15-08-2025, 01:25 PM
|
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2025
|
|
15-08-2025, 02:14 PM
Το 3 μάλιστα έχει 4/4 απλά λείπει μια απογευματινή που έχει και το τελευταίο δρομολόγιο. Η μόνη παραφωνία ένας συγκεκριμένος που σε κάθε δρομολόγιο ξεκινάει 10 λεπτά νωρίτερα, όπως τώρα που αντί για 14:20 έφυγε 14:08 και την πατήσαμε
16-08-2025, 01:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-08-2025, 01:10 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Το 049 σήμερα 16/8 με κενά που ξεπερνούν τη 1,5 ώρα... Παίζει να έχει 1 ηλεκτρικό όχημα μόνο.
@Man Νομίζω χθες το τρόλεϊ 4 είχε κενό 1,5 ώρα, όπως και τα κλασικά 18,19Β.
16-08-2025, 01:48 PM
(16-08-2025, 01:09 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Το 049 σήμερα 16/8 με κενά που ξεπερνούν τη 1,5 ώρα... Παίζει να έχει 1 ηλεκτρικό όχημα μόνο.Το 2 είχε κενό 7 ώρες και 20 λεπτά από κυψέλη. 11.20-18.40 Αλλά μετά το βράδυ είχε δρομολόγια σε αντίθεση με την Τετάρτη που μετά τις 15.00 είχε σύνολο 3
16-08-2025, 01:54 PM
Το 2 σήμερα έχει 9+10 ανά κατεύθυνση αλλά οργανωμένα με 2-ωρα-3ωρα κενά
Το Β1 με ένα αμάξι από τις 11.30 ως τις 20.40
16-08-2025, 03:51 PM
Γενικότερα σήμερα πολύ κακή επάνδρωση των περισσότερων γραμμών , καμία σχέση με χθες. Ειδικά ο Πειραιάς σήμερα έχει κόψει μέχρι και από το 909. Β2 , 420 , 832/33 , 824/25 έχουν όλα κομμένα
16-08-2025, 05:55 PM
(16-08-2025, 03:51 PM)kostas720 Έγραψε: Γενικότερα σήμερα πολύ κακή επάνδρωση των περισσότερων γραμμών , καμία σχέση με χθες. Ειδικά ο Πειραιάς σήμερα έχει κόψει μέχρι και από το 909. Β2 , 420 , 832/33 , 824/25 έχουν όλα κομμέναΕνα αμάξι βλέπω ότι είναι κομμένο στο 824/825 που είχε δρομολόγια από 12.15 ως 17.55. Κόπηκε πρώτη φορά σήμερα;
18-08-2025, 02:05 AM
Σήμερα κάτι έπαθε ένα όχημα του Β10 με αποτέλεσμα τα δρομολόγια 21:40 ΑΦ - 22:35 ΤΕ - 23:30 ΑΦ να ακυρωθούν. Επειδή όμως δεν έγινε το τελευταίο Β10 από ΑΦ , είχαν τη φαεινή ιδέα να εκτελεστεί με καθυστέρηση μισής ώρας και έτσι έφυγε σχεδόν μαζί με το τελευταίο Α10 στις 00:00. Τα Citelis #9042 στο Α10 και #9110 στο Β10 ανέβηκαν μαζί μέχρι το Μενίδι
28-08-2025, 09:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-08-2025, 09:28 PM από Aggele. Edited 1 time in total.)
Έχω μια εύλογη απορία χωρίς να είμαι απαραίτητα πολιτικός μηχανικός συγκοινωνιολογος ή έστω κάποιος μηχανικός απλά και μόνο με την ματιά ενός καθημερινού χρήστη του οασα. Δεν ξέρω πως θα γίνει και πότε θα εφαρμοστεί το νέο σχέδιο για τις μεταφορές αλλά περπατώντας πάρα πολύ έχω δει το εξής που δεν ξέρω αν και πως λαμβάνετε υπόψη. Ο σχεδιασμός χάραξης του χάρτη των μμμ γίνετε με βάση την κάλυψη μιας περιοχής ή την πυκνότητα κάλυψης τετραγωνικου απο ανθρώπους; Γιατί αν και δεν είναι θέμα που απασχολεί εδώ έχει δει κανείς πόσο στον ίδιο χώρο που κάποτε πχ στα προάστια του Πειραιά για τα τελευταία χρόνια μετά το 2020 δλδ δέσποζε μια το πολυ τριοροφη πολυκατοικία αν όχι μια μονοκατοικία τώρα σηκονται θηρια μεχρι και 5 ορόφους; Πόσο μάλλον για άλλες παλιές βιομηχανικές περιοχές όπως ο ελαιώνας και ο Ρέντης που σε λίγο θα αριθμούν χώρους εργασίας και διασκέδασης ποιο θα είναι το καταλυτικό σχέδιο του οασα και πόσο μάλλον στην οσυ απλά μια εξυπηρέτηση ή η προσέλκυση του κοινού; Επίσης τι εννοούμε αστικό ιστό γιατι πλέον πρέπει στα σύνορα με την Βοιωτία να έχουμε λεωφορείο και μέχρι και την ανατολική Αττική και την λίμνη του Μαραθώνα και δεν καλυβεται το αστικό κέντρο με τα προάστια του μιλώντας για Αθήνα και περίχωρα Πειραιά καθώς θεωρώ άλλο το όνομα Αττική από την Αθήνα και πόα η συνεισφορά του κάθε Δήμου του λεκανοπέδιου στην δημοτική μετακίνηση; Που σε αυτό συνηγορεί και το ξεχυλομα του μετρό. Όμως μέχρι πότε; Και δεν υπάρχει μια τουλάχιστον κυκλική αν όχι ακτινική διαδρομή που να ενώνει τις υπάρχουσες. Αυτό σαν σχόλιο θέλω να νοησω για την μειωση των αποστάσεων που διανύουν τα λεψωρεια. Μέχρι πότε μια γραμμή με εξαίρεση του ειδικού σκοπού μπορεί να είναι ευθύνη του οασα ή μάλλον καλύτερα να θεωρείται λεωφοριακη; Αυτό ίσως ποιο πολύ σαν εμπαιγμός για τις πόλεις των 15' που όμως δεν λαμβάνετε θεωρώ υπόψη πως τα λεωφορεία στα τοπικά μένουν άλλα υπηρεσίες και δομές εξαφανιζόται. Αυτό σαν επιβάτης που ξεκινάει σχεδόν από αφετηρία και διασχίζει όλη την διαδρομή και πάλι πίσω σχεδόν μέχρι το τέρμα. Στα παρακάνω συμπληρωματικά πόσο τίθεται σαν ερώτημα στην έρευνα του οασα για την διαδημοτική μετακίνηση και εξυπηρέτηση; αξίζει η αλλαγή 2-3 μέσων από μια γραμμή κορμού μορφής Α/Β/Γ κλπ. Τέλος χρειάζεται στα τοπικά για κυκλικές γραμμές όντως αυτή η επικάλυψη στην διαδρομή; θεωρώ πως σταδιακά χρειάζεται κατάργηση γραμμών αλλα και αλλαγή ονομασίας με πχ υιοθετοντας το μοντέλο της Θεσσαλονίκης με τις ενναλαγες μια γραμμής και πως θα χρειαζόταν ίσως να μελλευτηθει σε βάθος η ώρα μετακίνησης το είδος του κοινού και η κατεύθυνση ώστε να χαραχτει μια γραμμή με την διμιουργια πραλλαγων εκτέλεσης της μέσα στην μέρα πχ από της 5-15:00 και μετά άλλη διαδρομή με ένα υπόμνημα στην τηλεματική, σταση και αρίθμηση γραμμής πχ να σπάει σε δύο αν όχι 3 κλάδους ( οχι το ίδιο όχημα βέβαια) και 5/5:30 μέχρι 23:00/00:00 ώστε να κατανέμονται οι οδηγοί και να μην χάνονται δρομολόγια αλλα και να μη υπάρχει υψηλός χρόνος αναμονής πχ μέχρι 15' στην στάση. Τέλος βλέπουμε άλλος οργανισμούς στην αστική ή μερική συγκοινωνία συγκεκριμένου κοινού ή σε συγκεκριμένο χώρο πχ ΟΛΠ κάποιες εταιρίες πληροφορικής βιομηχανικές σε βιπε κλπ. Γιατί δεν συμβαίνει το αντίστοιχο για σημεία όπως το λιμάνι του Λαυρίου ή της Ραφήνας μιας και πλέον καλυβεται από δίκτυο του οασα ως άμεση σύνδεση χωρίς κάτι ενδιάμεσο για σύνδεση με το λιμάνι και γίνεται ξέφραγο αμπέλι των ΚΤΕΛ που έγκειται ανταγωνισμός του μέσου λοιπόν;
31-08-2025, 08:59 PM
Μυθικό το 813 σήμερα από τις 15.40 ως τις 22.00 με ένα όχημα με εξαίρεση 19.30-20.00
Πιο συγκεκριμένα Ένα αμάξι έκανε το 15.10ΑΦ και σχόλασε Το 6008 έκανε 15.10Τ-15.50ΑΦ-16.25Τ-17.05ΑΦ-17.45Τ-18.20ΑΦ-18.50Τ-19.25ΑΦ και σχόλασε Το 4447 πρωτοεμφανίστηκε στο τέρμα κατά τις 18.00 και κάθησε χαλαρά εκεί μέχρι να πιάσει δρομολόγιο 19.30Τ-20.10ΑΦ-20.40Τ-21.20ΑΦ-22.00Τ.... Στις 22.00 αναμένεται να εμφανιστεί νέο όχημα για το 22.00ΑΦ |
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)

