06-04-2025, 02:58 PM
Προς το παρόν συνεχίζουν κανονικά. Όσα είναι να φύγουν θα φύγουν εντός καλοκαιριού
|
[2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
|
|
06-04-2025, 02:58 PM
Προς το παρόν συνεχίζουν κανονικά. Όσα είναι να φύγουν θα φύγουν εντός καλοκαιριού
06-04-2025, 03:25 PM
(06-04-2025, 02:58 PM)Leon377 Έγραψε: Προς το παρόν συνεχίζουν κανονικά. Όσα είναι να φύγουν θα φύγουν εντός καλοκαιριούΕίναι εφικτό να πάρει παράταση η τετραετία ή πρέπει να ενεργοποιηθεί η οψιόν για αγορά; Επίσης έχουμε εικόνα αν και ποια θα μείνουν? Πχ Volvo και Crossway δεν νομίζω ότι θα μείνουν
06-04-2025, 04:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-10-2025, 12:14 AM από Crabman. Edited 5 times in total.)
(06-04-2025, 01:38 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Μεθαύριο κλείνει 4 χρόνια το leasing από την πρώτη κυκλοφορία. Τι προβλέπεται για την επόμενη μέρα? Καλή ερώτηση. Αρχικά ας θυμηθούμε λίγο μερικά βασικά σημεία αυτής της ιστορίας. Η διάρκεια της σύμβασης είχε οριστεί στα τρία έτη με δικαίωμα μονομερούς παράτασης από την Ο.ΣΥ. Α.Ε. για ένα ακόμη έτος, το οποίο και φαίνεται πως σιωπηλώς έπραξε. Ο διαγωνισμός των 300 προς μίσθωση μεταχειρισμένων πετρελαιοκίνητων λεωφορείων αφορούσε 210 12μετρα (κανονικά) και 90 18μετρα (αρθρωτά) αστικά λεωφορεία. Για τα αρθρωτά προσφέρθηκαν συνολικά από τους συμμετέχοντες μόλις 50 (αντί για 90) μονάδες και έτσι τα υπόλοιπα 40 αρθρωτά τυπικά κηρύχθηκαν «άγονα». Έτσι η ΟΣΥ κάνοντας χρήση σχετικού όρου του διαγωνισμού, αύξησε τον αριθμό των προς μίσθωση 12μετρων λεωφορείων κατά 33 μονάδες για να καλύψει εν μέρει την υστέρηση των 40 αρθρωτών. Τελικώς ήρθαν 293 οχήματα τα οποία κατατάσσονταν σε: 1. ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε. (Σύμβαση 93139), (ΑΔΑΜ: 21SYMV008388565)
2. MED BUS & TRUCK CENTER A.E. (Σύμβαση 93140), (ΑΔΑΜ: 21SYMV008388546)
3. ΕΘΝΙΚΗ LEASING Α.Ε. (Σύμβαση 93141), (ΑΔΑΜ: 21SYMV008388575)
Εν ολίγοις έχουμε 243 δωδεκάμετρα και 49 δεκαοχτάμετρα (ήταν 50 αλλά μια νταλίκα καταστράφηκε στην αρχή και δεν αντικαταστάθηκε). Με το νέο Leasing 2024 που τρέχει προβλέπονται 100 καινούργιες νταλίκες (δηλ. οι διπλάσιες) και 100 12μετρα. Και όλα αυτά καινούργια φυσικά, όχι μεταχειρισμένα δεκαετίας ή/και με ακατάλληλα χαρακτηριστικά (πχ 2 θύρες ή σκαλοπάτια). Επομένως, πιστεύω ότι θα τα δούμε να συνεχίζουν κανονικά (με παρατάσεις ή μη) σίγουρα μέχρι να έρθουν τα καινούργια χρονομισθωμένα [Leasing 2024] και πιθανώς μέχρι να προχωρήσουν περισσότερο οι παραλαβές των νέων ιδιόκτητων 12μετρων (Menarini CNG), καθώς σε νούμερα παραλαβών βρισκόμαστε μόλις στα 140/340 (40%) των συμβασιοποιημένων προμηθειών (140 Yutong E12 & 200 Menarini CNG). Από τα παλαία [Leasing 2020] τα περισσότερα δεν υπάρχει λόγος να μείνουν (πχ Volvo και Crossway LE), ενώ κάποια λίγα και συγκεκριμένα που είναι πιο αξιόπιστα, βολικά και σε καλή κατάσταση πιθανώς να αγοραστούν για λόγους επάρκειας του στόλου. Ωστόσο, πρέπει η ΟΣΥ να αποφασίσει σύντομα ποια οχήματα και με ποια σειρά θα φύγουν, γιατί η μίσθωση και η συντήρησή τους κοστίζει πολύ. *«Μοναδικό Μηνιαίο Μίσθωμα Προσφοράς (χωρίς Φ.Π.Α.) σε Ευρώ (€) ανά Όχημα.» Edited: 26.07.2025
06-04-2025, 04:12 PM
Βολβό Σαρακάκη και όλα του Σταματίου θα φύγουν αυτο ξέρω ως τώρα. Στο Βοτανικό είναι εδώ και 2 μήνες στο ψάξιμο, τα σιτάρο ακούγεται ότι θα μείνουν τα μαν στο όριο
21-04-2025, 04:04 PM
Υπάρχει από την Τετάρτη η ανεπιβεβαίωτη πληροφορία ότι τα 7700 6030-6039 εκτός του 6037 έχουν αποσυρθεί και ότι επίκειται μέχρι τέλος Μαίου η ολική τους απόσυρση και η αντικατάσταση τους με Ίρις Ρέντη
Όντως από την Τετάρτη ως σήμερα Δευτέρα δεν έχουν φανεί τα παραπάνω 9 βολβο
21-04-2025, 05:04 PM
(21-04-2025, 04:04 PM)Leon377 Έγραψε: Υπάρχει από την Τετάρτη η ανεπιβεβαίωτη πληροφορία ότι τα 7700 6030-6039 εκτός του 6037 έχουν αποσυρθεί και ότι επίκειται μέχρι τέλος Μαίου η ολική τους απόσυρση και η αντικατάσταση τους με Ίρις ΡέντηΛόγω το ότι είναι Leasing όταν φύγουν όλα τα Volvo 7700 θα επιστρέψουν πίσω στη χώρα όπου ήρθαν για Ελλάδα; Δλδ πίσω στη Νορβηγία όσα Volvo ήταν εκεί; Και πόσα IrisBus ακόμα θα πάνε Μπραχάμι;
21-04-2025, 05:07 PM
Μα τα leasing είναι απευθείας από τον Παπαδάκη, τον Σαρακάκη και την εθνική leasing και όχι από την skyss, την BVG και την MVG
21-04-2025, 05:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-04-2025, 05:57 PM από F. P Transporations. Edited 4 times in total.)
Απ' ότι έχω διαβάσει το οποίο αναφέρεται λίγα ποστς πιο πανω, θα φύγουν όλα του Σαρακάκη και του Σταματίου, αυτά που θα φύγουν γνωρίζουμε που θα καταλήξουν, αν θα αποσυρθούν ή θα πάνε κάπου αλλού;
Κι επίσης που κι αυτό αναφέρεται λίγα ποστς πιο πάνω, ποτε θα ξέρουμε αν θα μείνουν Citaro και Man;
21-04-2025, 05:31 PM
(21-04-2025, 04:04 PM)Leon377 Έγραψε: Υπάρχει από την Τετάρτη η ανεπιβεβαίωτη πληροφορία ότι τα 7700 6030-6039 εκτός του 6037 έχουν αποσυρθεί και ότι επίκειται μέχρι τέλος Μαίου η ολική τους απόσυρση και η αντικατάσταση τους με Ίρις ΡέντηΜόλις το είδα κι εγώ το είδα σε μια φωτογραφία στα Social Media και η λεζάντα της έλεγε, έχει ξεκινήσει η απόσυρσή τους και αντικατάστασή τους.
21-04-2025, 06:42 PM
(21-04-2025, 05:14 PM)F. P Transporations Έγραψε: Απ' ότι έχω διαβάσει το οποίο αναφέρεται λίγα ποστς πιο πανω, θα φύγουν όλα του Σαρακάκη και του Σταματίου, αυτά που θα φύγουν γνωρίζουμε που θα καταλήξουν, αν θα αποσυρθούν ή θα πάνε κάπου αλλού;Οποία από αυτά επιστραφούν στις εταιρίες leasing, αυτές θα κρίνουν τι θα απογίνουν μετά, δεν αφορά την ΟΣΥ αυτό |
|
|
| Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
| Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
| [2024] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 καινούργιων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) | patrinos | 118 | 24.716 |
23-11-2025, 09:41 AM Τελευταία Δημοσίευση: O302S |
|
| Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 | MrVanHool | 236 | 206.822 |
31-12-2020, 01:03 PM Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069 |
|