Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2025
Μιας και οι τελευταίες αναρτήσεις αφορούν χρόνους διαδρομής σήμερα στο 824 με αναχωρήσεις από ΑΦ 20:35 - 20:50, για άγνωστο προς εμένα λόγο, έφτασαν καροτσάκι Πειραιά και έγινε το εξής σκηνικό: Φτάνει πρώτο στο σταθμό μετρό Πειραιά (λιμάνι) το αγκορα 855 και το προσπερνάει το ηλεκτρικό 2040 (όντως άδειο). Εγώ επιβιβάστηκα στο αγκορα, δεν είχα και άλλη επιλογή. Στην πλατεία Καραϊσκάκη προσπερνάμε το ηλεκτρικό μέσω του δρόμου με τη στάση που υπάρχει για να εξυπηρετεί την αφετηρία του 906 και 400. Βγαίνοντας από πλατεία Καραϊσκάκη κι έχοντας περάσει το φανάρι οι οδηγοί συνεννοούνται ώστε να μπει μπροστά το ηλεκτρικό ξανά και να πάρει όλους τους επιβάτες από τον ηλεκτρικό. Από εμάς ο οδηγός κατέβασε μια κοπέλα στην πρώτη στάση του ηλεκτρικού (που σταματάνε 843, τρόλεϊ, κλπ). Έτσι φύγαμε με περίπου 10 επιβάτες από Πειραιά. Λογικά από το λιμάνι το είχαν συνεννοηθεί, έξυπνο αλλά κρίμα σε όποιον υπολόγισε να πάρει το δεύτερο για να είναι πιο άνετα και ενδεχομένως στο οδηγό που μπορεί να τα άκουσε.
Απάντηση
Τέτοια σκηνικά με ''τεμπέληδες'' οδηγούς μου έχουν συμβεί πολλές φορές. Καθημερινή Θερινού 1 φέτος τον Ιούνιο , κατεβαίνω Σταθμό Λαρίσης για να πάρω το μοναδικό Ν2 στην Αθήνα , το οποίο τυχαίνει να είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Β15. Στον Σταθμό Λαρίσης είχε φτάσει το Ν2 με κλειστές πόρτες και περιμένω και εγώ στην στάση που ξεκινάνε ΑΒ15. Φτάνει η ώρα που ξεκινάει το δρομολόγιο , όμως ο οδηγός βάζει προμετωπίδα ''Υπηρεσιακό'' και φεύγει κενός χωρίς λόγο αφού κάποια καθυστέρηση δεν είχε. Έπειτα πήρα το Α15 που ξεκίνησε μετά από 5 , το οποίο μάλιστα ήταν και Λιοσιώτικο Agora S , με την ιδέα να προλάβω την αναχώρηση από το Παλατάκι. Πήγα λοιπόν στο Παλατάκι , περιμένω στη στάση επί της Λ. Αθηνών προς Σταθμό Λαρίσης , ξεκινάει στην ώρα του πάλι το Β15 , όμως ο οδηγός αποφάσισε να φύγει κενός για ακόμη μια φορά , χωρίς εμφανή λόγο. Απ' ότι κατάλαβα μετά πήγαινε κενός όλο το απόγευμα. Γιατί τέτοιοι άνθρωποι που αρνούνται να προσφέρουν υπηρεσία να πληρώνονται κανονικά? Γιατί να μην υπάρχει κάποιος έλεγχος στους οδηγούς και να κάνει ο καθένας ότι θέλει. Ευτυχώς οι περισσότεροι είναι φυσιολογικοί
Απάντηση
(20-10-2025, 10:21 PM)kostas720 Έγραψε: Τέτοια σκηνικά με ''τεμπέληδες'' οδηγούς μου έχουν συμβεί πολλές φορές. Καθημερινή Θερινού 1 φέτος τον Ιούνιο , κατεβαίνω Σταθμό Λαρίσης για να πάρω το μοναδικό Ν2 στην Αθήνα , το οποίο τυχαίνει να είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Β15. Στον Σταθμό Λαρίσης είχε φτάσει το Ν2 με κλειστές πόρτες και περιμένω και εγώ στην στάση που ξεκινάνε ΑΒ15. Φτάνει η ώρα που ξεκινάει το δρομολόγιο , όμως ο οδηγός βάζει προμετωπίδα ''Υπηρεσιακό'' και φεύγει κενός χωρίς λόγο αφού κάποια καθυστέρηση δεν είχε. Έπειτα πήρα το Α15 που ξεκίνησε μετά από 5 , το οποίο μάλιστα ήταν και Λιοσιώτικο Agora S , με την ιδέα να προλάβω την αναχώρηση από το Παλατάκι. Πήγα λοιπόν στο Παλατάκι , περιμένω στη στάση επί της Λ. Αθηνών προς Σταθμό Λαρίσης , ξεκινάει στην ώρα του πάλι το Β15  , όμως ο οδηγός αποφάσισε να φύγει κενός για ακόμη μια φορά , χωρίς εμφανή λόγο. Απ' ότι κατάλαβα μετά πήγαινε κενός όλο το απόγευμα. Γιατί τέτοιοι άνθρωποι που αρνούνται να προσφέρουν υπηρεσία να πληρώνονται κανονικά? Γιατί να μην υπάρχει κάποιος έλεγχος στους οδηγούς και να κάνει ο καθένας ότι θέλει. Ευτυχώς οι περισσότεροι είναι φυσιολογικοί

Αυτό είναι η πράγματι θλιβερό, ωστόσο στο συμβάν που είπα εγώ δεν αποκλείεται να κολλησε κάπου και με διαφορά 15 λεπτών μεταξύ των δρομολογίων δεν είναι δύσκολο να σε φτάσει το προηγούμενο.
Απάντηση
Όλο αυτό μου θυμίζει ένα ανέκδοτο που είχα ακούσει πριν χρόνια.

-Ποιος είναι ο πιο γρήγορος οδηγός στην Αθήνα;
-Ο οδηγός λεωφορείων όταν είναι εκτός υπηρεσίας


Στην περιφέρεια πάντως (νυν ΚΤΕΛ) γίνεται το αντίθετο τους δίνουν κάτι ξεχειλωμενους χρόνους πχ 1.30 ώρα ενώ βγαίνει το δρομολόγιο και σε 1-1.10 ώρα και όταν έχουν διάλειμμα μπορεί να κάτσουν και 1 ώρα την ώρα που οι συνάδελφοι τους στο κέντρο μπορεί πολλές φορές να μην προλάβουν να κάνουν ούτε και διάλειμμα, αντί να μειώσουν τους χρόνους να βγάλουν και περισσότερα δρομολόγια μιας και αυτή είναι η δουλειά ενός οδηγού.
Απάντηση
Χωρίς να είναι μομφή για κανέναν και δεδομένου του μεγάλου φορτίου στους δρόμους σήμερα, λίγο μετά τις 11 το πρωί σήμερα είμαι Κόνωνος και Φιλολάου για να περάσω απέναντι. Περνάει 140 (6148), ένα 2 φάλαινα και πάλι κολλητά 140 (6150), το πρώτο με αναχώρηση 09.35 και το άλλο 10.20 θεωρητικά πάντα, γιατι προφανώς το πρώτο με τίποτε δεν έφυγε κοντά στην ώρα του.
Και παλι καμία μομφή σε κάποιον οδηγό, τους οποίους θεωρώ ήρωες...
Απάντηση
(20-10-2025, 11:57 PM)notis Έγραψε: Χωρίς να είναι μομφή για κανέναν και δεδομένου του μεγάλου φορτίου στους δρόμους σήμερα, λίγο μετά τις 11 το πρωί σήμερα είμαι Κόνωνος και Φιλολάου για να περάσω απέναντι. Περνάει 140 (6148), ένα 2 φάλαινα και πάλι κολλητά 140 (6150), το πρώτο με αναχώρηση 09.35 και το άλλο 10.20 θεωρητικά πάντα, γιατι προφανώς το πρώτο με τίποτε δεν έφυγε κοντά στην ώρα του.
Και παλι καμία μομφή σε κάποιον οδηγό, τους οποίους θεωρώ ήρωες...
Mην μπερδευουμε τα πραγματα. Κανενας δεν αναφέρεται σε εξωπραγματικούς χρόνους δρομολογίων. Σε όλες τις γραμμες υπάρχουν και θελουν βελτιωση. Όχι όμως και να πηγαινουν επίτηδες σαν χελώνες, οταν ο δρόμος ειναι αδειος.
Απάντηση
Απίστευτα τραγικά τα νορβηγικά λεωφορεία τύπου πούλμαν που μπαίνουν κυρίως στο Α5. Τραγικά στενά και άβολα, με στενό διάδρομο και ειδικά το πίσω μέρος είναι τόσο υπερυψωμένο που πρέπει κάποιος να σκαρφαλώσει... Ειδικά όταν γεμίζουν η κατάσταση γίνεται τραγικά αφόρητη... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια τόσο υπερφορτωμένη γραμμή όπως το Α5... Bασικά, ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια πόλη σαν την Αθήνα γενικά...
Απάντηση
(22-10-2025, 11:19 AM)Mycenae Έγραψε: Απίστευτα τραγικά τα νορβηγικά λεωφορεία τύπου πούλμαν που μπαίνουν κυρίως στο Α5. Τραγικά στενά και άβολα, με στενό διάδρομο και ειδικά το πίσω μέρος είναι τόσο υπερυψωμένο που πρέπει κάποιος να σκαρφαλώσει... Ειδικά όταν γεμίζουν η κατάσταση γίνεται τραγικά αφόρητη... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια τόσο υπερφορτωμένη γραμμή όπως το Α5... Bασικά, ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια πόλη σαν την Αθήνα γενικά...
Όμως οι θέσεις είναι οι καλύτερες , κάνεις ανετότατο ταξίδι με αυτά. Αλλά ναι από άποψη χωρητικότητας υπάρχει σοβαρό θέμα όταν τα δρομολογούν σε κεντρικές γραμμές.
Απάντηση
(22-10-2025, 02:39 PM)kostas720 Έγραψε: Όμως οι θέσεις είναι οι καλύτερες , κάνεις ανετότατο ταξίδι με αυτά. Αλλά ναι από άποψη χωρητικότητας υπάρχει σοβαρό θέμα όταν τα δρομολογούν σε κεντρικές γραμμές.
Και μετά σηκώνεσαι από την άνετη θέση και κουτρουβαλιεσαι στον κατηφορικό διάδρομο
Απάντηση
(22-10-2025, 02:39 PM)kostas720 Έγραψε: Όμως οι θέσεις είναι οι καλύτερες , κάνεις ανετότατο ταξίδι με αυτά. Αλλά ναι από άποψη χωρητικότητας υπάρχει σοβαρό θέμα όταν τα δρομολογούν σε κεντρικές γραμμές.
Στο Α5 μια χαρα είναι. Απο Ακαδημία μέχρι Νομισματοκοπειο πάει μισοάδειο. Από εκει και πάνω εχει συνοδεία τις Λούτσες. Δεν το εχεις δει να εκτελει 220/1/235, να δεις τη γλύκα ...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 647 174.455 29-12-2024, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 150.177 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 99.921 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 268.311 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 70.146 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 166.574 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 170.256 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 150.440 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 115.817 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 250.691 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)