Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(28-05-2025, 01:30 PM)Crabman Έγραψε: Το ίδιο ισχύει και για την ΣΤΑΣΥ νομίζω, καθώς δεν θυμάμαι να έχει ξανά μπει ενισχυτικός συρμός αποκλειστικά στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο. Μάλιστα ενδιαφέρον έχει το αν ο συρμός θα κάνει όλη την διαδικασία αλλαγής παροχής ρεύματος για να μπαίνει υπόγεια για μια μόνο στάση στην Πλακεντίας ή αν θα πηγαίνει στον σταθμό του προαστιακού. Ενδεχομένως να τον περιορίζει η άδεια κίνησης στην Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή καθώς η άδεια του είναι μόνο για το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο και ίσως εννοούν την διακλαδωση.
Όσο για τα λεωφορεία ας καταγράψουμε νούμερα (ώρα 13:30):
Χ93 -> 8
Χ95 -> 15
Χ96 -> 15
Χ97 -> 3
Μερικά έχουν πάει κενά λόγω καθυστέρησης και 1-2 λόγω βλάβης, πάντως ανάμεσα σε κάθε δρομολόγιο έχει ένα ακόμα, με άλλα λόγια πίσω από κάθε κανονική βάρδια υπάρχει μια ακόμα. Οπότε στις ώρες 11:00-17:00 που δεν υπάρχουν δρομολόγια έχουμε 10 Χ93 (5+5), 16 Χ95 (8+8), 16 Χ96 (8+8) και 4 Χ97 (2+2). Επομένως αν υπολογίσουμε όλη την ημέρα το Χ95 19 -> 38, Χ96 15 -> 30, Χ93 9 -> 18
Δημοσιεύσεις: 1.691
Θέματα: 1.217
Εγγραφή: 18-11-2009
(28-05-2025, 01:30 PM)Crabman Έγραψε: Το ίδιο ισχύει και για την ΣΤΑΣΥ νομίζω, καθώς δεν θυμάμαι να έχει ξανά μπει ενισχυτικός συρμός αποκλειστικά στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο. Μάλιστα ενδιαφέρον έχει το αν ο συρμός θα κάνει όλη την διαδικασία αλλαγής παροχής ρεύματος για να μπαίνει υπόγεια για μια μόνο στάση στην Πλακεντίας ή αν θα πηγαίνει στον σταθμό του προαστιακού. Ενδεχομένως να τον περιορίζει η άδεια κίνησης στην Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή καθώς η άδεια του είναι μόνο για το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο και ίσως εννοούν την διακλαδωση.
Όσο για τα λεωφορεία ας καταγράψουμε νούμερα (ώρα 13:30):
Χ93 -> 8
Χ95 -> 15
Χ96 -> 15
Χ97 -> 3
Παρόλο που θα ήταν μια καλή λύση να πηγαίνει στην "Άνω Πλακεντίας" για να γλυτώνει χρόνο αφού υπάρχει και ψαλίδι για να "γυρνάει" δεν γίνεται λόγω ύψους των συρμων της ΣΤΑΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Αυτή τη στιγμή ώρα 1.40 τη νύχτα φαίνονται 11 αμάξια της Ράλλη στο Χ96 και 9 στο Χ95 (5/11 του Χ96 είναι αραγμενα Καραϊσκάκη)
Το 040 2 αμάξια. Ωραία η ενίσχυση στο αεροδρόμιο
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
9.10-10.40 κενό από Γλυφάδα το 140
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Αυξήθηκαν παραδοσιακα τα δρομολόγια αεροδρομίου, Α2 122 171 και Λούτσας από σήμερα 1 Ιουνίου
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Χαλαρά μιάμισαωρα κενά στο 049 σήμερα βράδυ
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(01-06-2025, 10:48 PM)Leon377 Έγραψε: Χαλαρά μιάμισαωρα κενά στο 049 σήμερα βράδυ
Από το μεσημέρι και μετά είχε 4/4 μάλλον κάτι έγινε και άργησαν γιατί κανένα δεν αντικαταστάθηκε
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
08-06-2025, 01:44 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-06-2025, 01:45 AM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Πανδαιμόνιο έγινε στη 1.15 τη νύχτα στη Ομόνοια αφού είχε μπλόκο. Ανεβαίναμε μπροστά 400 και πίσω 790 και στη Πατησίων περίμενε και το 500
Μέσα στο κομφουζιο και τις κόρνες το 500 έστριψε να μπει ανάμεσα στα 2 άλλα και μόλις φάνηκε να το καταφέρνει 20 υπήκοοι Ασίας μέσα στο 790 φώναζαν στον οδηγό να τους ανοίξει στη μέση της διασταύρωσης για να προλάβουν 500
Τελικά τα κατάφεραν, οδηγός τους άνοιξε πρώτη πόρτα μόλις το 1/4 του 6083 έπιασε πεζοδρόμιο
Δημοσιεύσεις: 155
Θέματα: 11
Εγγραφή: 01-06-2020
Δεν ξέρω αν ήταν θέμα μόνο προγράμματος Κυριακής και το εικόνα υπήρχε σε άλλες γραμμές του λεκανοπεδίου αλλά έχω να τονίσω δύο περιστατικά που πιστεύω ότι αξίζει να αναφερθούν. Αφετηρία λεωφορείων 810/06/07/09/14 το 814 μεσημέρι ερχόταν 7:15 και τα υπόλοιπα και 45 ! Κενό 30' μέσα στην ζεστή. Επίσης απόγευμα προς βράδυ πέρα ότι το 810 ερχόταν μόνο προς Κορυδαλλό σε 20' αναμονή στη. Ελευθερίας επειδή έγινε περιστατικό όπου κόλλησε λόγω παρκαρισμενου ξέσπασε καυγάς με τους επιβάτες και σε σχόλια λεγόταν ότι περιμένουν 30 ώρα τίποτα δεν περνάει το 806 είναι εξαφανισμένο από απόγευμα. Συγκεκριμένα κυρία είπε ήρθα από το αεροδρόμιο και δεν μπορώ δλδ από το μέτρο του Κορυδαλλού να πάω σπίτι μου !!! Οπότε το θέμα είναι πιστεύω που καλό θα ήταν να τεθεί ότι με βάση το τι αντιμετωπίζει ο οργανισμός ή να μειωθούν τα τελευταία δρομολόγια από 11 στης 10 ή τουλάχιστον με διάφορα ανά 20-30' για αρχή μέχρι προσαρμογής του κόσμου ή να επεκταθουν τα δρομολόγια από 15' σε 20-25' ώστε τουλάχιστον να έχουμε ποιο σταθερά δρομολόγια και όχι να χάνονται κάθε λίγο στην τηλεματική... Επίσης συγχαρητήρια στον οδηγό για την ψυχραιμία που έδειξε και για το πώς το διαχειριστηκε παρά το βάρος ευθύνης που σήκωσε που δεν του αναλογεί και του φόρτωναν διαφορά οι επιβάτες..
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 1
Εγγραφή: 01-06-2017
Εν τω μεταξύ, ο κος Κυρανάκης θέλει να κάνει πιλοτική 24ωρη λειτουργία όλων των μέσων για κάποια ΣΚ του Ιουλίου. Φυσικά γελάει ο κόσμος που ξέρει, γιατί ο κόσμος που δεν ξέρει θα νομίζει ότι θα λειτουργήσει το σύνολο των γραμμών για 24 ώρες.
Εκεί που έχει φτάσει η κατάσταση, για να έχουμε ανθρώπινες συνθήκες στη δημόσια συγκοινωνία, θα πρέπει τα τελευταία δρομολόγια λεωφορείων και τρόλεϊ να γίνονται το αργότερο εννέα το βράδυ και να ενισχυθούν τα δρομολόγια στο δωδεκάωρο 7.00-19.00. Όσο αυτό είναι δυνατόν.
Μετά τις εννέα να λειτουργούν μόνον οι νυχτερινές γραμμές και όσες γίνουν μελλοντικά νυχτερινές ή 24ωρες.