Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(06-02-2025, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Νέα LEASING σύνολο 300 οχήματα :
100 diesel 12μετρα
100 diesel 18μετρα
100 ΕV 9μετρα
Νέα ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΑ σύνολο 440 οχήματα :
140 EV 12μετρα
100 CNG 18μετρα
200 CNG 12μετρα
Εμένα μου βγαίνουν 740 οχήματα για την ΟΣΥ. Μήπως στα "951" που αναφέρει το Υπουργείο, έχει συγκαταλέξει και τα 211 της Κοινοπραξίας;
Σε κάθε περίπτωση, τέτοια εποχή του χρόνου (λογικά) θα έχουμε μια τελείως διαφορετική εικόνα στους δρόμους, αφού θα έχουμε ξεφορτωθεί τα οχήματα του 1999 (GN, N2, Ν4007, Volvo), τις γκαζιέρες του 2003, ένα μεγάλο μέρος των Iveco Diesel 2004.
Επίσης θα έχουν φύγει και τα 293 leasing oχήματα του 2020, αν και κατά τη γνώμη μου, μπορούσαν να κρατηθούν
- τα τρίθυρα ΜΑΝ και Citaro
- oι νταλίκες Solaris και ΜΑΝ/Citaro εκτός από αυτά που έχουν υπεραστική διάταξη θέσεων
ώστε να φύγουν αντίστοιχα κάποια Ιris Diesel 2004 και οι όποιες GN κρατηθούν για εφεδρία. Δεν θα κλάψει κανένας για τα ΙVECO (6228 - 6292), oύτε για τα δίθυρα (Volvo, Citaro, MAN) Συμπεριλάμβανονται τα 211
Τα αγκόρα ντίζελ δεν πρόκειται να φύγουν αφού θα φύγουν τα λιζινγκ και δεν μπορούν να φύγουν και τα δύο. Αν αγοραστούν κάποια λιζινγκ μαθαίνω θα είναι μόνο τα αεροδρόμιακα
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-02-2025, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Νέα LEASING σύνολο 300 οχήματα :
100 diesel 12μετρα
100 diesel 18μετρα
100 ΕV 9μετρα
Νέα ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΑ σύνολο 440 οχήματα :
140 EV 12μετρα
100 CNG 18μετρα
200 CNG 12μετρα
Εμένα μου βγαίνουν 740 οχήματα για την ΟΣΥ. Μήπως στα "951" που αναφέρει το Υπουργείο, έχει συγκαταλέξει και τα 211 της Κοινοπραξίας;
Σε κάθε περίπτωση, τέτοια εποχή του χρόνου (λογικά) θα έχουμε μια τελείως διαφορετική εικόνα στους δρόμους, αφού θα έχουμε ξεφορτωθεί τα οχήματα του 1999 (GN, N2, Ν4007, Volvo), τις γκαζιέρες του 2003, ένα μεγάλο μέρος των Iveco Diesel 2004.
Επίσης θα έχουν φύγει και τα 293 leasing oχήματα του 2020, αν και κατά τη γνώμη μου, μπορούσαν να κρατηθούν
- τα τρίθυρα ΜΑΝ και Citaro
- oι νταλίκες Solaris και ΜΑΝ/Citaro εκτός από αυτά που έχουν υπεραστική διάταξη θέσεων
ώστε να φύγουν αντίστοιχα κάποια Ιris Diesel 2004 και οι όποιες GN κρατηθούν για εφεδρία. Δεν θα κλάψει κανένας για τα ΙVECO (6228 - 6292), oύτε για τα δίθυρα (Volvo, Citaro, MAN) Του 2005 ήταν οι γκαζιέρες.
Επίσης μένει να δούμε αν μετά από αυτές τις παραλαβές τελικά θα μείνει μικρός αριθμός από Ν2 ή θα αποσυρθούν όλα.
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-02-2025, 12:09 PM)Leon377 Έγραψε: Συμπεριλάμβανονται τα 211
Τα αγκόρα ντίζελ δεν πρόκειται να φύγουν αφού θα φύγουν τα λιζινγκ και δεν μπορούν να φύγουν και τα δύο. Αν αγοραστούν κάποια λιζινγκ μαθαίνω θα είναι μόνο τα αεροδρόμιακα Τα Citaro LE τα Qbuzz ή νταλίκες?
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(06-02-2025, 12:13 PM)ecoj Έγραψε: Τα Citaro LE τα Qbuzz ή νταλίκες? Τα qbuzz
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Πάντως αν υπάρχει η δυνατότητα να κρατηθούν κάποια μεταχειρισμένα leasing και όχι όλα προφανώς ίσως θα έπρεπε να το εξετάσουν αντί για τα 25ετιας Ν2.
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Και τα LE πάντως για μερικές γραμμές όπως Χ93, είτε κάποιες χωρίς κόσμο δεν είναι άσχημα. Τώρα αν μπαίνουν στο 224 και στο Α7 λογικό να υπάρχει γκρίνια
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(06-02-2025, 12:50 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως αν υπάρχει η δυνατότητα να κρατηθούν κάποια μεταχειρισμένα leasing και όχι όλα προφανώς ίσως θα έπρεπε να το εξετάσουν αντί για τα 25ετιας Ν2.
Aυτό έλεγα. Ούτε εργονομικά είναι τα Iveco Diesel, oύτε επαρκείς χώρους επιβατών έχουν και είναι σαφώς παλαιά πλέον και δεν έχουν ζωή (άντε 4-5 χρόνια ακόμη). Αντιθέτως, τα 12μετρα από 6121 - 6153 και κάποια μεταξύ 6090 - 6109 (τρίπορτα αστικού τύπου ΜΑΝ - Citaro) όπως επίσης και οι περισσότερες νταλίκες από 6178 - 6219, είναι σε καλή κατάσταση, 15ετίας και προσφάτως φροντισμένα (όταν εντάχθηκαν πριν 4 χρόνια στο στόλο του ΟΑΣΑ)
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι καλύτερο να κρατηθούν μόνο τα ιδιόκτητα, αντί να παραμείνουν 70 οχήματα επιλεγμένα από τα Leasing. H εξαγορά τους είναι σε πολύ συμφέρουσα τιμή (αν θυμάμαι, γύρω στο 10χίλιαρο ανά όχημα)
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
06-02-2025, 04:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-02-2025, 04:37 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Την ίδια ηλικία έχουν και τα Crossway πάντως. Κατασκευής του 2010 είναι αν δεν κάνω λάθος. Δεν αξίζει να αγοραστούν σε καμία περίπτωση αλλά την ίδια ηλικία έχουν.
Edit εκτός κι αν εννοείς τα ιδιόκτητα Agora Diesel του 2004 αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σκέψεις αντικατάστασης τους τόσο άμεσα.
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
08-02-2025, 02:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-02-2025, 02:38 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(06-02-2025, 04:31 PM)ecoj Έγραψε: Την ίδια ηλικία έχουν και τα Crossway πάντως. Κατασκευής του 2010 είναι αν δεν κάνω λάθος. Δεν αξίζει να αγοραστούν σε καμία περίπτωση αλλά την ίδια ηλικία έχουν.
Edit εκτός κι αν εννοείς τα ιδιόκτητα Agora Diesel του 2004 αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν σκέψεις αντικατάστασης τους τόσο άμεσα. Με "ιδιοκτητα" εννοώ τα οχήματα της ΟΣΥ. Ν2, GN, Iveco Diesel, Solaris, Iveco CNG 2010.
Θεωρώ ότι η διατήρηση των οχημάτων leasing κατασκευής 2010 (συγκεκριμένων, εβαλα αριθμούς) είναι πιό ορθή λύση, απ' ο,τι η διατήρηση και συντήρηση ισαριθμων των Ν2 κ των Iveco Diesel κατασκευής 1999/2004
Προφανώς δεν ειναι καταλληλα για αγορά τα Crossway, τα Volvo, τα 12μετρα Solaris και τα λοιπά δίπορτα (Citaro, MAN), τα πρωτα λόγω βλαβών και τα τελευταια λόγω κακής εργονομίας
Δημοσιεύσεις: 754
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
08-02-2025, 10:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-02-2025, 10:21 PM από MitsosDaBest. Edited 3 times in total.)
(06-02-2025, 01:26 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Και τα LE πάντως για μερικές γραμμές όπως Χ93, είτε κάποιες χωρίς κόσμο δεν είναι άσχημα. Τώρα αν μπαίνουν στο 224 και στο Α7 λογικό να υπάρχει γκρίνια
Υπάρχουν ώρες όμως, που το Χ93 είναι φίσκα και το δίπορτο Citaro με το ζόρι τους χωράει όλους. Πριν λίγο καιρό, το πήρα Κυριακή (νομίζω) μεσημέρι 3 μμ από το αεροδρόμιο (μάλλον σε σχόλασμα υπαλλήλων και αεροσυνοδων έπεσα) και γινόταν χαμός, με το ζόρι έκλειναν οι πόρτες. Ελπίζω αυτά που θα φέρουν τώρα, να έχουν καλύτερη διαρρύθμιση και χώρο για βαλίτσες.
Τεσπα, διάβασα στο Instagram (  ) ότι μέσα στο Φεβρουάριο, όλα τα παλιά leasing λεωφορεία φεύγουν και θα βγουν τα νέα leasing. Ισχύει;
|