Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 2.88 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί Υπεραστικών Λεωφορείων
#1
Ενα θεμα που δεν εχουμε συζητησει εδω στο forum και νομιζω κατα την γνωμη μου πως εχει αξια ειναι οι σταθμοι υπεραστικων λεωφορειων των ΚΤΕΛ, ετσι λιγο να να ψαξουμε να δουμε ποιοι σταθμοι ειναι ικανοποιητικοι απο θεμα χωρων αναμονης για τους επιβατες απο θεμα χωρων σταθμευσης των λεωφορειων, ταξι κτλ για τους οδηγους, περιστατικα που εχουν γινει σε σταθμους ΚΤΕΛ και γενικοτερα οτι αφορα γυρω απο τις εγκαταστασεις των υπεραστικων λεωφορειων.

Ξεκινωντας το θεμα θα σταθω στα κτελ Αιτ/νιας (μιας και που ειμαι απο εκει και αν δεν στηρηξεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει που λεει και ο λαος Tongue) οπου περσι ειχε παραδωθει ο νεος σταθμος Αγρινιου που ειναι ενα διαμαντι για την πολη και οταν πηγαινω συχνα πυκνα στο Αγρινιο μου λενε παλιοι φιλοι οτι εχει αναβαθμισει την πολη σε σχεση με τον παλιο σταθμο που ηταν μικρος και δυσχρηστος με λιγα λογια μια τρυπα.

Η ξεναγηση στο παρακατω βιντεο λιγο πριν τα εγκαινια...
http://www.youtube.com/watch?v=nk7F04ZVx...re=related

Ενας απο τους ασχημους σταθμους κτελ κατα την γνωμη μου ειναι ποιος αλλος; απο τα κτελ του Κηφισου που σαν ο μεγαλυτερος σταθμος υπεραστικων λεωφορειων επρεπε να ηταν υποδειγμα και οχι καταντια,
Ηρθε το 2004 οπου ειχε γινει κουβεντα τοτε με την ευκαιρια των Ολυμπιακων αγωνων να γινει η αναβαθμιση του και η μεταφορα του αλλα εμειναν στα χαρτια οπου το ιδιο ισχυει και για τα κτελ Λιοσιων.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#2
πληροφοριακα αν και δεν πρεπει να απασχολει ιδιαιτερα πολυ κοσμο μεταφερθηκε η σταση του κτελ στον ισθμο που περνανε ολα τα λεωφορεια της πελλοπονησου Ιονιων και Δυτικη Ελλαδας 500 μετρα παρακατω προς στην παλια γεφυρα του ισθμου και παλι στον παραδρομο της παλια εθνικης οδου σ ενα καινουργιο μαγαζι-σταθμος που φτιαχτηκε σ εκεινο το σημειο.
Απάντηση
#3
Ενώ σε άλλες πρωτεύουσες νομών οι σταθμοί έχουν μεταφερθεί εκτός πόλης στην Πάτρα είναι ακόμη στο κέντρο. Μήπως έχει συζητηθεί για μεταφορά εκτός κέντρου στην Πάτρα ο σταθμός;
Απάντηση
#4
Εκτος κεντρου οχι,αλλα υπηρχε/υπαρχει αποφαση για την ανεργεση νεου σταθμου σε ακινητο διπλα στο παλιο εργοστασιο των μυλων Αγιου Γεωργιου στην παραλιακη. Προκειται για τον χωρο που σημερα χρησιμοποιειται ως παρκινγκ για αρκετα λεωφορεια του Κτελ και βρισκεται..μολις λιγα μετρα πριν απο τον υπαρχοντα σταθμο.


Paul here: Στο διόρθωσα γτ ειχε βγεί το κείμενο 2 φορές
Απάντηση
#5
Ο σταθμός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη Θεσσαλονίκη είναι απ΄τους καλύτερους στην Ελλάδα.Έχει οργανωμένη σύνδεση για το κέντρο της Θεσσαλονίκης με λεωφορεία του ΟΑΣΘ το 12,31,78 και το 8 .Πριν η Θεσσαλονίκη είχε σκορπισμένους σταθμούς ΚΤΕΛ στην πόλη έτσι ώστε το 2002 να εγκαινιασθεί ο σταθμός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Απ΄τον ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ξεκινάνε για όλη την Ελλάδα εκτός Χαλκιδικής.
Απάντηση
#6
Ναι και είναι και ο σταθμός με την περισσότερη λέρα που κυκλοφορεί..

Στην Αθήνα είναι οι ταξιτζήδες, στη Θεσσαλονίκη τα πρεζόνια..
Απάντηση
#7
γενικα θα χαρακτηριζα οτι σε καθε σταθμο του κτελ γυρω γυρω ειναι εν μερει κακοφημες περιοχες η υποβαθμισμενες αλλα σε καθε περιπτωση βεβαια!!
Απάντηση
#8
Πριν το σταθμό ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη Θεσσαλονίκη τα κτελ ήταν σκορπισμένα σε διάφορα σημεία της περιοχής του ΝΣΣ.Για την Ήπειρο που ξέρω ξεκίναγαν απ΄το ΝΣΣ του ΟΣΕ.Ήταν ένας λαβύρινθος για κάποιον που δεν ήξερε από Θεσ/νίκη και επίσης ήταν αποθήκες οι σταθμοί του κάθε κτελ και τα λεωφορεία ήταν παρκαρισμένα στο δρόμο.
Απάντηση
#9
(19-01-2013, 02:48 AM)mercedes1988 Έγραψε: Πριν το σταθμό ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη Θεσσαλονίκη τα κτελ ήταν σκορπισμένα σε διάφορα σημεία της περιοχής του ΝΣΣ.Για την Ήπειρο που ξέρω ξεκίναγαν απ΄το ΝΣΣ του ΟΣΕ.Ήταν ένας λαβύρινθος για κάποιον που δεν ήξερε από Θεσ/νίκη και επίσης ήταν αποθήκες οι σταθμοί του κάθε κτελ και τα λεωφορεία ήταν παρκαρισμένα στο δρόμο.

Το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων ήταν στα Ξυλάδικα, ίσως για να δυσκολέυει περισσότερο τον εντοπισμό του. Λαβύρινθος δεν ήταν ιδιαίτερα, ρώταγες και μάθαινες τον προορισμό σου. Βέβαια σε πάρα πολλές περιπτώσεις η επιλογή του ταξί από και προς το εκάστοτε ΚΤΕΛ ήταν μονόδρομος.
Απάντηση
#10
H xρυσή εποχή των Κτελ Κηφισού ήταν οι δεκαετίες 80 και 90.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  αδεια υπεραστικων λεωφορειων Fotis101 0 151 21-05-2019, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Fotis101

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)