17-04-2025, 11:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-04-2025, 11:57 PM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
|
Στόλος ΟΣΥ
|
|
18-04-2025, 12:17 AM
Δεν σκέφτονται για ανακλήσεις. Τώρα δα έμαθα ότι πήγαν το 739 Θριάσιο αυτή την εβδομάδα που είχε να βγει 2 μήνες
18-04-2025, 12:20 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-04-2025, 12:50 PM από F. P Transporations. Edited 2 times in total.)
18-04-2025, 09:37 AM
(17-04-2025, 11:56 PM)F. P Transporations Έγραψε: Όταν λέτε ότι Θριάσιο και καλή κατάσταση δε πάνε μαζί εννοείτε ότι εκεί τα διαλύουν προφανώς.1) Το Θριάσιο είναι scrapyard. Ό τι πήγε εκεί, αργά ή γρήγορα θα γίνει παλιοσίδερο. 2) Κανένα λειτουργικό όχημα δεν φεύγει, αν δεν υπάρχει αντικατάσταση. Ήρθαν ήδη 140 Yutong/12, 100 Yutong/9 , 27 Iveco/18 και έπονται άλλα 370 οχήματα. Το γενικό πρόγραμμα δρομολόγησης που βγάζει η ΟΣΥ, απαιτεί 750 οχήματα σύνολο. Άρα, γιατί να υπήρχε ανάγκη να γυρίσει κομμένο όχημα;;
18-04-2025, 09:52 AM
Επίσης όταν παει Θριάσιο γίνονται και διαγωνισμοί εκποίησης τους και μετά είναι είτε Scrapped, είτε παραδωση σε συμμετέχοντες των διαγωνισμών, αλλά τις πιο πολλές φορές γίνονται Scrap.
Πάντως σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων σας!!
18-04-2025, 07:23 PM
(17-04-2025, 11:02 PM)F. P Transporations Έγραψε: Γεια σας και καλησπέρα σε όλους σας!! Αγαπητέ συμφορουμίτη, η πρόταση μου για "ανάκληση" οχημάτων από το Θριάσιο, πόσο μάλλον διαλυμένων οχημάτων προς άμεση δρομολόγηση, ήταν προφανώς ειρωνική και ανέφικτη. Απλώς σε πρόσφατη επικοινωνία μου με την Διεύθυνση Συγκοινωνιακού Έργου της ΟΣΥ, είχε δηλωθεί η πρόθεση για την προσπάθεια που θα γίνει για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών (ή "για την μέγιστη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση προς τους επιβάτες" όπως ανέφεραν) και λίγες μέρες μετά η γραμμή ήταν επανδρωμένη στο 100% με τα παλαιότερα 12μετρα οχήματα του οργανισμού. Τώρα σχετικά με τις ερωτήσεις, δεν νομίζω ότι έχουν υπάρξει οχήματα που μετά από χρόνια στο Θριάσιο να είναι σε θέση να βγουν για δρομολόγια, ακόμα και αν δεν έχουν βανδαλιστεί.
19-05-2025, 04:09 PM
Στέφανος Αγιάσογλου (ΟΣΥ): «Δεν αλλάζουμε απλά τον στόλο μας, αλλάζουμε τεχνολογία» – Επενδύσεις άνω των €2,5 δισ. στις αστικές συγκοινωνίες
https://www.mononews.gr/agores/interview...gkoinonies
20-05-2025, 01:23 PM
Προσεκτική ανάγνωση της παραπάνω συνέντευξης οδηγεί στο ακόλουθο ερώτημα: αφού συμφωνήσουμε ότι το σύνολο των 740 λεωφορείων που θα έχει τεθεί σε κυκλοφορία ως το τέλος του 2025 περιλαμβάνει τα 140 12μετρα ηλεκτρικά Yutong, τα 300 φυσικού αερίου και τα 300 ληζινγκ, πως βγαίνει ότι έχουν ήδη κυκλοφορήσει ως και τον Απρίλιο φέτος 300 νέα λεωφορεία; Εγώ τα βγάζω 287, δηλαδή 140+100 ηλεκτρικά, 47 νταλίκες φυσικού αερίου. Τι λέτε;
20-05-2025, 01:40 PM
(20-05-2025, 01:23 PM)O302S Έγραψε: Προσεκτική ανάγνωση της παραπάνω συνέντευξης οδηγεί στο ακόλουθο ερώτημα: αφού συμφωνήσουμε ότι το σύνολο των 740 λεωφορείων που θα έχει τεθεί σε κυκλοφορία ως το τέλος του 2025 περιλαμβάνει τα 140 12μετρα ηλεκτρικά Yutong, τα 300 φυσικού αερίου και τα 300 ληζινγκ, πως βγαίνει ότι έχουν ήδη κυκλοφορήσει ως και τον Απρίλιο φέτος 300 νέα λεωφορεία; Εγώ τα βγάζω 287, δηλαδή 140+100 ηλεκτρικά, 47 νταλίκες φυσικού αερίου. Τι λέτε;Το στρογγυλοποίησαν
21-05-2025, 01:39 AM
Σύναψη:Ιδιώτες και στα καύσιμα: Που αποσκοπεί αυτή η κίνηση; Έχει αρχίσει να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο; |
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)

