο κ. Τουλουπάκης υπογράμμισε ότι αυτό πρόκειται να γίνει διά νόμου, ενώ η εκπροσώπηση των δύο σημερινών ΚΤΕΛ στον νέο φορέα που θα προκύψει θα είναι ισότιμη, δηλαδή 50 - 50. «Σε περίπτωση διαφωνίας θα πάμε στη διαιτησία. Θα είναι ο πρόεδρος του Εφετείου Κρήτης, ο δήμαρχος Χανίων αναπληρωτής αυτού και ο δήμαρχος Ηρακλείου αναπληρωτής αυτού», σημείωσε ο κ. Τουλουπάκης, ενώ επεσήμανε ότι αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά τη νέα προσπάθεια από την προηγούμενη απόπειρα είναι ότι «δεν θα υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες όπως ήταν παλιά» και ότι «στις Γενικές Συνελεύσεις θα είμαστε ένα προς ένα. Επομένως δεν υπάρχει τώρα ούτε νικητής ούτε ηττημένος».

Από εκεί και πέρα, πρόσθεσε, η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Ηράκλειο, ενώ η διοίκησή της θα εναλλάσσεται κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου με την πρώτη τετραετία η διοίκηση να βρίσκεται στα Χανιά.

«Οταν λέμε ότι το έργο όλο της Κρήτης είναι ένα σημαίνει ότι θα υπάρχει μια εταιρεία με 350 αυτοκίνητα, με κοινό ταμείο κ.λπ. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ΚΤΕΛ και το όνειρό μας είναι όλοι οι φορείς του νησιού να γίνουμε ένα αστικά και υπεραστικά, διότι ο ένας πέφτει πάνω στον άλλο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Τουλουπάκης και συμπλήρωσε: «Από εκεί και πέρα είδαμε τον περιφερειάρχη σήμερα (σ.σ. χθες) και είπε ότι 'εγώ θα είμαι συμπαραστάτης σας' και τον πιστεύω διότι διακαής πόθος μας είναι να γίνει ένας φορέας».

Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης τόνισε επίσης ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη, εφόσον ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τις συγκοινωνίες καθώς θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το πλεονέκτημα του καινούργιου στόλου τον οποίο διαθέτουν οι δύο εταιρείες.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα του εγχειρήματος ο κ. Τουλουπάκης ανέφερε: «Υπάρχουν δύο σημεία τα οποία δεν είναι και τόσο ουσιώδη και τα οποία μένουν ακόμα να ξεκαθαρίσουν. Δηλαδή πρέπει να έχουμε την ανάθεση σε ειδικούς που θα εξετάσουν τη βιωσιμότητα των δύο εταιρειών και την αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων», ενώ συνεχίζοντας σημείωσε ότι, αν όλα πάνε καλά, είναι βέβαιο ότι μέσα στο 2011 οι διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΡΗ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗ
ΚΤΕΛ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ Διαλλακτικότητα στη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία
03.05.2011
Αγωνία στα ΚΤΕΛ της Περιφέρειας σχετικά με τις ανύπαρκτες συμβάσεις, ενώ η παροχή υπηρεσίας γίνεται καθημερινά

Ζήτησε συγνώμη ο Άρης Γιαννακίδης για την ταλαιπωρία των μαθητών λέγοντας «πως ξεκινά
απρόσκοπτα και πάλι η μεταφορά τους ενώ την επόμενη εβδομάδα αρχίζουν οι πληρωμές»

«Νοιώθουμε μετέωροι πρέπει να υπογραφούν συμβάσεις και να τακτοποιηθούν οριστικά όσα έχουμε να λαμβάνουμε», λένε οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ Καβάλας, Δράμας, Ξάνθης, Έβρου και Ροδόπης

Ρεπορτάζ
Mελαχροινή Μαρτίδου
Την αγωνία του κλάδου, που είναι μετέωρος στο θέμα της καλοπροαίρετης μεταφοράς των μαθητών με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, τα αστικά μετέφεραν με τον πιο εύγλωττο τρόπο που αποδείχθηκε και αποτελεσματικός τελικά στον περιφερειάρχη Άρη Γιαννακίδη χθες οι εκπρόσωποι του υπεραστικού ΚΤΕΛ, του αστικού ΚΤΕΛ και των ιδιοκτητών ταξί από τους πέντε νομούς της Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης. Κάποιες επιστολές –τελεσίγραφο που στάλθηκαν όπου αποφασιζόταν η οριστική διακοπή μετακίνησης των μαθητών υπαιτιότητα του κ. Γιαννακίδη τελικά δεν θορύβησαν μόνο αλλά δημιουργώντας και μια κατάσταση απρόβλεπτη, αφού εκατοντάδες μαθητές δεν είχαν πρόσβαση στα σχολεία, τους οδήγησαν και στην λύση του προβλήματος. Ο Χρόνος συνομίλησε με τους περισσότερους εκπροσώπους των ΚΤΕΛ και κατέγραψε την αγωνία, αλλά και την επιχειρηματολογία τους. Όπως διεφάνη έδειξαν διαλλακτικότητα, προκειμένου να βρεθεί λύση εξ άλλου οι δεσμεύσεις είναι πολύ άμεσες και θα επαληθευτούν ή όχι.
Οι εκπρόσωποι των ΚΤΕΛ Καβάλας, Δράμας, Ξάνθης, Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης έδωσαν το παρόν τους μετά από κάλεσμα του περιφερειάρχη για να υπάρξει συνεννόηση και να βρεθεί λύση.
Είδαμε κάποια ΚΤΕΛ αρνούνται να μεταφέρουν μαθητές…
-«Όλη η Ελλάδα, όχι κάποια ΚΤΕΛ. Είναι πανελλαδική απόφαση από την ομοσπονδία μας που περιμένουμε να δούμε τι θα μας πει ο περιφερειάρχης.
Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την απεργία για να διεκδικήσουμε τα λεφτά μας. Εμείς μεταφέρουμε γύρω στις 3000 μαθητές στη Δράμα», θα πει ο πρόεδρος Γεώργιος Χατζόπουλος.
Ο πρόεδρος υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, Αθανάσιος Τουμανίδης, παρουσιάζει την δική τους εικόνα: «Το ΚΤΕΛ Καβάλας δεν έχει υπογεγραμμένη σύμβαση από τον Σεπτέμβριο του 2010 μέχρι τον Ιούνιο, μέχρι σήμερα δηλαδή που μεταφέρουμε μαθητές δεν έχουμε υπογεγραμμένη σύμβαση.
Πρακτικά αυτό τι σημαίνει;
-Εμείς καλή πίστη κάναμε τις μεταφορές, αλλά από εκεί και μετά δεν έχουμε υπογεγραμμένη σύμβαση που αν δεν μας πληρώσει το κράτος, δεν θα μπορούμε να ασκήσουμε κάποιο ένδικο μέσο. Αυτός είναι ο βασικός λόγος, από εκεί και μετά πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχουν κάποια διαθέσιμα χρήματα στην Περιφέρεια, τα οποία ακόμη δεν ξέρω, για γραφειοκρατικούς λόγους τι γίνεται και από ότι δηλαδή πληροφορηθήκαμε δεν υπογράφει ο διορισμένος περιφερειάρχης κ. Σώκος.
Ανάλογα είναι τα προβλήματα και στα υπόλοιπα ΚΤΕΛ;
-Οπωσδήποτε, ο κάθε νομός έχει διαφορετικά. Εμείς δεν έχουμε υπογεγραμμένη σύμβαση από τον Σεπτέμβριο και δεύτερον δεν υπάρχουν οι κωδικοί που έχει κάνει σύμβαση το Δημόσιο με την Τράπεζα Πειραιώς, δεν υπάρχουν και οι επιταγές, υπάρχουν κάποια υπολείμματα, αν υπάρχουν και κάποια νομικά προβλήματα δεν τα γνωρίζω. Είμαστε εδώ και με τους νομικούς για να τα δούμε όλα άμεσα.
Και ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ροδόπης, Πέτρος Δεληγκιόζης, μαζί με τον αντιπρόεδρο, Χουσεΐν Ερτζάν, συμμετείχαν στην σύσκεψη. «Εμείς ως ΚΤΕΛ έχουμε να πληρωθούμε από τον Σεπτέμβριο, από την αρχή της μαθητικής χρονιάς. Και τα άλλα ΚΤΕΛ δεν έχουν υπογεγραμμένες συμβάσεις και η Περιφέρεια αδυνατεί να πληρώσει κάτι που δεν είναι υπαρκτό, συζητήθηκαν όλα σήμερα, την Παρασκευή ο περιφερειάρχης έχει μια συνάντηση και την Δευτέρα θα μας ενημερώσει για το τι ακριβώς θα γίνει. Εμείς είχαμε μια ένσταση ως ΚΤΕΛ για το 20% του τελευταίου τριμήνου του 2010 που ζητούν ως μείωση, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει γιατί εμείς αυτά τα χρήματα αυτά ήδη τα έχουμε δανειστεί και τα μοιράσαμε σαν μέρισμα. Ήδη έχουμε κόψει και τιμολόγια. Βλέπουμε τη φιλότιμη προσπάθεια του Περιφερειάρχη να βρεθεί λύση, θέλει να βοηθήσει την κατάσταση. Μάλλον κάποιο ποσό από τα χρέη να δοθεί εντός των ημερών. Μιλάμε για την σύμβαση που θα ισχύσει από τον Ιανουάριο μέχρι το τέλος της μαθητικής περιόδου που εμείς την έχουμε υπογεγραμμένη, τα άλλα ΚΤΕΛ πρέπει να κάνουν τις συμβάσεις και μετά να συζητήσουν για το πώς θα πληρωθούν, είναι λίγο μπερδεμένη η κατάσταση εφόσον υπάρχει καλή διάθεση τουλάχιστον προς εμάς που είμαστε εντάξει με την σύμβαση, δεν νομίζω εμείς να έχουμε πρόβλημα. Εν αναμονή λοιπόν μέχρι την άλλη Δευτέρα».

Συνεχίζεται η μεταφορά των μαθητών υπήρξαν διαβεβαιώσεις Γιαννακίδη στη χθεσινή συνάντηση



Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης πληρώνει τις επόμενες ημέρες ένα μεγάλο μέρος των υποχρεώσεων του 2010 για τη μεταφορά μαθητών. Αυτό τονίστηκε στην χθεσινή συνάντηση που είχε ο περιφερειάρχης με εκπροσώπους των Υπεραστικών και Αστικών ΚΤΕΛ της Περιφέρειας, καθώς και με εκπροσώπους των ιδιοκτητών Ταξί, με αποτέλεσμα οι μεταφορείς να ξεκινήσουν από την Τρίτη 3 Μαΐου 2011 την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία τους απρόσκοπτα. Το πρόβλημα που είχε ανακύψει με την μεταφορά των μαθητών, είχε να κάνει την ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών για μείωση κατά 20% του ποσού επιχορήγησης στις Περιφέρειες της χώρας για τη μεταφορά των μαθητών έως το τέλος του χρόνου.
Να σημειωθεί ότι την Παρασκευή 6 Μαΐου 2011, θα υπάρξει συνάντηση όλων των περιφερειαρχών στην Αθήνα για το συγκεκριμένο θέμα. Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης αναγνωρίζει το ζήτημα λέγοντας: «Έχει προκύψει ένα θέμα, όσον αφορά στην έκπτωση ακόμα και των συμβασιοποιημένων ποσών για τη μεταφορά των μαθητών από μια απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών κ. Σαχινίδη, που αναφέρει ότι περικλύεται μια περικοπή 20%. Αυτό προκάλεσε τη δυσαρέσκεια των επαγγελματιών, με συνέπεια την αναστολή της μεταφοράς των μαθητών. Μού γνωστοποιήθηκε στη σημερινή σύσκεψη και συναποφασίσαμε ότι από αύριο (Τρίτη 3 Μαΐου 2011) θα ξεκινήσει εκ νέου η μεταφορά των μαθητών απρόσκοπτα», ανέφερε ο Περιφερειάρχης. Ο κ. Γιαννακίδης συνέχισε λέγοντας πως «όποια οφειλή υπάρχει μέχρι τις 30-6-2010, που αφορά στην απερχόμενη χρονιά 2009-2010, θα προχωρήσουμε την επόμενη εβδομάδα στις πληρωμές όλων των οφειλούμενων ποσών. Οι χρηματοδοτήσεις έχουν έρθει μέχρι τις 31-12-2010. Εφόσον αποφασίσουμε και γίνει αποδεκτό από όλους τους εμπλεκόμενους μεταφορείς ότι αυτό θα είναι το συμβασιοποιημένο ποσό, τότε μπορούμε να πληρώσουμε τα οφειλούμενα μέχρι τις 31-12-2010. Επίσης θα προχωρήσουμε και στις συμβάσεις από 1-4-2011 και μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, εφόσον αποφασίσουμε ποιο θα είναι το συμβασιοποιημένο ποσό».
Οι μαθητές από σήμερα θα πηγαίνουν κανονικά στα σχολειά τους, για πόσο όμως;
Απάντηση
#3
Γιωργο ειναι αξιολογη η ειδηση που ανεβασες με την μονη διαφορα οτι εχει αναρτηθει χθες απο αλλη πηγη και ειναι δεν ειναι στο πνευμα της ειδησης για την συγχωνευση των ΚΤΕΛ της Κρητης.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [DigitalCrete] Συνεργασία του Παγκρητίου με το Αστικό ΚΤΕΛ Konstantinos MercedesBenz 0 2.126 02-10-2011, 08:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [Καθημερινή] «Πράσινο φως» για τη δημιουργία υπεραστικού ΚΤΕΛ στην Κρήτη Konstantinos MercedesBenz 0 2.120 22-08-2011, 08:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)