Δημοσιεύσεις: 1.438
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(02-03-2025, 06:00 PM)Citaro Έγραψε: Με ποιά κριτήρια δόθηκε η γραμμή στο Μπραχάμι; και μην αιτιολογηθεί με τριήμερο , διότι ο Βοτανικός έβγαλε κανονικά τα οχήματά του
Ερωτηση επειδή εχω «χαθει» με τους αριθμους στην τηλεματική απο τοτε που ηρθαν τα leasing.
Το 230 εβγαινε με 12 μετρα; Σωστά διαβασα κατι τετοιο;
Δημοσιεύσεις: 788
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(02-03-2025, 07:53 PM)georgio Έγραψε: Ερωτηση επειδή εχω «χαθει» με τους αριθμους στην τηλεματική απο τοτε που ηρθαν τα leasing.
Το 230 εβγαινε με 12 μετρα; Σωστά διαβασα κατι τετοιο;
Ποτέ δεν έχει βγει με 12μετρα. Solaris 8,6 από Βοτανικό και έπειτα ανάμεικτα με Yutong Ε9. πλέον στο Μπραχάμι μόνο με Yutong
Δημοσιεύσεις: 61
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
12μετρα το 230 νομίζω έπαιρνε πολύ παλιά, αλλά υπήρχε θέμα στη διασταύρωση Παναγούλη και Παπάγου και από τότε έβαζαν midi. (Αν θυμάμαι καλά).
Δημοσιεύσεις: 1.526
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
(02-03-2025, 08:42 PM)sbav-80 Έγραψε: 12μετρα το 230 νομίζω έπαιρνε πολύ παλιά, αλλά υπήρχε θέμα στη διασταύρωση Παναγούλη και Παπάγου και από τότε έβαζαν midi. (Αν θυμάμαι καλά).
12μετρα ως κάπου 2005 ναι έχει ειπωθεί αρκετές φορές εδώ μέσα στο βαθύ παρελθόν
Δημοσιεύσεις: 1.298
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Το 230 έπαιρνε 12μετρα όταν ακόμη ήταν Πλ.Ελευθερίας /Γουδί - Πλ.Κουμουνδούρου. Είχε δύο κλάδους : 230 όπως σήμερα και 231 από Μιχαλακοπούλου άνοδο/Βασ.Σοφίας κάθοδο, Βασ.Όλγας - Διον.Αρεοπαγίτου - Αποστόλου Παύλου - Θησείο. Συχνότητες (στα χαρτιά) 15/20' το συγκρότημα και ανά τρίτο όχημα 231. Δούλευε με Ίκαρο, ενα μικρό φεγγάρι με Ν1, μετά με DenOudsten και στα τελευταία του πάλι με Ίκαρο. Στην πραγματικότητα ήταν πολύ αναξιόπιστη γραμμη το 230/1 και δεν το περίμενε κανείς. Ούτε υπήρχε μετρό τότε, ώστε να εξυπηρετεί μετεπιβίβαση από Στ.Αμπελόκηποι προς Παίδων.
Το 2000, μόλις ήρθαν τα Neoplan Midi, δόθηκαν αυτα στη γραμμή και λίγους μήνες μετά, έκλεισαν οι Διον Αρεοπαγιτου κ Αποστόλου Παύλου για πεζοδρόμηση, οπότε καταργήθηκε το 231και έμεινε το 230 Ακρόπολη- Γουδι.
Στις αρχές του 2003 επεκτάθηκε η γραμμή αρχικά προς το τέρμα του 235 μέσω Γ.Ζωγραφου. Τον Οκτώβρη του 2003 πήρε τη σημερινή της μορφή προς Κουσίδου/Νεκρ.Ζωγραφου.
Άρα, η αιτία που κόπηκαν τα 12μετρα ήταν κατ'αρχην η δρομολόγηση μέχρι Ακρόπολη από τους παραδρόμους. Στη συνέχεια και αφού υπήρχαν τα midi, πιάσανε Παναγούλη.
Δημοσιεύσεις: 21
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2017
03-03-2025, 02:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2025, 06:19 PM από 213GOUDI. Edited 4 times in total.)
Και για να ολοκληρωθεί η ιστορική αναδρομή, αρχικά η γραμμή ήταν 16: ΘΩΝ - ΘΗΣΕΙΟ και στα 80s έγινε 230: ΓΟΥΔΙ - ΘΗΣΕΙΟ, αρχικά νομίζω με ATLAS και κατόπιν με Ikarus.
Να συμπληρώσω επίσης ότι κάποιοι που θυμάστε δωδεκάμετρα στη γραμμή ως το 2005, είναι γιατί μπερδεύετε το 230 με τα 622/815 που εκείνη την εποχή, λόγω έργων για το Polis Park Παίδων, αντί να πηγαίνουν κέντρο από Μ. Ασίας πήγαιναν από τη Μιχαλακοπούλου.
Δημοσιεύσεις: 1.526
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
03-03-2025, 09:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2025, 09:02 PM από Leon377.)
211 προς Βοτανικό όλες τις μέρες
Δημοσιεύσεις: 1.682
Θέματα: 1.217
Εγγραφή: 18-11-2009
Σήμερα πρόσεξα ότι στην στάση Καντζα 1, έξω από τον προαστιακο υπάρχει αυτοκόλλητο του 304. Δεν ξέρω αν υπάρχει από καιρό εκεί αλλά σήμερα έτυχε το πρόσεξα. Ξέρουμε αν έχει μπει κατά λάθος ή αν πρόκειται να αλλάξει κάτι;
Δημοσιεύσεις: 212
Θέματα: 6
Εγγραφή: 17-06-2023
Τον Σεπτέμβριο και στις 2 στάσεις έγραφε (μάλλλον χειρόγραφα) ΚΑΝΤΖΑ 2 και από γραμμές υπήρχε μόνο το 326 (παλαιότερα έγραφε και τα 324,307). Στην Κάντζα 1 υπήρχε παλιός στύλος (μόνο μπλε) και στην Κάντζα 2 νεώτερος (μπλε και πορτοκαλί). Αν είδες διαφορετικά πράγματα τότε έχει υπάρξει κάποια βελτίωση.
Αλλά ούτως η άλλως στον σταθμό της Κάντζας χρειάζεται ένας επαναπροσδιορισμός των στάσεων και του που σταματάει η κάθε γραμμή. Υποτίθεται υπάρχουν 5 στάσεις στο σύμπλεγμα αυτό (διαφορετικοί κωδικοί και θέσεις στάσεων στην τηλεματική) αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν μόνο 2 και αυτές χωρίς ξεκάθαρο καθεστώς. Υποθέτω ότι απλά όλες οι γραμμές σε όλα τα δρομολόγια σταματούν στα δύο σημεία που έχει τα στέγαστρα για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.
Δημοσιεύσεις: 297
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(22-02-2025, 05:23 PM)ecoj Έγραψε: Γενικά αυτοί που διαμαρτύρονται για την παρουσία λεωοφρείων σε κάποια περιοχή (έχει γίνει αρκετές φορές στα νότια προάστια) χρησιμοποιούν αυτοκίνητο και τους είναι παντελώς αδιάφορο αν μπορούν οι υπόλοιποι να μετακινηθούν ή όχι. Για τον ηλεκτρικό δεν λένε τίποτα γιατί ξέρουν ότι είναι εκαιρετικά απίθανο να καταφέρουν κάτι.
Να θυμίσω ότι ο άλλος στην Γλυφδάδα ήθελε να διώξει το τραμ για να βολεύονται καλύτερα τα τουτού αυτών που των ψηφίζουν στην περιοχή.
Κάπως έτσι φύγανε τα τέρματα λεωφορείων από Ηλιούπολη, Αργυρούπολη και Άνω Γλυφάδα...δεν είναι τυχαίο ότι τα 201, 205, 128 κλπ πλέον έχουν κυκλικές διαδρομές.