03-05-2011, 06:28 PM
Τέλος σε μία πολύχρονη 'βεντέτα', που είχε γίνει πανελλήνιο θέμα, αναμένεται να βάλει, μέσα στο 2011, η συγχώνευση σε έναν ενιαίο φορέα των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης.
Οι όροι της συνένωσης για τη δημιουργία της εταιρείας ΚΤΕΛ Κρήτης διαφέρουν από την προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα καθώς ορίζεται ισότιμη συμμετοχή των δύο εταιρειών στον νέο φορέα και εναλλαγή της διοίκησης κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου.
Χθες οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης, Χαράλαμπος Τουλουπάκης και Γιώργος Καλιτσουνάκης, επισκέφθηκαν τον περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στο νέο αυτό εγχείρημα.
«Οι διαπραγματεύσεις που κάνουμε τώρα και έναν χρόνο περίπου πλησιάζουν προς το τέλος τους», δήλωσε χθες το απόγευμα ο κ. Τουλουπάκης στα «Χ.Ν.» και πρόσθεσε ότι αυτό που άλλαξε στη νέα προσέγγιση ήταν ότι «υπάρχει κατανόηση και από τα δύο μέρη και αποδεχθήκαμε και αποδέχθηκαν το συγκοινωνιακό έργο Χανίων, Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου, να γίνουν ένα. Να τα ανταμώσουμε».
Συνεχίζοντας ο κ. Τουλουπάκης υπογράμμισε ότι αυτό πρόκειται να γίνει διά νόμου, ενώ η εκπροσώπηση των δύο σημερινών ΚΤΕΛ στον νέο φορέα που θα προκύψει θα είναι ισότιμη, δηλαδή 50 - 50. «Σε περίπτωση διαφωνίας θα πάμε στη διαιτησία. Θα είναι ο πρόεδρος του Εφετείου Κρήτης, ο δήμαρχος Χανίων αναπληρωτής αυτού και ο δήμαρχος Ηρακλείου αναπληρωτής αυτού», σημείωσε ο κ. Τουλουπάκης, ενώ επεσήμανε ότι αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά τη νέα προσπάθεια από την προηγούμενη απόπειρα είναι ότι «δεν θα υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες όπως ήταν παλιά» και ότι «στις Γενικές Συνελεύσεις θα είμαστε ένα προς ένα. Επομένως δεν υπάρχει τώρα ούτε νικητής ούτε ηττημένος».
Από εκεί και πέρα, πρόσθεσε, η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Ηράκλειο, ενώ η διοίκησή της θα εναλλάσσεται κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου με την πρώτη τετραετία η διοίκηση να βρίσκεται στα Χανιά.
«Οταν λέμε ότι το έργο όλο της Κρήτης είναι ένα σημαίνει ότι θα υπάρχει μια εταιρεία με 350 αυτοκίνητα, με κοινό ταμείο κ.λπ. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ΚΤΕΛ και το όνειρό μας είναι όλοι οι φορείς του νησιού να γίνουμε ένα αστικά και υπεραστικά, διότι ο ένας πέφτει πάνω στον άλλο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Τουλουπάκης και συμπλήρωσε: «Από εκεί και πέρα είδαμε τον περιφερειάρχη σήμερα (σ.σ. χθες) και είπε ότι 'εγώ θα είμαι συμπαραστάτης σας' και τον πιστεύω διότι διακαής πόθος μας είναι να γίνει ένας φορέας».
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης τόνισε επίσης ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη, εφόσον ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τις συγκοινωνίες καθώς θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το πλεονέκτημα του καινούργιου στόλου τον οποίο διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα του εγχειρήματος ο κ. Τουλουπάκης ανέφερε: «Υπάρχουν δύο σημεία τα οποία δεν είναι και τόσο ουσιώδη και τα οποία μένουν ακόμα να ξεκαθαρίσουν. Δηλαδή πρέπει να έχουμε την ανάθεση σε ειδικούς που θα εξετάσουν τη βιωσιμότητα των δύο εταιρειών και την αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων», ενώ συνεχίζοντας σημείωσε ότι, αν όλα πάνε καλά, είναι βέβαιο ότι μέσα στο 2011 οι διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί.
Οι όροι της συνένωσης για τη δημιουργία της εταιρείας ΚΤΕΛ Κρήτης διαφέρουν από την προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα καθώς ορίζεται ισότιμη συμμετοχή των δύο εταιρειών στον νέο φορέα και εναλλαγή της διοίκησης κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου.
Χθες οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης, Χαράλαμπος Τουλουπάκης και Γιώργος Καλιτσουνάκης, επισκέφθηκαν τον περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στο νέο αυτό εγχείρημα.
«Οι διαπραγματεύσεις που κάνουμε τώρα και έναν χρόνο περίπου πλησιάζουν προς το τέλος τους», δήλωσε χθες το απόγευμα ο κ. Τουλουπάκης στα «Χ.Ν.» και πρόσθεσε ότι αυτό που άλλαξε στη νέα προσέγγιση ήταν ότι «υπάρχει κατανόηση και από τα δύο μέρη και αποδεχθήκαμε και αποδέχθηκαν το συγκοινωνιακό έργο Χανίων, Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου, να γίνουν ένα. Να τα ανταμώσουμε».
Συνεχίζοντας ο κ. Τουλουπάκης υπογράμμισε ότι αυτό πρόκειται να γίνει διά νόμου, ενώ η εκπροσώπηση των δύο σημερινών ΚΤΕΛ στον νέο φορέα που θα προκύψει θα είναι ισότιμη, δηλαδή 50 - 50. «Σε περίπτωση διαφωνίας θα πάμε στη διαιτησία. Θα είναι ο πρόεδρος του Εφετείου Κρήτης, ο δήμαρχος Χανίων αναπληρωτής αυτού και ο δήμαρχος Ηρακλείου αναπληρωτής αυτού», σημείωσε ο κ. Τουλουπάκης, ενώ επεσήμανε ότι αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά τη νέα προσπάθεια από την προηγούμενη απόπειρα είναι ότι «δεν θα υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες όπως ήταν παλιά» και ότι «στις Γενικές Συνελεύσεις θα είμαστε ένα προς ένα. Επομένως δεν υπάρχει τώρα ούτε νικητής ούτε ηττημένος».
Από εκεί και πέρα, πρόσθεσε, η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Ηράκλειο, ενώ η διοίκησή της θα εναλλάσσεται κάθε τέσσερα χρόνια μεταξύ Χανίων και Ηρακλείου με την πρώτη τετραετία η διοίκηση να βρίσκεται στα Χανιά.
«Οταν λέμε ότι το έργο όλο της Κρήτης είναι ένα σημαίνει ότι θα υπάρχει μια εταιρεία με 350 αυτοκίνητα, με κοινό ταμείο κ.λπ. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ΚΤΕΛ και το όνειρό μας είναι όλοι οι φορείς του νησιού να γίνουμε ένα αστικά και υπεραστικά, διότι ο ένας πέφτει πάνω στον άλλο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Τουλουπάκης και συμπλήρωσε: «Από εκεί και πέρα είδαμε τον περιφερειάρχη σήμερα (σ.σ. χθες) και είπε ότι 'εγώ θα είμαι συμπαραστάτης σας' και τον πιστεύω διότι διακαής πόθος μας είναι να γίνει ένας φορέας».
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης τόνισε επίσης ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη, εφόσον ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό βήμα για τις συγκοινωνίες καθώς θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το πλεονέκτημα του καινούργιου στόλου τον οποίο διαθέτουν οι δύο εταιρείες.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα του εγχειρήματος ο κ. Τουλουπάκης ανέφερε: «Υπάρχουν δύο σημεία τα οποία δεν είναι και τόσο ουσιώδη και τα οποία μένουν ακόμα να ξεκαθαρίσουν. Δηλαδή πρέπει να έχουμε την ανάθεση σε ειδικούς που θα εξετάσουν τη βιωσιμότητα των δύο εταιρειών και την αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων», ενώ συνεχίζοντας σημείωσε ότι, αν όλα πάνε καλά, είναι βέβαιο ότι μέσα στο 2011 οι διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.