Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 2.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
#61
(03-02-2011, 02:04 PM)liakos73 Έγραψε: Τώρα κλάσαμε μέντεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς..... με αυτό που είπες.

Προφανώς το συγκεκριμένο άτομο ανήκει στους συνδικαλιστές και τάσσεται υπέρ των ενεργειών που η δικαιοσύνη έχει κρίνει παράνομες σε σημείο εισαγγελικής παρέμβασης.

Εκφράζει δε την υπέρ των παράνομων ενεργειών άποψή του όχι επιχειρηματολογώντας αλλά με υβριστικό και απειλητικό τρόπο, σε μια επίδειξη τραμπουκισμού που χαρακτηρίζει όλους τους συνδικαλιστές των ΜΜΜ.

Παρακαλώ τους διαχειριστές του site να σκεφτούν εάν πραγματικά είναι επιθυμητό να εκφράζονται τέτοιες απόψεις εδώ. Μπορεί να είναι ένα βήμα ελεύθερου διαλόγου, αλλά αυτό τίθεται υπό αμφισβήτηση όταν κάποιοι προπαγανδίζουν υπέρ εγκληματιών, μια ιδιότητα που με την συμπεριφορά τους έχουν κτήσει ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι συνδικαλιστές και εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ και κυρίως (κατ' επανάληψη μάλιστα) της ΑΜΕΛ με την ως τώρα στάση τους και την κατάφορη παραβίαση των αποφάσεων της δικαιοσύνης.

Πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα απονεμηθεί η δικαιοσύνη. Όταν τους διασφαλίζουν ότι οι συγκοινωνίες θα μείνουν δημόσιες αλλά αυτοί εξακολουθούν να τραβάνε το σχοινί, τότε η κυβέρνηση δεν θα έχει άλλη λύση πέραν της ιδιωτικοποίησης.

Και τότε θα τους δούμε αυτούς που τώρα που μιλάνε εκ του ασφαλούς κάνουν τους νταήδες. Τότε, με 12-15 ώρες δουλειά την ημέρα, με τα μισά λεφτά από τώρα, χωρίς επιδόματα, χωρίς αργίες, χωρίς ρεπό και άδειες και με την απειλή της απόλυσης πάνω από το κεφάλι τους ανά πάσα στιγμή, τότε θα είναι με την ουρά στα σκέλια.

Και μην μου πείτε εμένα τώρα ότι "κλάσσατε μέντες". Αυτό να το πείτε στους μελλοντικούς - ιδιώτες - εργοδότες σας. Αν έχετε και τότε τα κότσια βέβαια.
#62
Ετσι κι αλλιως το μελος δεν βλεπω να εχει προσφερει κατι στην κοινοτητα του leoforeia.gr, παρα μονο καποια ασχετα εκτος θεματος post προπαγανδιστικου περιεχομενου, συμφωνω με τον panos81.

Βεβαια, αυτο δε σημαινει οτι εμεις απο την αλλη πλευρα πρεπει να φτανουμε στο αλλο ακρο.

Την επομενη φορα που θα εκφραστει ο οποιοσδηποτε με βωμολοχιες θα φροντισω να μην ξαναμπορεσει να το κανει.
#63
Μακάρι να γίνει ιδιωτικός ο ΟΑΣΑ να πάρουν πόδι κάτι συνδικαλιστές μπας και έχουμε τακτικές συγκοινωνίες! Και άμα γουστάρετε απεργίες να πάτε στα σπίτια σας! Αρκετά σας ανεχτήκαμε!
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
#64
(03-02-2011, 03:05 PM)Cmaniac Έγραψε: Ετσι κι αλλιως το μελος δεν βλεπω να εχει προσφερει κατι στην κοινοτητα του leoforeia.gr, παρα μονο καποια ασχετα εκτος θεματος post προπαγανδιστικου περιεχομενου, συμφωνω με τον panos81.

Βεβαια, αυτο δε σημαινει οτι εμεις απο την αλλη πλευρα πρεπει να φτανουμε στο αλλο ακρο.

Την επομενη φορα που θα εκφραστει ο οποιοσδηποτε με βωμολοχιες θα φροντισω να μην ξαναμπορεσει να το κανει.

Αν δεν έχεις καμία σχέση με την ΕΘΕΛ, τότε, να ασχοληθείς με την δουλεία που ασχολείστε γιατί θα σε πάρει και εσένα η μπάλα, όπως και τον πανο81, που λέει ότι, είναι δικηγόρος, αλά όλη μέρα ασχολείται με τα ΜΜΜ και μετά μας λέει γιατί έχει κάτι μήνες να δει ένα ευρώ από το αφεντικό του. Κάτι ακόμα δεν είμαι συνδικαλιστής αλά προσπαθώ να υπερασπισθώ την εργασία μου και το μισθό που είναι 1300 ευρώ μετά από δεκατρία χρόνια στην εργασία μου.
#65
Το αν οι συγκοινωνίες (ή κάθε επιχείρηση γενικά) είναι ιδιωτική ή δημόσια δεν αποτελεί διασφάλιση του ότι θα υπάρχουν σωστές συγκοινωνίες.

Υπάρχουν χώρες όπου οι συγκοινωνίες είναι δημόσιες, π.χ. οι Ελβετικοί Σιδηρόδρομοι, όπου το επίπεδο οργάνωσης και παροχής υπηρεσιών είναι πολύ υψηλό. Δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης γιατί το κράτος έχει ανταποκριθεί σωστά στον ρόλο του ως επιχειρηματίας και πέτυχε.

Στα λεωφορεία του Λονδίνου, η ιδιωτικοποίηση από την άλλη έφερε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων διαχρονικά αλλά μέσα σε μερικά χρόνια ανέβασε κατά πολύ το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και αύξησε σημαντικά την χρήση τους. Η τακτική ανανέωση του στόλου και η εισαγωγή των έξυπων εισιτηρίων τράβηξαν τους επιβάτες στα ΜΜΜ. Βεβαίως η TfL (αντίστοιχο του Ο.Α.Σ.Α.) διαρκώς εποπτεύει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και σε αρκετές περιπτώσεις έχει διακόψει συμβάσεις με εταιρείες που δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους (μη τήρηση των δρομολογίων, κακή συντήρηση οχημάτων, απρεπής εμφάνιση ή συμπεριφορά οδηγών κ.ά.). Περαιτέρω, τα "διόδια" που εφαρμόστηκαν στο κέντρο του Λονδίνου (congestion charge) χρηματοδοτούν την βελτίωση των συγκοινωνιακών υποδομών, την προμήθεια υβριδικών λεωφορείων από την TfL κ.τ.λ. καθώς τα καρπώνεται η TfL. Το ίδιο συμβαίνει και με οποιοδήποτε πρόστιμο πληρώνεται για παρακώλυση συγκοινωνιών.

Στην περίπτωση της Ελλάδας το κράτος απέτυχε ως επιχειρηματίας. Το κακό είναι και ότι το Μετρό ή το Τραμ που είναι νέα μέσα, μπορούσαν να είχαν γίνει ιδιωτικά από την αρχή. Στην ΑΜΕΛ κοκορεύονται ότι το Μετρό της Αθήνας είναι από τα κορυφαία στον κόσμο, όμως κάτι τέτοιο δεν κρίνεται μόνο από τα μάρμαρα στους τοίχους και τους γρανίτες στα πατώματα. Η τακτική των σκανδαλωδών προεκλογικών προσλήψεων αμαυρώνει αυτή την βιτρίνα. Και έρχονται τώρα τα συνδικάτα να αντιδράσουν σε μία κίνηση όχι μόνο εξυγίανσης, όπως ήταν η μη ανανέωση (και όχι πρόωρη καταγγελία) των συμβάσεων των εν λόγω εργαζομένων, αλλά και παραδειγματισμού, φοβούμενοι ότι αν γίνει μια προσπάθεια πραγματικής εξυγίανσης θα έρθει και η δική τους σειρά. Ή θα δουλέψουν πραγματικά ή θα μείνουν χωρίς δουλειά.

Βεβαίως μια ιδιωτικοποίηση των λεωφορείων δεν μπορεί να ακολουθήσει το μοντέλλο των Σ.ΕΠ. που θύμιζε αρκετά ΚΤΕΛ αλλά άλλο είναι τα επαρχιακά ΚΤΕΛ και άλλο οι αστικές συγκοινωνίες μιας πρωτεύουσας κράτους. Η επιλογή να ανήκουν τα λεωφορεία σε φυσικά πρόσωπα ήταν λάθος. Πιστεύω πως μια καλή λύση θα ήταν να γίνει μερική ιδιωτικοποίηση, με την συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο και του κράτους αλλά και της Περιφέρειας Αττικής, των εργαζομένων (ΟΧΙ των συνδικαλιστών) και ιδιωτών επενδυτών, γιατί τότε θα υπάρχει ένα κοινό συμφέρον και η προσπάθεια ενός να υποσκάψει τους άλλους θα τυγχάνει όντως αντιμετώπισης γιατί θα θίγει το συμφέρον όλων των υπολοίπων αλλά και όποιου υποσκάπτει, σε αντίθεση με τώρα που έχουμε τέσσερα "στρατόπεδα": τους συνδικαλιστές που δεν χρειάζεται να ξαναλέμε τι κάνουν, τα ξέρουμε καλά πια, τους (πραγματικούς) εργαζόμενους που ήδη πλέον χάνουν περισσότερα από τις απεργίες παρά από τις μειώσεις των αποδοχών, και σε λεφτά αλλά και σε ένσημα, την κυβέρνηση που κυρίως παρακολουθεί αλλά λίγα κάνει στην πράξη, και στην χειρότερη θέση τον κόσμο, που ταλαιπωρείται και καταξοδεύεται επί 3 μήνες διαρκώς λόγω της συμπεριφοράς μιας μικρής μερίδας, οι οποίοι από την μία δήθεν κόπτονται για την κρίση αλλά από την άλλη έχουν μέγιστη συμβολή στην εμβάθυνσή της.
(03-02-2011, 03:37 PM)liakos73 Έγραψε: Αν δεν έχεις καμία σχέση με την ΕΘΕΛ, τότε, να ασχοληθείς με την δουλεία που ασχολείστε γιατί θα σε πάρει και εσένα η μπάλα, όπως και τον πανο81, που λέει ότι, είναι δικηγόρος, αλά όλη μέρα ασχολείται με τα ΜΜΜ και μετά μας λέει γιατί έχει κάτι μήνες να δει ένα ευρώ από το αφεντικό του. Κάτι ακόμα δεν είμαι συνδικαλιστής αλά προσπαθώ να υπερασπισθώ την εργασία μου και το μισθό που είναι 1300 ευρώ μετά από δεκατρία χρόνια στην εργασία μου.

Με την ΕΘΕΛ έχουμε όλοι μια πολύ σημαντική σχέση: αυτήν του ΕΠΙΒΑΤΗ. Όσον αφορά εμένα, καταρχήν εμείς είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες, και ένας λόγος που προλαβαίνω και έχω χρόνο να ασχολούμαι με το forum είναι διότι υπάρχουν αναδουλειές και στο δικό μας επάγγελμα, που αποτελεί και τον λόγο που είχα καιρό να πληρωθώ. Δυστυχώς εμείς δεν έχουμε εξασφαλισμένο εισόδημα όπως εσείς. Περαιτέρω, η ενασχόλησή μου με το forum αυτό δεν έχει επίπτωση στην δουλειά μου και δεν είναι ο λόγος που δεν πληρωνόμουν, αλλά και πάλι μόνος αρμόδιος να κρίνει εάν κάνω σωστά την δουλειά μου είναι ο διευθυντής μου και οι πελάτες μας και όχι κάποιος άλλος.

Αντίθετα, η δική σας δουλειά έχει επίπτωση σε όλους μας. Είμαστε όλοι πελάτες σας, άρα έχουμε και το δικαίωμα να κρίνουμε.

Και με την τακτική αυτή δεν υπερασπίζεστε τίποτα, αλλά στρέφετε κάθε λογικά σκεπτόμενο άτομο εναντίον σας. Η Αθήνα θα έχει αργά ή γρήγορα και πάλι συγκοινωνίες. Τώρα αν θέλετε να εξακολουθήσετε να είστε εσείς που θα τις παρέχετε, πρέπει να αλλάξετε άρδην τακτική γιατί πλέον το επιβατικό κοινό σας έχει σιχαθεί όσο δεν πάει. Και όταν όλοι αντιμετωπίζουν περικοπές και μειώσεις από παντού, δεν θα σας λυπηθούν. Το να ακριβύνουν απλά τα εισιτήρια μας επηρεάζει αρνητικά μεν, αλλά όλα ακριβαίνουν, πληθωρισμός υπάρχει, είναι 5 χρόνια σταθερές οι τιμές τους, μοιραίο είναι να ακριβύνουν κάποια στιγμή. Αλλά το να ακριβαίνουν τα εισιτήρια αλλά να μην έχουν αντίκρισμα εξαιτίας σας, κανείς δεν το δέχεται.

Αν θέλετε να μας έχετε με το μέρος σας, φροντίστε να δουλέψετε, να προσφέρετε κάτι καλλίτερο, να σας προτιμήσει ο κόσμος και να αυξήσετε τα έσοδα της εταιρείας σας για να μπορεί να υπάρχει αντίκρισμα και στις απολαβές σας.
#66
(03-02-2011, 02:04 PM)liakos73 Έγραψε: Τώρα κλ...ε μέντες..... με αυτό που είπες.

Φιλαρακο με αυτα που γραφεις χανεις το δικιο σου οπως με αυτο το σχολιο που εγραψες, απο οτι διαβασα δεν εισαι συνδικαλιστης και ο μισθος σου ειναι 1300 ευρω και προσπαθεις να υπερασπιστεις την εργασια σου και αυτο το σεβομαι αλλα η τακτικη που ακολουθειτε δεν ειναι η σωστη το να ταλαιπωρειτε ανθρωπους που θελουν να πανε στην δουλεια τους με την 48ωρη που ειχατε και με τις στασεις εργασιας που εχετε 12-4 που στις 3 και στις 4 σχολανε οι περισσοτεροι εργαζομενοι και θελουν να πανε στα σπιτια τους να ξεκουραστουν και πληρωνουν ενα σωρο λεφτα για ταξι δεν ειναι ορθη και που στο κατω κατω αυτοι ειναι οι πελατες σας απο αυτους ζειτε νομιζετε οτι κανετε κακο στο υπουργειο καρφακι δεν τους καιγεται προς το παρον αλλα αν κανει επιταξη δεν νομιζω να εχετε περιθωρια αντιδρασης και συν που θα εχετε και απεναντι και τους επιβατες, και αν οι συνδικαλιστες σας ηταν μαγκες μια μορφη διαμαρτυριας αντι των απεργιων ηταν να περνατε μερικες νταλικες να τις αραζατε γυρω γυρω απο την βουλη απο το μαξιμου απο το υπουργειο και απο το σπιτι του Ρεππα με αντισκηνα ολο το 24ωρο με αλλαγη βαρδιων απο τους εργαζομενους και να μην αφηνατε να μπαινει η να βγαινει κανενας εκει θα τους τσουξει οταν θα ειναι περικυκλωμενοι αλλα πρεπει να υπαρχουν κοτσια... και οταν κανετε τις απεργιες δεν σεβεστε τον επιβατη γιατι αν τον σεβοσασταν θα του πληρωνατε την χασουρα που εχει απο τις καρτες που εχει προπληρωσει αγοραζοντας σαν συνδικατο οι εργαζομενοι εναν Α' αριθμο εισιτηριων και προσφεροντας το ως αποζημιωση στην επομενη ανανεωση της καρτας αλλα πρεπει να υπαρχει ανθρωπια γι'αυτο το πραγμα που δεν το βλεπω.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
#67
(03-02-2011, 03:37 PM)liakos73 Έγραψε: Αν δεν έχεις καμία σχέση με την ΕΘΕΛ, τότε, να ασχοληθείς με την δουλεία που ασχολείστε γιατί θα σε πάρει και εσένα η μπάλα, όπως και τον πανο81, που λέει ότι, είναι δικηγόρος, αλά όλη μέρα ασχολείται με τα ΜΜΜ και μετά μας λέει γιατί έχει κάτι μήνες να δει ένα ευρώ από το αφεντικό του. Κάτι ακόμα δεν είμαι συνδικαλιστής αλά προσπαθώ να υπερασπισθώ την εργασία μου και το μισθό που είναι 1300 ευρώ μετά από δεκατρία χρόνια στην εργασία μου.
απο τη μια εχεις οταν λες "υπερασπιζομαι" το μισθο μου κ καλα κανεις κ μαζι σου ειμαστε,απ'την αλλη τι εννοεις "ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Η ΜΠΑΛΑ Κ ΕΣΕΝΑ"??το εχετε καταλαβε οτι κανατε τις συγκοινωνιες ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ???κ ολα αυτα επειδη καποια τσουτσεκια,ΑΔΕΡΦΕΣ τις λεω εγω(για μην πω κατι αλλο),το παιζουν "συνδικαλιστες" κ μου βγαινουν στα καναλια σαν αλλοι "τζωρτζατοι" που κρεμασαν εναν ολκληρο κλαδο!!!!!τι να πουν κ οι αυτοκινητιστες των ΚΤΕΛ??χρεωμενοι μεχρι τα μαλλια,επιδοτησεις ταγμενες που δεν ερχονται,τα αμαξια να γραφουν χλμ κ εξοδα, σε αντιθεση με εσας που τα εξοδα σας ειναι καφες,τσιγαρα κ οτι φατε στο χερι!κ δε κανω λαθος,ξερω τι λεω!!!ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ Κ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!!!!!φροντιστε να αλλαξετε σταση,να ερθετε κοντα στον επιβατη!κ τοτε θα εχετε δυναμη για ολα τα παραπανω..με τον ΕΠΙΒΑΤΗ ΜΑΖΙ!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
#68
liakos73 καλύτερα να αλλάξεις στάση γιατί αν συνεχίσετε έτσι εκεί πέρα τα εισητήρια και οι κάρτες θα βγάλουν ιστούς από την μη χρήση τους, γιατί δεν πρόκειται να ξαναδείτε ούτε 0.6€ από εισητήρια. Και οι ελάχιστοι μ...κες που έχουμε μείνει να πληρώνουμε κάρτα θα σταματήσουμε και τότε θα μείνεις και εσύ άνεργος.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
#69
(03-02-2011, 03:37 PM)liakos73 Έγραψε: θα σε πάρει και εσένα η μπάλα

Θα με παρει η μπαλα? Αν εννοεις εισιτηρια, δεν πληρωνω την ΕΘΕΛ, αλλα αστικο ΚΤΕΛ, που με σχεδον στο συνολο του με αξιοπρεπη λεωφορεια με παει στη δουλεια μου. Κι ας ειναι κατα μεσο ορο του 1991-1992. Ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με της ΕΘΕΛ.

Τα πληρωνω ομως. Και κανεις δεν τολμαει να μην πληρωσει. Και επιβιβαζονται ολοι απο την πρωτη πορτα για να γινει ο ελεγχος επιβιβασης. Και ο οδηγος δεν ζηταει επιδομα για να ελεγξει αν ακυρωνονται τα εισιτηρια. Και αναλαμβανει να τα ακυρωσει ο ιδιος (σχισιμο) αν υπαρχει μεγαλη επιβατικη κινηση. Και αν μπει μεσα καποιος χωρις να εχει στα χερια του εισιτηριο τον υποχρεωνει στην επομενη σταση να βγαλει. Και βγαζει. Και δεν κανουν απεργιες.

Κι ετσι ειναι κερδοφορα επιχειρηση. Και δεν παιρνει επιδοτηση.

Η ΕΘΕΛ, τι ειναι?

Επισης με ενδιαφερει ο τροπος σου να ειναι ιδιος με τον δικο μου. Το τι κανατε στις μεντες δεν με ενδιαφερει. Οπως δεν σε εχω προσβαλλει, ετσι κι εσυ περιμενω να εχεις αναλογη συμπεριφορα. Γιατι με το να ερχεσαι εδω και να εκφραζεσαι οπως νομιζεις εσυ ειναι προσβολη προς τη σελιδα και προς τους συντελεστες της. Δεν με ενδιαφερει τι κανεις εσυ και ο καθενας στην προσωπικη σου ζωη και στη δουλεια σου, ουτε το πως εκφραζεσαι εκει, γιατι δεν ειναι δουλεια μου. Εδω ομως με ενδιαφερει. Πολυ μαλιστα.
#70
(03-02-2011, 08:18 PM)Cmaniac Έγραψε: Θα με παρει η μπαλα? Αν εννοεις εισιτηρια, δεν πληρωνω την ΕΘΕΛ, αλλα αστικο ΚΤΕΛ, που με σχεδον στο συνολο του με αξιοπρεπη λεωφορεια με παει στη δουλεια μου. Κι ας ειναι κατα μεσο ορο του 1991-1992. Ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με της ΕΘΕΛ.

Τα πληρωνω ομως. Και κανεις δεν τολμαει να μην πληρωσει. Και επιβιβαζονται ολοι απο την πρωτη πορτα για να γινει ο ελεγχος επιβιβασης. Και ο οδηγος δεν ζηταει επιδομα για να ελεγξει αν ακυρωνονται τα εισιτηρια. Και αναλαμβανει να τα ακυρωσει ο ιδιος (σχισιμο) αν υπαρχει μεγαλη επιβατικη κινηση. Και αν μπει μεσα καποιος χωρις να εχει στα χερια του εισιτηριο τον υποχρεωνει στην επομενη σταση να βγαλει. Και βγαζει. Και δεν κανουν απεργιες.

Κι ετσι ειναι κερδοφορα επιχειρηση. Και δεν παιρνει επιδοτηση.

Η ΕΘΕΛ, τι ειναι?

Επισης με ενδιαφερει ο τροπος σου να ειναι ιδιος με τον δικο μου. Το τι κανατε στις μεντες δεν με ενδιαφερει. Οπως δεν σε εχω προσβαλλει, ετσι κι εσυ περιμενω να εχεις αναλογη συμπεριφορα. Γιατι με το να ερχεσαι εδω και να εκφραζεσαι οπως νομιζεις εσυ ειναι προσβολη προς τη σελιδα και προς τους συντελεστες της. Δεν με ενδιαφερει τι κανεις εσυ και ο καθενας στην προσωπικη σου ζωη και στη δουλεια σου, ουτε το πως εκφραζεσαι εκει, γιατι δεν ειναι δουλεια μου. Εδω ομως με ενδιαφερει. Πολυ μαλιστα.

Όταν εννοώ θα πάρει και εσάς η μπάλα, είναι ότι θα σας πειράξουν της δουλείες σας και το μισθό σας (δημόσιο και ιδιωτικό τομέα). Δεν έχω βρίσει κανέναν μέχρι τώρα, από (μέσα) όπως με έχουν βρίσει κάποιοι άλλοι που γράφουν για τους υπαλλήλους τον ΜΜΜ, (κοπρόσκυλα, αλήτες, χαραμοφάηδες κ.α.) και ότι δεν πληρώνεις εισιτήριο δηλ. τζαμπαζής αυτοί ειναι που φταίνε ένα ποσοστό που τα ΜΜΜ έχουν χρέη και το Άλο ποσοστό είναι αυτοί που κάνουν κουμάντο στα ΜΜΜ ( διευθύνοντες και υπουργία) και όχι οι εργαζόμενοι τον ΜΜΜ. Δεν περνώ επίδομα εισιτηρίων, για φαγητό και για καφέ και ότι τα λεωφορεία είναι σε άσχημη κατάσταση από τα κτελ, ένα μεγάλο ποσοστό φταίνε οι επιβάτες που το καταστρέφουν ( οι νεολαία προπάντος). Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, γιατί δεν υπάρχουν λεφτά, από τα χρέη για να τα φτιάξουν. Όσο για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, ζητώ και ζητάμε συγνώμη, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος ΑΠΕΡΓΙΑΣ. Αν περάσουν αυτά που θέλει το υπουργείο, ο μισθός μου από 1300 ευρώ, θα γίνει 950 περίπου. Εσύ θα καθόσουν να δουλεύεις για τόσα, μετά από 13 χρόνια στα ΜΜΜ?. Υποθέτω πως όχι!!!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Το Βήμα] Νέες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λεωφορεία από την Τετάρτη Cmaniac 25 29.830 03-01-2011, 03:19 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 13 Επισκέπτης (ες)