Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Είναι φυσικό να πέφτει το επίπεδο εξυπηρέτησης της ΕΘΕΛ. Διότι:
1) Δεν επανασχεδιάζεται σε ρεαλιστική βάση το δίκτυο και οι τομείς που καλύπτει,
2) Δεν λαμβάνονται αποφάσεις που αντέχουν στο χρόνο, αλλά ικανοποιούνται αμέσως αιτήματα κοινοταρχών, δημάρχων, του παπά της ενορίας, του δασκάλου κλπ,
3) Δεν έχει γίνει κατανοητό ή αντιληπτό, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της συγκοινωνίας είναι το ρημάδι το κυκλοφοριακό και η έλλειψη συντονισμού γενικά.
Η πόρτα των "κωφών" που "ασχολούνται με το συγκοινωνιακό της πρωτευούσης, θα σπάσει σε λίγο.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(01-01-2010, 01:42 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Η πόρτα των "κωφών" που "ασχολούνται με το συγκοινωνιακό της πρωτευούσης, θα σπάσει σε λίγο.
Δηλαδη, σε απλα ελληνικα?
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Να ενημερώσω ότι από 1/1/2010 έχει επέλθει αραίωση στα προγραμματισμένα δρομολόγια του 220/221 και 230, ενώ ήδη από 01/12/2009 είχαν αραιώσει μια σειρά από γραμμές, μεταξύ αυτών τα 024, 235, 225.
Απορώ που θα πάει αυτή η κατάσταση .
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
(06-01-2010, 12:47 PM)Citaro Έγραψε: Να ενημερώσω ότι από 1/1/2010 έχει επέλθει αραίωση στα προγραμματισμένα δρομολόγια του 220/221 και 230, ενώ ήδη από 01/12/2009 είχαν αραιώσει μια σειρά από γραμμές, μεταξύ αυτών τα 024, 235, 225.
Απορώ που θα πάει αυτή η κατάσταση .
Κατσε εχει και συνεχεια., τα κλασσικα λειπουν βαρδιες, δεν προσλαμβανουν και, και και., χθες που πηγα στο Α/Σ Ελληνικου σχεδον ολα τα οχηματα ηταν μεσα, απο εκει καταλαβαινεις την κατασταση και απο τις 12-1-2010 που θα εχουμε το Χ13 θα ψαχνουμε λεωφορεια με τα κυαλια.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
(06-01-2010, 12:47 PM)Citaro Έγραψε: Να ενημερώσω ότι από 1/1/2010 έχει επέλθει αραίωση στα προγραμματισμένα δρομολόγια του 220/221 και 230, ενώ ήδη από 01/12/2009 είχαν αραιώσει μια σειρά από γραμμές, μεταξύ αυτών τα 024, 235, 225.
Απορώ που θα πάει αυτή η κατάσταση .
.βάλε και το 227 σε αυτές τις γραμμές, καθώς και το 732! Γραμμές που.δεν τις χρησιμοποιεί κανείς δηλαδή! (ειρωνικά το λέω βέβαια) Αναρωτιέμαι αν κάποιος προτίθεται να πάρει μέτρα δραστικά (θα μου πείτε, εδώ δεν γίνονται τα απλά αλλά τα παράλογα), από προσλήψεις οδηγών μέχρι εξορθολογισμό διοίκησης-δαπανών και αγορά οχημάτων. Και δε με ενδιαφέρει πια το πώς μπορούν να γίνουν όλα αυτά άμεσα, κουράστηκα ως επιβάτης και πλέον τα απαιτώ.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
07-01-2010, 11:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-01-2010, 11:13 PM από ELBO O405GN.)
(04-01-2010, 12:13 AM)garvanitis Έγραψε: Δηλαδη, σε απλα ελληνικα?
Καλή χρονιά. Από κεκτημένη ταχύτητα, δεν ολοκλήρωσα τη φράση μου! Εννοούσα τη γνωστή παροιμία "στου κωφού την πόρτα.". Οι ανευθυνουπεύθυνοι σχετικά με τις συγκοινωνίες, έχουν μια πόρτα (μεταφορική έννοια) που τη "χτυπάει" ο ανώνυμος πολίτης επιβάτης. Λύση στα προβλήματα δεν δίνεται και η πόρτα ακόμη και να σπάσει, άκρη δε θα βγεί.
(06-01-2010, 05:59 PM)christos126 Έγραψε: .βάλε και το 227 σε αυτές τις γραμμές, καθώς και το 732! Γραμμές που.δεν τις χρησιμοποιεί κανείς δηλαδή! (ειρωνικά το λέω βέβαια) Αναρωτιέμαι αν κάποιος προτίθεται να πάρει μέτρα δραστικά (θα μου πείτε, εδώ δεν γίνονται τα απλά αλλά τα παράλογα), από προσλήψεις οδηγών μέχρι εξορθολογισμό διοίκησης-δαπανών και αγορά οχημάτων. Και δε με ενδιαφέρει πια το πώς μπορούν να γίνουν όλα αυτά άμεσα, κουράστηκα ως επιβάτης και πλέον τα απαιτώ.
Από ότι φαίνεται, οι αρμόδιοι ή δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να δώσουν λύσεις. Τα οχήματα επαρκούν (ακόμη), αρκεί να: γίνεται τακτική και επιμελής συντήρηση, να καταργηθούν πραγματικά περιττές γραμμές (Ε42, 408 κλπ) και να εξορθολογιστούν τα δρομολόγια. Αυτά για αρχή και βλέπουμε.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Σύναψη:Από ότι φαίνεται, οι αρμόδιοι ή δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να δώσουν λύσεις. Τα οχήματα επαρκούν (ακόμη), αρκεί να: γίνεται τακτική και επιμελής συντήρηση, να καταργηθούν πραγματικά περιττές γραμμές (Ε42, 408 κλπ) και να εξορθολογιστούν τα δρομολόγια. Αυτά για αρχή και βλέπουμε.
Δεν ξέρω αν επαρκούν οι οδηγοί, μετά από το ξέσκισμα που τους επέβαλαν και τους επιβάλλουν με τις συνεχείς αποκοπές ΗΣΑΠ, και το περσινό εξάμηνο της ΑΜΕΛ. Σκεφθείτε ότι πρόκειται πάντα για γραμμές που δουλεύουν σε στύλ Ολυμπιακών Αγώνων, δηλ. απόλυτη κάλυψη οχημάτων + εφεδρία. Με λίγα λόγια, είναι σαν να δούλευε η ΕΘΕΛ 10 συμβατικές γραμμές επιπλέον.
Αντε και κόψανε τις διάφορες αηδίες (Ε6, Ε42, 408/19/Γ5, Νομισματοκοπείο κλπ.), πόσες βάρδιες θα κερδίσουν; 50; 100; Αποκλείεται παραπάνω. Αυτές όμως δεν φτάνουν ούτε για να καλύψουν τα ρεπό που κόβονται!
Και αντε τώρα με τα δημοσιονομικά σε μαύρο χάλι, να κάνεις και προσλήψεις . . .
Δημοσιεύσεις: 69
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(08-01-2010, 07:15 PM)Citaro Έγραψε: Και αντε τώρα με τα δημοσιονομικά σε μαύρο χάλι, να κάνεις και προσλήψεις . . .
Με αφορμή αυτή την παρατήρηση του Citaro μου γεννήθηκαν τα εξής ερωτήματα, των οποίων η απάντηση νομίζω μπορεί να συμβάλει στο να καταλάβουμε γιατί δεν βγαίνουν τα δρομολόγια.
α) Πόσους οδηγούς απασχολεί αυτή τη στιγμή η ΕΘΕΛ?
β) Πόσα οχήματα αριθμεί ο στόλος της?
γ) Πόσα οχήματα χρειάζονται μια τυχαία καθημερινή για την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων?
Οποιαδήποτε αξιόπιστα στοιχεία ευπρόσδεκτα!
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Μια πολύ αξιόπιστη πηγή για τα ερωτήματά σου φίλε 420 είναι το site του ΟΑΣΑ. Έχει την έκθεση πεπραγμένων του 2008, απ' όπου προκύπτουν ακριβώς όλα τα παραπάνω.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση κατά την ανάγνωση των στοιχείων τους, είναι ότι ο στόχος (όπως το παρουσιάζουν) της ΕΘΕΛ είναι να εκπληρώνει το 90% του προγράμματός της. Για να βγεί αυτό το 90% συνυπολογίζουν ως δεδομένα κάμποσες χιλάδες δεδουλευμένα ρεπό. Χωρίς αυτά το ποσοστό εκτέλεσης πέφετει κάτω από το 70% του προγράμματος. Μπανανία δηλαδή . . . καθώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση με το υπάρχον προσωπικό να βγούν σε μια τυπική καθημερινή όλες οι βάρδιες με ολα τα οχήματα και όλους τους οδηγούς απ' οίκω.
Α, και για να μην ξεχνιόμαστε : Εκτέλεση του 90% του προγράμματος σημαίνει ότι βγαίνει το 90% των βαρδιών. Τώρα, αν αυτές καταφερουν να βγάλουν το 90% των δρομολογίων είναι άλλο θέμα, έτσι όπως τα έχουν χαραγμένα. Πχ από τη μέρα που ίδρυσαν το 225 του δίνουν μόνο 40 λεπτά να πάει από Ιλίσια στον Ευαγγελισμό και πίσω. Το ένα και μοναδικό λεωφορείο είναι κάθε μέρα έξω, άρα εκτελείται κατά 100% το πρόγραμμα. ΑΛΛΑ, ξέρετε πόσα δρομολόγια βγάζει; 2 στα 3, καθώς δεν θέλει 40, αλλά 50 λεπτά για τον κύκλο. Οπότε ανά τρία δρομολόγια χάνεται το ένα. Τα ίδια γίνονται και στις υπόλοιπες γραμμές.
Αυτά, φίλε 420! Άντε να κάνουμε σύγκριση με την Hochbahn, ε;
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Ψαχνοντας τα νεα των ημερων για ανευρεση και δημοσιευση στην ιστοσελιδα επεσα πανω σε ενα αρθρο του Ριζοσπαστη. Δεν θα εδινα ιδιαιτερη σημασια, αν δεν ειχαν παραθεσει την απαντηση του υπουργου κ. Σιφουνακη οσον αφορα το συγκοινωνιακο εργο της ΕΘΕΛ
Να τι ειπε, αφαιρωντας τα σημεια που ο αρθρογραφος κρινει την απαντηση στην επερωτηση που εκανε βουλευτης του ΚΚΕ για την ελλειψη ανταλλακτικων και ακινητοποιηση λεωφορειων εξ αιτιας αυτου του προβληματος:
Σύναψη:ο Ν. Σηφουνάκης είπε [..] ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες αποτελούν προτεραιότητα της κυβέρνησης, η οποία στοχεύει στη βελτίωση των λεωφορειακών γραμμών με την επέκταση των δικτύων. Ανέφερε ότι οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης θα οδηγήσουν σε αύξηση των δρομολογίων κατά 25% και της αξιοπιστίας των πραγματοποιούμενων δρομολογίων στο 98% έως το 100% του προγραμματισμένου αριθμού δρομολογίων. Κατά τον υφυπουργό θα επιτευχθεί μείωση του συνολικού χρόνου μετακίνησης ως προς το κέντρο της Αθήνας που φθάνει έως και το 30% του σημερινού προγραμματισμένου χρόνου.
Το αφηνω στην κριση σας. Απλα διαβαζοντας τα προηγουμενα ποστ εχουμε μια εικονα..
|