Δημοσιεύσεις: 957
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Το Ν1 116 στο 140. Συνεχίζει να κυκλοφορεί 1-2 φορές την εβδομάδα
Δημοσιεύσεις: 957
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Με μια πρόχειρη ματιά αλλαγές σε σχέση με το Θ1
112 Βοτανικός
220 & 221 Ανθούσα
235 Βοτανικός
Α13 μόνο Βοτανικός
Β9 μισό Λιόσια μισό Ράλλη
856 Ρέντη
218 φαίνεται να είναι μόνο Μπραχάμι αλλά δεν θυμάμαι αν Θ1 ήταν και Ρέντη ή μόνο Μπραχάμι. Χειμερινό ήταν μισό μισό.
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(01-08-2023, 03:18 PM)ecoj Έγραψε: Με μια πρόχειρη ματιά αλλαγές σε σχέση με το Θ1
112 Βοτανικός
220 & 221 Ανθούσα
235 Βοτανικός
Α13 μόνο Βοτανικός
Β9 μισό Λιόσια μισό Ράλλη
856 Ρέντη
218 φαίνεται να είναι μόνο Μπραχάμι αλλά δεν θυμάμαι αν Θ1 ήταν και Ρέντη ή μόνο Μπραχάμι. Χειμερινό ήταν μισό μισό.
Το 218 ήταν και ΚΑΘ και ΣΑΒ μισό μισό στο ΘΕΡ Ι ενώ στο ΧΕΙΜ μόνο τις καθημερινές μισό μισό
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-07-2023
Τώρα τελευταία βλέπω στο τέρμα της Κηφισιάς να εμφανίζονται leasing νταλίκες Man και Solaris της Π. Ράλλη στο Α7 & στο 550 ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό είχε μόνο ιδιόκτητες του ΟΑΣΑ σόμπες, GN και Solaris και καμιά φορά N2 στο Α7. Ξέρει κανείς γιατί άρχισαν να βάζουν τα leasing, ή είναι τυχαίο?
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Έχω την εντύπωση ότι τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν όλο και λιγότερα 3πορτα Crossway. Ακόμα και σε γραμμές με πολλή ανηφόρα, όπως το 036, μπαίνουν συχνά γκαζιέρες.
Λέτε να τα μείωσαν λόγω κακής απόδοσης με το AC ανοιχτό ή απλά πήγαν μαζικά για σέρβις;
Δημοσιεύσεις: 957
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(04-08-2023, 07:38 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Έχω την εντύπωση ότι τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν όλο και λιγότερα 3πορτα Crossway. Ακόμα και σε γραμμές με πολλή ανηφόρα, όπως το 036, μπαίνουν συχνά γκαζιέρες.
Λέτε να τα μείωσαν λόγω κακής απόδοσης με το AC ανοιχτό ή απλά πήγαν μαζικά για σέρβις;
Γκαζιερες στο 036 είχαν ξαναμπεί ποτέ στο παρελθόν;
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(04-08-2023, 08:43 PM)Leon377 Έγραψε: Γκαζιερες στο 036 είχαν ξαναμπεί ποτέ στο παρελθόν;
Ουυ. Κάθε μέρα. Παλιά η Ανθούσα είχε τα ΣΚ το 036 και δεν είχε άλλα οχήματα μόνο γκαζιέρες, εκτός από τα 6 Citelis (9001-9006) τα οποία έμπαιναν εκεί συνεχεία. Και μια περίοδο είχε το μισό και τις Καθημερινές
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-07-2023
Εγώ πάντως ως μαθητής Βαρβακείου τα πρωινά της καθημερινής μόνο τσιμεντόλιθους, citelis και Ν2 έβλεπα.
Δημοσιεύσεις: 133
Θέματα: 3
Εγγραφή: 04-08-2022
Το 036 επειδή το χρησιμοποιώ χρόνια καθε μερα το ξερω πολυ καλα. Γενικά το στάνταρ όχημα ήταν τα Ν2 και πλέον τα crossway. Είχε μια περίοδο μόνιμα μεικτά τα citelis (οχι μόνο ΣΚ αλλά και καθημερινές) και N2(ωραίες εποχες). Πριν από αυτό έμπαιναν για μια περίοδο και agora. Οταν αρχισαν να μετρανε αντίστροφα τα Ν1(2018 περιπου) έμπαιναν αυτά αντί για Ν2. Με το leasing πέσαμε στα crossway, αλλά εδώ και ένα 2μηνο περίπου κυκλοφόρανε τα πάντα ανάμεικτα.
Παντως η συμπάθεια των οδηγών στα crossway φαίνεται σε κάτι αργίες που το βγάζουν με Ν2
Απο θέμα αποδόσεων στις ανηφόρες των Τουρκοβουνιων ,πιο γλυκά τις ανέβαιναν τα Ν1 ,αλλά πιο γρήγορα ήταν τα Ν2, τα citelis ήταν εξίσου καλά. Τα agora αγκομαχανε αλλά τα καταφέρνουν, τα crossway ψόφια
. και επειδή έχω μετρήσει χρόνους στο Πανορμου-Κυψελη , τα crossway θέλουνε πάντα ένα 5-10 λεπτό περισσότερο από τα υπόλοιπα.
Χρυση εποχή της γραμμής η περίοδος 2012-2017 με τις πληρότητες στα ύψη, τα κομμένα δρομολόγια και τα χαρχαλα λεωφορεια