Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
#1
Ανοίγω αυτό το θέμα σε αντιστοιχία με εκείνο της ΕΘΕΛ.

Το θερινό πρόγραμμα των γραμμών 1, 2 και 3 της ΣΤΑ.ΣΥ. βρίσκεται εδώ.
Απάντηση
#2
Μήπως κάποια στιγμή θα έπρεπε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ να δει το ενδεχόμενο της 24ωρης λειτουργίας των μέσων σταθερής τροχιάς και μάλιστα με κάπως πιο ενισχυμένα δρομολόγια, κυρίως στο Μετρό, τις ώρες αυξημένης επιβατικής κίνησης τα βράδια, σε σχέση με αυτά που εφαρμόζονται τώρα στο διάστημα 00:30-02:30;
Χθες το βράδυ 00.50 στο σταθμού του Κεραμεικού επικρατούσε σχεδόν το αδιαχώρητο και ο συρμός γέμισε πλήρως. Το ίδιο συνέβη και στο Σύνταγμα με το συρμό προς Άγιο Δημήτριο.
Και βέβαια αυτό δεν παρατηρείται μόνο μετά τα μεσάνυχτα. Και νωρίτερα, περίπου στις 8, στον Άγιο Δημήτριο επικρατούσε και πάλι το αδιαχώρητο αφού μετακινείται αρκετός κόσμος το Σάββατο το βράδυ και υπάρχουν πολύ αραιά δρομολόγια (ανά 10' περίπου).
Βέβαια μπορεί να επικαλεστούν οι αρμόδιοι το κόστος με το οποίο θα επιβαρύνονταν η ΣΤΑΣΥ σε περίπτωση αύξησης των δρομολογίων και 24ωρης λειτουργίας ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ-ΤΡΑΜ (μισθοδοσία κλπ). Η λύση είναι απλή:
1) ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ, ειδικά στους σταθμούς που υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση το βράδυ του Σαββάτου (Σύνταγμα, Κεραμεικός, Μοναστηράκι, Ακρόπολη και όλοι οι τερματικοί).
2) ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΤΡΑΜ (δε μου έχει τύχει ούτε μια φορά ελεγκτής στο Τραμ!).
Κλείνοντας, οφείλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στον οδηγό του συρμού που πήραμε από Σύνταγμα προς Άγιο Δημήτριο και προφανώς και στους υπευθύνους για την κυκλοφορία, που ενώ ο συρμός ήταν ήδη γεμάτος, περίμενε να ανεβούμε όλοι όσοι ερχόμασταν από την κάτω αποβάθρα της μπλε γραμμής για να αναχωρήσει. Δεν το έχω δει πολλές φορές μιας και κάτι τέτοιο γίνεται συνήθως μόνο στα τελευταία δρομολόγια (φτάνουν 00.15/02.15 Σύνταγμα και αναμένουν για 5' για να αλλάξουν γραμμή οι επιβάτες πριν ξεκινήσουν στις 00.20/02.20) και πραγματικά ήταν κάτι που με εξέπληξε θετικά.
Απάντηση
#3
Real.gr Έγραψε:Στο κέντρο ελέγχου του Μετρό, στα Σεπόλια έχουν συγκεντρωθεί από το πρωί εργαζόμενοι, εμποδίζοντας τους συρμούς να βγουν από τα αμαξοστάσια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετές καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Μετρό.
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο και προειδοποιούν ότι θα προχωρήσουν σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους. Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό, Αντώνης Σταματόπουλος, «η καθυστέρηση αυτήν τη στιγμή είναι στο δεκάλεπτο, αλλά όσο περνάει η ώρα ο χρόνος καθυστέρησης θα αυξάνεται».
«Προχωρήσαμε στην κατάληψη του μετρό τη νύχτα γιατί διαμαρτυρόμαστε με την καταστρατήγηση της συλλογικής μας σύμβασης» είπε και πρόσθεσε «ζητάμε την άμεση παρέμβαση του οικονομικού εισαγγελέα προκειμένου να διαπιστώσει ότι το μετρό δεν είναι ελλειμματική επιχείρηση. Ένα εκατομμύριο επιβάτες χρησιμοποιούν το μετρό για τις μετακινήσεις τους και η κυβέρνηση προσπαθεί να μας βγάλει προβληματικούς. Η ένταξή μας στο ενιαίο μισθολόγιο οδηγεί στη βίαιη κατάργηση της ισχύος της ΣΣΕ, οι κινητοποιήσεις μας θα συνεχιστούν δυναμικά».
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε οι συγκεκριμένες κινητοποιήσεις έχουν ως αποτέλεσμα μικρές καθυστερήσεις στα δρομολόγια των συρμών. Συγκεκριμένα στη γραμμή 2 (Αγ. Αντώνιος- Αγ. Δημήτριος) διεξάγονται ανά 6 λεπτά (αντί χρονοαποστάσεων 3,5 λεπτών) και στη γραμμή 3 (Αιγάλεω- Δουκ. Πλακεντίας) ανά 5 λεπτά (αντί χρονοαποστάσεων 4,5 λεπτών).

Γι' αυτό αυτή η χώρα δε θα πάει ποτέ μπροστά. Γιατί όποιος γουστάρει πάει και κάνει μια κατάληψη όπου γουστάρει, αδιαφορώντας για το ποιον πραγματικά ταλαιπωρεί.
Όσο δίκιο κι αν τυχόν έχουν οι εργαζόμενοι του Μετρό, ταλαιπωρώντας τους επιβάτες το χάνουν. Και σκεφτείτε ότι αν αυτό συνεχιστεί και αύριο, με θερμοκρασίες στους 1-2°C και τα Πανεπιστήμια και τα σχολεία σε πλήρη λειτουργία, η ταλαιπωρία θα είναι απίστευτη.
Συγχαρητήρια στον κο Σταματόπουλο και την παρέα του.
Απάντηση
#4
Οτι υπηρχε μεχρι σημερα και οτι κερδισαμε σαν ανθρωποι το αποκτησαμε με περπατημα χιλιομετρων αιμα απο ξυλο και πεινα απο χαμενα μεροκαματα κι οχι πισω απο ενα πληκτρολογιο .
Απάντηση
#5
(08-01-2013, 10:00 PM)dora Έγραψε: Οτι υπηρχε μεχρι σημερα και οτι κερδισαμε σαν ανθρωποι το αποκτησαμε με περπατημα χιλιομετρων αιμα απο ξυλο και πεινα απο χαμενα μεροκαματα κι οχι πισω απο ενα πληκτρολογιο .

Συμφωνώ απολύτως. Και κατακτήσεις αιώνων έγιναν σκουπίδι μέσα από μία δανειακή σύμβαση και ένα σωρό ακόμη μνημόνια. Αλλά αυτό τι σχέση έχει ακριβώς;
Τόσα χρόνια οι συνδικαλιστές στο Μετρό (ΑΜΕΛ + ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ) σιωπούσαν απέναντι στους αλόγιστους διορισμούς που γινόταν στο μέσο και συνήθως οι διορισθέντες προέρχονταν από την εκλογική περιφέρεια του εκάστοτε υπουργού Μεταφορών ή ΠΕΧΩΔΕ.
Έχω άδικο σ' αυτό λοιπόν; Έχω άδικο στο ότι το ΣΕΛΜΑ του κου Σταματόπουλου και τα υπόλοιπα σωματεία του Μετρό σιωπούσαν μπροστά στο αλόγιστο ρουσφέτι;
Τώρα, λοιπόν, που -αδίκως κατά τη γνώμη μου, διότι δεν είναι υπηρεσία του Δημοσίου αντίστοιχη των ΚΕΠ- πάνε να τους εντάξουν στο Ενιαίο Μισθολόγιο και επίσης όλα δείχνουν πως οδεύουμε για αποκρατικοποίηση και των αστικών συγκοινωνιών (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ), έχουμε αντιδράσεις και καταλήψεις από τους εργαζόμενους, οι οποίοι όμως στρέφονται πάλι σε βάρος των επιβατών.
Οι καθυστερήσεις που υπάρχουν από τη Δευτέρα στο Μετρό δεν ενοχλούν ούτε την Κυβέρνηση, ούτε την Τρόικα, ούτε κανέναν. Βάλλουν και αυτές κατά του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιεί το μέσο, όπως και οι απεργίες.
Επίσης, το σωματείο του Μετρό βλέπω να αντιδρά κατά το δοκούν. 19 Δεκεμβρίου στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου σκοτώθηκε ηλικιωμένος επιβάτης. Είχε άνοια, κατέβηκε στις γραμμές για να ακολουθήσει το συρμό που ήταν η κόρη του και στον οποίο δεν πρόλαβε να επιβιβαστεί και τον παρέσυρε άλλος συρμός.
Ζήτησε το σωματείο να απολυθεί άμεσα ο εγκληματίας υπεύθυνος του σταθμού που θα έπρεπε να κρατείται τώρα για ανθρωποκτονία από αμέλεια; Διότι είναι βαρύτατη αμέλεια να βλέπεις άτομο να κατεβαίνει στις ράγες και να μην αντιδράς διακόπτοντας άμεσα την κυκλοφορία των συρμών, οδηγώντας τον έτσι στο θάνατο, όπερ και εγένετο.
Απάντηση
#6
Μην μπερδευεις ανομια πραγματα . Προ δυο εβδομαδων πεθανε ναρκομανης μεσα στο λεωφορειο του Α10 καθως επισης στις στασεις 17η 16η και τελωνειο πεφτουν επανω στα οχηματα λογω οτι εχουν το ακαταλογιστο πρεπει να διακοπη παντελως η κυκλοφορια των οχηματων για εγκληματικη αμελεια ? η να σταματαει η συγκοινωνια οταν επιβιβαζονται εξαρτημενα ατομα ? Εξαλου ο νομος οριζει σαφως υπευθυνο το ΣΥΝΟΔΟ που υποχρεουντε να εχουν τετοια ατομα . Οσο για ρουσφετολογικες προσληψεις και αλλα τετοια δεν βλεπω να ανφερεσαι πουθενα στους ΚΛΕΦΤΕΣ του ιδιωτικου τομεα που θησαυριζαν και εξακολουθουν να θησαυριζουν περνοντας παχυλες αμοιβες και δηλωνουν μισθο πεινας γιατι μη νομιζεις οτι δεν εχουμε δουλεψει εξω η δεν ξερουμε τα επαγγελματα που κλεβουν και πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες να μη τα απαριθμησω καλυτερα . Να μη πω για την λουφα (πες σε υδραυλικο να μη πιει καφε μολις ανοιξει τα ματια του και να δουλεψει απευθειας με 20 λεπτα διαλλειμα μονο η να σου κοψει αποδειξη και θα δεις καλωδια αντι για σωληνες)
Απάντηση
#7
Με όλο το σεβασμό, αλλά το μόνο που μπορώ να σου απαντήσω είναι ότι εσύ μπερδεύεις ανόμοια πράγματα.
Ο θάνατος ενός τοξικομανή δεν είναι το ίδιο με το περιστατικό στον Άγιο Δημήτριο. Ο υπεύθυνος του σταθμού οφείλει μόλις βλέπει άτομο να περνάει την κόκκινη γραμμή στην αποβάθρα να το ειδοποιεί από τα μεγάφωνα του σταθμού για να στέκεται πίσω από αυτή.
Ο ηλικιωμένος πέρασε την κόκκινη γραμμή, πέρασε το διαχωριστικό στο τέρμα της αποβάθρας, περπάτησε, κατέβηκε στις ράγες και περπάτησε σε αυτές ώσπου τον διαμέλισε ο συρμός εντός της σήραγγας. Ο υπεύθυνος του σταθμού δεν αντέδρασε. Και για να βρεθεί ηλικιωμένο άτομο από την αποβάθρα στις ράγες χρειάζεται και κάποιος χρόνος, μέσα στον οποίο όφειλε να δώσει άμεσα εντολή για διακοπή της κυκλοφορίας. Δεν το έπραξε όμως. Το αποτέλεσμα; Ο ηλικιωμένος είναι νεκρός.
Γι' αυτά που λες περί συνοδού, πράγματι τέτοια άτομα, όπως το θύμα αυτό που έπασχε από άνοια, θα πρέπει να κυκλοφορούν με συνοδό. Και στην περίπτωση αυτή ο ηλικιωμένος συνοδεύονταν από την κόρη του και διέλαβε της προσοχής της, με αποτέλεσμα να μην προλάβει να επιβιβαστεί. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ευθύνη του σταθμάρχη, ο οποίος ελέγχει μέσα από τις κάμερες το τι γίνεται στις αποβάθρες και οφείλει να αντιδρά άμεσα στο ότι εντοπίζει. Από τη στιγμή που δεν αντέδρασε, εγώ προσωπικά τον θεωρώ υπαίτιο για ανθρωποκτονία από αμέλεια.
Δεύτερον, όσο αφορά τα υπόλοιπα που αναφέρεις. Τι σχέση έχει ο ιδιωτικός τομέας με αυτό στο οποίο αναφέρθηκα; Σε προηγούμενό μου σχόλιο διατύπωσα την αντίδρασή μου για τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο Μετρό, το οποίο ανήκει στη ΣΤΑΣΥ. Η εταιρεία αυτή πέρα από τα έσοδα που έχει από εισιτήρια λαμβάνει επιδότηση από το κράτος όπως όλες οι υπόλοιπες εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου. Συνεπώς είναι δημόσια εταιρεία. Πληρώνεται από την τσέπη του Έλληνα φορολογούμενου.
Το Μετρό, λοιπόν, δεν έχει καμία σχέση ούτε με τον ιδιωτικό τομέα, ούτε με τους υδραυλικούς στους οποίους αναφέρεσαι. Γιατί τους ιδιώτες αν θέλεις τους καλείς και τους πληρώνεις. Ενώ το Μετρό δε σε ρωτάνε όταν κάνεις τη φορολογική σου δήλωση αν θες να το πληρώνεις.
Σεβαστές οι απόψεις, αλλά εκφράζουν εσένα προσωπικά και εγώ δε μπορώ να τις ασπαστώ ούτε κατ' ελάχιστον. Το να εξομοιώνεις το τι κάνεις ένας ιδιώτης με το τι κάνεις ένας εργαζόμενος σε δημόσια επιχείρηση είναι εξωφρενικό. Γιατί ο ιδιώτης δε λαμβάνει επιχορήγηση από το κράτος.
Απάντηση
#8
Μ αρεσει η σκεψη σου για να συνεχισουμε . Για να ειμαστε πιο ακριβεστατοι πιθανον να διεφυγε της προσοχης του υπευθυνου του σταθμου και σημειωθηκε το τραγικο συμβαν το οποιο ειναι κατακριτεο αλλα πως γνωριζεις τοσες λεπτομερειες για τις συνθηκες του ατυχηματος ? Μαλλον απο αερολογιες και καλα τοσο κουτση ηταν η κορη του που μπηκε πρωτη στο συρμο και αφησε αρρωστο ανθρωπο εξω ? Στο αλλο θεμα τωρα . Γνωριζεις ποιος λαμβανει με ακριβεια την επιδοτηση που αναφερεις και αν την λαμβανει πως μοιραζεται και αφου ειναι δημοσια εταιρεια οπως λες τι ποσοστο εχει το δημοσιο και τι ο ιδιωτης (Αττ.Μετρο) η οποια ειναι κατασκευαστρια κοινοπραξια και χρησιμοποιει κατα 90% αλλοδαπους αρα καμια σχεση με συνδικαλισμο και ρουσφετια και κατα ποσο η ΑΜΕΛ εχει κερδος απο τις περικοπες των μισθων αν εχει και που πανε αυτα τα λεφτα ? Κι ομως ενοχλει και κυβερνηση και τραπεζες και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις (μεχρι και τους υδραυλικους που αναφερα παραπανω) η μη λειτουργια της συγκοινωνιας . Η λογικη του καναπε και του να ψοφησει η κατσικα του γειτονα γιατι με ενοχλη εμενα μας εφερε εδω . Ανοιξε τα ματια σου και μη καταπινεις οτι σου σερβιρουν γιατι δεν εχεις μελλον καθως κι αυτοι που θα σ ακολουθησουν
Απάντηση
#9
Από το 1998 μέχρι και το 2010 το κράτος επιδοτούσε τον ΟΑΣΑ βάσει του αριθμού των πωληθέντων εισιτηρίων, αφού ο ΟΑΣΑ διατηρούσε χαμηλή την τιμή του κομίστρου για κοινωνική πολιτική. Με αυτήν την επιδότηση, που ήτανε το υπολειπόμενο ποσό του προσήκοντος κομίστρου, οι εταιρείες του ομίλου θα ήταν ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ κερδοφόρες. Όμως το κράτος δεν κατέβαλλε ολόκληρη την επιδότηση, λέγοντας στις εταιρείες να εισπράξουν το υπολειπόμενο ποσό της επιδότησης από τραπεζικά δάνεια. Από το 2011, ο ΟΑΣΑ λαμβάνει επιδότηση ΜΟΝΟ αν είναι ελλειμματικός και μάλιστα μόνο το 40% της κανονικής επιδότησης. Αν είναι κερδοφόρος, τότε δεν λαμβάνει τίποτα. Αυτή τη στιγμή οι ΣΤΑΣΥ έχουν ένα μικρό πλεόνασμα και οι ΟΣΥ ένα έλλειμμα, άρα σύμφωνα με τον νόμο του 2011, το πλεόνασμα μεταφέρεται στις ΟΣΥ για να καλυφθεί το εκεί έλλειμμα, επειδή η επιδότηση καταβάλλεται στον όμιλο ΟΑΣΑ και όχι σε κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Αυτά όσον αφορά την επιδότηση και που αυτή δίδεται.

Τώρα για την Αττικό Μετρό. Αυτή είναι μια δημόσια επιχείρηση, εποπτευόμενη από τα αρμόδια υπουργεία. Η ΑΜ για την κατασκευή των έργων συνάπτει δάνεια με την ΕΤΕΠ, επιδοτείται με κάποιο ποσό από το δημόσιο και λαμβάνει τα κοινοτικά κονδύλια που αναλογούν για κάθε επιδοτούμενο έργο. Έτσι προκηρύσσει διαγωνισμούς για την κατασκευή των έργων και μόλις αναδειχθεί η ανάδοχος ιδιωτική κοινοπραξία συνάπτει σύμβαση μαζί της ΜΟΝΟ για την κατασκευή του έργου, όχι για την λειτουργιά και τη γενικότερη εκμετάλλευση του. Με την ολοκλήρωση του έργου, ο ανάδοχος έχει πληρωθεί μέσω των προαναφερθέντων πόρων της ΑΜ και παραδίδει το έργο στην ΑΜ, η οποία και το παραδίδει στις ΣΤΑΣΥ προς εκμετάλλευση. Μάλιστα με τον τελευταίο νόμο η ΣΤΑΣΥ δεν υποχρεούται νομίζω να καταβάλλει ποσά στην ΑΜ για την εκμετάλλευση της υποδομής της.
Απάντηση
#10
Από πληροφόρηση που υπάρχει χθες το βράδυ, όταν διεκόπη η κυκλοφορία στη γραμμή 1 λόγω της τραγωδίας με τον αλλοδαπό που έπεσε στις ράγες στο Θησείο για να διαφύγει από τους αστυνομικούς που τον καταδίωκαν, η ανακοίνωση από τα μεγάφωνα ήταν η εξής "Το τρένο εκτελεί το δρομολόγιο μέχρι Ομόνοια, λόγω εμποδίου στις ράγες"!
Πραγματικά όσο αφόρητη κι αν είναι η κατάσταση με τους λαθρο στη χώρα μας και ιδιαίτερα στην πρωτεύουσα και το κέντρο της Αθήνας, είναι οικτρό, εξοργιστικό, απάνθρωπο το άψυχο σώμα ενός ανθρώπου να αποκαλείται "εμπόδιο".
Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που ακούγεται τέτοια αισχρή ανακοίνωση από τα μεγάφωνα ενός μέσου που εξυπηρετεί χιλιάδες ανθρώπου καθημερινά, αφού και στην περίπτωση του Δεκεμβρίου με τον ηλικιωμένο που διαμελίστηκε στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου στην ανακοίνωση γίνονταν λόγος μόνο για το ότι τα δρομολόγια εκτελούνταν μέχρι το σταθμό Δάφνης.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)