Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Συζήτηση: Λεωφορεία & Τρόλεϊ Ο.ΣΥ. - Στόλος & Υποδομές (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Θέμα: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ (/showthread.php?tid=26) |
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ - Cmaniac - 13-11-2009 Συνολικά, η ΕΘΕΛ διαθέτει 2.150 λεωφορεία,
DenOudsten Alliance City B90 Ειναι κατασκευης DenOudsten και φορανε κινητηρα DAF [RS 180L ] 180kW, 240hp. Εχουν ευχαριστο εσωτερικο [κοκκινο-μπλε]. Απο τις διαφορες τους με τα αλλα λεωφορεια ειναι οτι εχουν ψαλιδια και οχι αξονα μπροστα. Τοπος διαμονης τους το αμαξοστασιο του μπραχαμιου. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=1 Mercedes-Benz O405N Mark 1 Κοστισαν 60.000.000 Δραχμες και ηταν ο,τι πιο συγχρονο γιο την εποχη τους. Ξεχωριζουν απο τα Ο405Ν2 της ΕΛΒΟ απο τα φωτα πισω και το μεγεθος των μπροστινων προβολεων. Φυσικα οι αλλαγες ειναι πολλες παραπανω απο αυτες που φαινονται. Φοραει τον κινητηρα ΟΜ447hA Euro I που σποδιδει 250 αλογα στις 2200 στροφες. Το Ελληνικο και ο Βοτανικος ειναι τα μερη οπου φιλοξενουν αυτα τα λεωφορεια. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=2 Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405GN Mark 2 18μετρα λεωφορεια [νταλικες] κατασκευης της ΕΛΒΟ το 1998-1999. Φορανε τον κινητηρα OM447hLA στα 295 αλογα περιπου, τεχνολογιας Euro II. Demo ειναι το λωφορειο με τον αριθμο κυκλοφοριας ΥΜΙ-1000 και αριθμο λεωφορειου 400. Αρχικα το συκγκεριμενο λεωφορειο ειχε ιδιαιτερο χρωματισμο, ομως αργοτερα ξαναπερστηκαν τα αυτκολλητα και πλεον ειναι ιδιο με τα υπολοιπα. Η πλειοψηφια τους υπαρχει στο αμαξοστασιο του Ελληνικου. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=11 Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405N Mark 2 Λεωφορεια 12 μέτρων απο την ΕΛ.Β.Ο. παραλαβης 1999-2000. Φορανε τον κινητηρα OM447hA II/2 στα 250 αλογα. Αραζουν στο αμαξοστασιο της Πετρου Ραλλη καθως και στον Βοτανικο. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=5 Παρακατω θα βρειτε εναν "υπο-τυπο" που δημιοθργηθηκε επειτα απο μετατροπη μερους της αρχικης παραγγελιας οταν βρισκοταν ακομη στο σταδιο της κατασκευης με 2 πορτες,ραμπα αναπηρικων αμαξιδιων και οθονη πληροφορησης στο εσωτερικο τους για χρηση σε γραμμες διασυνδεσης με το αεροδρομιο. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=10 Volvo B7LA / Saracakis "Αθηνά" Κατασκευασμενα απο το αμαξοποιειο του Σαρακακη τα λεωφορεια αυτα ειναι απο τα πιο αμφιλεγομενα λεωφορεια της Αθηνας. Μικρου κυβισμου κινητηρας που ομως θεωρητικα αποδιδει 310 αλογα [Κινητηρας D7C310] . Λεγεται οτι το σασσι το 1999-2000 που παραληφθησαν αυτα τα λεωφορεια ηταν σε δοκιμαστικο σταδιο ακομα. Εξ αιτιας διαφορων παραγοντων [θορυβος κινητηρα, εκπομπες θερμοτητας στο εσωτερικο, ποιοτητα κατασκευης] εχει αποκτησει το ψευδωνυμο σομπα με διαφορες παραλλαγες του. Το αμαξοστασιο της Πετρου Ραλλη φιλοξενει τις Αθηνές. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=12 Irisbus Agora S Μετα την αγορα το τμηματος κατασκευης λεωφορειων της Renault απο την Ιταλικη Iveco ιδρυθηκε η IrisBus France. Αυτη συνεχισε να διαθετει και να κατασυεαζει τα μοντελα της πρωτης ολοιδια η με ελαχιστες αλλαγες. Για τις αναγκες των Ολυμπιακων αγωνων χρειαστηκαμε ετοιμοπαραδοτα λεωφορεια και αυτα ηρθαν απο την - νεοσυστατη τοτε - IrisBus France. Το ονομα αυτων? IrisBus Agora S. Φορανε κινητηρα Diesel της Iveco στα 8 λίτρα και στα 245 αλογα [Iveco Cursor 8 F2B] και εχουν προδιαγραφες Euro III. Εδρευουν στο αμαξοστασιο του Πειραια. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=7 Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 Αυτα τα λεωφορεια ειναι ενα πειραμα - ισως - της ΕΛ.Β.Ο. Προκειται για Μιντι λεωφορεια της Neoplan με κινητηρα Mercedes [OM366] αποδοσης 240hp. Το μπροστινο μερος ειναι ουσιαστικα ιδια με αυτο των O405Ν2 που κατασκευασε η ΕΛ.Β.Ο. περιπου την ιδια περιοδο. Εδρευουν στον Πειραια και στον Βοτανικο. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=14 VanHool A507 Αυτο το λεωφορειο ειναι στην ουσια συλλεκτικο. Απο τα ελαχιστα κομματια που παρηχθησαν η Ελλαδα εχει αποκτησει την πλειοψηφια τους. Μονο 2 παρηχθησαν για αλλες χωρες. Εχουν μηκς κατι παρραπανω απο 7 μέτρα, φορανε κινητηρα Cummins και θα τα βρειτε να εξυπηρετουν τις πολυ δυσκολες και στενες γραμμες του κεντρου της Αθηνας. Ανηκουν ολα στο αμαξοστασιο του Βοτανικου. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=13 Renault Agora Gaz Naturel [GNV - CNG - GNC]* Προκειται για τα λεωφορεια φυσικου αεριου πρωτης γενιας που πηρε η Αθηνα. Εχουν τις γνωστες πρασινες "μπουρμπουλήθρες" σε λευκο φοντο. Φορανε τον κινητηρα της Renault MGDR062045 στα 9,84l αποδοσης περιπου 248 αλογων συμφωνα με εργοστασιακες μετρησεις[184kW @ 2000rpm | Max Torque 1000 Nm @ 1200 rpm]. Ξεχωριζουν απο την οροφη, οπου δεσποζουν οι μπουκαλες αεριου στο μπροστινο μερος της οροφης του. Οι "γκαζιερες", οπως τις ονομαζουμε, εδρευουν στα Ανω Λιοσια αλλα και στην Ανθουσα. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=8 IrisBus Agora S Gaz Naturel [GNV - CNG - GNC]* Προκειται για - εμφανισιακα τουλαχιστον - σχεδον το ιδιο λεωφορειο. Ομως, αν το παρατηρησει κανεις καλυτερα θα καταλαβει πως υπαρχουν διαφορες. Συγκεκριμενα, οι μπουκαλες αεριου που βρισκονταν στο πρωτο μοντελο στο μπροστινο μερος της οροφης εχουν μετακινηθει στο πισω, με αποτελεσμα την συγκεντρωση βαρους στο πισω μερος του λεωφορειου και την σκληρυνση των πισω αναρτησεων με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο. Απο εκει και υστερα αλλαζει και ο κινητηρας [πλεον στο πισω μερος φιλοξενειται ο Iveco Cursor 8 F2G], καθως και το σημα της εταιριας, καθως εχει πλεον ολοκληρωθει η συγχωνευση και εχουν μπει και οι πινελιες της IrisBus για τις οποιες μιλησα νωριτερα. Κι αυτες οι "γκαζιερες" εδρευουν στην Ανθουσα, μαζι με καποιες πρωτης παραλαβης. https://www.leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=9 [GNV - CNG - GNC]* Gaz Naturel Vehicule (Γαλλικα) Compressed Natural Gas (Αγγλικα) Gas Naturale Compresso (Ιταλικα) Λογω εργασιων αναβαθμισης του χωρου σταθμευσης στην Ανθουσα σε Πληρες αμαξοστασιο σταθμευουν ολα τα λεωφορεια ποου εδερευαν κανονικα στην ανθουσα σταθμευουν σε αλλα αμαξοστασια. Update 8/2010 1. Αφαιρεθηκαν τα Den Oudsten που ειναι εκτος δυναμης λογω βανδαλισμων (απο 71 σε 68) 2. Ενημερωθηκε ο συνολικος αριθμος των λεωφορειων της ΕΘεΛ 3. Προστεθηκε το νεο Solaris Urbino 18. Ετσι τα λεωφορεια επανερχονται στον αρχικο τους αριθμο, δηλαδη 100 4. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο Irisbus Agora S Diesel (απο 282 σε 281) 5. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο Mercedes ΕΛΒΟ O405N² (απο 207 σε 206) 6. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο τυπου Renault Agora S CNG (απο 295 σε 294) 7. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο τυπου Mercedes ΕΛΒΟ C97.405GN² (απο 218 σε 217) 8. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο τυπου Mercedes ΕΛΒΟ Ν4007 (απο 196 σε 195) 9. Ο συνολικος στολος ανερχεται στα 2151 λεωφορεια απο 2158 RE: Στολος ΕΘΕΛ - TMantzas - 14-11-2009 Cmaniac Μια διορθωση για το κοστος αγορας των Ν1 κοστισαν 45.000.000 δρχ το ενα. RE: Στολος ΕΘΕΛ - abc - 14-11-2009 Διορθώσεις και από εμένα: Mercedes-Benz O405N Mark 1: Δεν υπάρχουν στον Βοτανικό. Υπάρχουν στο Ελληνικό (όπως γράφεις), Ανθούσα και Μπραχάμι Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405GN Mark 2: Συμφωνώ ότι υπάρχουν κυρίως στο Ελληνικό αλλά υπάρχουν και στην Ανθούσα Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007: ισχύουν όσο γράφεις, αλλά να προσθέσω ότι ορισμένα είναι και στην Ανθούσα. Επίσης κάποια έχουν ενοικιαστεί στην Ολυμπιακή. - Cmaniac - 14-11-2009 (14-11-2009, 11:58 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Cmaniac Μια διορθωση για το κοστος αγορας των Ν1 κοστισαν 45.000.000 δρχ το ενα.Πραγματι ειναι καπου εκει γυρω στα 40-45. Απο τοτε που δημιουργηθηκε το αρθρο εχω αρκετες παραπανω πληροφοριες, απλα πρεπει να το φτιαξω. Ουσιαστικα ειναι copy-paste με μικρες διορθωσεις απο το παλιο στο νεο φορουμ. (14-11-2009, 06:26 PM)abc Έγραψε: Διορθώσεις και από εμένα: Τα της Ολυμπιακης δεν ξερω για ποσο ακομα θα ειναι στην Ολυμπιακη. Οι GN γυρισαν ολες στο Ελληνικο, τα Ν1 της Ανθουσας πηγαν στον βοτανικο και ανταλλαχθηκαν με μιντι, ενω καποιες (αν οχι ολες) γκαζιερες εφυγαν απ την Ανθουσα και πηγαν στον Πειραια. Χαμος ε? RE: Στολος ΕΘΕΛ - TMantzas - 14-11-2009 Ειναι πολλοι οι οδηγοι ΣΕΠιτες οι οποιοι μου ειπαν πως τα Ο405Ν1 αγοραστηκαν εναντι 45 εκατ. δρχ. Οντως επιβεβαιωνω για την μετακινηση των Ν1 και των GN και ειχα σοκαριστει και ειναι μπολικες γκαζιερες Irisbus οι οποιες καθονται στο Α/Σ Πειραια. - abc - 14-11-2009 (14-11-2009, 06:35 PM)Cmaniac Έγραψε: Τα της Ολυμπιακης δεν ξερω για ποσο ακομα θα ειναι στην Ολυμπιακη.Βλέπω ότι είμαι σημαντικό ανημέρωτος! Έχεις αριθμούς παρμπρίζ για αυτά που μετακινήθηκαν; RE: Στολος ΕΘΕΛ - TMantzas - 14-11-2009 Μια μικρη διορθωση και καποιος αριθμος Ν1 απο Ελληνικο πηγαν στο Βοτανικο. RE: Στολος ΕΘΕΛ - Paul - 17-11-2009 Τα Vanhool A507 είναι 32? RE: Στολος ΕΘΕΛ - Mercedes O405N2 - 20-11-2009 (17-11-2009, 12:23 AM)Paul:) Έγραψε: Τα Vanhool A507 είναι 32? Συνολικά παρήχθηκαν 34 ή 35 κομμάτια (διαφωτήστε με), εκ των οποίων τα 33 ήρθαν στην Αθήνα! Το ΥΒΡ-6812 είναι εκτός λειτουργίας, άρα τα υπόλοιπα 32 είναι τα VanHool A507 της Αθήνας που είναι σε λειτουργία! RE: Στολος ΕΘΕΛ - TMantzas - 20-11-2009 Υπηρχαν αλλα δυο Α507 στην Ευρωπη τα οποια κοπηκαν λογω χρονου ζωη! τελος οφφ τοπικ |