14-06-2024, 03:00 PM
Άρα αυτό εξηγεί γιατί εφαρμόστηκε το ειδικό πρόγραμμα από τις εκλογές χτες αλλά επανήλθε το (λέμε τώρα) χειμερινό σήμερα.
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
|
14-06-2024, 03:00 PM
Άρα αυτό εξηγεί γιατί εφαρμόστηκε το ειδικό πρόγραμμα από τις εκλογές χτες αλλά επανήλθε το (λέμε τώρα) χειμερινό σήμερα.
14-06-2024, 03:49 PM
171 έμεινε με μια GN
14-06-2024, 04:54 PM
(14-06-2024, 03:00 PM)ecoj Έγραψε: Άρα αυτό εξηγεί γιατί εφαρμόστηκε το ειδικό πρόγραμμα από τις εκλογές χτες αλλά επανήλθε το (λέμε τώρα) χειμερινό σήμερα. Oι "κατσαρές" βάρδιες (διακεκομμένες) πρέπει γενικά να αναθεωρηθούν και ίσως να καταργηθούν. Είναι μεγάλη επιβάρυνση για τους οδηγούς (ξυπνάς στις 03:00, πας αμαξοστάσιο στις 04:15, βγάζεις όχημα, σχολάς κάπου στην Αθήνα στις 08:30, πας σπίτι στις 09:30, ξαναφεύγεις στις 11:30, ξαναπιάνεις στις 12:15 για να σχολάσεις κάπου Αθήνα στις 16:15 και να γυρίσεις σπίτι διαλυμένος μετά από 14 ώρες. Μπορεί να γίνει πλέον (με τις αλλαγές στην εργατική νομοθεσία) διευθέτηση του εβδομαδιαίου χρόνου εργασίας έτσι, ώστε να δημιουργηθούν 6ωρες και 9 ωρες βάρδιες, μαζί με τις 8ωρες. Θα μπορούσε να έχει ένα όχημα 8ωρη + 6ωρη + 6ωρη (όπως ήδη γίνεται σε αρκετές γραμμές τις Κυριακές) ώστε να μένει έξω από τις 04:30 έως τις 00:30, επίσης θα μπορούσαν να δίνουν δύο 9ωρες βάρδιες ώστε να κάθονται οχήματα έξω 18ώρες και να μην δημιουργούνται ανάγκες για δρομολογήσεις οχημάτων για μικρά χρονικά διαστήματα (πχ αρκετές κατσαρές βγαίνουν στις 05:00, κάνουν δύο δρομολόγια και στις 08:30 ξαναμπαίνουν μέσα). Όλα αυτά χωρίς να αλλάξει το γενικό εβδομαδιαίο ωράριο των 37,5 ωρών. Πχ μπορείς να δώσεις σε έναν οδηγό δύο 8ωρες, μια 9ωρη και δύο 6ωρες. Άλλωστε, οι κατσαρές είχαν αρχικό σκοπό να ενισχύουν τη δρομολόγηση στις ώρες αιχμής (06:00 - 09:00 και 13:30 -16:30) όμως αυτές πλέον έχουν αλλάξει. Δεν υπάρχει "ωρα αιχμής" πλέον κατά κυριολεξία. Είναι τόσο λίγα τα οχήματα και τόσο πολυποίκιλες οι μετακινήσεις, που στην ουσία από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δρομολόγιο, γεμάτα πάνε - γεμάτα γυρίζουν. Επίσης, συγκριτικά με το χειμερινό, το ΘΕΡΙΝΟ Ι (που βγήκε χθές) που δεν έχει "κατσαρές" έχει πολύ καλύτερη δρομολόγηση στην απογευματινή βάρδια (17:00 - 19:00) καθώς συμπίπτουν οι διακοπές (το ένα όχημα σχολάει 19:30 ενώ το άλλο έχει πιάσει από τις 16:30). Ακριβώς αυτό το χρονικό διάστημα πάσχει πολύ η συγκοινωνία, στο 17:00 - 19:00 που έχει μετατοπιστεί ο απογευματινός όγκος των μετακινήσεων. Εκεί που έχει πρόβλημα το Θερινό Ι, είναι η πρωϊνή βάρδια γιατί κανένα όχημα δεν μπορεί να μείνει έξω πάνω από 16 ώρες κι έτσι μετατοπίζονται πολλές εξαγωγές από τα αμαξοστάσια προς τις 08:30 και μετά.
15-06-2024, 04:10 PM
Φτάνω Άγιο Κωνσταντίνο με Α3 και βλέπω πίσω 1 122 και 2 122Θ να έρχονται τρενάκι. Κάτσε εδώ να δεις λέω τον κλασικό Έλληνα
122 τίγκα χαμός δεν χώραγε ούτε μύγα τα κλασικά χώρεσαν όμως όσοι ήταν στη στάση (4 κοπέλες 2 αγόρια και μια κυρία) μπροστά στον οδηγό με χίλια ζόρια 122Θ πρώτο μέσα ήταν χαλαρά δύο τουρίστες και μια παρέα πίσω 122Θ δεύτερο ο οδηγός και τα πετρέλαια του
15-06-2024, 05:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-06-2024, 05:39 PM από kostas720. Edited 1 time in total.)
(15-06-2024, 04:10 PM)Leon377 Έγραψε: Φτάνω Άγιο Κωνσταντίνο με Α3 και βλέπω πίσω 1 122 και 2 122Θ να έρχονται τρενάκι. Κάτσε εδώ να δεις λέω τον κλασικό ΈλληναΑυτό συμβαίνει πολύ συχνά γιατί το 122 και το 122Θ δεν μπορούν να συντονιστούν αφού αφ' ενός το Θ είναι κυκλικό και το άλλο με αφετηρία-τέρμα και αφ' ετέρου δεν μπορούν να συνδιαστούν οι συχνότητες , το 122 έχει 15-20 κανονικά , ενώ το Θ 10-15 (με πολλές κομμένες βάρδιες και τα δρομολόγια γίνονται 15-45 τύπου). Η μόνη λύση είναι να έχουν κοινή αφετηρία ειδικά όταν θα ανοίξει πάλι το Ελληνικό και να αναχωρούν κάθε 20' (συνδυαστικά 10') , αν και ακόμα αμφιβάλλω αν και αυτό θα ήταν αρκετό. Μετά , τα 116-117 μπορούν να γίνουν κυκλικά στο Ελληνικό , θα δώσουν μια ενίσχυση σημαντική
15-06-2024, 08:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-06-2024, 09:19 PM από Leon377. Edited 2 times in total.)
(15-06-2024, 05:37 PM)kostas720 Έγραψε: Αυτό συμβαίνει πολύ συχνά γιατί το 122 και το 122Θ δεν μπορούν να συντονιστούν αφού αφ' ενός το Θ είναι κυκλικό και το άλλο με αφετηρία-τέρμα και αφ' ετέρου δεν μπορούν να συνδιαστούν οι συχνότητες , το 122 έχει 15-20 κανονικά , ενώ το Θ 10-15 (με πολλές κομμένες βάρδιες και τα δρομολόγια γίνονται 15-45 τύπου). Η μόνη λύση είναι να έχουν κοινή αφετηρία ειδικά όταν θα ανοίξει πάλι το Ελληνικό και να αναχωρούν κάθε 20' (συνδυαστικά 10') , αν και ακόμα αμφιβάλλω αν και αυτό θα ήταν αρκετό. Μετά , τα 116-117 μπορούν να γίνουν κυκλικά στο Ελληνικό , θα δώσουν μια ενίσχυση σημαντικήΤην πολυαναφερομενη επιλογή του κόσμου να μπει στο πρώτο λεωφορείο σχολίασα Εν τω μεταξύ ένα τοπ σενάριο θα ήταν τα 116 117 να μπορούσαν να πάνε Ελληνικό μέσω γκόλφ και Ευρυάλης για να είναι πιο σύντομα και να δίνουν μια καλή σύνδεση μετρό Γλυφάδας και να βγάλουν το 205 από την Ευρυάλη έτσι ώστε να γίνει και αυτό πιο γρήγορο
16-06-2024, 01:13 AM
Είναι απορίας άξιο πάντως, ότι το Χ97 μπορεί να μπαίνει κανονικά στον παράδρομο της Λ. Βουλιαγμένης και να αναστρέφει στο Ελληνικό, ενώ τα 122, 122θ, 171 και 154 αναγκάζονται να γυρνάνε άδικα μέχρι την Αργυρούπολη...
16-06-2024, 02:35 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-06-2024, 02:35 AM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(16-06-2024, 01:13 AM)Alex37 Έγραψε: Είναι απορίας άξιο πάντως, ότι το Χ97 μπορεί να μπαίνει κανονικά στον παράδρομο της Λ. Βουλιαγμένης και να αναστρέφει στο Ελληνικό, ενώ τα 122, 122θ, 171 και 154 αναγκάζονται να γυρνάνε άδικα μέχρι την Αργυρούπολη...Το Χ97 μπορεί επειδή είναι express Το 122 χρειάζεται αφετηρία δεν μπορεί να είναι κυκλικό Τα 124/154 αν κάναν αναστροφή εκεί δεν θα μπορούσαν μετά να στρίψουν στην Ιασωνίδου Οπότε μόνο τα 171/122Θ θα μπορούσαν να κάνουν αναστροφή εκεί
16-06-2024, 01:17 PM
Χθες το βράδυ μετά από πολλούς μήνες ήμουν ξύπνιος στις 4.45 οπότε έκατσα να δω πρώτα δρομολόγια στην εφαρμογή μαζί με τέλος νυχτερινών. Γενικές παρατηρήσεις:
-Γενικά λόγω Σαββάτου υπήρχε καθυστέρηση στις νυχτερινές. Το τελευταίο 790 από Περιστέρι έφυγε 4.56 αντί για 4.40 με αποτέλεσμα να βρει το πρώτο Α3 στην Μακρυγιάννη στις 5.19 και να πάνε τρενάκι μέχρι κάτω -Το τελευταίο 400 από Πλακεντίας αντί για 4.45 έφυγε 5.08 και πέρασε από κέντρο 5.45 -Δεν καταλαβαίνω γιατί το πρώτο δρομολόγιο του Α2 όλες τις μέρες είναι 5.30/5.35. Το είχα ξεχάσει -Τα πρώτα δρομολόγια Β9/305 που είναι πριν τις 5.00 δεν τα έδειχνε -Το σολάρις 853 που κάθησε να πάρει τελευταίο δρομολόγιο Χ14 στις 5.20 σύμφωνα με την τηλεματική δεν έφυγε ποτέ. Ακόμα εκεί ήταν στις 5.45 -Η GN 414 ήταν κολλημένη στην διασταύρωση Γρηγορίου Λαμπράκη και λεωφόρου Δημοκρατίας στο Κερατσίνι από τις 4.45, οπότε λογικά από χθες το βράδυ. Είναι η ίδια που είχε κολλήσει όλη νύχτα στο τέρμα του Α2 πριν λίγες μέρες -Τα πρώτα δρομολόγια της Κυριακής είναι γενικά πολύ τιτάνια. Έχεις 214 στις 5.00 αλλά 203 στις 6.30. Τίποτα δεν ξεπερνάει όμως το 402 από Κατεχάκη που το πρώτο φεύγει στις 9.00
16-06-2024, 02:22 PM
(16-06-2024, 01:17 PM)Leon377 Έγραψε: Χθες το βράδυ μετά από πολλούς μήνες ήμουν ξύπνιος στις 4.45 οπότε έκατσα να δω πρώτα δρομολόγια στην εφαρμογή μαζί με τέλος νυχτερινών. Γενικές παρατηρήσεις:Όντως είναι λίγο τιτάνια που λες. Και το 212 ξεκινάει αργά (0735 από Καρεά και 0805 από Στ. Δάφνη) που δεν είναι σαν το 204 (με πρώτο στις 0840 από Ακαδημία και 0905 από αφετηρία) για να πεις ότι δεν θα χρειαζόταν νωρίτερα. Επίσης βλέπω και ότι τα περισσότερα του τομέα 7 ξεκινούν γύρω στις 7-8 που δεν το θυμόμουν. Μου έχει τύχει 3-4 φορές (ΣΚ πρέπει να ήταν όλες) τα πρώτα του 224 είτε να μην φαίνονται στην τηλεματική είτε να μην γίνονται καθόλου, ωστόσο πάει καιρός από τότε και δεν ξέρω αν απλά έτυχε εκείνες τις φορές. |
|