Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(11-02-2010, 03:49 PM)Cmaniac Έγραψε: Ετσι ειναι καθε μερα, οχι μονο σημερα...
Και επαναλαμβανω την ερωτηση γι αυτους που κυκλοφορησαν σημερα στους δρομους. Πως ηταν σημερα η κατασταση στην Αθηνα? Ειχαμε βελτιωμενα δρομολογια?
Βελτιωμένα δρομολόγια δεν είχαμε, αλλά πιο γρήγορη εκτέλεσή τους, με συνέπεια να "πιάνουν" οι οδηγοί τους ουτοπικούς χρόνους που τους δίνονται και να μην υπάρχουν επιπλέον απώλειες δρομολογίων.
Κεντρικές αρτηρίες παρουσίαζαν εικόνα .. Σαββάτου. Ειδικά δε στην Ευελπίδων, στο Στ. Συγγρού και στο Δημοτικό Θέατρο στον Πειραιά, όπου η κίτρινη χολέρα συνήθως καταλαμβάνει όλο το οδόστρωμα, σήμερα διεξαγοταν κυκλοφορία!
Συγκριτικά : Χθές έκανα ΤΕ235 - Ευαγγελισμός 27' λόγω πηξίματος στην ... λεωφορειολωρίδα Παπαδιαμαντοπούλου , ενώ σήμερα με το ίδιο δρομολόγιο (08:40) κάναμε . . . 16' !
Είναι ξεκάθαρο ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα της κεντρικής Αθήνας (όχι του Κηφισού ή της Αττικής Οδού) οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στους ταρίφες και στις φορτοεκφορτώσεις σε ώρες αιχμής. Οι μόνοι που δεν το καταλαβαίουν είναι οι λογής - λογής . . . συγκοινωνιολόγοι, που μιλούν για δήθεν κυκλοφοριακά μπλακ - αουτ λόγω των ΙΧ κλπ.
Βέβαια, τι να λέμε για τα ΜΜΜ : Ο ΗΣΑΠ διαλυμένος λόγω . . . έργων, η ΑΜΕΛ με δρομολόγια ανά 5 - 6 λεπτά, τα τρόλλευ βγάζουν βρύα στα Αμαξοστάσια, και τα λεωφορεία τηρούν de facto πρόγραμμα Ιουλίου!
Και δουλεύουν πολύ large δρομολόγια : μέχρι 23:30 - 24:00, μετά νάνι!
Ευκαιρία είναι βέβαια να πετάξουμε τώρα και όσα 15χρονα οχήματα μας απέμειναν (Ν1 και DAF). Τι τα θέλουμε, άλλωστε, αφού από τα 1950 οχήματα βγαίνουν στην αιχμή τα . . . 1400
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
11-02-2010, 05:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-02-2010, 05:45 PM από Cmaniac.)
Αυτο ηθελα να διαβασω, χωρις να απαξιωνω το υπολοιπο ποστ σου:
(11-02-2010, 05:27 PM)Citaro Έγραψε: Χθές 27' - σήμερα 16' Ταριφες...
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-11-2009
Λοιπον η αρωστεια της ελλαδας ειναι αποκλειστικα και μονο οι βρωμοταριφες.
Σημερα ημουν 040 και ολα πηγαν ρολοι,ολα τα δρομολογια στην ωρα τους καμια καθυστερηση πουθενα κανενα παρατραγουδο.Βεβαια ημασταν πηχτρα στον κοσμο αλλα λογικο.
Ενδεικτικα αναφερω οτι τα 50 λεπτα που δινει χρονο περισευαν!
Σε αντιθεση με τις μερες που κυκλοφορουν οι ταληροφονιαδες και δεν μας φτανει ουτε 1 ωρα και 10 λεπτα.Αρα οι ταριφες μας στοιχιζουν 20 λεπτα σε καθε δρομολογιο,η Εθελ να τα βλεπει και ο ΟΑΣΑ
Και εχεις και τους συγκοινωνιολογους και το παιζουν επιστημονες.Πα@αρια ειναι.Να ηταν ετσι οι επιστημονες.....
Τα ιχ τους πειραξαν δεν κοιτανε που εχουμε 15.000 σκ@τοταριφες και μας βγαζουν το λαδι καθε μερα
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(12-02-2010, 01:46 AM)lanciahf Έγραψε: Ενδεικτικα αναφερω οτι τα 50 λεπτα που δινει χρονο περισευαν!
Σε αντιθεση με τις μερες που κυκλοφορουν οι ταληροφονιαδες και δεν μας φτανει ουτε 1 ωρα και 10 λεπτα.Αρα οι ταριφες μας στοιχιζουν 20 λεπτα σε καθε δρομολογιο,η Εθελ να τα βλεπει και ο ΟΑΣΑ
Καλά, μόνο 50 λεπτά δίνει για το 040 ; Τι μυαλό κουβαλάνε ρε ! Μόνο το κομμάτι από Τζιτζιφιές μέχρι Δημ. Θέατρο θέλει 25 λεπτά μετρημένα, με το πήξιμο μπροστά στο Μετροπόλιταν και μετά με το χάλι της 34ου Συντ/Ηρ. Πολυτεχνείου !
Να σε ρωτήσω ρε lancia, μια που είσαι επί των "νταλικών" : Τι χρόνο δίνει καθημερινή για Α2, 550 για να γελάσουμε ;;
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(12-02-2010, 01:46 AM)lanciahf Έγραψε: Και εχεις και τους συγκοινωνιολογους και το παιζουν επιστημονες.Πα@αρια ειναι.Να ηταν ετσι οι επιστημονες.....
Τα ιχ τους πειραξαν δεν κοιτανε που εχουμε 15.000 σκ@τοταριφες και μας βγαζουν το λαδι καθε μερα
Για το κυκλοφοριακό ευθύνονται τα ταξί (για τους γνωστούς λόγους), τα ΙΧ (υπέρμετρη χρήση, παράνομη στάθμευση) και... η Τροχαία! Η τελευταία, διότι επιβραβεύει την παράνομη στάθμευση και καταργεί τα φανάρια όταν χρησιμοποιούνται τροχονόμοι (ελληνική πατέντα).
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 45
Θέματα: 2
Εγγραφή: 06-02-2010
(12-02-2010, 12:08 PM)Citaro Έγραψε: Καλά, μόνο 50 λεπτά δίνει για το 040 ; Τι μυαλό κουβαλάνε ρε ! Μόνο το κομμάτι από Τζιτζιφιές μέχρι Δημ. Θέατρο θέλει 25 λεπτά μετρημένα, με το πήξιμο μπροστά στο Μετροπόλιταν και μετά με το χάλι της 34ου Συντ/Ηρ. Πολυτεχνείου !
Να σε ρωτήσω ρε lancia, μια που είσαι επί των "νταλικών" : Τι χρόνο δίνει καθημερινή για Α2, 550 για να γελάσουμε ;;
kalhmera se oloys! o xronos poy dinoyn sto 550 kai sto A2 einai: A2>1.10 kai sto 550> apo 1.10 1.15
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
(23-02-2010, 11:19 AM)liakos73 Έγραψε: kalhmera se oloys! o xronos poy dinoyn sto 550 kai sto A2 einai: A2>1.10 kai sto 550> apo 1.10 1.15 Καλως ηλθες! Σ'ευχαριστουμε για τους χρονους
Θα σε παρακαλεσω να γραφεις στα ελληνικα
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης των γραμμών της ΕΘΕΛ χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναθεώρηση άμεσα!
Πέραν των άλλων, απαιτούνται τα εξής:
1) Πρέπει να καταργηθούν τα σημειώματα που δίνονται στους οδηγούς, με τις ώρες αναχώρησης από αφετηρίες-τέρματα. Κάθε οδηγός, να εκτελεί όσα περισσότερα δρομολόγια προλαβαίνει μέσα στο ωράριο του. Ειδικά σε γραμμές που έχουν αφετηρία-τέρμα σε σταθμούς τρένων, σταδιακά πρέπει τα δρομολόγια να συντονιστούν με τις αφιξοαναχωρήσεις των συρμών ως ακολούθως:
α) σταθμοί ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανά άφιξη τρένου
β) ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανα 2-3 αφίξεις τρένου
2) Να σταματήσει το φαινόμενο με τα οχήματα που "αραχνιάζουν" στην αφετηρία μέχρι να εκκινήσουν. Αν γεμίζει ένα λεωφορείο, πρέπει να το "διώχνει" ο σταθμάρχης, ακόμη και πρίν την ώρα αναχώρησης.
3) Πρέπει να εφοδιαστούν οι οδηγοί της ΕΘΕΛ με GPS. Έτσι, ακόμη και να μην ξέρει κάποιος καλά τους δρόμους, το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα και άνετα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(26-02-2010, 01:08 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης των γραμμών της ΕΘΕΛ χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναθεώρηση άμεσα!
Πέραν των άλλων, απαιτούνται τα εξής:
1) Πρέπει να καταργηθούν τα σημειώματα που δίνονται στους οδηγούς, με τις ώρες αναχώρησης από αφετηρίες-τέρματα. Κάθε οδηγός, να εκτελεί όσα περισσότερα δρομολόγια προλαβαίνει μέσα στο ωράριο του. Ειδικά σε γραμμές που έχουν αφετηρία-τέρμα σε σταθμούς τρένων, σταδιακά πρέπει τα δρομολόγια να συντονιστούν με τις αφιξοαναχωρήσεις των συρμών ως ακολούθως:
α) σταθμοί ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανά άφιξη τρένου
β) ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανα 2-3 αφίξεις τρένου
2) Να σταματήσει το φαινόμενο με τα οχήματα που "αραχνιάζουν" στην αφετηρία μέχρι να εκκινήσουν. Αν γεμίζει ένα λεωφορείο, πρέπει να το "διώχνει" ο σταθμάρχης, ακόμη και πρίν την ώρα αναχώρησης.
3) Πρέπει να εφοδιαστούν οι οδηγοί της ΕΘΕΛ με GPS. Έτσι, ακόμη και να μην ξέρει κάποιος καλά τους δρόμους, το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα και άνετα.
Για το 1 θα μπορούσε να ισχύσει μόνο σε γραμμές με πολύ πυκνά δρομολόγια. Διαφορετικά πρέπει να υπάρχουν δρομολόγια ώστε να γνωρίζει ο επιβάτης πότε περίπου θα περάσει το λεωφορείο (γνωρίζω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα τον τελευταίο καιρό, αλλά γράφω για την κανονική περίπτωση). Για την σύνδεση με τα δρομολόγια του μετρό και προαστικού ξεχνάς ότι όλες οι γραμμές δεν έχουν την ίδια συχνότητα. Πχ στον Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας θα φεύγει ένα 407 και ένα 319 μαζί;
Για το 2 ισχύει αυτό που έγραψα για το 1 με την προσθήκη κάθε αφετηρία να έχει και εφεδρικά οχήματα για να καλύψει τα κενά. Η πρόταση 2 λειτούργησε μόνο με τις Ολυμπιακές Γραμμές στους Αγώνες.
Το 3 πιστεύω ότι δεν είναι πρόβλημα, άλλωστε δεν έχουμε και προσλήψεις για να υπάρχουν νέοι οδηγοί που δεν γνωρίζουν το δρομολόγιο.
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(26-02-2010, 01:08 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης των γραμμών της ΕΘΕΛ χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναθεώρηση άμεσα!
Πέραν των άλλων, απαιτούνται τα εξής:
1) Πρέπει να καταργηθούν τα σημειώματα που δίνονται στους οδηγούς, με τις ώρες αναχώρησης από αφετηρίες-τέρματα. Κάθε οδηγός, να εκτελεί όσα περισσότερα δρομολόγια προλαβαίνει μέσα στο ωράριο του. Ειδικά σε γραμμές που έχουν αφετηρία-τέρμα σε σταθμούς τρένων, σταδιακά πρέπει τα δρομολόγια να συντονιστούν με τις αφιξοαναχωρήσεις των συρμών ως ακολούθως:
α) σταθμοί ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανά άφιξη τρένου
β) ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανα 2-3 αφίξεις τρένου
2) Να σταματήσει το φαινόμενο με τα οχήματα που "αραχνιάζουν" στην αφετηρία μέχρι να εκκινήσουν. Αν γεμίζει ένα λεωφορείο, πρέπει να το "διώχνει" ο σταθμάρχης, ακόμη και πρίν την ώρα αναχώρησης.
3) Πρέπει να εφοδιαστούν οι οδηγοί της ΕΘΕΛ με GPS. Έτσι, ακόμη και να μην ξέρει κάποιος καλά τους δρόμους, το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα και άνετα.
Να απαντήσω κι εγώ:
1) Γινόταν παλαιότερα στα "πράσινα" λεωφορεία του ΗΣΑΠ, όπου - αν το λεω καλά - οι οδηγοί έπαιρναν bonus ανα δρομολόγιο. Γι' αυτό είχε λεωφορείο τότε κάθε 3-4 λεπτά! Θυμάμαι ακόμη το 040 με πράσινο!
Για να γίνει αυτό που λές, πρέπει να "τάξεις" κατι τις στους οδηγούς, αλλιώς δεν εφαρμόζεται αυτό το σύστημα.
2) Η δρομολόγηση στις περισσότερες γραμμές ήδη είναι "σφιχτή" και δεν επιτρέπει και πολλά "αραχνιάσματα". Όταν μαζεύονται πολλά λεωφορεία, το πιο πιθανό είναι να κάνει διάλειμμα κάποιο από αυτά. Έπειτα, ο χρονοπίνακας έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να γίνονται στην ώρα τους : τα διαλείμματα, οι αλλαγές και τα σχολάσματα (βάσει νόμου στο μέσον της βάρδιας πρέπει να γίνει 20' διάλειμμα, επίσης βάσει ΣΣΕ ο χρόνος εργασίας είναι 7:45'). Αν αρχίσει ο σταθμάρχης να "ανακατεύει" τον πίνακα, είναι πολύ πιθανό την ώρα που είναι να γίνει αλλαγή οδηγού το όχημα να βολοδέρνει κάπου αλλού, ή να μην βγαίνει το διάλειμμα κλπ.
3) Αν έβαζαν επιτέλους τηλεματική όπως στη Θεσσαλονίκη, το θέμα θα λυνόνταν αυτομάτως . . . αλλά εδώ είναι Ουγκάντα!
|