Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2024] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 καινούργιων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#81
Ταξινομήθηκε χθες άλλο ένα Citaro, πήρε πινακίδες κυκλοφορίας ΧΡΒ-5009:

58$Λ$99926$04R$MERCEDES-BENZ$CITARO$05900$07698$19000$030$05$000$000$2019/1939E$2$3$20250606$Κ$1$1
Απάντηση
#82
άρα μένει άλλο ένα (1), το 4433 / ΧΡΒ-5003
Απάντηση
#83
Τα 150 ΜΑΝ θα καθυστερήσουν να έρθουν με ορίζοντα παράδοσης τελη Νοέμβρη λόγω αδυναμίας στα Ευρωπαϊκά εργοστάσια! Ανέβηκε χθες στη διαύγεια της ΟΣΥ η τροποποίηση της σύμβασης με αντάλλαγμα τη δωρεάν χρήση έως τέλη του χρόνου 75 λεωφορειων από τη Med Bus (δεν κατάλαβα όμως ποια αφορά γιατί είναι περισσότερα)
Απάντηση
#84
(18-06-2025, 11:07 AM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Τα 150 ΜΑΝ θα καθυστερήσουν να έρθουν με ορίζοντα παράδοσης τελη Νοέμβρη λόγω αδυναμίας στα Ευρωπαϊκά εργοστάσια! Ανέβηκε χθες στη διαύγεια της ΟΣΥ η τροποποίηση της σύμβασης με αντάλλαγμα τη δωρεάν χρήση έως τέλη του χρόνου 75 λεωφορειων από τη Med Bus (δεν κατάλαβα όμως ποια αφορά γιατί είναι περισσότερα)

Το αντάλλαγμα είναι η δωρεάν χρήση μέχρι τις 31/12/2025 ίσου αριθμού (150) λεωφορείων του Leasing 2020 τα οποία χωρίζονται σε 75 (εκ των 146) της σύμβασης 93140/2021 με την εταιρεία «MED BUS & TRUCK CENTER A.E.» και σε 75 (εκ των 88) της σύμβασης 93141/2021 με την εταιρεία «ΕΘΝΙΚΗ LEASING Α.Ε.».

Το ερώτημα είναι από πότε αρχίζει αυτή η δωρεάν χρήση, γιατί η μονοετής παράταση και των 3 συμβάσεων του Leasing 2020 ολοκληρώνεται για το κάθε όχημα ξεχωριστά βάσει του πότε μπήκαν στην κυκλοφορία το 2021. Συγκεκριμένα οι ημερομηνίες ποικίλουν από 07/04/2025 έως 30/11/2025. Πάντως και τα 300 καινούργια έπρεπε να παραδωθούν μέχρι τις 18/02/2025. 

Για τους τύπους των 75+75 οχημάτων δεν υπάρχει κάποια πληροφορία αλλά υποθέτω θα είναι όλα τα αρθρωτά τα οποία είναι 49 ή 50 και τα υπόλοιπα μια μίξη 12μετρων.

Η νέα προθεσμία των υπολειπόμενων 150 νέων ΜΑΝ του Leasing 2024 είναι 30/11/2025.
Απάντηση
#85
Πάντως δεν φαίνεται να ισχύει ότι η 4ετια λήγει την ημέρα που κυκλοφόρησε το όχημα καθώς γύρω στα 100 είχαν κυκλοφορήσει μέχρι 7/2021 και είναι ενεργά ακόμα και τώρα. Εκτός αν όσα ήρθαν νωρίς περιλαμβάνονται στα 150 οχήματα που πήραν παράταση λόγω της καθυστέρηση των ΜΑΝ και όσα ήταν αργά να είναι αυτά που θα φύγουν στην 4ετια. Βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να αγοραστούν οπότε και δεν θα έχουν καμία σημασία όλα αυτά
Απάντηση
#86
(18-06-2025, 09:06 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως δεν φαίνεται να ισχύει ότι η 4ετια λήγει την ημέρα που κυκλοφόρησε το όχημα καθώς γύρω στα 100 είχαν κυκλοφορήσει μέχρι 7/2021 και είναι ενεργά ακόμα και τώρα. Εκτός αν όσα ήρθαν νωρίς περιλαμβάνονται στα 150 οχήματα που πήραν παράταση λόγω της καθυστέρηση των ΜΑΝ και όσα ήταν αργά να είναι αυτά που θα φύγουν στην 4ετια. Βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να αγοραστούν οπότε και δεν θα έχουν καμία σημασία όλα αυτά

Το ότι δεν ισχύει η τετραετία το καταλαβαίνουμε και από τα 24 Βόλβο του Σαρακάκη που υποτίθεται έχουν τελειώσει ήδη το λήζινγκ τους αλλά δρομολογούνται ακόμα. Του Παπαδάκη υποτίθεται έχουν ολοκληρώσει 60 και του Σταματίου 32, οπότε δεν αρκούν για τα 150 της ανταποδοτικής παραχώρησης. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν τα χρησιμοποιούν ως αντικαταστάτες των λεωφορείων που δεν έχουν "αποδεσμευτεί" ακόμα ή απλά τα έχουν όλα μαζί όπως και πριν, χωρίς να δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο ποια δρομολογούν εφόσον έχουν επάρκεια λειτουργικών και οι ανάδοχοι τους δεν τα έχουν πάρει/ζητήσει πίσω. Πάντα βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να τους έχει ενημερώσει η ΟΣΥ για πρόθεση μαζικής αγοράς οπότε και τους μεν και τους δε να μην τους απασχολεί ιδιαίτερα.
Απάντηση
#87
(18-06-2025, 11:45 PM)Crabman Έγραψε: Πάντα βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να τους έχει ενημερώσει η ΟΣΥ για πρόθεση μαζικής αγοράς οπότε και τους μεν και τους δε να μην τους απασχολεί ιδιαίτερα.

Δεν πιστεύω ότι θα πραγματοποιηθεί εξαγορά των οχημάτων αυτών. Ήδη ο Σταματίου άφησε τα Iveco στην Ανθούσα ελεύθερα, πιθανώς να γίνει το ίδιο και με τους άλλους. 

Βέβαια, πραγματικά χρήσιμα για να παραμείνουν στον στόλο, είναι μόνο τα αρθρωτά (6177 - 6219) καθώς και τα γερμανικά τρίπορτα (ΜΑΝ και Citaro) δηλαδή σύνολο καμια 90αριά. Τα δίπορτα δεν είναι για αθηναϊκες συνθήκες και αποδείχθηκε, τέσσερα χρόνια.
Απάντηση
#88
Ταξινομήθηκαν χθες στον Πειραιά 28 νέα 18μετρα ΜΑΝ:
57$Λ$06933$048$MAN$LION'S CITY 18$05200$09037$28000$038$05$000$000$2019/1939E$2$3$20250620$Κ$1$1
57$Λ$06933$048$MAN$LION'S CITY 18$05200$09037$28000$048$05$000$000$2019/1939E$2$3$20250620$Κ$1$14
57$Λ$06933$049$MAN$LION'S CITY 18$05200$09037$28000$018$05$000$000$2019/1939E$2$3$20250620$Κ$1$1
57$Λ$06933$049$MAN$LION'S CITY 18$05200$09037$28000$048$05$000$000$2019/1939E$2$3$20250620$Κ$1$12

Τα άλλα νέα λήζινγκ (100 ηλεκτρικά Yutong και 50 12μετρα Citaro) είχαν πάρει πινακίδες από Μαρούσι.
Απάντηση
#89
Δηλαδή αυτά τα λεωφορεία είναι έτοιμα για κυκλοφορία? Γιατί δεν είχε ακουστεί κάτι, αντίθετα έλεγαν ότι θα υπάρξει καθυστέρηση και θα έρθουν τέλος του χρόνου
Απάντηση
#90
(21-06-2025, 10:36 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Δηλαδή αυτά τα λεωφορεία είναι έτοιμα για κυκλοφορία? Γιατί δεν είχε ακουστεί κάτι, αντίθετα έλεγαν ότι θα υπάρξει καθυστέρηση και θα έρθουν τέλος του χρόνου
Για τα υπόλοιπα 
Αυτά έχουν έρθει πάνω από 20 μέρες
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) mercedes elbo 743 469.926 4 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 922 234.378 24-12-2024, 09:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)