(26-06-2025, 07:31 PM)ecoj Έγραψε: https://www.newsbreak.gr/ellada/893716/y...-kaysonas/
Κατεβατό, για όποιον ενδιαφέρεται να το διαβάσει, το οποίο αναφέρεται στο πρόβλημα με τις συμβάσεις το καθάρισμα που έχει προκύψει. Αναφέρει όμως και ότι 20 καινούρια λεωφορεία leasing είχαν όντως πρόβλημα, αν και εδώ λέει για πρόβλημα στα λάδια και όχι πόρτες. Επίσης λέει και για τα 12μετρα μεταχειρισμένα leasing συγκεκριμένα στην Ανθούσα. Τέλος λέει ότι έχουν παραδωθεί μόνο 150 καινούρια leasing. κάτι που συνηγορεί στο ότι προφανώς τα 28 18μ Man δεν έχουν παραδωθεί στην ΟΣΥ.
Μια βόλτα με τα νέα λεωφορεία φτάνει για να καταλάβεις το άλμα ποιότητας και τεχνολογθας των Κινέζων, έναντι της μιζέριας και της φτήνιας των άλλοτε κραταιών Ευρωπαίων. Από που να αρχίσω με τα Citaro (που κάποτε ήταν κόσμημα, θυμηθείτε Θεσ/νικη όταν ήρθαν τα εργοστασιακά Γερμανίας...) :
1. Εξοπλισμός : φτηνιάρικη επίστρωση πατώματος, ράγες φωτισμού μόνο κάθετες διάσπαρτες και όχι σε συνεχή διάταξη πάνω στις γωνίες της οροφής = σκοτεινά και ψυχρά
2. Κλιματισμός: απλό Α/C που φυσάει κρύο αέρα. Το πίσω τμήμα είναι φούρνος. Καμία ρύθμιση, καμία άνεση για τον επιβάτη, όλος ο αερας πέφτει στους ώμους και στο κεφάλι
3. Καθίσματα : κακή διάταξη και πολύ στενά
4. Σχεδιασμός : τουλάχιστον μια γενιά απαρχαιωμένος (δεν διαφέρουν καθόλου οπτικα από τα leasing του 2009)
5. Θυρες USBχαχαχαααααχααα
Μπείτε στα Yutong E9 : ρυθμιζόμενοι αεραγωγοί με συρόμενο κλείστρο, αν δεν θεςντον αερα να σε φυσαει
Θερμός, πλούσιος και ευχαριστος φωτισμός
Πάτωμα με απομίμηση laminate που χαρίζει
στην όψη
Απολύτως αθόρυβα
Θύρες USB παντού
Κλμιατισμός δυνατός αλλ με απαλή ροή αέρα
Κανένα τρίξιμο ή κοπάνημα
Πολύ καλές αναρτήσεις