Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Είναι ντροπή αυτό που δήλωσε ο υπουργός σχετικά με την λειτουργία των μέτρο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κυρίως για νέο κόσμο σχετικά με την εισιτήριο διαφυγή κατηγορώντας ότι ο οργανισμός χάνει έσοδα. Ε λοιπόν έχοντας υπάρξει φοιτητής και τώρα εργαζόμενος πάει πολύ να ζητάς το 1,20 για μια διαδρομή τον 15-20 στο μετρό και η υπόλοιπη αξία του εισιτηρίου να χάνετε ε λοιπόν αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί καλύτερα να το πάρει άλλος παρά να πεταχτεί αυτό λέγεται κυκλική οικονομία... Επίσης πάνε 3- 6 ανάμεσα χρόνια σε αναμονή  που περίμεναν στα δυτικά του Πειραιά να έρθει το μετρό υποτίθεται ολόκληρο και σιγά σιγά το φέρατε μισό λίγο λίγο κάθε φορά με τα τόσα λεφτά που έφαγε η κοινοπραξία. Σε παρένθεση μετά από ταξίδι στην Θεσσαλονίκη ως κλείσιμο το εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη είναι πιο ακριβό γιατί και η σημερινή διαδρομή είναι το πολύ μισή ώρα και πληρώνεις 60 λεπτά για 70 την ίδια ώρα που με μισό στην Αθήνα έχεις 90 λεπτά για όλα τα μέσα και όχι άλλο μετά να θες για λεωφορείο. Συν ότι εκδοτήρια είναι σκόρπια και μετρημένα
Απάντηση
(07-08-2025, 11:36 AM)Aggele Έγραψε: Είναι ντροπή αυτό που δήλωσε ο υπουργός σχετικά με την λειτουργία των μέτρο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κυρίως για νέο κόσμο σχετικά με την εισιτήριο διαφυγή κατηγορώντας ότι ο οργανισμός χάνει έσοδα. Ε λοιπόν έχοντας υπάρξει φοιτητής και τώρα εργαζόμενος πάει πολύ να ζητάς το 1,20 για μια διαδρομή τον 15-20 στο μετρό και η υπόλοιπη αξία του εισιτηρίου να χάνετε ε λοιπόν αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί καλύτερα να το πάρει άλλος παρά να πεταχτεί αυτό λέγεται κυκλική οικονομία... Επίσης πάνε 3- 6 ανάμεσα χρόνια σε αναμονή  που περίμεναν στα δυτικά του Πειραιά να έρθει το μετρό υποτίθεται ολόκληρο και σιγά σιγά το φέρατε μισό λίγο λίγο κάθε φορά με τα τόσα λεφτά που έφαγε η κοινοπραξία. Σε παρένθεση μετά από ταξίδι στην Θεσσαλονίκη ως κλείσιμο το εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη είναι πιο ακριβό γιατί και η σημερινή διαδρομή είναι το πολύ μισή ώρα και πληρώνεις 60 λεπτά για 70 την ίδια ώρα που με μισό στην Αθήνα έχεις 90 λεπτά για όλα τα μέσα και όχι άλλο μετά να θες για λεωφορείο. Συν ότι εκδοτήρια είναι σκόρπια και μετρημένα

Οι εγγεγραμένοι άνεργοι έχουν δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ. Η μηνιαία κάρτα κοστίζει 27 ευρώ, όσο δηλαδή περίπου 10 καφέδες, όποιος εργαζόμενος δεν μπορεί ή δεν θέλει να δώσει ένα τέτοιο χαμηλό ποσό για απεριόριστες μετακινήσεις με τα ΜΜΜ, πραγματικά κάνει κάτι πολύ λάθος με τα οικονομικά του...
Απάντηση
Αν και εκτός θέματος, με την ακρίβεια που υπάρχει και την αύξηση των ενοικίων, κάποιος μπορεί να κάνει σωστή διαχείριση αλλά να μην έχει τα 27 ευρώ. Φυσικά όντως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ακριβά με 90 λεπτά την ημέρα να είσαι έξω 24 ώρες. Και πάλι βέβαια υπάρχει η αντίθετη οπτική. Όταν έχει προαστιακό κάθε μία ώρα και αργεί 20 λεπτά μόνιμα, όταν έχει γραμμή 1 μετρό κάθε 11 λεπτά και από τα Κάτω Πατήσια δεν χωράς σε 3 σερί τρένα και όταν γραμμές όπως Α7 έχουν 2/8 οχήματα, κανονικά πρέπει να σε πληρώσουν για να μπεις
Απάντηση
(08-08-2025, 10:13 AM)Mycenae Έγραψε: Οι εγγεγραμένοι άνεργοι έχουν δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ. Η μηνιαία κάρτα κοστίζει 27 ευρώ, όσο δηλαδή περίπου 10 καφέδες, όποιος εργαζόμενος δεν μπορεί ή δεν θέλει να δώσει ένα τέτοιο χαμηλό ποσό για απεριόριστες μετακινήσεις με τα ΜΜΜ, πραγματικά κάνει κάτι πολύ λάθος με τα οικονομικά του...
Προσωπικά μιλοντας εκ πείρας δεν γίνεται το σημερινό μεροκάματο να είναι μετά βιας 35-40€ και να πρέπει να να δουλεύω μια μέρα του μήνα μονο για μια κάρτα... Με την συχνότητα και την εικόνα τον περισσότερων μέσων όπως πχ του μετρό
Απάντηση
(08-08-2025, 11:03 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Αν και εκτός θέματος, με την ακρίβεια που υπάρχει και την αύξηση των ενοικίων, κάποιος μπορεί να κάνει σωστή διαχείριση αλλά να μην έχει τα 27 ευρώ. Φυσικά όντως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ακριβά με 90 λεπτά την ημέρα να είσαι έξω 24 ώρες. Και πάλι βέβαια υπάρχει η αντίθετη οπτική. Όταν έχει προαστιακό κάθε μία ώρα και αργεί 20 λεπτά μόνιμα, όταν έχει γραμμή 1 μετρό κάθε 11 λεπτά και από τα Κάτω Πατήσια δεν χωράς σε 3 σερί τρένα και όταν γραμμές όπως Α7 έχουν 2/8 οχήματα, κανονικά πρέπει να σε πληρώσουν για να μπεις
Μεταξύ σοβαρού και αστείου αυτό ακριβώς
Απάντηση
(08-08-2025, 10:13 AM)Mycenae Έγραψε: Οι εγγεγραμένοι άνεργοι έχουν δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ. Η μηνιαία κάρτα κοστίζει 27 ευρώ, όσο δηλαδή περίπου 10 καφέδες, όποιος εργαζόμενος δεν μπορεί ή δεν θέλει να δώσει ένα τέτοιο χαμηλό ποσό για απεριόριστες μετακινήσεις με τα ΜΜΜ, πραγματικά κάνει κάτι πολύ λάθος με τα οικονομικά του...

Το προηγούμενο ποστ αναφερόταν πρωτίστως στη κατάσταση στη Θεσσαλονίκη (οπως και οι δηλώσεις που είχαν γίνει)...εκεί, αν θες κάρτα για λεωφορεία και μετρό, πρέπει να δώσει 16€ για το μετρό και άλλα 16 για λεωφορεία. Έτσι λοιπόν, ο κάθε Κυρανάκης πρώτα να βλέπει τα χάλια τους, που δε μπορούν να ενοποιήσουν ένα σύστημα συγκοινωνιών σε μια πόλη (Θεσσαλονίκη) με την υπόλοιπη Ελλάδα να βρίσκεται υποχρεωτικό μονοπώλιο από ΚΤΕΛ, τα οποία κάνουν ο,τι θέλουν με τις τιμές
(πχ. Πάτρα που βάζουν επίτηδες το Πανεπιστήμιο σε "Ζώνη 2" για να πληρώσει παραπάνω ο φοιτητής και η μηνιαία κάρτα να κάνει σχεδόν 40 ευρώ!!!)
Απάντηση
Επίσης, θεωρώ προσωπικά κωμικό να βγαίνει κάποιος δημόσια και να λέει πως η κάρτα των 90 λεπτών είναι για μία μόνο χρήση στο μετρό, όταν ο μέσος επιβάτης δε ξοδεύει πάνω από 15 λεπτά στο μέσο αυτό.

Αν είναι θέμα, μπορούν να κάνουν τα εισιτήρια για μια διαδρομή και τελειώνει όλο το θέμα της "εισιτηριοδιαφυγής"
Απάντηση
Επέκταση δρομολογίων σήμερα Κυριακή 14/09/2025 στις γραμμές 2 και 3 με τελευταίες αναχωρήσεις από Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στις 02:00. Λόγος η 2η μέρα της Συναυλίας της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Πολύ σωστή απόφαση γιατί χθες, παρότι είχε 24ωρη λειτουργία, ακόμα και 3 ώρες μετά τη συναυλία οι στάσεις λεωφορείων ήταν γεμάτες, το μετρό και το τραμ είχαν ακόμα κόσμο που έφευγε ενώ ο κόσμος που έψαχνε ταξί είχε φτάσει στην Ακαδημία, στο Μέγαρο Μουσικής και στο Φιξ.
Απάντηση
(14-09-2025, 12:21 PM)Crabman Έγραψε: Επέκταση δρομολογίων σήμερα Κυριακή 14/09/2025 στις γραμμές 2 και 3 με τελευταίες αναχωρήσεις από Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στις 02:00. Λόγος η 2η μέρα της Συναυλίας της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Πολύ σωστή απόφαση γιατί χθες, παρότι είχε 24ωρη λειτουργία, ακόμα και 3 ώρες μετά τη συναυλία οι στάσεις λεωφορείων ήταν γεμάτες, το μετρό και το τραμ είχαν ακόμα κόσμο που έφευγε ενώ ο κόσμος που έψαχνε ταξί είχε φτάσει στην Ακαδημία, στο Μέγαρο Μουσικής και στο Φιξ.
2.10-2.30, δηλαδή μιάμιση ώρα μετά από τη λήξη, που περίμενα το τραμ που έφυγε 2.30 από Σύνταγμα δεν υπήρχε τόσος κόσμος. Χωρούσαν άλλοι τόσοι μέσα στο όχημα
Απάντηση
Τι γίνεται με το wifi στο μετρό; Επειδη κυκλοφορώ συχνά σε όλο το μήκος την πράσινης και κόκκινης και εν μέρει σε μεγάλο μέρος της μπλε αν εξεραισουμ τα υπέρ για κομμάτια της πράσινης στο υπόλοιπο δίκτυο από τότε που ανακοινώθηκε δεν έχω δει καμιά διαφορά πόσο μάλλον που λέγανε για τρεις σταθμούς στην κόκκινη γραμμή
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)