Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σταθμοί Υπεραστικών Λεωφορείων
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
Ενα θεμα που δεν εχουμε συζητησει εδω στο forum και νομιζω κατα την γνωμη μου πως εχει αξια ειναι οι σταθμοι υπεραστικων λεωφορειων των ΚΤΕΛ, ετσι λιγο να να ψαξουμε να δουμε ποιοι σταθμοι ειναι ικανοποιητικοι απο θεμα χωρων αναμονης για τους επιβατες απο θεμα χωρων σταθμευσης των λεωφορειων, ταξι κτλ για τους οδηγους, περιστατικα που εχουν γινει σε σταθμους ΚΤΕΛ και γενικοτερα οτι αφορα γυρω απο τις εγκαταστασεις των υπεραστικων λεωφορειων.

Ξεκινωντας το θεμα θα σταθω στα κτελ Αιτ/νιας (μιας και που ειμαι απο εκει και αν δεν στηρηξεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει που λεει και ο λαος Tongue) οπου περσι ειχε παραδωθει ο νεος σταθμος Αγρινιου που ειναι ενα διαμαντι για την πολη και οταν πηγαινω συχνα πυκνα στο Αγρινιο μου λενε παλιοι φιλοι οτι εχει αναβαθμισει την πολη σε σχεση με τον παλιο σταθμο που ηταν μικρος και δυσχρηστος με λιγα λογια μια τρυπα.

Η ξεναγηση στο παρακατω βιντεο λιγο πριν τα εγκαινια...
http://www.youtube.com/watch?v=nk7F04ZVx...re=related

Ενας απο τους ασχημους σταθμους κτελ κατα την γνωμη μου ειναι ποιος αλλος; απο τα κτελ του Κηφισου που σαν ο μεγαλυτερος σταθμος υπεραστικων λεωφορειων επρεπε να ηταν υποδειγμα και οχι καταντια,
Ηρθε το 2004 οπου ειχε γινει κουβεντα τοτε με την ευκαιρια των Ολυμπιακων αγωνων να γινει η αναβαθμιση του και η μεταφορα του αλλα εμειναν στα χαρτια οπου το ιδιο ισχυει και για τα κτελ Λιοσιων.
πληροφοριακα αν και δεν πρεπει να απασχολει ιδιαιτερα πολυ κοσμο μεταφερθηκε η σταση του κτελ στον ισθμο που περνανε ολα τα λεωφορεια της πελλοπονησου Ιονιων και Δυτικη Ελλαδας 500 μετρα παρακατω προς στην παλια γεφυρα του ισθμου και παλι στον παραδρομο της παλια εθνικης οδου σ ενα καινουργιο μαγαζι-σταθμος που φτιαχτηκε σ εκεινο το σημειο.
Ενώ σε άλλες πρωτεύουσες νομών οι σταθμοί έχουν μεταφερθεί εκτός πόλης στην Πάτρα είναι ακόμη στο κέντρο. Μήπως έχει συζητηθεί για μεταφορά εκτός κέντρου στην Πάτρα ο σταθμός;
Εκτος κεντρου οχι,αλλα υπηρχε/υπαρχει αποφαση για την ανεργεση νεου σταθμου σε ακινητο διπλα στο παλιο εργοστασιο των μυλων Αγιου Γεωργιου στην παραλιακη. Προκειται για τον χωρο που σημερα χρησιμοποιειται ως παρκινγκ για αρκετα λεωφορεια του Κτελ και βρισκεται..μολις λιγα μετρα πριν απο τον υπαρχοντα σταθμο.


Paul here: Στο διόρθωσα γτ ειχε βγεί το κείμενο 2 φορές
Ο σταθμός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη Θεσσαλονίκη είναι απ΄τους καλύτερους στην Ελλάδα. Συνδέεται με το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τις γραμμές του ΟΑΣΘ 12,31,78 και 8 .Πριν η Θεσσαλονίκη είχε σκορπισμένους σταθμούς ΚΤΕΛ στην πόλη, έτσι ώστε το 2002 να εγκαινιασθεί ο σταθμός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Απ΄τον σταθμό ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ξεκινάνε για όλη την Ελλάδα πλην Χαλκιδικής.
Ναι και είναι και ο σταθμός με την περισσότερη λέρα που κυκλοφορεί..

Στην Αθήνα είναι οι ταξιτζήδες, στη Θεσσαλονίκη τα πρεζόνια..
γενικα θα χαρακτηριζα οτι σε καθε σταθμο του κτελ γυρω γυρω ειναι εν μερει κακοφημες περιοχες η υποβαθμισμενες αλλα σε καθε περιπτωση βεβαια!!
Πριν το σταθμό ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη Θεσσαλονίκη, τα κτελ ήταν σκορπισμένα σε διάφορα σημεία της περιοχής του ΝΣΣ. Για την Ήπειρο που ξέρω, ξεκίναγαν απ΄το ΝΣΣ του ΟΣΕ.
(19-01-2013, 02:48 AM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Πριν το σταθμό ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη Θεσσαλονίκη τα κτελ ήταν σκορπισμένα σε διάφορα σημεία της περιοχής του ΝΣΣ.Για την Ήπειρο που ξέρω ξεκίναγαν απ΄το ΝΣΣ του ΟΣΕ.Ήταν ένας λαβύρινθος για κάποιον που δεν ήξερε από Θεσ/νίκη και επίσης ήταν αποθήκες οι σταθμοί του κάθε κτελ και τα λεωφορεία ήταν παρκαρισμένα στο δρόμο.

Το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων ήταν στα Ξυλάδικα, ίσως για να δυσκολέυει περισσότερο τον εντοπισμό του. Λαβύρινθος δεν ήταν ιδιαίτερα, ρώταγες και μάθαινες τον προορισμό σου. Βέβαια σε πάρα πολλές περιπτώσεις η επιλογή του ταξί από και προς το εκάστοτε ΚΤΕΛ ήταν μονόδρομος.
H xρυσή εποχή των Κτελ Κηφισού ήταν οι δεκαετίες του 80 και του 90.
Σελίδες: 1 2