Δημοσιεύσεις: 89
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
Μιας και οι τελευταίες αναρτήσεις αφορούν χρόνους διαδρομής σήμερα στο 824 με αναχωρήσεις από ΑΦ 20:35 - 20:50, για άγνωστο προς εμένα λόγο, έφτασαν καροτσάκι Πειραιά και έγινε το εξής σκηνικό: Φτάνει πρώτο στο σταθμό μετρό Πειραιά (λιμάνι) το αγκορα 855 και το προσπερνάει το ηλεκτρικό 2040 (όντως άδειο). Εγώ επιβιβάστηκα στο αγκορα, δεν είχα και άλλη επιλογή. Στην πλατεία Καραϊσκάκη προσπερνάμε το ηλεκτρικό μέσω του δρόμου με τη στάση που υπάρχει για να εξυπηρετεί την αφετηρία του 906 και 400. Βγαίνοντας από πλατεία Καραϊσκάκη κι έχοντας περάσει το φανάρι οι οδηγοί συνεννοούνται ώστε να μπει μπροστά το ηλεκτρικό ξανά και να πάρει όλους τους επιβάτες από τον ηλεκτρικό. Από εμάς ο οδηγός κατέβασε μια κοπέλα στην πρώτη στάση του ηλεκτρικού (που σταματάνε 843, τρόλεϊ, κλπ). Έτσι φύγαμε με περίπου 10 επιβάτες από Πειραιά. Λογικά από το λιμάνι το είχαν συνεννοηθεί, έξυπνο αλλά κρίμα σε όποιον υπολόγισε να πάρει το δεύτερο για να είναι πιο άνετα και ενδεχομένως στο οδηγό που μπορεί να τα άκουσε.
Δημοσιεύσεις: 353
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Τέτοια σκηνικά με ''τεμπέληδες'' οδηγούς μου έχουν συμβεί πολλές φορές. Καθημερινή Θερινού 1 φέτος τον Ιούνιο , κατεβαίνω Σταθμό Λαρίσης για να πάρω το μοναδικό Ν2 στην Αθήνα , το οποίο τυχαίνει να είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Β15. Στον Σταθμό Λαρίσης είχε φτάσει το Ν2 με κλειστές πόρτες και περιμένω και εγώ στην στάση που ξεκινάνε ΑΒ15. Φτάνει η ώρα που ξεκινάει το δρομολόγιο , όμως ο οδηγός βάζει προμετωπίδα ''Υπηρεσιακό'' και φεύγει κενός χωρίς λόγο αφού κάποια καθυστέρηση δεν είχε. Έπειτα πήρα το Α15 που ξεκίνησε μετά από 5 , το οποίο μάλιστα ήταν και Λιοσιώτικο Agora S , με την ιδέα να προλάβω την αναχώρηση από το Παλατάκι. Πήγα λοιπόν στο Παλατάκι , περιμένω στη στάση επί της Λ. Αθηνών προς Σταθμό Λαρίσης , ξεκινάει στην ώρα του πάλι το Β15 , όμως ο οδηγός αποφάσισε να φύγει κενός για ακόμη μια φορά , χωρίς εμφανή λόγο. Απ' ότι κατάλαβα μετά πήγαινε κενός όλο το απόγευμα. Γιατί τέτοιοι άνθρωποι που αρνούνται να προσφέρουν υπηρεσία να πληρώνονται κανονικά? Γιατί να μην υπάρχει κάποιος έλεγχος στους οδηγούς και να κάνει ο καθένας ότι θέλει. Ευτυχώς οι περισσότεροι είναι φυσιολογικοί
Δημοσιεύσεις: 89
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
(20-10-2025, 10:21 PM)kostas720 Έγραψε: Τέτοια σκηνικά με ''τεμπέληδες'' οδηγούς μου έχουν συμβεί πολλές φορές. Καθημερινή Θερινού 1 φέτος τον Ιούνιο , κατεβαίνω Σταθμό Λαρίσης για να πάρω το μοναδικό Ν2 στην Αθήνα , το οποίο τυχαίνει να είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Β15. Στον Σταθμό Λαρίσης είχε φτάσει το Ν2 με κλειστές πόρτες και περιμένω και εγώ στην στάση που ξεκινάνε ΑΒ15. Φτάνει η ώρα που ξεκινάει το δρομολόγιο , όμως ο οδηγός βάζει προμετωπίδα ''Υπηρεσιακό'' και φεύγει κενός χωρίς λόγο αφού κάποια καθυστέρηση δεν είχε. Έπειτα πήρα το Α15 που ξεκίνησε μετά από 5 , το οποίο μάλιστα ήταν και Λιοσιώτικο Agora S , με την ιδέα να προλάβω την αναχώρηση από το Παλατάκι. Πήγα λοιπόν στο Παλατάκι , περιμένω στη στάση επί της Λ. Αθηνών προς Σταθμό Λαρίσης , ξεκινάει στην ώρα του πάλι το Β15 , όμως ο οδηγός αποφάσισε να φύγει κενός για ακόμη μια φορά , χωρίς εμφανή λόγο. Απ' ότι κατάλαβα μετά πήγαινε κενός όλο το απόγευμα. Γιατί τέτοιοι άνθρωποι που αρνούνται να προσφέρουν υπηρεσία να πληρώνονται κανονικά? Γιατί να μην υπάρχει κάποιος έλεγχος στους οδηγούς και να κάνει ο καθένας ότι θέλει. Ευτυχώς οι περισσότεροι είναι φυσιολογικοί
Αυτό είναι η πράγματι θλιβερό, ωστόσο στο συμβάν που είπα εγώ δεν αποκλείεται να κολλησε κάπου και με διαφορά 15 λεπτών μεταξύ των δρομολογίων δεν είναι δύσκολο να σε φτάσει το προηγούμενο.
Δημοσιεύσεις: 1.691
Θέματα: 1.217
Εγγραφή: 18-11-2009
20-10-2025, 11:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-10-2025, 11:25 PM από GeorgIrisbus.)
Όλο αυτό μου θυμίζει ένα ανέκδοτο που είχα ακούσει πριν χρόνια.
-Ποιος είναι ο πιο γρήγορος οδηγός στην Αθήνα;
-Ο οδηγός λεωφορείων όταν είναι εκτός υπηρεσίας
Στην περιφέρεια πάντως (νυν ΚΤΕΛ) γίνεται το αντίθετο τους δίνουν κάτι ξεχειλωμενους χρόνους πχ 1.30 ώρα ενώ βγαίνει το δρομολόγιο και σε 1-1.10 ώρα και όταν έχουν διάλειμμα μπορεί να κάτσουν και 1 ώρα την ώρα που οι συνάδελφοι τους στο κέντρο μπορεί πολλές φορές να μην προλάβουν να κάνουν ούτε και διάλειμμα, αντί να μειώσουν τους χρόνους να βγάλουν και περισσότερα δρομολόγια μιας και αυτή είναι η δουλειά ενός οδηγού.
Δημοσιεύσεις: 299
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Χωρίς να είναι μομφή για κανέναν και δεδομένου του μεγάλου φορτίου στους δρόμους σήμερα, λίγο μετά τις 11 το πρωί σήμερα είμαι Κόνωνος και Φιλολάου για να περάσω απέναντι. Περνάει 140 (6148), ένα 2 φάλαινα και πάλι κολλητά 140 (6150), το πρώτο με αναχώρηση 09.35 και το άλλο 10.20 θεωρητικά πάντα, γιατι προφανώς το πρώτο με τίποτε δεν έφυγε κοντά στην ώρα του.
Και παλι καμία μομφή σε κάποιον οδηγό, τους οποίους θεωρώ ήρωες...
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(20-10-2025, 11:57 PM)notis Έγραψε: Χωρίς να είναι μομφή για κανέναν και δεδομένου του μεγάλου φορτίου στους δρόμους σήμερα, λίγο μετά τις 11 το πρωί σήμερα είμαι Κόνωνος και Φιλολάου για να περάσω απέναντι. Περνάει 140 (6148), ένα 2 φάλαινα και πάλι κολλητά 140 (6150), το πρώτο με αναχώρηση 09.35 και το άλλο 10.20 θεωρητικά πάντα, γιατι προφανώς το πρώτο με τίποτε δεν έφυγε κοντά στην ώρα του.
Και παλι καμία μομφή σε κάποιον οδηγό, τους οποίους θεωρώ ήρωες... Mην μπερδευουμε τα πραγματα. Κανενας δεν αναφέρεται σε εξωπραγματικούς χρόνους δρομολογίων. Σε όλες τις γραμμες υπάρχουν και θελουν βελτιωση. Όχι όμως και να πηγαινουν επίτηδες σαν χελώνες, οταν ο δρόμος ειναι αδειος.
Δημοσιεύσεις: 26
Θέματα: 1
Εγγραφή: 21-11-2023
22-10-2025, 11:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-10-2025, 11:21 AM από Mycenae. Edited 2 times in total.)
Απίστευτα τραγικά τα νορβηγικά λεωφορεία τύπου πούλμαν που μπαίνουν κυρίως στο Α5. Τραγικά στενά και άβολα, με στενό διάδρομο και ειδικά το πίσω μέρος είναι τόσο υπερυψωμένο που πρέπει κάποιος να σκαρφαλώσει... Ειδικά όταν γεμίζουν η κατάσταση γίνεται τραγικά αφόρητη... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια τόσο υπερφορτωμένη γραμμή όπως το Α5... Bασικά, ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια πόλη σαν την Αθήνα γενικά...
Δημοσιεύσεις: 353
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
22-10-2025, 02:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-10-2025, 02:39 PM από kostas720.)
(22-10-2025, 11:19 AM)Mycenae Έγραψε: Απίστευτα τραγικά τα νορβηγικά λεωφορεία τύπου πούλμαν που μπαίνουν κυρίως στο Α5. Τραγικά στενά και άβολα, με στενό διάδρομο και ειδικά το πίσω μέρος είναι τόσο υπερυψωμένο που πρέπει κάποιος να σκαρφαλώσει... Ειδικά όταν γεμίζουν η κατάσταση γίνεται τραγικά αφόρητη... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια τόσο υπερφορτωμένη γραμμή όπως το Α5... Bασικά, ποιος σκέφτηκε να τα δρομολογήσει σε μια πόλη σαν την Αθήνα γενικά... Όμως οι θέσεις είναι οι καλύτερες , κάνεις ανετότατο ταξίδι με αυτά. Αλλά ναι από άποψη χωρητικότητας υπάρχει σοβαρό θέμα όταν τα δρομολογούν σε κεντρικές γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 2.142
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-10-2025, 02:39 PM)kostas720 Έγραψε: Όμως οι θέσεις είναι οι καλύτερες , κάνεις ανετότατο ταξίδι με αυτά. Αλλά ναι από άποψη χωρητικότητας υπάρχει σοβαρό θέμα όταν τα δρομολογούν σε κεντρικές γραμμές. Και μετά σηκώνεσαι από την άνετη θέση και κουτρουβαλιεσαι στον κατηφορικό διάδρομο
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(22-10-2025, 02:39 PM)kostas720 Έγραψε: Όμως οι θέσεις είναι οι καλύτερες , κάνεις ανετότατο ταξίδι με αυτά. Αλλά ναι από άποψη χωρητικότητας υπάρχει σοβαρό θέμα όταν τα δρομολογούν σε κεντρικές γραμμές. Στο Α5 μια χαρα είναι. Απο Ακαδημία μέχρι Νομισματοκοπειο πάει μισοάδειο. Από εκει και πάνω εχει συνοδεία τις Λούτσες. Δεν το εχεις δει να εκτελει 220/1/235, να δεις τη γλύκα ...
|